Mensen zeggen dat je op moet houden met janken en er iets aan moet DOEN.. Op welke knullige wijze je dat vormgeeft is jouw probleemquote:Op dinsdag 19 november 2013 03:17 schreef borbit het volgende:
[..]
Fotoclub had je als puber moeten doen. Nu is het wachten tot je volwassen bent.
Jouw lijst met punten is voor een groot gedeelte zoek een hobby.quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat je op moet houden met janken en er iets aan moet DOEN.. Op welke knullige wijze je dat vormgeeft is jouw probleem
Nee. Dat beveel ik dan ook niet aan..quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Jouw lijst met punten is voor een groot gedeelte zoek een hobby.
Maar is het verstandig mensen die 8 echt een jaar niet heb gezien te appen? Ik bedoel makkelijker dan helemaal nieuwe mensen leren kennen...
Srs dat moet ik niet doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 07:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dat beveel ik dan ook niet aan..
Wat was je anders van plan? Wachten tot ze een keer naar jou toe komen om te vragen of je nou eindelijk eens tijd voor ze hebt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Jouw lijst met punten is voor een groot gedeelte zoek een hobby.
Maar is het verstandig mensen die 8 echt een jaar niet heb gezien te appen? Ik bedoel makkelijker dan helemaal nieuwe mensen leren kennen...
Nou ja volgens Whiskers2009 zou ik gewoon helemaal geen contact met ze op moeten nemen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat was je anders van plan? Wachten tot ze een keer naar jou toe komen om te vragen of je nou eindelijk eens tijd voor ze hebt?![]()
Newsflash: ain't gonna happen.
Stel jij het zelf op prijs als mensen jou 'porren'?quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nou ja volgens Whiskers2009 zou ik gewoon helemaal geen contact met ze op moeten nemen.
Het is of verwaterde contacten aanspreken, of nieuwe mensen leren kennen.
Maar random mensen porren us dus wel acceptabel?
Appen of skypen ofzo. Ik zou het creepy vinden maar wel waarderen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Stel jij het zelf op prijs als mensen jou 'porren'?
Wat je daar dan ook onder verstaat
Als in jouw oude clubje kennissen een aantal zit die matchen met jouw interesses enz enz: why not?quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nou ja volgens Whiskers2009 zou ik gewoon helemaal geen contact met ze op moeten nemen.
Het is of verwaterde contacten aanspreken, of nieuwe mensen leren kennen.
Maar random mensen porren us dus wel acceptabel?
Sorry schat maar daar kies je echt zelf voor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:33 schreef BlackLining het volgende:
Je gaat toch zelf zo achterljk veel werkenNiet zeuren dan.
Ik heb het ook een half jaar gedaan..
08:00: opstaan
08:30 - 17:00: stage
17:15: thuis
17:15 - 17:45: als een malle eten
18:15: op het fietsje naar het andere werk
18:00 - 02:00: bijbaan
en dan zes uur slapen, vijf dagen per week en in het weekend nog een uurtje of 10 bij dat bijbaantje. Blij dat ik daar na vier maanden mee opgehouden ben zegDan maar wat minder geld.
Hele post lezenquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Sorry schat maar daar kies je echt zelf voor.
Die gasten die het zogenaamd zo druk hebben zijn echt onwijs storend. Zijn dit ook van die types die als je vraagt of je langs kan komen voor koffie vertellen dat ze donderdag over 4 weken nog wel een gaatje in de agenda hebben?quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik herken het wel TS![]()
Allen dan heb ik alleen amper verplichtingen. Althans ; Ik heb wel tentamens, een scriptie etc, maar dat is allemaal tijd die je vrij kunt indelen..
Maar ik zit ook regelmatig van 9 's ochtends tot 9 's avonds in de UB... Mijn huisgenoten zijn saai, mijn vrienden zitten nu in de fase dat ze allemaal graag willen laten zien hoe druk ze zijn, en eigenlijk heb ik nog maar een vriend over die ik dus echt kan bellen om even te gamen of te chillen..
Verder zou ik als ik jou was blij zijn dat je nog werk hebt
Goede observatie!quote:
Dat is inderdaad wel storend. Zelf spreek ik ook dingen een paar dagen van te voren max af. Vaak de dag zelf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die gasten die het zogenaamd zo druk hebben zijn echt onwijs storend. Zijn dit ook van die types die als je vraagt of je langs kan komen voor koffie vertellen dat ze donderdag over 4 weken nog wel een gaatje in de agenda hebben?
TS: je zou gaan skiën maar gaat niet omdat er niemand mee gaat? Een ski baan is nou toch juist bij uitstek een plek waar je mensen kunt ontmoeten die eenzelfde hobby hebben als jij?
Ik ben nu aan het poepen. Pics?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:39 schreef Nikmans het volgende:
Vooral het feit dat je iedere scheet met KLB moet delen, blijkbaar
Types als TS zijn ook helemaal niet op zoek naar oplossingen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:05 schreef LethalNinja het volgende:
jaja lekker janken in klb zal 't echt oplossen ¬_¬
Nee, je gaat er naartoe om te skieën, en raak je aan de praat met iemand kijk je waar het schip strand.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:39 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel storend. Zelf spreek ik ook dingen een paar dagen van te voren max af. Vaak de dag zelf.
Maar hoe ga je mensen ontmoeten met skiën? In je uppie ernaartoe gaan en mensen lastig vallen en om hun nummer vragen? Klinkt als een stalker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |