Heb ik hem ook al gezegd, wil niet luisteren....quote:
Wat een kutleven heb je dan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Ambition het volgende:
Manmanman wat vind ik dit een schijt topic. Als je studeert en werkt moet je niet gaan lopen zeiken dat je te weinig tijd hebt voor je ''vriendjes en vriendinnetje's''. Als je niet met mensen kan bonden omdat je ze te weinig ziet heb je waarschijnlijk een een vriendenkring van niets.
Zelf studeer ik en werk daarbij ook nog zoveel mogelijk. Who cares als ik te weinig tijd heb om me vrienden te zien of te stappen e.d? Je zou eens moeten leren je voldoening te halen uit wat je doet ipv te gaanwat je niet kan doen.
Daarbij ken ik een persoon met wie ik close ben, die 2 pittige studie's doet op de universiteit, daar hoge punten voor haalt, in het bestuur zit, 12-20 uur in de week bij een werkgever werkt, daarbij ook nog eens 10 uurtjes +- per week bijles geeft, een mentorgroep heeft, en daarbij ook nog een vriend. Kom mij niet wijsmaken dat jij het drukker hebt. Leren plannen heet zoiets.
Niet sarcastisch inderdaad, ik moet er niet aan denken om zo weinig vrije tijd te hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef Ambition het volgende:
[..]
Not sure if sarcastic?
If not; het zal je echt verbazen, niets is minder waar.
Nee jij wil alleen maar vrije tijd. Basisinkomen voor iedereen, ik weet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet sarcastisch inderdaad, ik moet er niet aan denken om zo weinig vrije tijd te hebben.
En dat is dus wat je zou verbazen, dame in kwestie heeft gewoon nog voldoende vrije tijd om te doen waar ze zin in heeft. Met een beetje plannen kom je behoorlijk ver.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet sarcastisch inderdaad, ik moet er niet aan denken om zo weinig vrije tijd te hebben.
Precies.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee jij wil alleen maar vrije tijd. Basisinkomen voor iedereen, ik weet.
Ik ben gewend om 24/7 vrije tijd te hebben, dus ik kan het me echt niet voorstellen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:25 schreef Ambition het volgende:
[..]
En dat is dus wat je zou verbazen, dame in kwestie heeft gewoon nog voldoende vrije tijd om te doen waar ze zin in heeft. Met een beetje plannen kom je behoorlijk ver.
Het niet alsof ik niet kan bonden. Ik heb 4 echt goede vrienden. Met wie ik alles deel en op vakanties ga en shit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Ambition het volgende:
Manmanman wat vind ik dit een schijt topic. Als je studeert en werkt moet je niet gaan lopen zeiken dat je te weinig tijd hebt voor je ''vriendjes en vriendinnetje's''. Als je niet met mensen kan bonden omdat je ze te weinig ziet heb je waarschijnlijk een een vriendenkring van niets.
Zelf studeer ik en werk daarbij ook nog zoveel mogelijk. Who cares als ik te weinig tijd heb om me vrienden te zien of te stappen e.d? Je zou eens moeten leren je voldoening te halen uit wat je doet ipv te gaanwat je niet kan doen.
Daarbij ken ik een persoon met wie ik close ben, die 2 pittige studie's doet op de universiteit, daar hoge punten voor haalt, in het bestuur zit, 12-20 uur in de week bij een werkgever werkt, daarbij ook nog eens 10 uurtjes +- per week bijles geeft, een mentorgroep heeft, en daarbij ook nog een vriend. Kom mij niet wijsmaken dat jij het drukker hebt. Leren plannen heet zoiets.
Wat heb je dan nog meer nodig vraag ik me af? of loop je gewoon nutteloos te piekeren omdat je gewoon keihard moet werken om je doelen te behalen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het niet alsof ik niet kan bonden. Ik heb 4 echt goede vrienden. Met wie ik alles deel en op vakanties ga en shit.
Losse aanhangsel zwevende vrienden laat ik echter verwateren...
En waarom denk jij dat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik had al langer het vermoeden dat Roadtrip een kloon van jou was.
Hier een brohug voor jou als je stopt met die kuttopics..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef Wootism het volgende:
Ik heb net gekeken op
http://richkidsofinstagram.tumblr.com/
En nu haat ik mijn leven ook
Bijna oogkanker, waarom moet om al die plaatjes een stom lijstwerk zitten.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef Wootism het volgende:
Ik heb net gekeken op
http://richkidsofinstagram.tumblr.com/
En nu haat ik mijn leven ook
Straalt pure klasse uit man! Hetzelfde lijstwerk zit om al mijn schoolverslagen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bijna oogkanker, waarom moet om al die plaatjes een stom lijstwerk zitten.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:10 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
broer dat zijn echt homoschoentjes in je plaatje
Och jij dwaze proleet en duld deze vorm van opperste baasheid van de enige ekte notoire KLB modemissionaris.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:10 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
broer ik heb italian roots. vertel mij niks over mode. ben de louis vuitton donquote:Op woensdag 20 november 2013 00:43 schreef wenfer2 het volgende:
Zwy
[..]
Och jij dwaze proleet en duld deze vorm van opperste baasheid van de enige ekte notoire KLB modemissionaris.
deze manquote:Op woensdag 20 november 2013 00:10 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
LV is frans jij drolaap!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:44 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
broer ik heb italian roots. vertel mij niks over mode. ben de louis vuitton don
goh. dat ik italian roots heb betekendt toch niet dat ik geen franse merken mag rocken? ben ook gek op moncler.quote:
Wat kom je brengen dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:47 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
goh. dat ik italian roots heb betekendt toch niet dat ik geen franse merken mag rocken? ben ook gek op moncler.
Chinese whitequote:Op woensdag 20 november 2013 00:50 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
wat wil je hebben broer? lala?
Pauper gespot.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:47 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
goh. dat ik italian roots heb betekendt toch niet dat ik geen franse merken mag rocken? ben ook gek op moncler.
jij bent een paper vriend. ik kan de merken betalen die ik rock. omdat ik hossel. denk je echt dat een fok sjappie als jij die merken kan kopen? jij draagt zeker fake shit thats that shit i dont like!!quote:
Is het meer dan een ons moet je ons hebben snap je.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:51 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
maar beter niet via hier weet je
ai luvquote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is het meer dan een ons moet je ons hebben snap je.
rustig
ben jij ook allochtoon btw? ik ben gipsy met italian roots maar met al die zehma hollanders hier is fokt op..quote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is het meer dan een ons moet je ons hebben snap je.
rustig
half ned half poolsquote:Op woensdag 20 november 2013 00:55 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
ben jij ook allochtoon btw? ik ben gipsy met italian roots maar met al die zehma hollanders hier is fokt op..
Low class gangsterboysz die moeten stelen om glimgympjes te kunnen betalen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:52 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
jij bent een paper vriend. ik kan de merken betalen die ik rock. omdat ik hossel. denk je echt dat een fok sjappie als jij die merken kan kopen? jij draagt zeker fake shit thats that shit i dont like!!
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Low class gangsterboysz die moeten stelen om glimgympjes te kunnen betalen.Swek is duur ja?
KLB / pizzaboy brengt verbrande pizzaquote:Op woensdag 20 november 2013 00:57 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat g?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
KLB / pizzaboy brengt verbrande pizza
Niemand boeit dit, zielepiet.quote:Op woensdag 20 november 2013 03:13 schreef Roadtrip het volgende:
Serieus trouwens. Ik ben vandaag km 7 uur begonnen en ben nu klaar.
Hoe kan een mens zo leven? Chineesjes in sweatshops moeten medelijden met me hebben.
Ook echt 12 red bull. Dat kan niet goed zijn. Ik voel me iig niet goed.
Mij wel.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:12 schreef Yonder het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de zielepiet wel bestaat.
Jepquote:
Wie is er nou pauper?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:52 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
jij bent een paper vriend. ik kan de merken betalen die ik rock. omdat ik hossel. denk je echt dat een fok sjappie als jij die merken kan kopen? jij draagt zeker fake shit thats that shit i dont like!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |