abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133417623
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:54 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter eens kunt beginnen leren hoe je mensen benaderd voordat je verder gaat.
Gozer dat kan ik wel. Ik ben niet sociaal gestoord. Zowiezo ben ik niet diegene die voorstelt vreemden te stalken...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:10:10 #102
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_133417668
Ga runescape of WoW spelen ofzo als je jezelf zielig vind.
Nee
pi_133417722
Putin for President _O_
pi_133417749
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:08 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Gozer dat kan ik wel. Ik ben niet sociaal gestoord. Zowiezo ben ik niet diegene die voorstelt vreemden te stalken...
Ga dat dan eens doen dan, dat mensen benaderen. Topics maken helpt niet.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133417767
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:41 schreef MAHL het volgende:
3x per week uitgaan =/= een saai sociaal leven...

Godver wat haat ik deze aandachtshoerige TS.
hij is dik
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:16:05 #106
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133417811
Eindelijk een geloofwaardig topic
Ok stelletje hokboeren
pi_133418805
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:08 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Wie heeft het over stalken hee :') . Je kunt toch uitgerekend in een groep mensen die allemaal met één en het zelfde doel naar een bepaalde locatie gaan toch wel een gesprek beginnen wat eventueel uitloopt op een vriendschap? Niemand zegt toch dat je pik om hoog achter de eerste de beste skiër aan moet rennen met de vraag of je ze toe mag voegen aan je msn lijst?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_133419231
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:53 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Wie heeft het over stalken hee :') . Je kunt toch uitgerekend in een groep mensen die allemaal met één en het zelfde doel naar een bepaalde locatie gaan toch wel een gesprek beginnen wat eventueel uitloopt op een vriendschap? Niemand zegt toch dat je pik om hoog achter de eerste de beste skiër aan moet rennen met de vraag of je ze toe mag voegen aan je msn lijst?
Het spijt me maar als ik ga skiën dan doe ik dat met mijn vrienden. Dan ga ik echt niet een praatje ophouden en skiën met andere mensen. Zou nogal bizar zijn als dat wel gebeurt.

Op straat ontmoet je toch ook geen nieuwe vrienden 8)7
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133419312
Leer met minder geld en minder luxe omgaan, ga minder werken en doe iets leuks, ga bij een vereniging ofzo.
pi_133419408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:06 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het spijt me maar als ik ga skiën dan doe ik dat met mijn vrienden. Dan ga ik echt niet een praatje ophouden en skiën met andere mensen. Zou nogal bizar zijn als dat wel gebeurt.

Op straat ontmoet je toch ook geen nieuwe vrienden 8)7
Jawel.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_133420192
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:25 schreef Roadtrip het volgende:
Beste Fok!ers,

Ik ben op het moment dood ongelukkig. Alles wat me plezier in het leven geeft gaat niet door. In plaats daarvan leef ik een leven voor anderen. Een leven om te overleven.

Ik heb super veel verplichtingen. Zo veel verplichtingen dat het mijn privé leven aantast.

Ik heb maar 4 echt goede vrienden en ik zie ze weinig. Er zijn dagen dat ik gewoon helemaal alleen ben. Vandaag. Of morgen trouwens ook.

Morgen gaat al helemaal een ramp worden. Ik kan dan om 7 uur opstaan om naar de uni te gaan. Nadat ik daar klaar ben kan ik met precies 10 minuten speling weer beginnen met werken. En ik heb dan geluk als ik om 24:00 klaar ben.

Sommige mensen doen gewoon elke dag wat ze willen. En hebben enorm veel vrienden om dingen mee te doen. Ik wil dat ook.

Toch distantieer ik me zelf. Door te zeggen dat ik niet kan vanwege al die verplichtingen. En daardoor is het heel lastig goede vriendschappen op te bouwen.

Wanneer ik dan wel vrij heb, ben ik alsnog alleen. Gisteren kon er bijvoorbeeld niemand mee naar snowworld dus ging ik alsnog maar werken.

Echt als het zo doorgaat raak ik in een depressie… Ik heb ook al een eetprobleem… (Zie dit topic: KLB / Te snel afvallen)
Was jij niet diegene die een maandje terug het heerlijk vond om een solo bestaan te leven?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_133420222
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:32 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Was jij niet diegene die een maandje terug het heerlijk vond om een solo bestaan te leven?
TS heeft zelfs operationeel een rib laten verwijderen om zichzelf te kunnen pijpen.
pi_133420316
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:32 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nee

en...
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:33 schreef MAHL het volgende:

[..]

TS heeft zelfs operationeel een rib laten verwijderen om zichzelf te kunnen pijpen.
Nee
pi_133420362
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:36 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Nee

en...

[..]

Nee
Nee + Nee = Ja

ik wist het wel
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_133420392
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:37 schreef b4kl4p het volgende:
Nee + Nee = Ja

Nee
pi_133422182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:27 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
18.gif18.gif
pi_133422201
Och Generaal Aids heeft ook weer een topic geopend
pi_133425054
Ik weet wat je voelt, TS: Ik heb geen rijbewijs.
pi_133426333
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:17 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik had al langer het vermoeden dat Roadtrip een kloon van jou was. :7

Hier een brohug voor jou als je stopt met die kuttopics..

dinsdag 19 november 2013 @ 21:41:44 #120
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_133426823
quote:
Je was me voor.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_133429802
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 02:18 schreef vronie het volgende:

Praat met en therapeut.
Heb ik hem ook al gezegd, wil niet luisteren....
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_133432123
Manmanman wat vind ik dit een schijt topic. Als je studeert en werkt moet je niet gaan lopen zeiken dat je te weinig tijd hebt voor je ''vriendjes en vriendinnetje's''. Als je niet met mensen kan bonden omdat je ze te weinig ziet heb je waarschijnlijk een een vriendenkring van niets.

Zelf studeer ik en werk daarbij ook nog zoveel mogelijk. Who cares als ik te weinig tijd heb om me vrienden te zien of te stappen e.d? Je zou eens moeten leren je voldoening te halen uit wat je doet ipv te gaan :'( wat je niet kan doen.

Daarbij ken ik een persoon met wie ik close ben, die 2 pittige studie's doet op de universiteit, daar hoge punten voor haalt, in het bestuur zit, 12-20 uur in de week bij een werkgever werkt, daarbij ook nog eens 10 uurtjes +- per week bijles geeft, een mentorgroep heeft, en daarbij ook nog een vriend. Kom mij niet wijsmaken dat jij het drukker hebt. Leren plannen heet zoiets.
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:20:34 #123
395200 deadprez
One more rail
pi_133432195
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Ambition het volgende:
Manmanman wat vind ik dit een schijt topic. Als je studeert en werkt moet je niet gaan lopen zeiken dat je te weinig tijd hebt voor je ''vriendjes en vriendinnetje's''. Als je niet met mensen kan bonden omdat je ze te weinig ziet heb je waarschijnlijk een een vriendenkring van niets.

Zelf studeer ik en werk daarbij ook nog zoveel mogelijk. Who cares als ik te weinig tijd heb om me vrienden te zien of te stappen e.d? Je zou eens moeten leren je voldoening te halen uit wat je doet ipv te gaan :'( wat je niet kan doen.

Daarbij ken ik een persoon met wie ik close ben, die 2 pittige studie's doet op de universiteit, daar hoge punten voor haalt, in het bestuur zit, 12-20 uur in de week bij een werkgever werkt, daarbij ook nog eens 10 uurtjes +- per week bijles geeft, een mentorgroep heeft, en daarbij ook nog een vriend. Kom mij niet wijsmaken dat jij het drukker hebt. Leren plannen heet zoiets.
Wat een kutleven heb je dan. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133432339
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat een kutleven heb je dan. :')
Not sure if sarcastic?

If not; het zal je echt verbazen, niets is minder waar.
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:24:20 #125
395200 deadprez
One more rail
pi_133432386
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef Ambition het volgende:

[..]

Not sure if sarcastic?

If not; het zal je echt verbazen, niets is minder waar.
Niet sarcastisch inderdaad, ik moet er niet aan denken om zo weinig vrije tijd te hebben.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')