Zou niet meer dan terecht zijn. Inkorten tot Elst is een voorschot nemen op opheffing.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Mogelijk blijft het treintje tussen Tiel en Arnhem toch in zijn volledigheid rijden en wordt de lijn niet ingekort tot Elst.
http://www.gelderlander.n(...)iel-arnhem-1.4105975
Ik zou kunnenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef Socios het volgende:
"Nieuwjaarsrondje" ff op 18 januari 2014, oké? Thanks
Scheelt ook weer een hele stemronde, uitzoeken van een datum etc.
klopt. niet dat het nu een heel druk lijntje is natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou niet meer dan terecht zijn. Inkorten tot Elst is een voorschot nemen op opheffing.
Ik ook. Wel liever op een doordeweekse dag ivm vrij reizen maar dat zullen anderen weer andersom hebbenquote:
Tiel zou er een tweede Rhenen mee worden maar okee.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. niet dat het nu een heel druk lijntje is natuurlijk
Knopen we die twee toch aan elkaar?!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tiel zou er een tweede Rhenen mee worden maar okee.
Daar zitten we al heel lang op te wachten inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 22:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Knopen we die twee toch aan elkaar?!
Regel ook ff waar we heen gaan danquote:Op woensdag 20 november 2013 21:49 schreef Socios het volgende:
"Nieuwjaarsrondje" ff op 18 januari 2014, oké? Thanks
Scheelt ook weer een hele stemronde, uitzoeken van een datum etc.
Wedden dat hij met Duitsland komt?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regel ook ff waar we heen gaan dan
Ff de materieelinzet afwachtenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regel ook ff waar we heen gaan dan
Nou dat treft dan. Vorig jaar waren we in België immers.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wedden dat hij met Duitsland komt?
Probleem is dat velen geen ICE Fahrkarte willen aanschaffenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wedden dat hij met Duitsland komt?
Dit jaar. Vorig jaar waren we in Duitsland (Venlo -> Bad Bentheim met Regionalverkehr)quote:Op woensdag 20 november 2013 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat treft dan. Vorig jaar waren we in België immers.
ja hehe, "het vorige jaar" op het moment dat het delict zal gaan plaatsvinden. Wijsneusquote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dit jaar. Vorig jaar waren we in Duitsland (Venlo -> Bad Bentheim met Regionalverkehr)
Arnhem - Duisburg Hbf - Hamm (Westf) - Kassel Wilhelmshöhe (über Soest - Paderborn Hbf) - Hannover Hbf - Bremen Hbf - Osnabrück Hbf.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat had je voor ICE-rit in gedachten Socios?
Onzinnig, dat is veel en veel te lang.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Arnhem - Duisburg Hbf - Hamm (Westf) - Kassel Wilhelmshöhe (über Soest - Paderborn Hbf) - Hannover Hbf - Bremen Hbf - Osnabrück Hbf.
Bijvoorbeeld
Fixed.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Een deeltraject ICE kan best wel natuurlijk. Bielefeld - Hagen of zo bijvoorbeeld. Maar alleen maar blind mijlen rammen om het mijlen bier rammen, tegen betaling van een godsvermogen, dat zie ik niet wel zitten.
Kilometers maken in die kut 'Flirtnahverkehr' treintjes is toch ook niks? Dan beter IC Berlin, ICRm en binnenlandse ICE knallen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Een deeltraject ICE kan best wel natuurlijk. Bielefeld - Hagen of zo bijvoorbeeld. Maar alleen maar blind mijlen rammen om het mijlen rammen, tegen betaling van een godsvermogen, dat zie ik niet zitten.
quote:
ICRmquote:Op woensdag 20 november 2013 23:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Kilometers maken in die kut 'Flirtnahverkehr' treintjes is toch ook niks? Dan beter IC Berlin, ICRm en binnenlandse ICE knallen.
Ja maar het moet voor andere mensen ook leuk en betaalbaar blijven. Ik heb geen zin om de hele dag alleen met jou in de trein te zittenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Kilometers maken in die kut 'Flirtnahverkehr' treintjes is toch ook niks? Dan beter IC Berlin, ICRm en binnenlandse ICE knallen.
Die FLIRT's zijn best geinig hoor!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig te voorkomen met ovtijden.comquote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:als het maar geen sneue klaagzang wordt als we per ongeluk in VIRM terecht komen.
Precies. Een leuk dagje er op uit met een groep gelijkgestemden. Onbereden trajecten kom ik binnen een dag reizen sowieso niet meer tegen (aangenomen dat ik ook nog terug moet kunnen)quote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
als het maar geen sneue klaagzang wordt
Een rol duct tape is ook genoeg hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig te voorkomen met ovtijden.com
Ik vermoed dat wij elkaar wel liggen, ondanks onze aanvarinkjes af en toe.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Een leuk dagje er op uit met een groep gelijkgestemden. Onbereden trajecten kom ik binnen een dag reizen sowieso niet meer tegen (aangenomen dat ik ook nog terug moet kunnen)
Dat kan dan weer sowieso goed in de ICE'squote:
Via Rheine over de Emslandstrecke dan en via Leer (D) bij Bad Neuschans weer terug de grens over. Heeft Peterselieman ook een keer een makje.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:57 schreef b2py het volgende:
Randvoorwaarde, er was Dennis belooft bij Hengelo of Enschede de grens over te gaan.
Jawel, dat komt best goedquote:Op woensdag 20 november 2013 23:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat wij elkaar wel liggen, ondanks onze aanvarinkjes af en toe.
En bier.
wat wordt het dan voor jou ipv vrij reizen ?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
ik heb vanaf 1 januari geen vrij reizen meer.
ALLEEN dat? Dat vind ik dan ook wel weer een beetje ambitie-arm zeg maar.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Via Rheine over de Emslandstrecke dan en via Leer (D) bij Bad Neuschans weer terug de grens over. Heeft Peterselieman ook een keer een makje.
Een kortingskaart. 40% ofzo. Maar ik loop wel even langs de HEMA binnenkort.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
wat wordt het dan voor jou ipv vrij reizen ?
Een paar tientjes, boeiendquote:Op woensdag 20 november 2013 23:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
wat wordt het dan voor jou ipv vrij reizen ?
Nieuweschans vind ik dan weer een uitstekend idee.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALLEEN dat? Dat vind ik dan ook wel weer een beetje ambitie-arm zeg maar.
Oh ik ook wel hoor, maar ik denk dat er wel IETS meer moet kunnen. Osnabrück - Oldenburg bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nieuweschans vind ik dan weer een uitstekend idee.
Hengelo - Osnabrück Hbf (Pimpel) - Bremen Hbf (ICE) - Leer (RE) dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALLEEN dat? Dat vind ik dan ook wel weer een beetje ambitie-arm zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |