Pauper gespot.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:47 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
goh. dat ik italian roots heb betekendt toch niet dat ik geen franse merken mag rocken? ben ook gek op moncler.
jij bent een paper vriend. ik kan de merken betalen die ik rock. omdat ik hossel. denk je echt dat een fok sjappie als jij die merken kan kopen? jij draagt zeker fake shit thats that shit i dont like!!quote:
Is het meer dan een ons moet je ons hebben snap je.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:51 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
maar beter niet via hier weet je
ai luvquote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is het meer dan een ons moet je ons hebben snap je.
rustig
ben jij ook allochtoon btw? ik ben gipsy met italian roots maar met al die zehma hollanders hier is fokt op..quote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is het meer dan een ons moet je ons hebben snap je.
rustig
half ned half poolsquote:Op woensdag 20 november 2013 00:55 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
ben jij ook allochtoon btw? ik ben gipsy met italian roots maar met al die zehma hollanders hier is fokt op..
Low class gangsterboysz die moeten stelen om glimgympjes te kunnen betalen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:52 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
jij bent een paper vriend. ik kan de merken betalen die ik rock. omdat ik hossel. denk je echt dat een fok sjappie als jij die merken kan kopen? jij draagt zeker fake shit thats that shit i dont like!!
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Low class gangsterboysz die moeten stelen om glimgympjes te kunnen betalen.Swek is duur ja?
KLB / pizzaboy brengt verbrande pizzaquote:Op woensdag 20 november 2013 00:57 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat g?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
KLB / pizzaboy brengt verbrande pizza
Niemand boeit dit, zielepiet.quote:Op woensdag 20 november 2013 03:13 schreef Roadtrip het volgende:
Serieus trouwens. Ik ben vandaag km 7 uur begonnen en ben nu klaar.
Hoe kan een mens zo leven? Chineesjes in sweatshops moeten medelijden met me hebben.
Ook echt 12 red bull. Dat kan niet goed zijn. Ik voel me iig niet goed.
Mij wel.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:12 schreef Yonder het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de zielepiet wel bestaat.
Jepquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |