Mwah. Het is een klacht geen roep om advies. Al zou ik die wel eens moeten maken.quote:
Dat inderdaad wel. Maar dan zit ik alsnog met een kleine sociale cirkel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Misschien heb je teveel hooi op je vorkje genomen.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:30 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt FOK! toch. Een hele mooie gezellige sociale cirkel.
Dat heb ik dus niet. Ik voel me kneiter alleen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:30 schreef MAHL het volgende:
Je wilde toch zo'n fantastisch mooi druk leven? Bek houden dan. En opbokken met die Aidstopics van je.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:30 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt FOK! toch. Een hele mooie gezellige sociale cirkel.
Ik zou een mooi flatgebouw zoeken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:32 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet. Ik voel me kneiter alleen.
Ik heb ook geen zin mijn huidige kleine vrienden gewoon heel vaak te stalken.
Zal ik anders wat mensen die ik ooit ontmoet heb lastig vallen? Gewoon 4 ofzo extra contacten onderhouden?
[..]
Ga naar nmlk ofzo, neem een hobby, wordt vrijwilliger.. DOE IETSquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:32 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet. Ik voel me kneiter alleen.
Ik heb ook geen zin mijn huidige kleine vrienden gewoon heel vaak te stalken.
Zal ik anders wat mensen die ik ooit ontmoet heb lastig vallen? Gewoon 4 ofzo extra contacten onderhouden?
[..]
Ik doe het al heel mijn leven. Zelfs als ik zou stoppen met werken, heb ik nog steeds een saai sociaal leven. Veel mensen zie ik alleen maar tijdens het stappen ofzo. Ik wil gewoon elke dag met meerdere mensen dingen kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:33 schreef BlackLining het volgende:
Je gaat toch zelf zo achterljk veel werkenNiet zeuren dan.
Ik heb het ook een half jaar gedaan..
08:00: opstaan
08:30 - 17:00: stage
17:15: thuis
17:15 - 17:45: als een malle eten
18:15: op het fietsje naar het andere werk
18:00 - 02:00: bijbaan
en dan zes uur slapen, vijf dagen per week en in het weekend nog een uurtje of 10 bij dat bijbaantje. Blij dat ik daar na vier maanden mee opgehouden ben zegDan maar wat minder geld.
Het is niet per se dat ik moeite heb met mensen ontmoeten. Ik ga ongeveer 3x per week uit lol.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga naar nmlk ofzo, neem een hobby, wordt vrijwilliger.. DOE IETS
Och, is het zo'n klacht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik doe het al heel mijn leven. Zelfs als ik zou stoppen met werken, heb ik nog steeds een saai sociaal leven. Veel mensen zie ik alleen maar tijdens het stappen ofzo. Ik wil gewoon elke dag met meerdere mensen dingen kunnen doen.
Zonder grapjes een kennis bijvoorbeeld spreek ik eigenlijk nooit. Een paar maanden geleden vroeg hij random of ik met hem wilde skien. Zal ik gewoon random uit het niets terug lastig vallen?
Dat doe je dus zelf.. Ergo: onterechte klacht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:38 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is niet per se dat ik moeite heb met mensen ontmoeten. Ik ga ongeveer 3x per week uit lol.
Maar ik neem altijd veel afstand. Er zijn weinig mensen waar ik bijvoorbeeld vaak thuis naartoe ga. Of waar ik alles mee kan delen.
Meer dan vier echte vrienden heb je ook helemaal niet nodig. Vier is goed. Meer vrienden zijn gewoon 'zwevende' vrienden, die komen en gaan. Aan vier vaste vrienden heb je genoeg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:40 schreef Copthorne het volgende:
Echte vrienden heb je in het leven maar weinig. Wen er maar aan.
En bedenk dat het gras aan de overkant altijd groener is. Laat je niet misleiden door mensen die een superleuk leven lijken te hebben. Vaak houden die ook maar de schone schijn op.
Dat is inderdaad wel zo. Ik vind het creepy om heel veel mensen die ik niet goed ken tegelijk te vragen, maar ik zal kijken of die gozer die me eerder appte zin heeft een keer te skien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Och, is het zo'n klacht.
Vraag een handjevol vrienden of ze zin hebben om eens wat leuks te gaan doen omdat je ze al zo lang niet meer gezien hebt, pik een datum, neem vrij en ga.
Je moet maar zo zien, jij vind het toch ook leuk als mensen vragen of je mee wat leuks gaat doen? Dat werkt twee kanten op.
Ik laat niet zo snel mensen dicht bij me komen... Best lastig... Mijn werk is altijd het excuus.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doe je dus zelf.. Ergo: onterechte klacht.
Je gaat met iemand die je appte (hoezo eigenlijk? Wie is het?) meteen op vakantie??? Ik mis wat info of je bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:42 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo. Ik vind het creepy om heel veel mensen die ik niet goed ken tegelijk te vragen, maar ik zal kijken of die gozer die me eerder appte zin heeft een keer te skien.
Ik ben ook echt met hem op vakantie geweest. Dus ik ben benieuwd. Als hij denkt van wtf zie ik het wel weer.
[..]
Ik laat niet zo snel mensen dicht bij me komen... Best lastig... Mijn werk is altijd het excuus.
Dan skip je dat excuus.. Je doet het allemaal zelf hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:42 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo. Ik vind het creepy om heel veel mensen die ik niet goed ken tegelijk te vragen, maar ik zal kijken of die gozer die me eerder appte zin heeft een keer te skien.
Ik ben ook echt met hem op vakantie geweest. Dus ik ben benieuwd. Als hij denkt van wtf zie ik het wel weer.
[..]
Ik laat niet zo snel mensen dicht bij me komen... Best lastig... Mijn werk is altijd het excuus.
Dat is misschien wel zo. Toch zijn er mensen met gewoon een boeiender sociaal leven. Het is een punt van mezelf wat ik moet verbeteren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:40 schreef Copthorne het volgende:
Echte vrienden heb je in het leven maar weinig. Wen er maar aan.
En bedenk dat het gras aan de overkant altijd groener is. Laat je niet misleiden door mensen die een superleuk leven lijken te hebben. Vaak houden die ook maar de schone schijn op.
Naar een bar / club kunnen fietsen != een sociaal leven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:41 schreef MAHL het volgende:
3x per week uitgaan =/= een saai sociaal leven...
Godver wat haat ik deze aandachtshoerige TS.
Dat is inderdaad wel zo. Ik zoek alleen gewoon meer zwevende vrienden. Eigenlijk heb ik er nu geen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Meer dan vier echte vrienden heb je ook helemaal niet nodig. Vier is goed. Meer vrienden zijn gewoon 'zwevende' vrienden, die komen en gaan. Aan vier vaste vrienden heb je genoeg.
Kloptquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:43 schreef BlackLining het volgende:
En stop met janken. Klagende mensen zijn niet leuk om mee om te gaan
Dat gaat echt niet vanzelf naar je toe komenquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:44 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo. Toch zijn er mensen met gewoon een boeiender sociaal leven. Het is een punt van mezelf wat ik moet verbeteren.
Haha true. Ik zie dus weinig nieuwe mensen buiten het uitgaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KloptMaar ja, mensen die nergens hun hart (kunnen) uitstorten gaan juist janken tegen mensen die ze NIET/amper kennen en dat werkt dan dik tegen
Dat is inderdaad wel. Ik ben geen sociaal wonder maar ga die gozer gewoon stalken of hij een keer zin heeft dus te skien...quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:46 schreef BlackLining het volgende:
Gewoon doen, uiteindelijk zul je meer spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt, dan van de dingen die je wel gedaan hebt
Echt hoor, dit is gewoon een R&P-topic in KLBquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha true. Ik zie dus weinig nieuwe mensen buiten het uitgaan.
Maar wanneer ik wel uitga is de regel dat je nooit klaagt. En nooit nee zegt.
Haha ach hij staat hier nu eenmaal...quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt hoor, dit is gewoon een R&P-topic in KLB
Dat laatste inderdaad. Ik heb heel weinig zwevende vrienden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:55 schreef tetouaribo het volgende:
Tsja, klote voor je. Misschien minder werken en daar door meer tijd voor leuke dingen. Misschien minder zeuren meer doen. Iedereen voelt zich wel eens kut. Zou maar saai zijn als het leven altijd leuk was. En oja, als je vrienden niet voldoen aan je verwachtingen kun je beter op zoek gaan naar extra vrienden. Dan kun je ze een beetje afwisselen.
Dat inderdaad wel. Uitgaan is heel oppervlakkig. Passend bij de rest van mijn sociale leven. (En stiekem zelfs persoonlijkheid)quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Ga op een sport of een vereniging, zorg dat je interesses deelt om daadwerkelijk een vriendschap op te bouwen. Zonder gedeelde interesse blijft het los zand. Uitgaan is ook oppervlakkig, je kan er dan waarschijnlijk weer een tijdje tegenaan, maar diepgaande vriendschappen doe je daar niet mee op. Uitgaan met echte vrienden, waar je dus iedere week mee spreekt, is dan een mooie bonus.
Maar dat is het probleem. Met welk persoon die ik nog niet ken kan ik random gaan lunchen...quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:07 schreef BlackLining het volgende:
Uitgaan als middel voor een sociaal leven is zwaar overrated. Ga beter ergens lunchen ofzo, dat werkt stukken beter.
Man, zanik niet zo.. Doe die nmlk, die hobby, dat vrijwilligerswerk of wat dan ook.. Dan leer je vanzelf mensen kennen.. Owh ja: en niet zeiken over je werk en je kutleven dan..quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem. Met welk persoon die ik nog niet ken kan ik random gaan lunchen...
Vertaling?quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:18 schreef vronie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 19 november 2013 01:25 schreef Roadtrip het volgende:
Beste Fok!ers,
Ik ben op het moment dood ongelukkig. Alles wat me plezier in het leven geeft gaat niet door. In plaats daarvan leef ik een leven voor anderen. Een leven om te overleven.
Ik heb super veel verplichtingen. Zo veel verplichtingen dat het mijn privé leven aantast.
Ik heb maar 4 echt goede vrienden en ik zie ze weinig. Er zijn dagen dat ik gewoon helemaal alleen ben. Vandaag. Of morgen trouwens ook.
Morgen gaat al helemaal een ramp worden. Ik kan dan om 7 uur opstaan om naar de uni te gaan. Nadat ik daar klaar ben kan ik met precies 10 minuten speling weer beginnen met werken. En ik heb dan geluk als ik om 24:00 klaar ben.
Sommige mensen doen gewoon elke dag wat ze willen. En hebben enorm veel vrienden om dingen mee te doen. Ik wil dat ook.
Toch distantieer ik me zelf. Door te zeggen dat ik niet kan vanwege al die verplichtingen. En daardoor is het heel lastig goede vriendschappen op te bouwen.
Wanneer ik dan wel vrij heb, ben ik alsnog alleen. Gisteren kon er bijvoorbeeld niemand mee naar snowworld dus ging ik alsnog maar werken.
Echt als het zo doorgaat raak ik in een depressie… Ik heb ook al een eetprobleem… (Zie dit topic: KLB / Te snel afvallen)
[/quote.
Man die niet zo ongelovige,moelijk.
Praat met en therapeut.
Niet zeikenquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, zanik niet zo.. Doe die nmlk, die hobby, dat vrijwilligerswerk of wat dan ook.. Dan leer je vanzelf mensen kennen.. Owh ja: en niet zeiken over je werk en je kutleven dan..
In KLB zeik je juist wel, duhh..quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:22 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Niet zeiken. Het is de KLB.
![]()
Maar als ik vrijwilligerswerk ga doen, heb ik dan niet precies hetzelfde probleem als mijn huidige baan?
En ik hou van fotografie. Hoe kan je daar nou weer mensen via leren kennen.
Nmlk is trouwens niet wat ik zoek. Ik zoek nier iets via het internet.
Dank voor de vertalingquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:22 schreef vronie het volgende:
Man praat niet zo,ongelovig.
Ga naar een therapeut
Ik begrijp dat nmlk geen dating site is. Toch ontmoet ik mensen het liefste fysiek. In mijn eigen peer groep.quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In KLB zeik je juist wel, duhh..
nmlk is GEEN datingsite, vrijwilligerswerk doe je omdat je het leuk vindt en die baan is je probleem niet: je erachter verschuilen wél, zat fotografiesclubs..
Hou op met jammeren en doe er iets aan..
Ze post inderdaad wel schreeuwerige bagger.quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:35 schreef Nikmans het volgende:
Whiskers, mijn favoriete nachtbaggeraarster
Je zelfmedelijdende topic is baggerquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ze post inderdaad wel schreeuwerige bagger.
Als je het verneukt zit je met hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:22 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Niet zeiken. Het is de KLB.
![]()
Maar als ik vrijwilligerswerk ga doen, heb ik dan niet precies hetzelfde probleem als mijn huidige baan?
En ik hou van fotografie. Hoe kan je daar nou weer mensen via leren kennen.
Nmlk is trouwens niet wat ik zoek. Ik zoek nier iets via het internet.
Ik vind het een schatjequote:Op dinsdag 19 november 2013 02:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ze post inderdaad wel schreeuwerige bagger.
nee fotoclub bestaat niet voor jongerenquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nmlk geen dating site is. Toch ontmoet ik mensen het liefste fysiek. In mijn eigen peer groep.
Ik doelde erop dat je op het werk ontmoet en via vrijwilligerswerk. Dat betekent alleen niet dat het mensen die bij je passen zijn.
Opnieuw is er een fotografieclub voor jongeren?
Nee precies. Zowiezo lijkt me dat niet heel gezellig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 03:05 schreef borbit het volgende:
[..]
nee fotoclub bestaat niet voor jongeren
Fotoclub had je als puber moeten doen. Nu is het wachten tot je volwassen bent.quote:Op dinsdag 19 november 2013 03:14 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee precies. Zowiezo lijkt me dat niet heel gezellig.
Ik weet alleen niet echt goed hoe je vriendschappen kan maken door te stappen...
Dat is dus precies mijn punt. Memsen zeggen hier dat ik een hobby moet zoeken maar dat is onzin...quote:Op dinsdag 19 november 2013 03:17 schreef borbit het volgende:
[..]
Fotoclub had je als puber moeten doen. Nu is het wachten tot je volwassen bent.
Misschien met een vals paspoort?quote:Op dinsdag 19 november 2013 03:33 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is dus precies mijn punt. Memsen zeggen hier dat ik een hobby moet zoeken maar dat is onzin...
Mensen zeggen dat je op moet houden met janken en er iets aan moet DOEN.. Op welke knullige wijze je dat vormgeeft is jouw probleemquote:Op dinsdag 19 november 2013 03:17 schreef borbit het volgende:
[..]
Fotoclub had je als puber moeten doen. Nu is het wachten tot je volwassen bent.
Jouw lijst met punten is voor een groot gedeelte zoek een hobby.quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat je op moet houden met janken en er iets aan moet DOEN.. Op welke knullige wijze je dat vormgeeft is jouw probleem
Nee. Dat beveel ik dan ook niet aan..quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Jouw lijst met punten is voor een groot gedeelte zoek een hobby.
Maar is het verstandig mensen die 8 echt een jaar niet heb gezien te appen? Ik bedoel makkelijker dan helemaal nieuwe mensen leren kennen...
Srs dat moet ik niet doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 07:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dat beveel ik dan ook niet aan..
Wat was je anders van plan? Wachten tot ze een keer naar jou toe komen om te vragen of je nou eindelijk eens tijd voor ze hebt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Jouw lijst met punten is voor een groot gedeelte zoek een hobby.
Maar is het verstandig mensen die 8 echt een jaar niet heb gezien te appen? Ik bedoel makkelijker dan helemaal nieuwe mensen leren kennen...
Nou ja volgens Whiskers2009 zou ik gewoon helemaal geen contact met ze op moeten nemen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat was je anders van plan? Wachten tot ze een keer naar jou toe komen om te vragen of je nou eindelijk eens tijd voor ze hebt?![]()
Newsflash: ain't gonna happen.
Stel jij het zelf op prijs als mensen jou 'porren'?quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nou ja volgens Whiskers2009 zou ik gewoon helemaal geen contact met ze op moeten nemen.
Het is of verwaterde contacten aanspreken, of nieuwe mensen leren kennen.
Maar random mensen porren us dus wel acceptabel?
Appen of skypen ofzo. Ik zou het creepy vinden maar wel waarderen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Stel jij het zelf op prijs als mensen jou 'porren'?
Wat je daar dan ook onder verstaat
Als in jouw oude clubje kennissen een aantal zit die matchen met jouw interesses enz enz: why not?quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nou ja volgens Whiskers2009 zou ik gewoon helemaal geen contact met ze op moeten nemen.
Het is of verwaterde contacten aanspreken, of nieuwe mensen leren kennen.
Maar random mensen porren us dus wel acceptabel?
Sorry schat maar daar kies je echt zelf voor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:33 schreef BlackLining het volgende:
en dan zes uur slapen, vijf dagen per week en in het weekend nog een uurtje of 10 bij dat bijbaantje. Blij dat ik daar na vier maanden mee opgehouden ben zegDan maar wat minder geld.
Hele post lezenquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Sorry schat maar daar kies je echt zelf voor.
Die gasten die het zogenaamd zo druk hebben zijn echt onwijs storend. Zijn dit ook van die types die als je vraagt of je langs kan komen voor koffie vertellen dat ze donderdag over 4 weken nog wel een gaatje in de agenda hebben?quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik herken het wel TS![]()
Allen dan heb ik alleen amper verplichtingen. Althans ; Ik heb wel tentamens, een scriptie etc, maar dat is allemaal tijd die je vrij kunt indelen..
Maar ik zit ook regelmatig van 9 's ochtends tot 9 's avonds in de UB... Mijn huisgenoten zijn saai, mijn vrienden zitten nu in de fase dat ze allemaal graag willen laten zien hoe druk ze zijn, en eigenlijk heb ik nog maar een vriend over die ik dus echt kan bellen om even te gamen of te chillen..
Verder zou ik als ik jou was blij zijn dat je nog werk hebt
Goede observatie!quote:
Dat is inderdaad wel storend. Zelf spreek ik ook dingen een paar dagen van te voren max af. Vaak de dag zelf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die gasten die het zogenaamd zo druk hebben zijn echt onwijs storend. Zijn dit ook van die types die als je vraagt of je langs kan komen voor koffie vertellen dat ze donderdag over 4 weken nog wel een gaatje in de agenda hebben?
TS: je zou gaan skiën maar gaat niet omdat er niemand mee gaat? Een ski baan is nou toch juist bij uitstek een plek waar je mensen kunt ontmoeten die eenzelfde hobby hebben als jij?
Ik ben nu aan het poepen. Pics?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:39 schreef Nikmans het volgende:
Vooral het feit dat je iedere scheet met KLB moet delen, blijkbaar
Types als TS zijn ook helemaal niet op zoek naar oplossingen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:05 schreef LethalNinja het volgende:
jaja lekker janken in klb zal 't echt oplossen ¬_¬
Nee, je gaat er naartoe om te skieën, en raak je aan de praat met iemand kijk je waar het schip strand.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:39 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel storend. Zelf spreek ik ook dingen een paar dagen van te voren max af. Vaak de dag zelf.
Maar hoe ga je mensen ontmoeten met skiën? In je uppie ernaartoe gaan en mensen lastig vallen en om hun nummer vragen? Klinkt als een stalker.
TS is helemaal niet depressief maar is gewoon een aandachtsjunk die mensen jaloers wilmaken met zijn o-fantastische leven maar tegenwoordig is het hip om down te zijn dus maakt hij daar ook maar een topic over.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:15 schreef thats_meh het volgende:
Klinkt alsof je depressief bent TS. Ik weet niet of dit serieus is, maar ik ken ook iemand met een depressie die dezelfde klachten heeft.
Alweer? Dat was toch hip in 2004? Of is het nu weer retro?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
TS is helemaal niet depressief maar is gewoon een aandachtsjunk die mensen jaloers wilmaken met zijn o-fantastische leven maar tegenwoordig is het hip om down te zijn dus maakt hij daar ook maar een topic over.
Je ging steeds een kwartier terug in de tijdquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:33 schreef BlackLining het volgende:
Ja, anders haalde ik het nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:01 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Je ging steeds een kwartier terug in de tijd
Waarom moet je gelijk hun nummer vragen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:39 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel storend. Zelf spreek ik ook dingen een paar dagen van te voren max af. Vaak de dag zelf.
Maar hoe ga je mensen ontmoeten met skiën? In je uppie ernaartoe gaan en mensen lastig vallen en om hun nummer vragen? Klinkt als een stalker.
Omdat je anders alsnog geen nieuwe vrienden maakt... Daarom is vreemden aanspreken geen goed idee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom moet je gelijk hun nummer vragen?
Ik denk dat je beter eens kunt beginnen leren hoe je mensen benaderd voordat je verder gaat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Omdat je anders alsnog geen nieuwe vrienden maakt... Daarom is vreemden aanspreken geen goed idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |