SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Er klopt iets niet he...quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:32 schreef DutchSL het volgende:
Men laat de lapo gewoon langer dan een kwartier liggen🍆![]()
quote:Is dat je kloon account Johnbon?quote:
Beiden namelijk een onnodige apostrophe in de ondertitel van het profiel![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij Russisch denk ik nu eerder aan dat ander inteelt Bakkertquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Is dat je kloon account Johnbon?
Beiden namelijk een onnodige apostrophe in de ondertitel van het profiel
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
![]()
Morgen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dat is een lokaal Iers dialect, ga ik verder niet over in discussie met laagopgeleiden met een voorliefde voor voetbal.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Is dat je kloon account Johnbon?
Beiden namelijk een onnodige apostrophe in de ondertitel van het profiel
blablablabla![]()
Oke nou doei.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een lokaal Iers dialect, ga ik verder niet over in discussie met laagopgeleiden met een voorliefde voor voetbal.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo ken ik je ook, dus ik vond het allemaal al zo verwarrendquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:51 schreef Johnbon het volgende:
PrideoftheSouth in het algemeen ben ik wel iets socialer.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Komt vandaag ook vrijquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij Russisch denk ik nu eerder aan dat ander inteelt Bakkert![]()
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maar even een serieuze discussie, wat is er nu zo erg aan Tbakkert, afgezien zijn voorliefde voor de Russische competitie?quote:![]()
Je kan beter vragen wat er niet ergs aan hem is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar even een serieuze discussie, wat is er nu zo erg aan Tbakkert, afgezien zijn voorliefde voor de Russische competitie?Hala Madrid !
Nou, geef daar dan antwoord op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat er niet ergs aan hem is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ga niet vrijwillig die posts doorzoeken, hahaha. heb er gewoon niks mee, heeft imo heel veel weg van gjequote:Op dinsdag 19 november 2013 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar even een serieuze discussie, wat is er nu zo erg aan Tbakkert, afgezien zijn voorliefde voor de Russische competitie?soort mix van gje en sb
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Op zijn Russische voorliefde na, en dat hij soms 7 vrolijke smileys in zijn posts verwerkt, toch niet vreemder dan andere users.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga niet vrijwillig die posts doorzoeken, hahaha. heb er gewoon niks mee, heeft imo heel veel weg van gje![]()
Snap het probleem met de informatie over de Russchische competite niet zo eigenlijk. Zoveel meer poep wat hier geplaatst is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zijn Russische voorliefde na, en dat hij soms 7 vrolijke smileys in zijn posts verwerkt, toch niet vreemder dan andere users.🍆![]()
Precies, letterlijk poep. En dan is het:quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:20 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Snap het probleem met de informatie over de Russchische competite niet zo eigenlijk. Zoveel meer poep wat hier geplaatst is.![]()
Hele FM carrieres: prima. Lingo?: Uitstekend. Een post over Zenit?:Iedereen loopt elkaar maar een beetje achterna in de mening over anderen. Zonder een echt argument op te kunnen noemen.
![]()
nou nou dat is wel een hele serieuze accusatie die je daar maaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga niet vrijwillig die posts doorzoeken, hahaha. heb er gewoon niks mee, heeft imo heel veel weg van gjesoort mix van gje en sb
![]()
Het blijft grappig die console-war. Al die PS4-fanboys kenker hard op hun pik getrapt nu de Xbox-fanboys hun daar uitlachen
In en in triest
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
tja of je nou de fanboy loopt te spelen of je constant druk maakt om fanboys en daar elke dag over post.
difference, i can hardly see it.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
het verschil is dat een hele hoop mensen hier FM spelen, een hele hoop mensen fappen op lingomeisjes en dat hij letterlijk de enige hier is die wat geeft om de russische league. Verder gaat hij soms wat te ver in zijn discussies. (ik noem een paul scholes)quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, letterlijk poep. En dan is het:![]()
Hele FM carrieres: prima. Lingo?: Uitstekend. Een post over Zenit?:Iedereen loopt elkaar maar een beetje achterna in de mening over anderen. Zonder een echt argument op te kunnen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |