Klopt, had mezelf al gecorrigeerd.quote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het mooiste stukje, de mooiste stukjes. Toch?
Ik merk wel altijd dat die lokale prijzen nog wel eens voor verwarring willen zorgen onder de klanten, aangezien er natuurlijk geen bonus af gaat op de bon.quote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Maar dat weten de klanten niet.
Nu je het zegt ja. Best jammer dat ze dat niet even goedzetten voor een reclamequote:Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef exelletor het volgende:
Het filiaal waar ze niet eens koffiemelk fatsoenlijk kunnen spiegelen.
Waarschijnlijk had dat bordje vernietigd moeten worden. Zo hebben we ook wel eens alle zalm in de aanbieding gehad en een bordje gekregen voor ES Gerookte Zalm. Waarna een plaza bericht volgde dit bordje te verwijderen.quote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef exelletor het volgende:
Dan maar weer een zelfgemaakte foto posten:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef exelletor het volgende:
Het filiaal waar ze niet eens koffiemelk fatsoenlijk kunnen spiegelen.
Normaal gebeurd dat toch wel ik ga even kijkenquote:Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja. Best jammer dat ze dat niet even goedzetten voor een reclame
Ging niet om de biefstuk reclamequote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
Normaal gebeurd dat toch wel ik ga even kijken
Yup, die zalm herinner ik me nog. Voor zover ik weet was de ES schoonmaakzooi wel in de bonus en was die ook gewoon zichtbaar op de ah site.quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef ikbenschipper het volgende:
Waarschijnlijk had dat bordje vernietigd moeten worden. Zo hebben we ook wel eens alle zalm in de aanbieding gehad en een bordje gekregen voor ES Gerookte Zalm. Waarna een plaza bericht volgde dit bordje te verwijderen.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ging niet om de biefstuk reclameIk had dit als raadplaatje gepost, maar achteraf vond ik mezelf niet grappig dus editte ik hem weg.
Aha, Waarschijnlijk had het niet in het shot horen te komen gok ik. Anders zou het zo echt niet op beeld mogen komen.quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ging niet om de biefstuk reclameIk had dit als raadplaatje gepost, maar achteraf vond ik mezelf niet grappig dus editte ik hem weg.
Dat was Joey_k toch?quote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef mujentas het volgende:
d4v1d heeft stiekem ook zo'n winkeltje op zijn zolderkamer.
Nee die houdt zijn actuele voorraadstanden in zijn koelkast bij met een handterminalquote:
Nu je het zegt, die is hier al een tijdje niet meer geweest geloof ik. Jullie maakten hem teveel belachelijk met zijn terminalsquote:
Dit gezegd te hebben. Die appie app met de streepjescode scanner voor je boodschappenlijstje is best handigquote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee die houdt zijn actuele voorraadstanden in zijn koelkast bij met een handterminal
Elke ochtend codeboek lopen, zorgen dat de oudere pakken als eerste op komen.quote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef Schuimpjes het volgende:
Nee die houdt zijn actuele voorraadstanden in zijn koelkast bij met een handterminal
Ik proef een sarcastische ondertoon?quote:Op maandag 18 november 2013 22:41 schreef Questionmarks het volgende:
TL kleding binnen, maatje L met 1,92 en hij zit perfect.
"Jullie".quote:Op maandag 18 november 2013 22:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die is hier al een tijdje niet meer geweest geloof ik. Jullie maakten hem teveel belachelijk met zijn terminals
Heb ik ook, heb zo'n gele van de Jumbo gejat.quote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef d4v1d het volgende:
Joey_k had toch ook een eigen zelfscanner?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet sarcastisch hahaha, hij zit echt goed! Moeders mag de knopen beter vast naaien voor mij.quote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik proef en sarcastische ondertoon?
Niet vergeten dat ook dagelijks de HACCP tempertuurcontrole gelopen moet worden.quote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
Elke ochtend codeboek lopen, zorgen dat de oudere pakken als eerste op komen.
enerie drink? Wat is dat?quote:Op maandag 18 november 2013 22:43 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet hier ook maar eens weg dan. Jullie maken mij belachelijk met mn levensstijl van frikandelbroodjes en enerie drink
Volgens mij komt onze schone was op dinsdag binnen. Dus dan zal ik het morgen wel krijgen. Meteen even bij moeders afgeven inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 22:43 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Niet sarcastisch hahaha, hij zit echt goed! Moeders mag de knopen beter vast naaien voor mij.
Belastingontduiking dus!quote:Op maandag 18 november 2013 22:46 schreef mujentas het volgende:
Joey scant zijn lunch af op rede 32 om de voorraden in zijn koelkast op peil te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Is 32 voor gratis middag maaltijd? Staat bij ons volgens mij niet eens in de terminals.quote:Op maandag 18 november 2013 22:46 schreef mujentas het volgende:
Joey scant zijn lunch af op rede 32 om de voorraden in zijn koelkast op peil te houden
"Lunch"quote:Op maandag 18 november 2013 22:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is 32 voor gratis middag maaltijd? Staat bij ons volgens mij niet eens in de terminals.
Mensen die postsquote:Op maandag 18 november 2013 22:48 schreef d4v1d het volgende:
Mensen die niet zelf met naald en draad overweg kunnen
Niet dat jij dat kan.quote:Op maandag 18 november 2013 22:48 schreef d4v1d het volgende:
Ik word al zenuwachtig als ik de gare door de naald moet zien te krijgenquote:Op maandag 18 november 2013 22:48 schreef d4v1d het volgende:
Dat is nog het moeilijkste ja.quote:Op maandag 18 november 2013 22:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik word al zenuwachtig als ik de gare door de naald moet zien te krijgen
Idem hier. Hoewel je het dus wel op Lunch kan afboeken. Maar dat mag tegenwoordig niet meer in het kader van "Doen & Laten" (wat vooral Laten inhield)quote:Op maandag 18 november 2013 22:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gebruik toch alleen maar 1, 31, 33 en 34 - de rest heb ik nooit nodig.
5 wil ik nog wel eens gebruiken, evenals 36 als de ondernemer weer eens boodschappen heeft gedaanquote:Op maandag 18 november 2013 22:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is 5 diefstal ofzo?quote:Op maandag 18 november 2013 22:51 schreef mujentas het volgende:
5 wil ik nog wel eens gebruiken, evenals 36 als de ondernemer weer eens boodschappen heeft gedaan
5 was diefstal toch?quote:Op maandag 18 november 2013 22:51 schreef mujentas het volgende:
[..]
5 wil ik nog wel eens gebruiken, evenals 36 als de ondernemer weer eens boodschappen heeft gedaan
Tellingenquote:Op maandag 18 november 2013 22:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja
En 2 gebruik je ook regelmatig, alhoewel je het waarschijnlijk niet direct in de gaten hebt
Vorige week honderden euro's aan Liga en Lu koekjes weggeteld.quote:En 2 gebruik je ook regelmatig, alhoewel je het waarschijnlijk niet direct in de gaten hebt
Doet de kassa.quote:Op maandag 18 november 2013 22:54 schreef ikbenschipper het volgende:
Vergeet 10 niet voor RZ zendingen van Bijvoorbeeld boeken of DVD's
Bijvoorbeeld die ook ja.quote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Doet de kassa.
Maar ik gebruik hem ook wel eens om de kerstkaarten te retourneren
Moet die toch eens blijven onthouden. Heb hem de laatste keren niet meer gevonden eigenlijk....quote:
Ik was 46 + 47 vergeten, maar die gebruikt zo'n merchandiser bij ons altijd.quote:Op maandag 18 november 2013 22:58 schreef Schuimpjes het volgende:
1 Vernietiging
2 Tellingen
4 Schade door derden (verhaalbaar)
5 Diefstal
6 Vernietigen dagbladen
7 Garantie terugbrengen
9 Onderling zending versturen
10 RZ Retouren
11 Productie Vers Bereide Voeding
12 Grondstoffen Vers Bereide Voeding
31 Gratis verstrekkingen personeel
32 Aankoop lunches personeel
33 Warme maaltijd personeel
34 Verstrekking klanten, kosten filiaal
35 Verstrekking klanten, kosten leverancier
36 Divers verbruik filialen
37 OKPA (=Operationele Kosten Project Aanvraag)
38 Verbruik jubileum / afscheid
46 Ontvangst lokaal assortiment
47 Retour lokaal assortiment
Ik haal dit lijstje rechtstreeks uit de handboeken. Geen idee of ze ook nog echt actief zijn. Reden 6 hoeven we bijvoorbeeld niet meer te gebruiken.quote:Op maandag 18 november 2013 23:00 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Moet die toch eens blijven onthouden. Heb hem de laatste keren niet meer gevonden eigenlijk....
Staat volgens mij als verbruik j/a in de terminal.quote:Op maandag 18 november 2013 23:00 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Moet die toch eens blijven onthouden. Heb hem de laatste keren niet meer gevonden eigenlijk....
Volgens mij staat die helemaal niet in de terminal, of ik moet dement zijnquote:Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
Staat volgens mij als verbruik j/a in de terminal.
Misschien Franchise....quote:Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij staat die helemaal niet in de terminal, of ik moet dement zijn
Zou kunnen ja. (ik kan het niet checken de komende week i.i.g.quote:Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
Staat volgens mij als verbruik j/a in de terminal.
Lucky.quote:Op maandag 18 november 2013 23:02 schreef ikbenschipper het volgende:
Zou kunnen ja. (ik kan het niet checken de komende week i.i.g.)
Ik heb hem weleens ipv 36 gebruikt, dus hij stond er wel iig.quote:Volgens mij staat die helemaal niet in de terminal, of ik moet dement zijn :
Maakt ook niet uit, wij scannen toch alles op 36 wegquote:Op maandag 18 november 2013 23:02 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Misschien Franchise....
[..]
Zou kunnen ja. (ik kan het niet checken de komende week i.i.g.)
ROFLquote:
quote:
Iedere telling krijgt in FVOS en in Pallas mutatiecode 2 mee.quote:Op maandag 18 november 2013 23:10 schreef UncleSam het volgende:
Waarvoor gebruik je vernietiging 2?
Tellen doe je toch gewoon in artikel info? Waarom tellingen muteren?
Ga ik onthouden!quote:Op maandag 18 november 2013 22:41 schreef Questionmarks het volgende:
@Einschtein, pas de link aan naar p1 ipv p2, dan kan je de rang wel veranderen. Hebben meer last van.
TL kleding binnen, maatje L met 1,92 en hij zit perfect.
Niet eens 2? Of 5?quote:Op maandag 18 november 2013 22:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
Succes!quote:Op maandag 18 november 2013 23:43 schreef Questionmarks het volgende:
Morgen bhv cursus. Wel zin in, lijkt me wel lachen
2 gebruik ik wel, maar dan onbewust.quote:
quote:Diefstal heb ik tijdens mijn hele ah carrière een keer gebruikt zien worden - toen kwamen de verpakking van 15eur kostende LED lampjes leeg aan.
En balpennen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:57 schreef Janneke141 het volgende:
36, vroeger voor het bier, nu alleen nog voor toiletpapier.
Die hebben we dan weer niet. Hebben nog steeds geen SM.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:04 schreef mujentas het volgende:
En de boodschappen van de ondernemer
Laat een stille hint vallen dat je promotie wiltquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die hebben we dan weer niet. Hebben nog steeds geen SM.
Gelijk naar SM4 zeker? Mocht ik willen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:12 schreef mujentas het volgende:
Laat een stille hint vallen dat je promotie wilt
Vroegerquote:Op maandag 18 november 2013 23:57 schreef Janneke141 het volgende:
36, vroeger voor het bier, nu alleen nog voor toiletpapier.
gewoon bestellen via momo? of als relatiegeschenk voor wat luxere pen.quote:
Neem de onze, toeeee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die hebben we dan weer niet. Hebben nog steeds geen SM.
quote:Ahold doneert voor de slachtoffers van typhoon Haiyan
De Samenwerkende Hulporganisaties in Nederland hebben op maandag 18 november een nationale multimediale campagne georganiseerd om het Nederlandse publiek en bedrijven te vragen om financiële steun voor de slachtoffers van typhoon Haiyan. Ahold heeft ¤ 50.000,- gedoneerd om de hulpverlening in de Filippijnen te steunen.
De kracht van de tyfoon en het stijgende zeewater heeft enorme verwoestingen veroorzaakt; hele dorpen zijn van de kaart geveegd. De deelnemende hulporganisaties richten zich op zowel de noodhulp en wederopbouw, met inbegrip van het voldoen aan de dringende behoefte aan schoon drinkwater, voedsel, kleding en tijdelijk onderdak. Op de langere termijn ligt de nadruk op het herstellen van de schade, het aanbieden van psychologische en sociale steun, en het helpen van mensen bij het verwerven van inkomen na de ramp.
Het handboek op AH Plaza zegt het volgende:quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:29 schreef Kadooosh het volgende:
klopt het dat je tegenwoordig al je adv uren kwijt raakt aan het einde van het jaar?! is zoveel onduidelijkheid over hier op de vloer.
Maar je moet er dus wel zoveel mogelijk aan doen om je uren op te nemen.quote:Opname van ADV
We verwachten van jou dat je alle ADV-uren binnen het kalenderjaar inroostert en opneemt. Indien je niet in de gelegenheid bent gesteld om al je ADV-uren op te nemen, worden de niet opgenomen ADV-uren doorgeschoven naar het volgende kalenderjaar. Deze uren kun je in het volgende jaar dan alsnog opnemen. Het is niet de bedoeling dat je meer ADV-uren opneemt dan je hebt opgebouwd.
Ga ik doen!quote:Op dinsdag 19 november 2013 06:33 schreef Questionmarks het volgende:
Ze hebben nu ook p1 aangepast, kan mijn rang ook niet meer veranderen nu... Maar even contact opnemen met helpdesk.
@Einschtein, als jij nou ook contact opneemt?? Misschien gaan ze 't dan sneller aanpassen.
Plaza meldingen gaan volgens mij vaia 2929quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ga ik doen!
Via waar doe jij klagen? Dat we het op dezelfde manier doen.
Bingo. Melding aangemaakt. Heeft geen harde oplostijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Plaza meldingen gaan volgens mij vaia 2929
Moeten jullie hem handmatig omhoog doen? Vind die van ons aardig zwaar....quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:06 schreef einschtein het volgende:
Wil ik de laaddeur omhoog doen, heb ik niet dat hele handvat in mijn handen.
Ja, die van ons is niet zo zwaar. Je hebt een hendel met slot en bijna aan de onderkant heb je een handvat. Die ik dus in mijn handen had.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Moeten jullie hem handmatig omhoog doen? Vind die van ons aardig zwaar....
Is bij ons wel zo. Ik hoef er ook niet meer iemand anders op te hebben. Een TL gaf nog wel eens zijn inlognaam + wachtwoord aan een collega, dan liep hij te klagen wanneer hijzelf er op werd aangesproken wanneer er iets fouts werd gemuteerd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef d4v1d het volgende:
Wat is eigenlijk de rede dat je niet meer op een HT mag inloggen met het account van een ander? Voorheen werd er meestal ingelogd als ene "Gerard" of "Geert" hier maar dat mag niet meer.Is dit enkel om na te trekken wie er iets verneukt met een telling of mutatie of zit hier een andere gedachte achter?
Dat lijkt me nogal wiedes. Ik kan ook wel als Harry inloggen en even een colli led-lampen afboeken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef d4v1d het volgende:
Wat is eigenlijk de rede dat je niet meer op een HT mag inloggen met het account van een ander? Voorheen werd er meestal ingelogd als ene "Gerard" of "Geert" hier maar dat mag niet meer.Is dit enkel om na te trekken wie er iets verneukt met een telling of mutatie of zit hier een andere gedachte achter?
Kun je slimmer doen en beter manco melden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wiedes. Ik kan ook wel als Harry inloggen en even een colli led-lampen afboeken.
Maar je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Kun je slimmer doen en beter manco melden.
Ach, dat ik vaak zo he. Het moet eerst fout gaan voordat de juiste controlemaatregelen worden ingebouwd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:07 schreef d4v1d het volgende:
Maar het is niet zo dat het account geblokkeerd is. Je kan het dus nog prima doen als je zou willen
* d4v1d loopt naar het wijnschap
Ik neem aan dat er wel een camera moet zijn dat uitzicht boven het wijnschap heeft. Kun je beter selectie tellen gebruiken, gaat nog sneller ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:07 schreef d4v1d het volgende:
Maar het is niet zo dat het account geblokkeerd is. Je kan het dus nog prima doen als je zou willen
* d4v1d loopt naar het wijnschap
Mensen meldden zich ook lange tijd onder mijn naam aan, heel vervelend.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef d4v1d het volgende:
Ja, gewoon doen alsof je aan het afboeken bent ofzo, terwijl je stiekem gewoon selectie-tellen ass. gr.12 doet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:19 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel een camera moet zijn dat uitzicht boven het wijnschap heeft. Kun je beter selectie tellen gebruiken, gaat nog sneller ook.
Het garen kan er makkelijk doorgetrokken worden met behulp van een draaddoorsteker.quote:Op maandag 18 november 2013 22:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik word al zenuwachtig als ik de gare door de naald moet zien te krijgen![]()
Verander je wachtwoord dan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mensen meldden zich ook lange tijd onder mijn naam aan, heel vervelend.
Ik geef mijn overhemden wel even bij mijn moeder afquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het garen kan er makkelijk doorgetrokken worden met behulp van een draaddoorsteker.
[ afbeelding ]
Dat trekken moet je wel voorzichtig doen, want anders trek je het iele ijzerdraadje uit z'n aluminiumhoudertje.
Ze moet je helpen met leren zelfstandig worden en dus ook je eigen knopen aannaaien. Vergeet niet om een steeltje te draaien, dat geeft meteen kleine rekruimte die nodig is voor het kerstbuikje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik geef mijn overhemden wel even bij mijn moeder af![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze moet je helpen met leren zelfstandig worden en dus ook je eigen knopen aannaaien. Vergeet niet om een steeltje te draaien, dat geeft meteen kleine rekruimte die nodig is voor het kerstbuikje.
wat is dezequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze moet je helpen met leren zelfstandig worden en dus ook je eigen knopen aannaaien. Vergeet niet om een steeltje te draaien, dat geeft meteen kleine rekruimte die nodig is voor het kerstbuikje.
Did not see that coming.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wij wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef exelletor het volgende:
Over kerst gesproken - neem aan dat dit jaar weer alle filialen op zondag voor kerst(22 december) open zijn?
Dat ga ik toch wel. Kerst of nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Daar ben je overigens mooi klaar mee, met obesitas het nieuwe jaar in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Wij zijn waarschijnlijk ook 2e kerstdag open.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef exelletor het volgende:
Over kerst gesproken - neem aan dat dit jaar weer alle filialen op zondag voor kerst(22 december) open zijn?
Op mij hoeven ze ook niet te rekenenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij zijn waarschijnlijk ook 2e kerstdag open.
Niet dat ik ga werken natuurlijk![]()
Ik denk ook niet eens dat ze me willen hebben, omdat te duurquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Op mij hoeven ze ook niet te rekenen
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Avond 31 december sla ik dit jaar maar ook eens over, werd er gek van.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:41 schreef mujentas het volgende:
Wij zijn waarschijnlijk ook 2e kerstdag open.
Niet dat ik ga werken natuurlijk
Ik dacht ¤25.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Emm16 het volgende:
Dus dit jaar krijgen we een cadeaubon voor bol.com in plaats van een kerstpakket. Weet iemand misschien het bedrag van de cadeaubon? Ik ben er wel benieuwd naar.
Ah oké, ja manager zei dat we een cadeaubon kregen van bol.com maar ik kan het me niet meer zo goed herinnerenquote:
We krijgen en AH Cadeaubon van 20 euro die je vervolgens vrij kan inwisselen bij Albert Heijn (voor bijvoorbeeld een Bol.com cadeaubon.)quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Emm16 het volgende:
Dus dit jaar krijgen we een cadeaubon voor bol.com in plaats van een kerstpakket. Weet iemand misschien het bedrag van de cadeaubon? Ik ben er wel benieuwd naar.
Bible belt op de Veluwe, gaat niet lukken denk ik, maar we krijgen wel vracht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef exelletor het volgende:
Hoe gaan jullie dat eigenlijk doen met de Q-telling. Las in jullie kantine een briefje dat jullie die ook op zondag moeten lopen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bible belt op de Veluwe, gaat niet lukken denk ik, maar we krijgen wel vracht.
Voor 200% gaan er veel principes overboord.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dat eigenlijk doen met de Q-telling. Las in jullie kantine een briefje dat jullie die ook op zondag moeten lopen.
Nog brandjes geblust?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:49 schreef Questionmarks het volgende:
Bhv cursus was een makje.. hahaha
Ik ook melding gedaan daar!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bingo. Melding aangemaakt. Heeft geen harde oplostijd.Maar waarschijnlijk deze week.
Wanneer het 'klaar' is, gaat er een mail uit naar mijn SM. Die tot eind november op vakantie is.
Jep, van die kleine dingen. Je moet ook gewoon beetje lachen die cursus, anders is het zo'n dag echt enorm saai. Die toets op het einde is van basisschool niveau...quote:
Als het goed is dus redelijk snel opgelost. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Ik ook melding gedaan daar!
Jep, wel raar dat 't niet meer werkt. Zoveel is er niet veranderd, maar goed ik ben geen programmeur.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als het goed is dus redelijk snel opgelost. Ik ben benieuwd.
Volgens mij staan er al enkele berichten over op Plaza en het SSCquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:01 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Jep, wel raar dat 't niet meer werkt. Zoveel is er niet veranderd, maar goed ik ben geen programmeur.
Kon overigens alleen de rang veranderen in internet explorer, Chrome en Firefox kon ik het wel aanklikken maar veranderen deed ie niet.
Vergeten te melden dat rang veranderen in Chrome en Firefox het al nooit deedquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij staan er al enkele berichten over op Plaza en het SSC
Dat gaat alleen over het toekennen van rollen, niet over huidige rollen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij staan er al enkele berichten over op Plaza en het SSC
Deed het bij mij prima. Firefox sowieso en Chrome weet ik niet meer want krijg al geruime tijd die kutmelding waardoor ik niet eens kan inloggen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Vergeten te melden dat rang veranderen in Chrome en Firefox het al nooit deed
Maar waarschijnlijk is er gewoon een verband tussen de storing in LOKAUT en EOP en jouw probleem.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat gaat alleen over het toekennen van rollen, niet over huidige rollen.
Volgens mij is het het beleid dat winkels die normaalgesproken op zondag open zijn ook op 2e Kerstdag open gaan, mits er redenen zijn om dit niet te doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef HenkAH het volgende:
[..]
Is elke winkel open of verschilt dat ook weer?
In de p1 versie werkte het nog, maar die hebben ze eergisteren ook omgezet naar p2. Als je de rol in EOP hebt, dan gaat het wel goedquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk is er gewoon een verband tussen de storing in LOKAUT en EOP en jouw probleem.
Ze kunnen EOP net zo goed verwijderen, want voor WWM heeft het toch geen nut meerquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:07 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
In de p1 versie werkte het nog, maar die hebben ze eergisteren ook omgezet naar p2. Als je de rol in EOP hebt, dan gaat het wel goed
Als je SM, die in de hierachie boven de TL staat, zegt dat jij die kleding aan moet trekken dan trek je het toch gewoon aan? Laat jouw TL het maar lekker uitvechten met je SMquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:09 schreef Questionmarks het volgende:
Trouwens, ik ben nog geen officieel teamleider vk, maar de kleding is voor mij besteld door de SM.
Nu vindt een collega tlvk dat ik het niet mag dragen omdat ik nog niet benoemd ben. Aan de ene kant geef ik hem natuurlijk gelijk maar als mijn sm en asm het willen, gaat het boven wat hij vindt.
Wat vinden jullie?
Je collega heeft op zich wel gelijk, aangezien je natuurlijk geen teamleider bent. Maar als je SM het wilt, dan moet hij gewoon zijn mond houden en accepteren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:09 schreef Questionmarks het volgende:
Trouwens, ik ben nog geen officieel teamleider vk, maar de kleding is voor mij besteld door de SM.
Nu vindt een collega tlvk dat ik het niet mag dragen omdat ik nog niet benoemd ben. Aan de ene kant geef ik hem natuurlijk gelijk maar als mijn sm en asm het willen, gaat het boven wat hij vindt.
Wat vinden jullie?
Ben jij wel teamleider danquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je collega heeft op zich wel gelijk, aangezien je natuurlijk geen teamleider bent. Maar als je SM het wilt, dan moet hij gewoon zijn mond houden en accepteren.
Die hebben wij niet, dus er is niemand die zich benadeeld voelt omdat 'niet-teamleiders' ook met de kleding mogen lopen.quote:
Oké, heb je misschien wel een punt. Alleen is het wel triest als je je als teamleider benadeeld voelt als een niet-teamleider de teamleider kleding mag dragen...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die hebben wij niet, dus er is niemand die zich benadeeld voelt omdat 'niet-teamleiders' ook met de kleding mogen lopen.
Mja, ik kan ook niet in het hoofd van zijn collega kijken, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Misschien heeft hij dan toch een gevoel dat hij minder te zeggen heeft ofzo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oké, heb je misschien wel een punt. Alleen is het wel triest als je je als teamleider benadeeld voelt als een niet-teamleider de teamleider kleding mag dragen...
Ik heb zoiets van, kan alleen maar hoger cijfer in KTO geven voor 'zichtbaar leiding op de vloer'.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oké, heb je misschien wel een punt. Alleen is het wel triest als je je als teamleider benadeeld voelt als een niet-teamleider de teamleider kleding mag dragen...
En dat is ook de enige reden waarom wij de overhemden hebben gehadquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:16 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van, kan alleen maar hoger cijfer in KTO geven voor 'zichtbaar leiding op de vloer'.
Sowieso wil je die vesten niet dragen omdat dat knullig staatquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar het is nu winter en die vesten zijn nog niet eens af. Oftewel, dat wordt een overhemd dragen met daaroverheen of een bodywarmerof een fleecetrui
Dan heeft die TL pech? Ik snap hem wel, alleen je SM staat nou eenmaal boven de TL.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:09 schreef Questionmarks het volgende:
Wat vinden jullie?
Wij hebben getwijfeld om het wel of niet te doen. Alleen was de vraag dan wanneer ben je potentieel teamleider. Draag je hem dan alleen als je een shift draait of ook als je "vult"/ code beheer doet of iets in die trend. Zodoende hebben we het niet gedaan. Al zou het voor de zichtbaarheid leiding beter zijn om het wel te doen denk ik.... Zeker bij VKA waar we onderbezet staan op TL niveau. Maar ja dan hebben onze talenten op VKK er ook recht op. Beetje dubbel dus.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:16 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van, kan alleen maar hoger cijfer in KTO geven voor 'zichtbaar leiding op de vloer'.
@ikbenschipper; ook bij jullie kleding voor de 'potentieel' teamleiders?
Als hij up-to-date is: sinterklaasmuziekquote:Op woensdag 20 november 2013 01:49 schreef d4v1d het volgende:
Ze hebben weer muziek aangezet hier na een lange tijd. De reden dat het, een jaar geleden, uitgezet was kwam door een klant die ging klagen dat die zich niet kon concentreren![]()
![]()
Nu hoor je dus 3 keer op een avond ilse de lange. En n paupernummer van paul de leeuw. Die cd was n jaar oud ofzo
Dat zat er ook tussen. De rest was serieus een jaar oud ofzoquote:Op woensdag 20 november 2013 02:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als hij up-to-date is: sinterklaasmuziek
Maar ze blijven wel enorm in je hoofd hangen, erg vervelend.quote:Op woensdag 20 november 2013 02:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat zat er ook tussen. De rest was serieus een jaar oud ofzo
Sinterklaasmuziek kots ik uit
. Sommige van die nummersdat achtergrond koor
Ilse de lange zit nu in mn kopquote:Op woensdag 20 november 2013 02:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maar ze blijven wel enorm in je hoofd hangen, erg vervelend.
Shiitquote:Op woensdag 20 november 2013 02:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laatst zat de macerena in mn kop tijdens werk
Die is echt vervelendquote:Op woensdag 20 november 2013 02:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Shiit
Njah, beter dan 'WHAT DOES THE FOOOOXXX SAYY'
quote:Op woensdag 20 november 2013 01:49 schreef d4v1d het volgende:
Ze hebben weer muziek aangezet hier na een lange tijd. De reden dat het, een jaar geleden, uitgezet was kwam door een klant die ging klagen dat die zich niet kon concentreren![]()
![]()
Nu hoor je dus 3 keer op een avond ilse de lange. En n paupernummer van paul de leeuw. Die cd was n jaar oud ofzo
Ik heb gisteren 3 uurtjes moeten werken en heb nu al genoeg van die Sinterklaasmuziekquote:Op woensdag 20 november 2013 02:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maar ze blijven wel enorm in je hoofd hangen, erg vervelend.
quote:Op woensdag 20 november 2013 08:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]T was dat half franse nummer. "Een mooi verhaal" ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 3 uurtjes moeten werken en heb nu al genoeg van die Sinterklaasmuziek
quote:Op woensdag 20 november 2013 08:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
T was dat half franse nummer. "Een mooi verhaal" ofzo
Het erge vind ik nog dat je soms 1 nummer wel 3 of 4 keer per uur hoortquote:Op woensdag 20 november 2013 08:45 schreef d4v1d het volgende:
Guus meeuwis met z'n Brabant valt ook niet aan te horen.
Zwaar terechte klacht dit.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het erge vind ik nog dat je soms 1 nummer wel 3 of 4 keer per uur hoort
Iets te goed ingestelde shuffle modus
Er is geen shuffle hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 08:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het erge vind ik nog dat je soms 1 nummer wel 3 of 4 keer per uur hoort
Iets te goed ingestelde shuffle modus
Er zit 1 bij die erg aanstekelijk is, weet zo niet welke.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 3 uurtjes moeten werken en heb nu al genoeg van die Sinterklaasmuziek
Heb ik niet veel mee. Maar het is beter dan de rest in die lijst.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er is geen shuffle hoor
Katy Perry is tegenwoordig aanwezig op de afspeellijst
Waar luister jij graag naar dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb ik niet veel mee. Maar het is beter dan de rest in die lijst.
Het is niet zo datt ik katy perry haat ofzo hequote:Op woensdag 20 november 2013 09:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waar luister jij graag naar dan?
Two Door Cinema Clubquote:Op woensdag 20 november 2013 10:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is niet zo datt ik katy perry haat ofzo he
Maar even een paar jatten van mn Spotify
You Need Me, I Don't Need You, a song by Ed Sheeran on Spotify.
You've Got The Dirtee Love - Live At The Brit Awards 2010, a song by Florence + The Machine and Dizzee Rascal on Spotify.
Run It Back, a song by Great Minds on Spotify.
On Top Of The World, a song by Imagine Dragons on Spotify.
What You Know, a song by Two Door Cinema Club on Spotify.
Waar kijk ik naar?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Two Door Cinema Club![]()
Dan zul je dit ook wel een lekker nummer vinden (filmpje ook kijken):
Naar de Obama Victory Dancequote:Op woensdag 20 november 2013 10:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar?![]()
Ik voel me nu wel hartstikke productief op School
Als een afspeellijst is afgelopen, dan wordt de volgende geladen en vaak staan daar dezelfde nummers op.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan staan er maar 3 nummers op de CD
Het is duidelijk dat wij niet dezelfde smaak hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is niet zo datt ik katy perry haat ofzo he
Maar even een paar jatten van mn Spotify
You Need Me, I Don't Need You, a song by Ed Sheeran on Spotify.
You've Got The Dirtee Love - Live At The Brit Awards 2010, a song by Florence + The Machine and Dizzee Rascal on Spotify.
Run It Back, a song by Great Minds on Spotify.
On Top Of The World, a song by Imagine Dragons on Spotify.
What You Know, a song by Two Door Cinema Club on Spotify.
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als een afspeellijst is afgelopen, dan wordt de volgende geladen en vaak staan daar dezelfde nummers op.
[..]
Het is duidelijk dat wij niet dezelfde smaak hebben
Deze bazen
Waarom hoor ik dan soms 1 nummer 3 of 4 keer in een uur? Dan is bij de gemiddelde afspeeltijd van een nummer van 3 minuten de afspeellijst maar 5 nummers langquote:Op woensdag 20 november 2013 10:21 schreef mujentas het volgende:
Als een afspeellijst is afgelopen, dan wordt de volgende geladen en vaak staan daar dezelfde nummers op.
En? Kun je het traject in?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:26 schreef einschtein het volgende:
Zo, met de ASM gehad over een mogelijk traject richting TL.
Volgens mij valt het best wel mee hoor, het lijkt alleen alsof je een bepaald nummer om de haverklap voorbij hoort komen. Denk dat het misschien hooguit 2 keer per uur is?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dan soms 1 nummer 3 of 4 keer in een uur? Dan is bij de gemiddelde afspeeltijd van een nummer van 3 minuten de afspeellijst maar 5 nummers lang
Dit nummer hoorde ik een tijdje terug nog meerdere keren per uur (ja ik ben gaan turvenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:30 schreef mujentas het volgende:
mij valt het best wel mee hoor, het lijkt alleen alsof je een bepaald nummer om de haverklap voorbij hoort komen. Denk dat het misschien hooguit 2 keer per uur is?
Hij gaf mij een aantal tips waar ik aan moet werken, het is niet dat die onderdelen 'slecht' zijn maar ze kunnen anders. Of nou, onderdeel, hij zei maar 1 ding.quote:
Is dit een vereiste dan? Zo lang je goed kunt sturen, motiveren en delegeren en communiceren lijkt het mij niet zo heel erg belangrijkquote:Op woensdag 20 november 2013 10:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hij gaf mij een aantal tips waar ik aan moet werken, het is niet dat die onderdelen 'slecht' zijn maar ze kunnen anders. Of nou, onderdeel, hij zei maar 1 ding.
Samen met dat, zei hij dat ik nog eventjes er goed over na moest denken en als ik er zeker van was ik maar weer even aan het jasje moest trekken. Als ik dat doe, gaan we het traject starten. Hij is in ieder geval erg tevreden, ik kan heel wat werk verzetten, anderen enthousiast maken en prima een gesprekje met iemand starten. Dus dat zit goed.
Het enige onderdeel waar ik bagger in ben is het 'openstellen van mij zelf' (wat ik zelf ook al weet, ben daar niet zo bijster goed in) en hij vroeg zich af waarom ik er nu pas mee kwam nu er in januari een TL weggaat en niet veel eerder.
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit nummer hoorde ik een tijdje terug nog meerdere keren per uur (ja ik ben gaan turven)
Werkelijk nog nooit gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed, volgens mij hadden we al eerder vastgesteld dat de afspeellijsten afhankelijk zijn van verschillende bedrijven?
Heeft dat niet iets te maken met "stelt zich open voor feedback?"quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is dit een vereiste dan? Zo lang je goed kunt sturen, motiveren en delegeren en communiceren lijkt het mij niet zo heel erg belangrijk
Klopt. Alleen komt de muziek toch gewoon binnen op de wekelijkse CD (tenzij je sattelietradio hebt ofzo)quote:Op woensdag 20 november 2013 10:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit gehoord![]()
Maar goed, volgens mij hadden we al eerder vastgesteld dat de afspeellijsten afhankelijk zijn van verschillende bedrijven?
Als je het op die manier bedoelt, dan begrijp ik het wel. Ik moest bij openstellen eigenlijk direct denken aan het delen van lief en leedquote:Op woensdag 20 november 2013 10:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heeft dat niet iets te maken met "stelt zich open voor feedback?"
Heb de competenties even niet goed voor ogen. Maar volgens mij zijn er wel een aantal punten die terugslaan op "jezelf openstellen".
Volgens mij is dat inderdaad wat er niet mee wordt bedoeldquote:Op woensdag 20 november 2013 10:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als je het op die manier bedoelt, dan begrijp ik het wel. Ik moest bij openstellen eigenlijk direct denken aan het delen van lief en leed
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
[..]
Het is duidelijk dat wij niet dezelfde smaak hebben
Deze bazen
Zou hier animo voor zijn?quote:Samen Werken
Iedereen op het hoofdkantoor van Albert Heijn kan weer meedoen aan SamenWerken: twee dagen in de winkel aan de slag te gaan.
De OR vraagt iedereen dit ook daadwerkelijk te doen. SamenWerken biedt namelijk een uitgelezen kans om kennis en ervaring te delen. Het stimuleert de samenwerking tussen winkels en het hoofdkantoor, een verbeterpunt dat we elk jaar vanuit het MBO weer zien.
De eenvoudigste manier om hier uitvoering aan te geven is met collega’s af te spreken wanneer je dit gaat doen. Bel vervolgens een winkel op (winkelnummer+00) en spreek met de SM af wanneer je komt. Je kunt ook het systeem gebruiken.
Laat ook jouw gezicht zien in winkels. Ga naast het mééwerken in gesprek met de medewerkers over hun en jouw werk. Zo werk je concreet aan de samenwerking. Tegelijkertijd sta je weer even op de plek waar wij ons geld verdienen en dat is altijd goed. Overweeg ook om op zaterdag te werken: je mag dan een weekdag vrij nemen en daar gewoon uren schrijven.
Overleg je samenwerkdag met je leidinggevende. Promoot dit bij je collega’s! In 2014 gaat de ondernemingsraad aan Albert Heijn vragen dit prima beleid beter te implementeren.
Hij heeft mij ook geen voorbeeldem gegeven dus het is voor mij ook maar een manier van interpreteren, maar ik hoop dat hij mij die wel kan geven in het komende vervolg gesprek.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is dit een vereiste dan? Zo lang je goed kunt sturen, motiveren en delegeren en communiceren lijkt het mij niet zo heel erg belangrijk
Mogen ze dat inderdaad even heel goed gaan onthouden.quote:Tegelijkertijd sta je weer even op de plek waar wij ons geld verdienen en dat is altijd goed.
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mogen ze dat inderdaad even heel goed gaan onthouden wanneer ze de freebies in het Atrium ontvangen.
Of wanneer zij Ben en Jerries ijs krijgen en wij nietquote:
Ik heb ook niets gezien hoor. Honden zijn hetquote:Op woensdag 20 november 2013 10:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Of wanneer zij Ben en Jerries ijs krijgen en wij niet
Niet dat ik ook maar een bijdrage heb geleverd aan die hele WORP, maar het gaat om het principe.
nummer ken ik ja. Maar dat filmpjequote:Op woensdag 20 november 2013 10:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Naar de Obama Victory Dance
Two Door Cinema Club - Something Good Can Work
Filmpje is geniaalquote:Op woensdag 20 november 2013 10:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
nummer ken ik ja. Maar dat filmpje
Dus er komen straks mensen met een voledig afgeronde opleiding met een baan met een leuk salaris (mag ik hopen) vakkenvullen?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zou hier animo voor zijn?
En ten laste van wie worden de uren geboekt van die medewerkers die in de winkel komen werken
Hebben ze wel eens vaker gedaan volgens mij.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus er komen straks mensen met een voledig afgeronde opleiding met een baan met een leuk salaris (mag ik hopen) vakkenvullen?
Hoe letterlijk bedoel je rondlopen? Als je betaald wordt om letterlijk rondjes te lopen door een winkel weet ik wat ik later ga wordenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens vaker gedaan volgens mij.
Ik denk eigenlijk dat het meer rondlopen dan meehelpen is
Kwaliteitsmedewerker?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe letterlijk bedoel je rondlopen? Als je betaald wordt om letterlijk rondjes te lopen door een winkel weet ik wat ik later ga worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kwaliteitsmedewerker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kwaliteitsmedewerker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet de afdeling prijsmanagement toch nog eens het interview met Dick Boer lezen geloof ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:47 schreef mujentas het volgende:
Ik lees nu dat er weer een hoop prijsverlagingen worden doorgevoerd morgen
Helaas is de animo er weinig voor want het bestaat al jaren.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zou hier animo voor zijn?
En ten laste van wie worden de uren geboekt van die medewerkers die in de winkel komen werken
Nee uit het potje toeslaguren. Deze uren hebben geen invloed op de OPWU.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef Questionmarks het volgende:
Bedacht ik me net even; Hoe zit het trouwens als een medewerker meer dan 12 uur werkt, dan krijgt die medewerker toeslaguren. Wordt dit gewoon van de uren uit budget betaald?
Nu we het toch over toeslaguren hebben, ik vroeg mij gisteren het volgende af;quote:Op woensdag 20 november 2013 12:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Nee uit het potje toeslaguren. Deze uren hebben geen invloed op de OPWU.
Eigenlijk wel oneerlijk ik vind dat juist fulltimers gecompenseerd moeten worden in geld.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nu we het toch over toeslaguren hebben, ik vroeg mij gisteren het volgende af;
Fulltimers krijgen toeslaguren gecompenseerd in tijd
Parttimers krijgen toeslaguren gecompenseerd in geld
Mag dit onderscheid gemaakt worden?
Hoe gaat dit bij WWM eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef Loll het volgende:
[..]
Eigenlijk wel oneerlijk ik vind dat juist fulltimers gecompenseerd moeten worden in geld.
Kort partimers krijgen het periodiek uitbetaald als uitbetaling TVTquote:Op woensdag 20 november 2013 13:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe gaat dit bij WWM eigenlijk?
Tenzij je SM een fax (quote:Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kort partimers krijgen het periodiek uitbetaald als uitbetaling TVT
Lang partimers en fulltimersbouwen een potje TVT op wat bij niet opnemen in periode 3 en 10 wordt uitbetaald (op 16 uur na volgens mij)
Bestaat faxxen nog?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Tenzij je SM een fax () naar Genpact stuurt, dan worden die TVT-uren omgezet in PVT en die wordt niet uitbetaald.
Waarom die 16 uur? Om mensen te stimuleren om het op te nemen?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kort partimers krijgen het periodiek uitbetaald als uitbetaling TVT
Lang partimers en fulltimersbouwen een potje TVT op wat bij niet opnemen in periode 3 en 10 wordt uitbetaald (op 16 uur na volgens mij)
Ja de Fax bestaat nog. Als je een storing hebt aan de schrobmachine moet je ook Faxen naar Johnson. Ook wanneer er iets fout gaat bij de salarisbetaling waardoor je geen salaris ontvangt (bijv.: overgeboekt naar verkeerd bankrekeningnummer), dan kan de SM een fax sturen naar Genpact dat je salaris opnieuw moet worden overgemaakt ten laste van de winkel.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bestaat faxxen nog?![]()
Mensen die niet e-mail
Opdrachten naar Hollander moeten ook nog via de fax bevestigd worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja de Fax bestaat nog. Als je een storing hebt aan de schrobmachine moet je ook Faxen naar Johnson. Ook wanneer er iets fout gaat bij de salarisbetaling waardoor je geen salaris ontvangt (bijv.: overgeboekt naar verkeerd bankrekeningnummer), dan kan de SM een fax sturen naar Genpact dat je salaris opnieuw moet worden overgemaakt ten laste van de winkel.
Als AH uiteindelijk het geld terug heeft weten te krijgen, dan komt dan weer ten goede van de winkel.
Ik denk dat het er met name om gaat dat er een fysieke handtekening is en niet een mailtje, omdat dat niet 100% waterdicht is.
Dat staat helaas niet in het handboek. Wellicht om ervoor te zorgen dat een Fulltimer nog een potje heeft om 2 dagen vrij te vragen als dat plotseling nodig isquote:Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom die 16 uur? Om mensen te stimuleren om het op te nemen?
Die uren blijven wel gewoon staan? Ik dacht eigenlijk dat je bedoelde dat die dan vervallen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat staat helaas niet in het handboek. Wellicht om ervoor te zorgen dat een Fulltimer nog een potje heeft om 2 dagen vrij te vragen als dat plotseling nodig is
Wij hoeven daar alleen maar een formulier voor in te vullen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Opdrachten naar Hollander moeten ook nog via de fax bevestigd worden.
Je houdt 16 uur over.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die uren blijven wel gewoon staan? Ik dacht eigenlijk dat je bedoelde dat die dan vervallen.
quote:Het is de bedoeling dat je TVT uren ook weer opneemt als vrije tijd. Ieder kalenderjaar wordt het saldo TVT dat je niet hebt kunnen opnemen, in periode 3 en 10 uitbetaald. Na deze uitbetaling blijft er een saldo van 16 uur over. Voor studenten of scholieren kan de uitbetaling gevolgen hebben voor de studiefinanciering of de kinderbijslag. Let er op dat je saldo TVT niet te hoog wordt en neem je TVT tijdig op.
Wij draaien gewoon het knopje om een koeling uit te zettenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wij hoeven daar alleen maar een formulier voor in te vullen.
Volgens mij moet het aanvragen van het tijdelijk uitzetten van een koeling ook nog per fax aan Carrier doorgegeven worden.
Als wij dat doen (kan volgens mij bij ons niet eens) dan hangen ze meteen aan de telefoon dat de koeling te warm wordt.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij draaien gewoon het knopje om een koeling uit te zetten
Ja, maar goed, dan kun je ook zelf beslissen wanneer je die uren opneemt, en dan de overige uren uit laten betalen. Bij ons wordt het gewoon verwerkt in de planning van de betreffende week. Stel je krijgt 4 uur toeslag op zondag, dan werk je ook 4 uur minder.quote:
Het beleid is dan ook om niemand boven contract te laten werken en om kortpartimers niet boven de 12 uur te laten werken. Dan bouwen zij geen toeslaguren op en je lang-parttimers en fulltimers bouwen geen TvT op. Een KPT'er met een contract van 6 uur, zou dus aan 3 uurtjes werken op zondag voldoende hebben (want toeslaguren worden uitbetaald binnen het contract).quote:Op woensdag 20 november 2013 13:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, maar goed, dan kun je ook zelf beslissen wanneer je die uren opneemt, en dan de overige uren uit laten betalen. Bij ons wordt het gewoon verwerkt in de planning van de betreffende week. Stel je krijgt 4 uur toeslag op zondag, dan werk je ook 4 uur minder.
Maar als een fulltimer bijvoorbeeld op zaterdagavond werkt, dan krijgt hij ook toeslaguren en dan bouw je toch tvt op, of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het beleid is dan ook om niemand boven contract te laten werken en om kortpartimers niet boven de 12 uur te laten werken. Dan bouwen zij geen toeslaguren op en je lang-parttimers en fulltimers bouwen geen TvT op.
Maar goed, dat is het beleid. De werkelijkheid wil nog wel eens afwijken.
Dan krijgt hij inderdaad toeslaguren en dus TvT mits er planningtechnisch niet al rekening mee gehouden is. Ik heb begrepen van mijn collega-tl (die een cursus "Slim Plannen" heeft moeten volgen) dan daarom ook geen fulltimers op zaterdagavond moeten werken in principe. Daarvoor heb je kort-partimers en partime-teamleiders.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar als een fulltimer bijvoorbeeld op zaterdagavond werkt, dan krijgt hij ook toeslaguren en dan bouw je toch tvt op, of zie ik dat verkeerd?
Enniewee, ik vind het gewoon niet helemaal eerlijk dat parttimers in geld gecompenseerd worden en de fulltimers in vrije tijd. Ik vind eigenlijk, of iedereen in vrije tijd, of iedereen in geld.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan krijgt hij inderdaad toeslaguren en dus TvT mits er planningtechnisch niet al rekening mee gehouden is. Ik heb begrepen van mijn collega-tl (die een cursus "Slim Plannen" heeft moeten volgen) dan daarom ook geen fulltimers op zaterdagavond moeten werken in principe. Daarvoor heb je kort-partimers en partime-teamleiders.
Daar heb je een punt. Maar ja, het beleid wordt in Zaandam bepaald en wij (het plebs) hebben maarquote:Op woensdag 20 november 2013 14:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Enniewee, ik vind het gewoon niet helemaal eerlijk dat parttimers in geld gecompenseerd worden en de fulltimers in vrije tijd. Ik vind eigenlijk, of iedereen in vrije tijd, of iedereen in geld.
Vrije tijd heb ik genoeg, geld niet
Ik had het eigenlijk meer over onze eigen winkel, omdat bij WWM de TVT uren in periode 3 + 10 worden uitbetaald als je ze niet hebt opgemaakt, dus in die zin is er weinig onderscheid tussen de parttime en fulltime WWMers.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar ja, het beleid wordt in Zaandam bepaald en wij (het plebs) hebben maarte knikken.
Daar heb je een punt. Maar ja, het beleid wordt in de Bollenstreek bepaald en jij (het plebs) hebt maarquote:Op woensdag 20 november 2013 14:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk meer over onze eigen winkel, omdat bij WWM de TVT uren in periode 3 + 10 worden uitbetaald als je ze niet hebt opgemaakt, dus in die zin is er weinig onderscheid tussen de parttime en fulltime WWMers.
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar ja, het beleid wordt in de Bollenstreek bepaald en jij (het plebs) hebt maarte knikken.
Als het onderscheid gemaakt mag worden, dan knik ik wel mee hoor. Ik vroeg het mij alleen afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn reactie was ook sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 20 november 2013 14:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als het onderscheid gemaakt mag worden, dan knik ik wel mee hoor. Ik vroeg het mij alleen af
Ja, ik heb de CAO doorgelezen, maar er staat niets over een verschil in parttime of fulltime. Het lijkt mij dus iedereen het één, of iedereen het ander. Maar goed, ik kan natuurlijk ook een hersenkronkel hebben en het verkeerd geïnterpreteerd hebbenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook sarcastisch bedoeld
De VGL-CAO en de Levensmiddelenbedrijf-CAO spreken van vrije tijd OF geld. De vraag is dus even wie die afweging mag maken. Is het aan de werknemer om te kiezen voor tijd of geld of is dat aan de werkgever (ergo: de ondernemer)?
In de CAO is dat onderscheid inderdaad niet gemaakt. Vandaar dat ik mij afvraag bij wie het recht ligt om te beslissen hoe overuren gecompenseerd gaan worden. Bij de werknemer of bij de werkgever. Want de belangen van beide partijen spelen hier.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ik heb de CAO doorgelezen, maar er staat niets over een verschil in parttime of fulltime. Het lijkt mij dus iedereen het één, of iedereen het ander. Maar goed, ik kan natuurlijk ook een hersenkronkel hebben en het verkeerd gelezen hebben
Op Loonwijzer staat het volgendequote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ik heb de CAO doorgelezen, maar er staat niets over een verschil in parttime of fulltime. Het lijkt mij dus iedereen het één, of iedereen het ander. Maar goed, ik kan natuurlijk ook een hersenkronkel hebben en het verkeerd geïnterpreteerd hebben
quote:Tijd of geld?
Er zijn cao’s waarin de werknemer mag kiezen tussen tijd of uitbetaling van overuren, maar dat zijn er niet veel. Als de cao al keuze toelaat, is het meestal de werkgever die mag kiezen. Bonden proberen vaak afspraken te maken waarmee overwerk tegengegaan wordt: liever meer mensen aan het werk dan minder mensen die alsmaar overwerken.
Ja, maar als die dan mag kiezen, dan lijkt het mij niet dat de ene groep het wel in geld krijgt, en de andere groep nietquote:Op woensdag 20 november 2013 14:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Op Loonwijzer staat het volgende
[..]
Loonwijzer spreekt over "Werknemer" en niet of "Werknemer". Misschien kan de werkgever dus zelfs per individuele werknemer beslissen hoe er moet worden omgegaan met overwerk. Maar goed Loonwijzer is alles behalve een bindende bron dus waar zij werknemer schrijven kan net zo goed werknemers staan.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, maar als die dan mag kiezen, dan lijkt het mij niet dat de ene groep het wel in geld krijgt, en de andere groep niet
Ik zat eerder ook al op Loonwijzer en zat deze paragraaf te lezen:quote:Op woensdag 20 november 2013 14:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Loonwijzer spreekt over "Werknemer" en niet of "Werknemer". Misschien kan de werkgever dus zelfs per individuele werknemer beslissen hoe er moet worden omgegaan met overwerk. Maar goed Loonwijzer is alles behalve een bindende bron dus waar zij werknemer schrijven kan net zo goed werknemers staan.
Maar ja, wat is objectiefquote:Artikel 7:648 Burgerlijk Wetboek: onderscheid naar arbeidsduur
Door de Wet verbod op onderscheid naar arbeidsduur (WOA) (zie verderop) is dit artikel ingevoegd in het BW. Het verbiedt de werkgever om onderscheid in arbeidsvoorwaarden te maken tussen werknemers op grond van een verschil in arbeidsduur, tenzij een dergelijk onderscheid objec- tief gerechtvaardigd is.
Advocaat van de Duivel: Er wordt geen onderscheid gemaakt in arbeidsvoorwaarden want voor beide bestaat de keuze tussen geld en vrije tijd.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zat eerder ook al op Loonwijzer en zat deze paragraaf te lezen:
[..]
Maar ja, wat is objectief
Er is wel degelijk onderscheid, al is het alleen maar omdat ik financieel niet beter wordt van toeslaguren, en een parttimer wel. Bovendien hebben wij geen keuze.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Advocaat van de Duivel: Er wordt geen onderscheid gemaakt in arbeidsvoorwaarden want voor beide bestaat de keuze tussen geld en vrije tijd.
Alleen de uitvoering van de arbeidsvoorwaarde verschilt dus.
Ik bedoelde te zeggen dat de CAO de ruimte laat tot het maken van een keuze. Ongeacht het aantal contract uren. Een advocaat van de duivel zou dus zeggen dat er geen onderscheid is.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er is wel degelijk onderscheid, al is het alleen maar omdat ik financieel niet beter wordt van toeslaguren, en een parttimer wel. Bovendien hebben wij geen keuze.
Heb je misschien een hint? Zitten hier 0 aanknopingpunten in.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Janneke141 het volgende:
Hadden we al een zoekplaatje?
[ afbeelding ]
sinds een tijdje is het hier sowieso traag..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef MehMeeeh het volgende:
Allemensen wat is Plaza toch weer traag vandaag. Sjongejonge
Regio Eindhoven.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb je misschien een hint? Zitten hier 0 aanknopingpunten in.
Je moet het goed verwoorden. Kort-parttimers krijgen het in geld. De rest in tijd. Laatst las ik iets erover dat we toeslaguren niet meer zouden mogen meetellen voor het aantal contracturen maar daar moet ik na mijn vakantie me eens even in verdiepen hoe dit nu precies zit en hoe ik dit moet interpreten. Dus niemand moet me daar nu op vastpinnen.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nu we het toch over toeslaguren hebben, ik vroeg mij gisteren het volgende af;
Fulltimers krijgen toeslaguren gecompenseerd in tijd
Parttimers krijgen toeslaguren gecompenseerd in geld
Mag dit onderscheid gemaakt worden?
Inplaats van faxxen kan je het ook als brief opsturen (wat ik altijd doe omdat ik altijd ruzie met onze fax heb)quote:Op woensdag 20 november 2013 13:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja de Fax bestaat nog. Als je een storing hebt aan de schrobmachine moet je ook Faxen naar Johnson. Ook wanneer er iets fout gaat bij de salarisbetaling waardoor je geen salaris ontvangt (bijv.: overgeboekt naar verkeerd bankrekeningnummer), dan kan de SM een fax sturen naar Genpact dat je salaris opnieuw moet worden overgemaakt ten laste van de winkel.
Als AH uiteindelijk het geld terug heeft weten te krijgen, dan komt dan weer ten goede van de winkel.
Ik denk dat het er met name om gaat dat er een fysieke handtekening is en niet een mailtje, omdat dat niet 100% waterdicht is.
De reden waarom ik het op die manier verwoordde is dat wij geen kort- of langpartimer hebben. Het is gewoon parttimer. Er zit ook verschil in het opzicht dat wij geen tvt uren kennen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:58 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je moet het goed verwoorden. Kort-parttimers krijgen het in geld. De rest in tijd. Laatst las ik iets erover dat we toeslaguren niet meer zouden mogen meetellen voor het aantal contracturen maar daar moet ik na mijn vakantie me eens even in verdiepen hoe dit nu precies zit en hoe ik dit moet interpreten. Dus niemand moet me daar nu op vastpinnen.
Vrije tijd heb ik wat mij betreft zat binnen de organisatie waarvoor wij werken. Inclusief ADV 9 weken per jaar vrij zijn is echt te veel. Ik laat dan ook (dat kan op basis van de Aanvullende CAO Winkelmanagement) 60 uur PVT per jaar uitbetalen. Maar ja dan heb je nog stteds 8 weken. Dat terwijl ik ook nog zoveel uur van vroeger had staan. Dus sluit dit jaar weer af met iets van 320 uur PVT.
Aangezien een dergelijk onderscheid op basis van toeslaguren ook niet mocht zou ik het wel eens aannemelijk kunnen vinden dat het ook hier niet mag.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
De reden waarom ik het op die manier verwoordde is dat wij geen kort- of langpartimer hebben. Het is gewoon parttimer. Er zit ook verschil in het opzicht dat wij geen tvt uren kennen.
Maar denk je dat het wel of niet mag om dat onderscheid te maken?
Niet anders dan een normale avond.quote:
Meh. Ik breng het liever door met familie eerlijk. Maarjaquote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet anders dan een normale avond.
Heel de avond familieprogramma's kijken op RTL4quote:Op woensdag 20 november 2013 18:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Meh. Ik breng het liever door met familie eerlijk. MaarjaKan niet anders dan.
Dan werk ik liever nog.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heel de avond familieprogramma's kijken op RTL4![]()
quote:Slagers ziedend op Albert Heijn
ZAANDAM - De branchevereniging van slagers, Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie (KNS), uit forse kritiek op Albert Heijn.
Slagers ziedend op Albert Heijn
De marktleider is een campagne gestart om zijn vleesassortiment te promoten, waarbij de supermarktketen onder meer de term 'ambachtelijk' gebruikt. De KNS zegt tegen Nieuwe Oogst dat men niet te spreken is over de opzet van de reclame. 'De slager is de vakman die, samen met zijn team, op ambachtelijke wijze met vlees werkt en tot een mooi uniek product maakt', zegt woordvoerder Marion Lemsom van de KNS. 'Het ambacht in relatie tot vlees hoort bij de slager, als vakman en specialist, niet bij de supermarkt waar productie gemechaniseerd is. De supermarkt gebruikt ambachtelijk hierbij als marketinginstrument en misleidt hiermee de consument. Helaas is de term 'ambachtelijk' niet beschermd, anders zouden wij zeker stappen ondernemen.'
Op Twitter staan diverse reacties van slagers en veehouders, die Albert Heijn betichten van misleiding. Slager Cees van den Berg (@VanDenBergCees) twitterde: 'Het mooiste vlees van NL? Kom op nou! #AH. Ben ik gek of sporen ZIJ echt niet!!! AMBACHTELIJK?Misleiding gaat door!'. Een consument onder de twitternaam @Ankevanw schrijft: 'In plaats van het 'ambachtelijke' (wat dat ook betekent) zou #AH beter eens wat meer biologisch vlees kunnen gaan verkopen.' Vleesveehouder Anita Heijdra (@HeijdraVleesvee uit IJsselsteijn zegt: 'Mooiste stukje vlees van Nederland komt uit Ierland? Kom op nou! #AH.'
En dat vertel je nu pas?!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:08 schreef exelletor het volgende:
Iemand al opgevallen dat de bonuskaartnummer al iets van twee weken niet meer volledig op de bon wordt weergegeven?
Als ik achter de kassa zit, denk ik steeds van "hey, dit is raar, was vroeger niet zo, mss handig om te melden", maar thuis aangekomen vergeet ik het steeds.quote:
Zal wel onder het mom van privacy-bescherming zijn, dat als je een bon vindt niet zomaar alle laatste aankopen kan natrekken.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:08 schreef exelletor het volgende:
Iemand al opgevallen dat de bonuskaartnummer al iets van twee weken niet meer volledig op de bon wordt weergegeven?
Ah, ja, ik weet exact welke je bedoeld. Schapsticker geeft volgens mij de oude nog aan, promotiemateriaal die we ontvangen geeft de verkeerde tekst aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef Perunage het volgende:
Man man man, wat werken er toch een aantal imbecielen bij de SSC afhandeling. Stelde een vraag over AH muesli aardbei welke blijkbaar werd vervangen door AH muesli appel kaneel (zelfde NASA andere EAN), maar nergens over was gecommuniceerd. Geen schapsticker ontvangen, niet in de mutaties en WORP. Ik vroeg aan de collega's via SSC (eind oktober) wat ik met beide varianten aanmoest. Krijg ik een antwoord: 'Gaat prima. Aarbei (zonder d) is de zomersmaak en appel kaneel de wintersmaak. Per 30-10 komt er een nieuwe omschrijving in de kassa'. Er wordt geen antwoord gegeven op mijn vraag. De schapsticker komt pas in week 45 binnen en staat in de mutaties in wk 46... Lijkt net een centrum waar men je vraag niet eens leest en wil beantwoorden.
KNS heeft hier wel gelijk vind ik. Vlees van Albert Heijn is niet ambachtelijk, dat haal je bij de slager.quote:
In principe doen ze niets verkeerd, alleen de gemiddelde mens ziet 'ambachtelijk' gelinkt aan het ambachtelijke beroep. De bakker, de slager.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
KNS heeft hier wel gelijk vind ik. Vlees van Albert Heijn is niet ambachtelijk, dat haal je bij de slager.
Creatief met woorden noemt men dat.quote:Men noemt een product ambachtelijk als het op de originele of traditionele manier gemaakt is.
Optimel drink, yoghurt en kwark, Campina seizoensvla, tijdelijke toppervla enz. enz. .... Tegen de tijd dat de omschrijving eindelijk is aangepast, ligt er alweer een nieuwe smaak in het vak..quote:Op woensdag 20 november 2013 19:44 schreef einschtein het volgende:
Datzelfde geld voor Danio, de Witte Chocolade en Lychee. Exact hetzelfde. Schapsticker geeft de goeie aan, HT de verkeerde en promotiemateriaal ook.
Jup, met dat exact hetzelfde. Snap ook niet waarom ze er niet gewoon 'Variatie' van maken. In plaats van de smaaknaam er aan toe te voegen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Optimel drink, yoghurt en kwark, Campina seizoensvla, tijdelijke toppervla enz. enz. .... Tegen de tijd dat de omschrijving eindelijk is aangepast, ligt er alweer een nieuwe smaak in het vak..
Ach ja wat maakt het ook uit. Ik heb nog nooit een klant bij me gehad die kwam klagen dat de artikel informatie niet goed was. Iedereen snapt wel als er staat tijdelijk topper speculaas dat de volgende tijdelijke topper wel het zelfde zal kosten.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jup, met dat exact hetzelfde. Snap ook niet waarom ze er niet gewoon 'Variatie' van maken. In plaats van de smaaknaam er aan toe te voegen.
Niet veel, maar ja. Ik vind het toch even wat netter.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:26 schreef Loll het volgende:
[..]
Ach ja wat maakt het ook uit. Ik heb nog nooit een klant bij me gehad die kwam klagen dat de artikel informatie niet goed was. Iedereen snapt wel als er staat tijdelijk topper speculaas dat de volgende tijdelijke topper wel het zelfde zal kosten.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
de Plaetse 87
5708 ZK, Helmond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |