SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Er klopt iets niet he...quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:32 schreef DutchSL het volgende:
Men laat de lapo gewoon langer dan een kwartier liggen🍆![]()
quote:Is dat je kloon account Johnbon?quote:
Beiden namelijk een onnodige apostrophe in de ondertitel van het profiel![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij Russisch denk ik nu eerder aan dat ander inteelt Bakkertquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Is dat je kloon account Johnbon?
Beiden namelijk een onnodige apostrophe in de ondertitel van het profiel
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
![]()
Morgen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dat is een lokaal Iers dialect, ga ik verder niet over in discussie met laagopgeleiden met een voorliefde voor voetbal.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Is dat je kloon account Johnbon?
Beiden namelijk een onnodige apostrophe in de ondertitel van het profiel
blablablabla![]()
Oke nou doei.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een lokaal Iers dialect, ga ik verder niet over in discussie met laagopgeleiden met een voorliefde voor voetbal.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo ken ik je ook, dus ik vond het allemaal al zo verwarrendquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:51 schreef Johnbon het volgende:
PrideoftheSouth in het algemeen ben ik wel iets socialer.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Komt vandaag ook vrijquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij Russisch denk ik nu eerder aan dat ander inteelt Bakkert![]()
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maar even een serieuze discussie, wat is er nu zo erg aan Tbakkert, afgezien zijn voorliefde voor de Russische competitie?quote:![]()
Je kan beter vragen wat er niet ergs aan hem is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar even een serieuze discussie, wat is er nu zo erg aan Tbakkert, afgezien zijn voorliefde voor de Russische competitie?Hala Madrid !
Nou, geef daar dan antwoord op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat er niet ergs aan hem is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ga niet vrijwillig die posts doorzoeken, hahaha. heb er gewoon niks mee, heeft imo heel veel weg van gjequote:Op dinsdag 19 november 2013 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar even een serieuze discussie, wat is er nu zo erg aan Tbakkert, afgezien zijn voorliefde voor de Russische competitie?soort mix van gje en sb
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Op zijn Russische voorliefde na, en dat hij soms 7 vrolijke smileys in zijn posts verwerkt, toch niet vreemder dan andere users.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga niet vrijwillig die posts doorzoeken, hahaha. heb er gewoon niks mee, heeft imo heel veel weg van gje![]()
Snap het probleem met de informatie over de Russchische competite niet zo eigenlijk. Zoveel meer poep wat hier geplaatst is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zijn Russische voorliefde na, en dat hij soms 7 vrolijke smileys in zijn posts verwerkt, toch niet vreemder dan andere users.🍆![]()
Precies, letterlijk poep. En dan is het:quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:20 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Snap het probleem met de informatie over de Russchische competite niet zo eigenlijk. Zoveel meer poep wat hier geplaatst is.![]()
Hele FM carrieres: prima. Lingo?: Uitstekend. Een post over Zenit?:Iedereen loopt elkaar maar een beetje achterna in de mening over anderen. Zonder een echt argument op te kunnen noemen.
![]()
nou nou dat is wel een hele serieuze accusatie die je daar maaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga niet vrijwillig die posts doorzoeken, hahaha. heb er gewoon niks mee, heeft imo heel veel weg van gjesoort mix van gje en sb
![]()
Het blijft grappig die console-war. Al die PS4-fanboys kenker hard op hun pik getrapt nu de Xbox-fanboys hun daar uitlachen
In en in triest
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
tja of je nou de fanboy loopt te spelen of je constant druk maakt om fanboys en daar elke dag over post.
difference, i can hardly see it.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
het verschil is dat een hele hoop mensen hier FM spelen, een hele hoop mensen fappen op lingomeisjes en dat hij letterlijk de enige hier is die wat geeft om de russische league. Verder gaat hij soms wat te ver in zijn discussies. (ik noem een paul scholes)quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, letterlijk poep. En dan is het:![]()
Hele FM carrieres: prima. Lingo?: Uitstekend. Een post over Zenit?:Iedereen loopt elkaar maar een beetje achterna in de mening over anderen. Zonder een echt argument op te kunnen noemen.
![]()
Ik maak me er niet druk over, ik moet er juist om lachen. Er zit zoveel frustratie in de posts van fanboys van beide kampen, dat is gewoon grappigquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:29 schreef poker4lifee het volgende:
tja of je nou de fanboy loopt te spelen of je constant druk maakt om fanboys en daar elke dag over post.
difference, i can hardly see it.
Hij is zeker niet de enige die wat geeft om de Russische league.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het verschil is dat een hele hoop mensen hier FM spelen, een hele hoop mensen fappen op lingomeisjes en dat hij letterlijk de enige hier is die wat geeft om de russische league. Verder gaat hij soms wat te ver in zijn discussies. (ik noem een paul scholes)Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dit dus...quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is zeker niet de enige die wat geeft om de Russische league.🍆![]()
Dit ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:29 schreef poker4lifee het volgende:
difference, i can hardly see it.Feyenoord Rotterdam![]()
Maar de Russische League is wel meer FUT gerelateerd dan Lingo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het verschil is dat een hele hoop mensen hier FM spelen, een hele hoop mensen fappen op lingomeisjes en dat hij letterlijk de enige hier is die wat geeft om de russische league. Verder gaat hij soms wat te ver in zijn discussies. (ik noem een paul scholes)![]()
Maar om dan ook maar in het Russisch te gaan posten??quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is zeker niet de enige die wat geeft om de Russische league.![]()
Altijd woensdag 18:00 Engelse tijd (19:00 hier dus)quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:41 schreef bierjoost het volgende:
Wanneer TOTW altijd uit? En is dat deze keer ook direct incl. alle Legends?
Legends weet ik niet, komen toch niet op PS3.![]()
Ik erger mij daar niet aan. Net zo min als ik mij erger aan consolefanboys, FM spelers en Lingofappers.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maar om dan ook maar in het Russisch te gaan posten??Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als we dat nou allemaal doen, dan is het probleem opgelost.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik erger mij daar niet aan. Net zo min als ik mij erger aan consolefanboys, FM spelers en Lingofappers.![]()
Ik erger me de laatste tijd nergens aan, ook niet aan die mensen die elke keer hun spelers showen die ze voor veel te veel hebben verkocht en die mensen die elke keer SMLENO roepen. Toch vind ik mensen die fappen op lingomeisjes raar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik erger mij daar niet aan. Net zo min als ik mij erger aan consolefanboys, FM spelers en Lingofappers.
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
Toefjes ik post fm voortaan in spoilers. Laatste paar posts al gedaan, dan kan ik er iig niemand mee lastig vallen![]()
![]()
Ik heb al 2 dagen niets verkochtquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik erger me de laatste tijd nergens aan, ook niet aan die mensen die elke keer hun spelers showen die ze voor veel te veel hebben verkocht en die mensen die elke keer SMLENO roepen. Toch vind ik mensen die fappen op lingomeisjes raar.
Goedemorgen trouwens.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Mij val je er niet mee lastig hoor, ik zie meestal al aan de UI of er een potentieel interessante post aankomt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:50 schreef ThadCastle het volgende:
Toefjes ik post fm voortaan in spoilers. Laatste paar posts al gedaan, dan kan ik er iig niemand mee lastig vallen![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_schaapfeest.html
Vast een repost, maar wat een flapdrol is dit zeg. Tuig van de richel
Ik fap natuurlijk niet echt op Lingo meisjes. Dat zou raar zijn. Wel leuk om te benoemen of een dame leuk is of niet. En of je haar anaal zou kunnen vernederen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik erger me de laatste tijd nergens aan, ook niet aan die mensen die elke keer hun spelers showen die ze voor veel te veel hebben verkocht en die mensen die elke keer SMLENO roepen. Toch vind ik mensen die fappen op lingomeisjes raar.
Goedemorgen trouwens![]()
SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENOquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwensSMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO
haha jij met je xbox one, kk apparaatquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO [ afbeelding ]SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO SMLENO
[ afbeelding ]![]()
helemmal niet jonge kheb nog xbox drie siksie en koop tog pas over halve jaar ofso en ps is gewoon kut man met hun kk pasta hahahaha sukkels nutella is de bestequote:Op dinsdag 19 november 2013 11:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha jij met je xbox one, kk apparaatHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
kk pastaquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
helemmal niet jonge kheb nog xbox drie siksie en koop tog pas over halve jaar ofso en ps is gewoon kut man met hun kk pasta hahahaha sukkels nutella is de beste![]()
![]()
Duo pennoti jongen! Nutella is racistischquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
helemmal niet jonge kheb nog xbox drie siksie en koop tog pas over halve jaar ofso en ps is gewoon kut man met hun kk pasta hahahaha sukkels nutella is de beste![]()
duo pennoti is pas razisties met hun bruin en wit, waar lekker veel in zit fok die multiculturele propagande van kut balkenende kut harry potter met ze toverstaf in ze hollquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Duo pennoti jongen! Nutella is racistischHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:
Onder de marktwaarde ook?dan zou je kunnen zeggen dat... Sommige mensen niet opletten. YYYYYYYEEEEEEEEAAAAAAAAHHHH
![]()
Dat gebeurde vorig jaar regelmatig maar dit jaar maar 2x. Had Chili trouwens gewonnen van Engeland want sommige Chilenen zijn duurder geworden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Onder de marktwaarde ook?dan zou je kunnen zeggen dat... Sommige mensen niet opletten. YYYYYYYEEEEEEEEAAAAAAAAHHHH
![]()
Dat heb ik sowieso al gezegdquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zit in een competitie met alleen maar vrienden. Ik speel het echt al jaren niet meer en heb eergisteren een account aangemaakt
. Geen idee wat de beste tactieken zijn, maar Umtiti en Paulinho in je team is toch wel leuk (heb Livorno).
http://www.flashscore.com/match/0xhEs9Gn/#match-summaryquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dan vooral CBs maar ik weet niet wie er meededen.
Weet niet of het klopt, Isla CB :/![]()
ik heb Everton bijna met alleen maar >100 rated spelersquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso al gezegdZit in een competitie met alleen maar vrienden. Ik speel het echt al jaren niet meer en heb eergisteren een account aangemaakt
. Geen idee wat de beste tactieken zijn, maar Umtiti en Paulinho in je team is toch wel leuk (heb Livorno).
![]()
![]()
Er zijn gewoon 3 spelers van 40 jaar in FUTen 2 van de 3 spelen in de beste competities
![]()
Hala Madrid !
Woensdag 16:00 onze tijd staat hij altijd al op EA twitter hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Altijd woensdag 18:00 Engelse tijd (19:00 hier dus)
Legends weet ik niet, komen toch niet op PS3.![]()
Hij vroeg wanneer ze uit komen, niet wanneer ze bekend worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Woensdag 16:00 onze tijd staat hij altijd al op EA twitter hoor.![]()
Hopelijk rond de avond als ik thuis benquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:57 schreef The_Yakuza het volgende:
Alle 42 legends worden vrijdag tegelijk gereleased trouwens, aldus het FUT 14 EA forum![]()
![]()
Zelfs eentje van 72quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:55 schreef BDIL het volgende:
Er zijn gewoon 3 spelers van 40 jaar in FUTen 2 van de 3 spelen in de beste competities
![]()
Ah sorry, niet goed gelezenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij vroeg wanneer ze uit komen, niet wanneer ze bekend worden.![]()
![]()
?quote:Hala Madrid !
Sinds paar weken ga ik maar weer eens spelen. dus dit team maar eens gemaakt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wel meer hoor, of heb je niet op keepers gezocht?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:55 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
Die Koreaanse keeper is toch 41?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:55 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
Geen keepersquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel meer hoor, of heb je niet op keepers gezocht?
Hala Madrid !
ssssspoilerquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:17 schreef ThadCastle het volgende:
Ajax heeft een bod gedaan op Defour van 4,5 mil terwijl hij 11,5 waard is![]()
![]()
Hala Madrid !
Nieuwe clubquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is niet misIk heb niet veel budget op het moment maar wel zieke spelers.
Raad eens wie het is
Hala Madrid !
Shaktharquote:
Hala Madrid !
Zoek ik op de console naar Heung-min son, komt er heung-min van ginkel te staan met het plaatje van Son
Als je Son intypt vindt hij hem ook niet.![]()
deze bazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:44 schreef wieisboos het volgende:
deze bazenJij bent al een tijdje bezig zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreemdelingen legioen wel haha
![]()
is nog fm12quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij bent al een tijdje bezig zo te zienVreemdelingen legioen wel haha
maar ben nu weer nolife aan het spelen ja
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:44 schreef wieisboos het volgende:
deze bazenis dat hun salaris links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De zus van Djeetje was net aan hrt presenteren hier bij college. Ze sprak resources uit als resortjeshHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Afgelopen dagen 2 keer met hangen en wurgen mezelf gehandhaafd in divisie 6. En nu de cup gewonnen. Halve finale 3-0 tegen een team met Robben, Reus en Aubameyang. Finale tegen een kwalitatief beter BPL team met 6-1 gewonnen. Heb voor het begin van het toernooi mijn shirts veranderd. Je zou bijna denken dat het daar aan ligt.![]()
De Bruyne ipv Coutinhoquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog suggesties voor de CM's? 70k over
Ramires en Paulinho (of eventueel Fellaini) op CM![]()
Hernanes?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog suggesties voor de CM's? 70k over![]()
Als je toch 70K hebt, gooi die Sandro er uit. Wat een vreselijk slechte speler vond ik datquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog suggesties voor de CM's? 70k over![]()
![]()
Of Wilsherequote:Op dinsdag 19 november 2013 13:39 schreef Freire het volgende:
[..]
De Bruyne ipv Coutinho
Ramires en Paulinho (of eventueel Fellaini) op CM![]()
Ik vind Sandro persoonlijk wel fijn, ieder z'n mening. Misschien Fellaini en Paulinho, en dan Vidic ipv. Kaboul?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je toch 70K hebt, gooi die Sandro er uit. Wat een vreselijk slechte speler vond ik dat![]()
11 schoten, 9 op doel. Tegenstander 3 schoten, 3 op doel. 1-2 verloren. Hij alleen maar lange steekballen spelenquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Nu weet ik waarom ik bijna geen fut meer speel![]()
Laatste wedstrijden alleen maar met lag en sneeuwJe zou ze echt een dodelijke ziekte gunnen
![]()
![]()
Waarom geen Ramires?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:05 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik vind Sandro persoonlijk wel fijn, ieder z'n mening. Misschien Fellaini en Paulinho, en dan Vidic ipv. Kaboul?![]()
Nou nou nou...quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
11 schoten, 9 op doel. Tegenstander 3 schoten, 3 op doel. 1-2 verloren. Hij alleen maar lange steekballen spelenJe zou ze echt een dodelijke ziekte gunnen
![]()
Als ik een tweedehands FIFA koop, kan ik er niet mee online toch?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Jawelquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:13 schreef el-blanchito het volgende:
Als ik een tweedehands FIFA koop, kan ik er niet mee online toch?
http://www.fifabenelux.co(...)online-pass-systeem/![]()
Ik kan me wel vinden in deze tussenoplossingquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ze moeten puppies doodschieten voor hun ogen![]()
![]()
Oh nice, bedankt!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Jawel
http://www.fifabenelux.co(...)online-pass-systeem/
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Weet jij een spits die veel scorend vermogen heeft en nu al in de basis kan ?quote:Hala Madrid !
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Moussa Sow, laten spelen als afmaker of op links als hangende vleugelspits. Maakt bij mij altijd tussen de 30-40 doelpunten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weet jij een spits die veel scorend vermogen heeft en nu al in de basis kan ?
Hij staat nu ook vaak de op de transferlist, ik hoop dat zijn salaris niet te hoog is gezien mijn andere aankopenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moussa Sow, laten spelen als afmaker of op links als hangende vleugelspits. Maakt bij mij altijd tussen de 30-40 doelpunten.
Hala Madrid !
Tevens die regeling met buitenlanders in Oekraine
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb ik ook last van in Turkije.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:19 schreef BDIL het volgende:
Tevens die regeling met buitenlanders in Oekraine
Ik speel 4-3-3 maar ik weet echt niet welke instructies ik moet toewijzenquote:
Hala Madrid !
quote:Broeder
![]()
Ban is fucked up G
Hala Madrid !
Oh ik heb vaak zat tijd met haar hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Eindelijk kennis kunnen maken met je dochter?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik speel 4222.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik speel 4-3-3 maar ik weet echt niet welke instructies ik moet toewijzen
Met een balafpakker en een spelmaker voor de defensie. De balafpakker is puur voor het verdedigen en de spelmaker is ondersteunend.
Vervolgens 2 op de flanken als (hangende)vleugelspits en 2 spitsen. Een diepe spits en een afmaker dus.
Als je een beetje technische spelers hebt kun je gaan voor veel directe passes en zoveel mogelijk via de vleugels.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee man ben op het werk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nice![]()
Someteen ff racen op GTA?
Beter dat je er weer bent
Straks kan ik denk ik wel.
Beter doen we even Criminal Records voor een paar rondjes.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nou nou nouquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Eindelijk kennis kunnen maken met je dochter?![]()
Ja man, dan doe ik ook mee. Ben alleen geen badsport.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee man ben op het werk.
Straks kan ik denk ik wel.
Beter doen we even Criminal Records voor een paar rondjes.
Haters gaan haten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Eindelijk kennis kunnen maken met je dochter?![]()
Vaak wel ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
1
tevens, is dit normaal in Chrome:
[ afbeelding ]
Dat dat blijft staan, terwijl je de posts al binnen hebt?Feyenoord Rotterdam![]()
Chromequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
1
[ afbeelding ]
Dat dat blijft staan, terwijl je de posts al binnen hebt?
Jup.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
1
[ afbeelding ]
Dat dat blijft staan, terwijl je de posts al binnen hebt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:33 schreef Fuszy het volgende:
Welcome back broeders van het goede leven.
De gevallen strijders zijn er weer![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Xbox One
Daarom Safariquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja jonge, Firefox loopt al vast als ie Flash ruikt...
quote:
Bij positie ST invullen, land Ivory Toast, etc....quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vind ik de juiste Traore niet?
Lacina Traore dus.![]()
Veel werk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij positie ST invullen, land Ivory Toast, etc....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Echt grappig.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
O natuurlijk, voor jou moet het rustig zijn op een forum.
Ik ben er altijd geweest hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Ow ow, zijn de playstation peuters weer terug...
Feyenoord Rotterdam![]()
Rust vragen op een forum.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
O natuurlijk, voor jou moet het rustig zijn op een forum.Heel het topic was aan het doodbloeden 2 topics in 2 dagen tijd.
Haha zeker niet. Maar ik zou het niet erg vinden als ik jullie posts zou kunnen blokkeren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
O natuurlijk, voor jou moet het rustig zijn op een forum.![]()
![]()
Neem een abonnement en blokkeer ons.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha zeker niet. Maar ik zou het niet erg vinden als ik jullie posts zou kunnen blokkeren.
Niet doenquote:
Straks
Beginnen ze weer met TR's
Heb zo'n abbotje waar ik de vrije keuze heb uit 3 mensen. Weinig geld, veel plezier en je ondersteunt fok ook nog.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha zeker niet. Maar ik zou het niet erg vinden als ik jullie posts zou kunnen blokkeren.![]()
Het is wel verdacht dat alle voorvocht een PS3 heeft
Hala Madrid !
PSVoorvocht. PSVquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:18 schreef BDIL het volgende:
Het is wel verdacht dat alle voorvocht een PS3 heeft![]()
![]()
En alle Xboxers uit de spermabank?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:18 schreef BDIL het volgende:
Dit is wel opvallend. Zit ik aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:18 schreef BDIL het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En alle Xboxers uit de spermabank?Djeetje,Bakkert,GJE,SBquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit is wel opvallend. Zit ik aan de verkeerde kant
Jezelf aangesproken voelen als voorvocht
Hala Madrid !
IVF-baby'squote:Op dinsdag 19 november 2013 16:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En alle Xboxers uit de spermabank?
Welke?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als dat vrouwtje uit het filmpjeOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
1,70 per maand voor het goedkoopste abonnement. Dat is het me op zich nog wel waard.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb zo'n abbotje waar ik de vrije keuze heb uit 3 mensen. Weinig geld, veel plezier en je ondersteunt fok ook nog.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze wordt geblinddoekt met een AZ sjaal, en moet dan raden welke van de 5 lullen ze proeft
Gast met de beste penalty stats mist 2 pingels in een wedstrijd en 1 wedstrijd ervoor ook al 1FM
Hala Madrid !
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Ajax, Feyenoord en PSV hebben het nog niet zo ver geschopt, dat er een attribuut van hun club in een porno filmpje gebruikt isquote:AZ
![]()
![]()
PSV is elke week al onderdeel in een soort van pornofilm want ze worden flink in hun anusje genomen door andere teams.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Ajax, Feyenoord en PSV hebben het nog niet zo ver geschopt, dat er een attribuut van hun club in een porno filmpje gebruikt isAZ
Mwoah, een 5je. Je kunt beter TrapZquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
PSV is elke week al onderdeel in een soort van pornofilm want ze worden flink in hun anusje genomen door andere teams.![]()
![]()
Ik ben er 48 uur uit geweest dus moet nog even inkomen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mwoah, een 5je. Je kunt beter TrapZRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha zeker niet. Maar ik zou het niet erg vinden als ik jullie posts zou kunnen blokkeren.Young bloods everywhere....![]()
Voor maar 1,70 per maand kan je ons blokkeren.quote:
Maar even in alle redelijkheid: van die plaatjes spam hebben er maar een stuk of 3 lol. Geen optie om dat niet meer te doen? Ik roep ook maar wat...quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor maar 1,70 per maand kan je ons blokkeren.![]()
Dadelijk moet je je nog aan regels houden om in dit topic te postenAls Trapz plaatjes wil posten dan moet hij dat lekker doen en heb je er last van dan lees je er maar overheen.
![]()
Ik kan er veel meer opnoemen, opa.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar even in alle redelijkheid: van die plaatjes spam hebben er maar een stuk of 3 lol. Geen optie om dat niet meer te doen? Ik roep ook maar wat...Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik spam ook geen plaatjes meer maar daar gaat het hun niet om want ze voelen zich blijkbaar boven de rest verheven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef Toefjes het volgende:
ven in alle redelijkheid: van die plaatjes spam hebben er maar een stuk of 3 lol. Geen optie om dat niet meer te doen? Ik roep ook maar wat...
Krijg er een beetje een eng gevoel bij want dat soort taal sloegen ze ergens in de vorige eeuw ook uit.
Ga er niet specifiek op in want anders gaan ze weer TR's aanmaken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dadelijk moet je je nog aan regels houden om in dit topic te postenAls Trapz plaatjes wil posten dan moet hij dat lekker doen en heb je er last van dan lees je er maar overheen.
![]()
Je gaat me niet vertellen dat op de avond met al die ban's alle plaatjes wel oke warenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik spam ook geen plaatjes meer maar daar gaat het hun niet om want ze voelen zich blijkbaar boven de rest verheven.
Krijg er een beetje een eng gevoel bij want dat soort taal sloegen ze ergens in de vorige eeuw ook uit.
Ga er niet specifiek op in want anders gaan ze weer TR's aanmaken.
Hala Madrid !
Maar hij postte zoveel plaatjes dat bij het laden van een pagina in het topic FOK! bijna een soort van DDoS attack kreeg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb geen ban gehad voor die plaatjes hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat op de avond met al die ban's alle plaatjes wel oke warenmaar voor een opmerking over een bepaalde nederlandse politieke partij in de vorige eeuw.
oohquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb geen ban gehad voor die plaatjes hoor.maar voor een opmerking over een bepaalde nederlandse politieke partij in de vorige eeuw.
Ik ben verraden hier door een cunt.
Hala Madrid !
Jij gedraagt je gewoon als een klein kind.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik spam ook geen plaatjes meer maar daar gaat het hun niet om want ze voelen zich blijkbaar boven de rest verheven.
Ga er niet specifiek op in want anders gaan ze weer TR's aanmaken.Young bloods everywhere....![]()
Er lopen van die schijnheilige users rond hier die een TR maken zodra ze de kans krijgen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
oohIk ben verraden hier door een cunt.
Waarom was jij gebanned dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er lopen van die schijnheilige users rond hier die een TR maken zodra ze de kans krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:43 schreef wonton het volgende:
[..]
Jij gedraagt je gewoon als een klein kind.![]()
Grappig om dat van jou te horen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Plaatje gepost in een serieus relatie probleem topic.quote:
Hij heeft wel gelijk. Zeker voor mensen op hun mobiel zijn al die kut plaatjes vervelend.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Grappig om dat van jou te horen.![]()
Ziet er wel vet uitquote:
Wie dan? Noem ze is grote jongen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er lopen van die schijnheilige users rond hier die een TR maken zodra ze de kans krijgen.![]()
Als ik dat had geweten had ik ook meteen namen genoemd, kleintje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie dan? Noem ze is grote jongen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja, dat is spijtig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Zeker voor mensen op hun mobiel zijn al die kut plaatjes vervelend.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jij dusquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie dan? Noem ze is grote jongen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Is dat Xbox only of ook PS3/4?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig games zijn in dat genreRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Xbox One onlyquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat Xbox only of ook PS3/4?![]()
Lekker boeiend dat je even 2 dagen niet hebt kunnen postenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik report tegenwoordig ook gewoon iedereen ze hebben mij ook eraan genaaid
Of hebben jullie niks anders in je leven te doen? Ik ben in mijn KLB-periode vaker gebanned geweest, dan dat ik daadwerkelijk heb kunnen posten.
Mijn account is zelfs een keer verwijderd geweest door Yvonne. Maar werd weer terug gedraaid.
Die ban maakt mij vrij weinig uit maar wees dan iig een grote jonge en zeg het ipv dat sneaky gedoequote:Op dinsdag 19 november 2013 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat je even 2 dagen niet hebt kunnen posten
Of hebben jullie niks anders in je leven te doen? Ik ben in mijn KLB-periode vaker gebanned geweest, dan dat ik daadwerkelijk heb kunnen posten.
Mijn account is zelfs een keer verwijderd geweest door Yvonne. Maar werd weer terug gedraaid.
![]()
Het is nou eenmaal zo, tegenwoordig is alles zeiken zeiken zeiken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga er niet specifiek op in want anders gaan ze weer TR's aanmaken.
Niets is goed, vroeger was alles beter.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat je even 2 dagen niet hebt kunnen posten
Hala Madrid !
Ik denk dat Tobi-Wan de grootste TR-maker is uit het topic.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen posts van jou hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik denk dat Tobi-Wan de grootste TR maker is uit het topic.![]()
![]()
Nou, dat zegt dan toch meer iets over jou dan over mij? Ik kan me soms niet voorstellen dat jij al een vader bent en fulltime werkt. Gek he?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Grappig om dat van jou te horen.Young bloods everywhere....![]()
wa ga je deze stoere plaatje posten ik klap jou en neuk jou in de modderquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Volgens mij zijn er ook users die hier alleen maar meelezen en niet posten. Dat zou wel hilarisch zijn als zo iemand erachter zit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik denk dat Tobi-Wan de grootste TR-maker is uit het topic.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waar gaat dit eigenlijk over?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ban maakt mij vrij weinig uit maar wees dan iig een grote jonge en zeg het ipv dat sneaky gedoe![]()
![]()
Wat is er precies gebeurd dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook users die hier alleen maar meelezen en niet posten. Dat zou wel hilarisch zijn als zo iemand erachter zit.![]()
Ik heb geen idee. Ik heb alleen Djeetje porno-gifjes zien posten en Trapz had het hele topic met 1000000 plaatjes vol gespammed.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die zit nu te grinniken achter zijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook users die hier alleen maar meelezen en niet posten. Dat zou wel hilarisch zijn als zo iemand erachter zit.
Ik lees ook vaak mee en post weinig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook users die hier alleen maar meelezen en niet posten. Dat zou wel hilarisch zijn als zo iemand erachter zit.
Ben geen nazi, dat zeker niet![]()
![]()
Oh dus jij suggereert dat de TR makers wel nazi's zijn? Kijk maar uit, want anders maken ze hier een TR voorquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik lees ook vaak mee en post weinig.
Ben geen nazi, dat zeker niet
Rapper Sjors goes English?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:56 schreef wonton het volgende:
hahah wat een gek. springt even van 10 meter hoogHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik weet nog toen sommigen hier naar een ander forum gingen omdat hier toen GJE en SB waren![]()
Zou me niet verbazen als dat weer gaat gebeuren![]()
Nee, ik zeg gewoon dat ik geen nazi ben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh dus jij suggereert dat de TR makers wel nazi's zijn? Kijk maar uit, want anders maken ze hier een TR voor
Wilde ik gewoon even duidelijk maken![]()
Nee nee, je scheldt TR-makers voor nazi's uit. TR gemacht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon dat ik geen nazi ben.
Wilde ik gewoon even duidelijk makenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pas maar op anders krijg je een ban.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon dat ik geen nazi ben.
Wilde ik gewoon even duidelijk makenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wanne gek zegquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:56 schreef wonton het volgende:
hahah wat een gek. springt even van 10 meter hoog![]()
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee nee, je scheldt TR-makers voor nazi's uit. TR gemacht.
TR maken zonder reden, TR gemacht.![]()
Een grote bek hebben steeds en daarover blijven jankenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik report tegenwoordig ook gewoon iedereen ze hebben mij ook eraan genaaid![]()
![]()
Oke opaquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een grote bek hebben steeds en daarover blijven jankenCursus PI lezen nodig?
![]()
![]()
Veel plezier bij Bakker Bart.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ja de sfeer is weer goed zoals altijd
Ik ben er weg van, ga uiteten en naar de biosRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
TR maken zonder reden, TR gemacht.![]()
Ik maak trouwens nooit TR's.. Ooit wel een keer, maar dat was omdat ik die gast ook gewoon een mongool vond.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bij SB vond ik het leuk om PR's te makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:06 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
Ik maak trouwens nooit TR's.. Ooit wel een keer, maar dat was omdat ik die gast ook gewoon een mongool vond.Verder niet. Maar in alle redelijkheid: Net als die DM die Ajacied postte namens Dreetje. Wie is nou echt de mongool: Dreetje voor het intikken, Ajacied omdat hij zich er voor leende, of diegene die het eventueel heeft gereport? Als iedereen zich gewoon netjes aan de regels houdt is de hele discussie niet nodig.
![]()
Alle drie zijn mongolen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij SB vond ik het leuk om PR's te makenVerder niet. Maar in alle redelijkheid: Net als die DM die Ajacied postte namens Dreetje. Wie is nou echt de mongool: Dreetje voor het intikken, Ajacied omdat hij zich er voor leende, of diegene die het eventueel heeft gereport? Als iedereen zich gewoon netjes aan de regels houdt is de hele discussie niet nodig.
quote:Sterker nog, het móest gereported worden. Anders had het geen nut, want de DM was gericht tegen Danny
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb geen ban gehad voor die plaatjes hoor.maar voor een opmerking over een bepaalde nederlandse politieke partij in de vorige eeuw.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Echt bizar compleet die man. Snel, wendbaar, sterk en van de op papier wat mindere shooting merk je niets
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
1 op 1 met de keeper faalt ie nog wel eens, maar verder helemaal niets te klagen nee. Had hem net ook in de verlenging naast Jara staan, nog zo'n beast, en die twee maakten het karwei meteen af, drie goals in de eerste helft van de verlengingquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Echt bizar compleet die man. Snel, wendbaar, sterk en van de op papier wat mindere shooting merk je nietsTikkie takkie ook alsof ik Pep ben.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:
Ik vind Sanchez trouwens ook dikke prima, maar aan Quintero moet ik nog een beetje wennen, dat is tot nu toe de minste van mn team. Zapate buiten beschouwing gelaten natuurlijk want die kan er echt niets van.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
![]()
Nog 100K nodig voor Ribery en de rest van het team.
In welk team heb je hem?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
1 op 1 met de keeper faalt ie nog wel eens, maar verder helemaal niets te klagen nee. Had hem net ook in de verlenging naast Jara staan, nog zo'n beast, en die twee maakten het karwei meteen af, drie goals in de eerste helft van de verlengingTikkie takkie ook alsof ik Pep ben.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:19 schreef laucas het volgende:
Wat is dat met die 1-2 LB+Y aftrap dit jaar ?
Echt ieder-fucking-een probeert het heHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Had laatst even een periode waarin er ineens niks lukte, maar dat was meer EAids. Verder is het vaak wel 1 kans 1 goal. Hij is ook de koning van de lob bij mij..vliegen echt allemaal binnen..uit alle hoeken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
1 op 1 met de keeper faalt ie nog wel eens, maar verder helemaal niets te klagen nee. Had hem net ook in de verlenging naast Jara staan, nog zo'n beast, en die twee maakten het karwei meteen af, drie goals in de eerste helft van de verlengingTikkie takkie ook alsof ik Pep ben.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik maak bij een spelfout al een TR aan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:06 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
Ik maak trouwens nooit TR's.. Ooit wel een keer, maar dat was omdat ik die gast ook gewoon een mongool vond.![]()
![]()
Ja, het is weer net zoals in FUT12, toen was het ook al zo. In het begin lukte het weleens tegen me, maar nu ik het weet is het eigenlijk nooit meer gevaarlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:19 schreef laucas het volgende:
Echt ieder-fucking-een probeert het heAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
If van dijk trouwens![]()
echt by far de beste cb die ik heb geprobeerd. Hij staat in 3421 centraal dus van de pace merk je heel weinig
Is if caulker z'n coins waard?![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Johnson?
In dit team:
[ afbeelding ]
Jara in dit team:
[ afbeelding ]team 1, welkom bij de club
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, het is weer net zoals in FUT12, toen was het ook al zo. In het begin lukte het weleens tegen me, maar nu ik het weet is het eigenlijk nooit meer gevaarlijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik wil hem ook nog proberen, maar heb de coins atm niet..zeker niet omdat ik ook nog El Arabi wil halen. Ik wacht de xbox crash wel eerst af met die legends voor ik een dikke investering doe though.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:22 schreef rolls-reus het volgende:
If van dijk trouwens![]()
echt by far de beste cb die ik heb geprobeerd. Hij staat in 3421 centraal dus van de pace merk je heel weinig
Is if caulker z'n coins waard?
Heb ook nog een hoop Digne's. Misschien nu mijn winst maar pakken omdat de markt wel een flinke tik zal krijgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leuk. Buitenspelval werkt ook niet altijd, omdat ze traag reageren.quote:
Gelukkig voel ik nauwelijks iets voor deze editie. GTA![]()
![]()
Zo doe ik het ook altijd ja. Gewoon een kwestie van logisch nadenkenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
doet de webapp het bij jullie?"quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook altijd ja. Gewoon een kwestie van logisch nadenkenYoung bloods everywhere....![]()
quote:
Hala Madrid !
Ziek teamquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:38 schreef rolls-reus het volgende:
Baasjes![]()
[ afbeelding ]
Twijfel jog of ik if caulker ga halen. Verder wilde ik drenthe uitproberen, beest.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Echt iedereen doet LB+Y dit jaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:19 schreef laucas het volgende:
Echt ieder-fucking-een probeert het he![]()
hihi ik ben terug."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik ga mijn leven beteren.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
de blik is geopendHala Madrid !
Ik dacht eerst even dat het 'het blik' moest zijn, vanwege het blik mongolen. Nu snap ik hem.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
maak er zelf een eind aanHala Madrid !
ok even zelfmoord plegen brb."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: