toen begon ik met Panini plaatjes voor het EK88 te sparenquote:
quote:
en ook 'we zullen het nooit vergeten'quote:
Draaien op je stoel? RIP Mexicanobakker.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik kan eindelijk gaan werken. Dan maar tot zes draaien
The Ambtenaar of Hollandquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Draaien op je stoel? RIP Mexicanobakker.
Elke keer wanneer koffiedame Annie achter hem staat geeft hij een ram op de perforator en draait hij z'n stoelquote:
is dit Vlaams?quote:
Had prima op de plek van dat geneuzel van Ed Sjieren gekund ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:38 schreef Pino112 het volgende:
Het allermooiste liedje van dit moment.
Maar MH maken ho maar.
Maarja, levert minder geld op natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Had prima op de plek van dat geneuzel van Ed Sjieren gekund ja.
Eens. Stel je voor dat je eens Nederlands talent promoot.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Had prima op de plek van dat geneuzel van Ed Sjieren gekund ja.
Caro heeft het harder nodig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Eens. Stel je voor dat je eens Nederlands talent promoot.
Die tourt Europa door van onse senten!quote:
Over 2 weken constant.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Sky draait iets wat 3FM niet doet
Ze moeten de 500 nog dit jaar halen he.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Omg het einde der tijden allesquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik vind het te kinderachtig gebracht
On top of the world is al sinds zaterdag (MT50) niet gedraaidquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ze moeten de 500 nog dit jaar halen he.
'Vroeger' was het al veel dat een plaat 400-450 keer werd gedraaid in een heel jaar. Nu zijn er al een handvol platen die dat gemakkelijk gaan redden. Imagine Dragons zit na nog geen halfjaar al op 322
het is een feest! leuke wachtmuziek trouwensquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN HERKENNING WAT EEN HERKENNING
Ik zou hem aanmelden voor Domiens zoektochtquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is een feest! leuke wachtmuziek trouwens
zo ziek ben ik nou ook weer niet dat ik gelijk naar het ziekenhuis moetquote:
Nee, dit is gewoon een Elbow-kloon.quote:
dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaa lang geleden dat ik deze hoorde
Ik ook heel lang. Minimaal 30 jaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaa lang geleden dat ik deze hoorde
quote:
2 meter.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook heel lang. Minimaal 30 jaar.
Dit stamt nog uit het TMF tijdperk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De neuk is dit dan?
Is dit weer zo'n hip nieuw hollands bandje?
TMF NL?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit stamt nog uit het TMF tijdperk.
Deze heeft Amy gecoverd toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat dit nummer Back in Black heet jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Sky draait dit nummer al weken zo kapot dat ik 'm absoluut niet meer aan kan horen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah de nieuwe van James Blunt. Wat een feest.
De eerste keer was ie best te doen ja, hier klinkt ie ook niet zo zeikerig als normaal.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:35 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind dit geen verkeerd nummer. Of word ik nu gelyncht?![]()
Daarnaast is Blunt een twitterbaas
Ga je mond spoelen met water en zeep!quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:35 schreef Pandaplint het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof je niet meteen hoort dat het James Blunt is![]()
.
Ik zou het compleet terecht vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef Zaktabak het volgende:
Hé, gaan wij aankomende weken hier mee geterroriseerd worden?
Je geloofwaardigheid was al laag, maar die is nu helemaal weg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:35 schreef Pandaplint het volgende:
Uh, ok.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid was al laag, maar die is nu helemaal weg.
Lilyquote:
Doe er nog een Hansplaat bij om het goed te maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijstje voor onze 15 minute request:
1. Blof - Holiday in Spain
2. Nielson - Hoe
3. Maaike Ouboter - Dat ik je mis
4. Crystal Fighters - Plage
5. James Blunt - Bonfire Heart
6. Will and the People - Lion in the Morning Sun
7. Katy Perry - Roar
8. Lumineers - Ho Hey
eerlijk gezegd was dit nog best te volgenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:05 schreef Apotheose het volgende:
ja leuk dat Franse stukje in NOSop3. Kan ook iedereen verstaan
Dit wordt geniaaltwitter:dekwisvara twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 11:55:10Zaterdag zullen @coen3fm en @sanderlantinga samen De Kwis spelen! #DeKwis reageer retweet
Uh, oké.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb trouwens mijn nieuwe rooster gezien. Bij SR heb ik donderdag 1 vak om 3 uur s'middags en vrijdag vrij.
Dat wordt flink bij de graveyards aanwezig zijn
Hoop dat Paul dan de middag doet, hoef ik niets van Paul te missen.
Fijn hè?quote:
Onder de plak zittenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn hè?
Bij de SVHJ ben ik ook aanwezig, de vrouw heeft die avond toevallig iets.
Nja ze komt dan in de avond wel hier maar dan heeft ze pech, dan blijft ie mooi op staanquote:
Had je nou al pics gestuurd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja ze komt dan in de avond wel hier maar dan heeft ze pech, dan blijft ie mooi op staan
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
En Dario G, lekker begin van de middag
Mexicanobakker was even aan het bellen met zijn hogeschoolbegeleider die hier zo voor de deur staat.quote:
Hoi Pandaplint.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi Pandaplint.
Is dit toegestaan?
twitter:MENEERDEGREEF twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 12:42:43TRIJNTJE HAD BIJ WIJZE VAN SPREKE BETER EEN MET EEN CRACKPIJP IN DE BEK EEN LEEUW KUNNEN OMLEGGEN. reageer retweet
Ja 2 halen 1 betalen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
Was het azijn in de aanbieding afgelopen week?
Ah, je oude vertrouwde opmerking is er weer. We hebben nu écht niet door wie je bent. Niemand denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
Was het azijn in de aanbieding afgelopen week?
Nee niemand kijkt, ondanks de overdadige reclames overalquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:31 schreef Ame_thyst het volgende:
kijkt iemand daarnaar ? Nooit gezien zelf
Ons orkest heeft hem afgelopen uitvoering nog gespeeld. Leuk om hem dan zo te horenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:44 schreef Againzender het volgende:
jemig, dit heb ik in eeuwen niet meer gehoord
dat is inderdaad leuk dan!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ons orkest heeft hem afgelopen uitvoering nog gespeeld. Leuk om hem dan zo te horen
Domiens tweet al gelezen? WAT EEN IPAD WAT EEN IPADquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN BEAT WAT EEN BEAT!!11!!1!!1!!123
Die kan ik niet meer volgenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domiens tweet al gelezen? WAT EEN IPAD WAT EEN IPAD
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar ik zie dat ie alweer verwijderd is! Tweette naar iCulture dat ie z'n iPad Mini ontvangen had, of dat ook nieuws was.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een iPad Mini voor Domieniemini.
iPad Domini.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een iPad Mini voor Domieniemini.
Waarop de mail-app is vervangen door een "Zin in je weekend inbox" en de klok door een "Weekend countdown".quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarop de mail-app is vervangen door een "Zin in je weekend inbox" en de klok door een "Weekend countdown".
De muziekapp speelt alleen maar Guilty Pleasures af.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarop de mail-app is vervangen door een "Zin in je weekend inbox" en de klok door een "Weekend countdown".
Gelukkig dat het deze versie is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.45m lang. Iewl.
En de wekker is een karaoke-alarm.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De muziekapp speelt alleen maar Guilty Pleasures af.
en tetten in de clipquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
En er moet natuurlijk een banjo in die superhit met fire.
3FM Presents he.....quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stonden die eigenlijk in de HMH op basis van één hitje?![]()
Zijn we al zo triest in Nederland?
quote:
WatP en CF net zo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar kom op, Jay-Z stond er laatst. Dat is toch wel even het andere werk. Als je de HMH plat wil spelen moet je toch wel meer hebben dan 1 fucking hitje. Dit is leuk voor een clubshow in de Melkweg of Effenaar.
Heeft WatP HMH gespeeld?quote:
Ik heb het niet per definitie over de HMH, meer dat ze omdat ze één hitje hebben naar ons land komen, en wij (lees; mongolenNederlanders) het helemaal fantastisch vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft WatP HMH gespeeld?
CF heeft wel meer hitjes gehad dan Plage die ik kan benoemen. En wanneer hebben die HMH gespeeld?
Moet je Sky luisteren?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Roar op sky
Domien heeft een schorre stem
Nooit van dit dorp gehoord. Zal er eens langsgaan, vriend van m'n moeder woont in Meerssenquote:
Het is serieus 1 straat, welke ook raar heetquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit van dit dorp gehoord. Zal er eens langsgaan, vriend van m'n moeder woont in Meerssen
buurtschapquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is serieus 1 straat, welke ook raar heet
Alwaar je kan kamperen op camping de Raarhof.quote:
Goed topic!quote:
quote:Raar (Limburgs: Raor) is een gehucht in de gemeente Meerssen in de Nederlandse provincie Limburg.
Ik dacht dat er Roar stondquote:
Was het maar zo'n feest. Dan hadden ze hun eigen dorpslied gezongen door Katy.quote:
ik ookquote:
daar zou coldplay eens iets mee moeten doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohoooooooooohooooooho
ohoooooooooohooooooho
ohoooooooooohooooooho
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar zou coldplay eens iets mee moeten doen.
Jaquote:
Nee dit is de enige echte.quote:
Ik vind het hele mens viesquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Rihanna, met d'r smerige grote zwarte tepels
dat dusquote:
Behoorlijk ja.quote:
Iddquote:
ja, hier valt niet tegenop te requesten door mijquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook nog Adele.
Een zwaar middagje zo.
Ga gewoon weer eens skyradio luisteren en hou je muziek bij jequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook nog Adele.
Een zwaar middagje zo.
Belegvarken toch?quote:
En niet zo'n beetje ookquote:
Het is absoluut niet duidelijk nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |