Gozer dat kan ik wel. Ik ben niet sociaal gestoord. Zowiezo ben ik niet diegene die voorstelt vreemden te stalken...quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter eens kunt beginnen leren hoe je mensen benaderd voordat je verder gaat.
Ga dat dan eens doen dan, dat mensen benaderen. Topics maken helpt niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Gozer dat kan ik wel. Ik ben niet sociaal gestoord. Zowiezo ben ik niet diegene die voorstelt vreemden te stalken...
hij is dikquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:41 schreef MAHL het volgende:
3x per week uitgaan =/= een saai sociaal leven...
Godver wat haat ik deze aandachtshoerige TS.
Wie heeft het over stalken heequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Gozer dat kan ik wel. Ik ben niet sociaal gestoord. Zowiezo ben ik niet diegene die voorstelt vreemden te stalken...
Het spijt me maar als ik ga skiën dan doe ik dat met mijn vrienden. Dan ga ik echt niet een praatje ophouden en skiën met andere mensen. Zou nogal bizar zijn als dat wel gebeurt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wie heeft het over stalken hee. Je kunt toch uitgerekend in een groep mensen die allemaal met één en het zelfde doel naar een bepaalde locatie gaan toch wel een gesprek beginnen wat eventueel uitloopt op een vriendschap? Niemand zegt toch dat je pik om hoog achter de eerste de beste skiër aan moet rennen met de vraag of je ze toe mag voegen aan je msn lijst?
Jawel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:06 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het spijt me maar als ik ga skiën dan doe ik dat met mijn vrienden. Dan ga ik echt niet een praatje ophouden en skiën met andere mensen. Zou nogal bizar zijn als dat wel gebeurt.
Op straat ontmoet je toch ook geen nieuwe vrienden
Was jij niet diegene die een maandje terug het heerlijk vond om een solo bestaan te leven?quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:25 schreef Roadtrip het volgende:
Beste Fok!ers,
Ik ben op het moment dood ongelukkig. Alles wat me plezier in het leven geeft gaat niet door. In plaats daarvan leef ik een leven voor anderen. Een leven om te overleven.
Ik heb super veel verplichtingen. Zo veel verplichtingen dat het mijn privé leven aantast.
Ik heb maar 4 echt goede vrienden en ik zie ze weinig. Er zijn dagen dat ik gewoon helemaal alleen ben. Vandaag. Of morgen trouwens ook.
Morgen gaat al helemaal een ramp worden. Ik kan dan om 7 uur opstaan om naar de uni te gaan. Nadat ik daar klaar ben kan ik met precies 10 minuten speling weer beginnen met werken. En ik heb dan geluk als ik om 24:00 klaar ben.
Sommige mensen doen gewoon elke dag wat ze willen. En hebben enorm veel vrienden om dingen mee te doen. Ik wil dat ook.
Toch distantieer ik me zelf. Door te zeggen dat ik niet kan vanwege al die verplichtingen. En daardoor is het heel lastig goede vriendschappen op te bouwen.
Wanneer ik dan wel vrij heb, ben ik alsnog alleen. Gisteren kon er bijvoorbeeld niemand mee naar snowworld dus ging ik alsnog maar werken.
Echt als het zo doorgaat raak ik in een depressie… Ik heb ook al een eetprobleem… (Zie dit topic: KLB / Te snel afvallen)
TS heeft zelfs operationeel een rib laten verwijderen om zichzelf te kunnen pijpen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:32 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een maandje terug het heerlijk vond om een solo bestaan te leven?
Neequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:32 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een maandje terug het heerlijk vond om een solo bestaan te leven?
Neequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
TS heeft zelfs operationeel een rib laten verwijderen om zichzelf te kunnen pijpen.
Neequote:
Je was me voor.quote:
Heb ik hem ook al gezegd, wil niet luisteren....quote:
Wat een kutleven heb je dan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Ambition het volgende:
Manmanman wat vind ik dit een schijt topic. Als je studeert en werkt moet je niet gaan lopen zeiken dat je te weinig tijd hebt voor je ''vriendjes en vriendinnetje's''. Als je niet met mensen kan bonden omdat je ze te weinig ziet heb je waarschijnlijk een een vriendenkring van niets.
Zelf studeer ik en werk daarbij ook nog zoveel mogelijk. Who cares als ik te weinig tijd heb om me vrienden te zien of te stappen e.d? Je zou eens moeten leren je voldoening te halen uit wat je doet ipv te gaanwat je niet kan doen.
Daarbij ken ik een persoon met wie ik close ben, die 2 pittige studie's doet op de universiteit, daar hoge punten voor haalt, in het bestuur zit, 12-20 uur in de week bij een werkgever werkt, daarbij ook nog eens 10 uurtjes +- per week bijles geeft, een mentorgroep heeft, en daarbij ook nog een vriend. Kom mij niet wijsmaken dat jij het drukker hebt. Leren plannen heet zoiets.
Niet sarcastisch inderdaad, ik moet er niet aan denken om zo weinig vrije tijd te hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef Ambition het volgende:
[..]
Not sure if sarcastic?
If not; het zal je echt verbazen, niets is minder waar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |