abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 november 2013 @ 07:33:26 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133402448
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 03:17 schreef borbit het volgende:

[..]

Fotoclub had je als puber moeten doen. Nu is het wachten tot je volwassen bent.
Mensen zeggen dat je op moet houden met janken en er iets aan moet DOEN.. Op welke knullige wijze je dat vormgeeft is jouw probleem ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_133402602
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 07:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mensen zeggen dat je op moet houden met janken en er iets aan moet DOEN.. Op welke knullige wijze je dat vormgeeft is jouw probleem ;)
Jouw lijst met punten is voor een groot gedeelte zoek een hobby.

Maar is het verstandig mensen die 8 echt een jaar niet heb gezien te appen? Ik bedoel makkelijker dan helemaal nieuwe mensen leren kennen...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  dinsdag 19 november 2013 @ 07:58:43 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133402630
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 07:54 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Maar is het verstandig mensen die 8 echt een jaar niet heb gezien te appen? Ik bedoel makkelijker dan helemaal nieuwe mensen leren kennen...
Nee. Dat beveel ik dan ook niet aan..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_133402676
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 07:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee. Dat beveel ik dan ook niet aan..
Srs dat moet ik niet doen :?
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133402713
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 07:54 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Wat was je anders van plan? Wachten tot ze een keer naar jou toe komen om te vragen of je nou eindelijk eens tijd voor ze hebt? :')

Newsflash: ain't gonna happen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133402736
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat was je anders van plan? Wachten tot ze een keer naar jou toe komen om te vragen of je nou eindelijk eens tijd voor ze hebt? :')

Newsflash: ain't gonna happen.
Nou ja volgens Whiskers2009 zou ik gewoon helemaal geen contact met ze op moeten nemen.

Het is of verwaterde contacten aanspreken, of nieuwe mensen leren kennen.

Maar random mensen porren us dus wel acceptabel?
pi_133402775
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:11 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Nou ja volgens Whiskers2009 zou ik gewoon helemaal geen contact met ze op moeten nemen.

Stel jij het zelf op prijs als mensen jou 'porren'?

Wat je daar dan ook onder verstaat :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133402800
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Stel jij het zelf op prijs als mensen jou 'porren'?

Wat je daar dan ook onder verstaat :D
Appen of skypen ofzo. Ik zou het creepy vinden maar wel waarderen.
pi_133402802
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:11 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Als in jouw oude clubje kennissen een aantal zit die matchen met jouw interesses enz enz: why not?
pi_133402805
Stop met janken. Grow up.
Ja doei.
pi_133402952
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:33 schreef BlackLining het volgende:
Je gaat toch zelf zo achterljk veel werken :') Niet zeuren dan.

Ik heb het ook een half jaar gedaan..

08:00: opstaan
08:30 - 17:00: stage
17:15: thuis
17:15 - 17:45: als een malle eten
18:15: op het fietsje naar het andere werk
18:00 - 02:00: bijbaan

en dan zes uur slapen, vijf dagen per week en in het weekend nog een uurtje of 10 bij dat bijbaantje. Blij dat ik daar na vier maanden mee opgehouden ben zeg :') Dan maar wat minder geld.
Sorry schat maar daar kies je echt zelf voor. :)
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_133403125
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:35 schreef HSG het volgende:

[..]

Sorry schat maar daar kies je echt zelf voor. :)
Hele post lezen ;) Ik weet. Niet voor niks na een paar maanden die andere baan opgezegd ;)

Ik ben niet TS hea :P
pi_133403488
Misschien willen mensen niet met jou omgaan omdat je zo'n vervelende klager bent. Zelfs vriendinnen van mij klagen niet zoveel als jij.
😄😃😀😊☺️😉😍😘😚😗😙😜😝😛😳😁😔😌😒😞😣
pi_133403613
TS ben jij niet helemaal in orde? Volgens mij denk je veel meer over je leven (dan wel de inrichting daarvan) na dan gezond is. De ene keer ben je helemaal vol van jezelf, de andere keer het andere uiterste.

SUP?
Soms
pi_133403749
Ik herken het wel TS :@

Allen dan heb ik alleen amper verplichtingen. Althans ; Ik heb wel tentamens, een scriptie etc, maar dat is allemaal tijd die je vrij kunt indelen..

Maar ik zit ook regelmatig van 9 's ochtends tot 9 's avonds in de UB... Mijn huisgenoten zijn saai, mijn vrienden zitten nu in de fase dat ze allemaal graag willen laten zien hoe druk ze zijn, en eigenlijk heb ik nog maar een vriend over die ik dus echt kan bellen om even te gamen of te chillen..

Verder zou ik als ik jou was blij zijn dat je nog werk hebt :P
pi_133404233
Volgens mij is TS manisch.
pi_133404582
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik herken het wel TS :@

Allen dan heb ik alleen amper verplichtingen. Althans ; Ik heb wel tentamens, een scriptie etc, maar dat is allemaal tijd die je vrij kunt indelen..

Maar ik zit ook regelmatig van 9 's ochtends tot 9 's avonds in de UB... Mijn huisgenoten zijn saai, mijn vrienden zitten nu in de fase dat ze allemaal graag willen laten zien hoe druk ze zijn, en eigenlijk heb ik nog maar een vriend over die ik dus echt kan bellen om even te gamen of te chillen..

Verder zou ik als ik jou was blij zijn dat je nog werk hebt :P
Die gasten die het zogenaamd zo druk hebben zijn echt onwijs storend. Zijn dit ook van die types die als je vraagt of je langs kan komen voor koffie vertellen dat ze donderdag over 4 weken nog wel een gaatje in de agenda hebben?

TS: je zou gaan skiën maar gaat niet omdat er niemand mee gaat? Een ski baan is nou toch juist bij uitstek een plek waar je mensen kunt ontmoeten die eenzelfde hobby hebben als jij?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_133413000
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:05 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij is TS manisch.
Goede observatie!
pi_133413041
Ik haat je leven ook, TS
Ga weg
pi_133413050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:21 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Die gasten die het zogenaamd zo druk hebben zijn echt onwijs storend. Zijn dit ook van die types die als je vraagt of je langs kan komen voor koffie vertellen dat ze donderdag over 4 weken nog wel een gaatje in de agenda hebben?

TS: je zou gaan skiën maar gaat niet omdat er niemand mee gaat? Een ski baan is nou toch juist bij uitstek een plek waar je mensen kunt ontmoeten die eenzelfde hobby hebben als jij?
Dat is inderdaad wel storend. Zelf spreek ik ook dingen een paar dagen van te voren max af. Vaak de dag zelf.

Maar hoe ga je mensen ontmoeten met skiën? In je uppie ernaartoe gaan en mensen lastig vallen en om hun nummer vragen? Klinkt als een stalker.
pi_133413054
Vooral het feit dat je iedere scheet met KLB moet delen, blijkbaar
Ga weg
pi_133413154
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:39 schreef Nikmans het volgende:
Vooral het feit dat je iedere scheet met KLB moet delen, blijkbaar
Ik ben nu aan het poepen. Pics?
pi_133413212
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:43 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik ben nu aan het poepen. Pics?
Prima
Ga weg
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:46:50 #84
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_133413267
Van die dagen heb ik ook wel eens. Dat heb je nu eenmaal als het sneller donker wordt buiten en kouder is.
040
pi_133413747
Probeer dan voor het stappen met die 4 gasten te gaan eten bij iemand thuis? Ik zie mijn vrienden 1/2 keer per week omdat we standaard een keer samen eten voor het uitgaan (dinsdag) en af en toe op donderdag nog weleens uitgaan.

In het weekend ben ik dan bezig met werk en studeren. Ik moet wel zeggen dat ik de vakantie mis in die zin dat ik toen altijd bij mijn ouders was en standaard 4 keer in de week ging chillen met een hele goeie maat van vroeger. Nu ben ik doordeweeks niet thuis, werk in het weekend en het is sowieso niet het soort weer waarin je lekker een balletje gaat trappen op een strandje ofzo.
Who's your Stannis?
pi_133413813
Snowworld Landgraaf of Zoetermeer?
😄😃😀😊☺️😉😍😘😚😗😙😜😝😛😳😁😔😌😒😞😣
pi_133413893
jaja lekker janken in klb zal 't echt oplossen ¬_¬
pi_133413987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:05 schreef LethalNinja het volgende:
jaja lekker janken in klb zal 't echt oplossen ¬_¬
Types als TS zijn ook helemaal niet op zoek naar oplossingen.
pi_133414082
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:39 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel storend. Zelf spreek ik ook dingen een paar dagen van te voren max af. Vaak de dag zelf.

Maar hoe ga je mensen ontmoeten met skiën? In je uppie ernaartoe gaan en mensen lastig vallen en om hun nummer vragen? Klinkt als een stalker.
Nee, je gaat er naartoe om te skieën, en raak je aan de praat met iemand kijk je waar het schip strand.

Godsamme TS, beetje wilskracht :{w
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:15:07 #90
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_133414147
Klinkt alsof je depressief bent TS. Ik weet niet of dit serieus is, maar ik ken ook iemand met een depressie die dezelfde klachten heeft.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')