Je bent zeker een Fc Groningen fan? Racistquote:Op maandag 18 november 2013 22:26 schreef Bastiefcg het volgende:
Die williams is ook zo'n klapmongool
Achter de schermen kunnen ze elkaar afmaken wssquote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef Intellectueel het volgende:
Schijtlollige Ik-hou-van-Holland TV.
Dirk ook niet meer.quote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef marcodej het volgende:
Als dit het voetbalsfeertje moet uitstralen kom ik bij deze nooit meer op een voetbalveld.
Bij dezenquote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef marcodej het volgende:
Als dit het voetbalsfeertje moet uitstralen kom ik bij deze nooit meer op een voetbalveld.
neequote:
echt hehquote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat wijf heeft ook iets moeten leren..
quote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze meid blijkt een jaren 30 voetbal expert.
Zo zie je maar dat het uiterlijk kan bedriegen.
Joh, je meent hetquote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
XD Die meisje was gwoon antwoord influisterd
Het was weer eens ouderwets genieten afgelopen zaterdag:quote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is echte Katwijkse voetbalsfeer.
Die kon ook zingenquote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan ook een voetballer een taalkwis laten presenteren.
[ afbeelding ]
Hij moet meedoen dus.quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En hij weet alles van de Africa Cup
Niet zo ordinair. We hebben aan het begin van de show afgesproken het wat netter te houden in deze reeks.quote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die wijze spreuk is Jack ingefluisterd door die wijven.
Ik wil mij herstellen:quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo ordinair. We hebben aan het begin van de show afgesproken het wat netter te houden in deze reeks.
DWDD is ook niet goed, en daar kijken nog meer mensen naar.quote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom kijken die 10 mensen dan? Ik eis een hertelling van de stemmen.
Emile Schelvisquote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
Weet je wie toen achter het doel zat?
Klopt.quote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Was de enige keer dat hij JUICHTE op de perstribune.
Ik heb daar vroeger wel vaak iets gekocht, nu nooit meer.quote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
BCC
Ik ken niemand die ooit iets bij BCC gekocht heeft
Lijkt me niet, aangezien hij voor Sparta is.quote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klopt.
En altijd als Feyenoord scoort natuurlijk.
Mijn koopgedrag wat betreft elektronica is niet echt een veelbesproken topic in mijn vriendengroep.quote:Op maandag 18 november 2013 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
BCC
Ik ken niemand die ooit iets bij BCC gekocht heeft
Nee, hij is voor Xerxes.quote:Op maandag 18 november 2013 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien hij voor Sparta is.
Waren ze maar lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 22:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik kijk alleen voor die lekkere wijven, de vragen hoor ik al niet eens meer
Emile is voor Rotterdam.quote:Op maandag 18 november 2013 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien hij voor Sparta is.
Met het geluid uit is het programma best te doen inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2013 22:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik kijk alleen voor die lekkere wijven, de vragen hoor ik al niet eens meer
En Patries heeft ie toch ook al gedaan?quote:Op maandag 18 november 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Johnny de Mol heeft Patty Brard geneukt
Linda ook naar het schijnt. Hij gaat alle diva's afquote:Op maandag 18 november 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En Patries heeft ie toch ook al gedaan?
Ik heb voor de zekerheid nog even gechecked, tot half 12.quote:Op maandag 18 november 2013 22:44 schreef Adomas het volgende:
Wat een baggerprogramma dit. Gaat het serieus nog 45 minuten verder?
Je hebt 0 vrienden.quote:Op maandag 18 november 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn koopgedrag wat betreft elektronica is niet echt een veelbesproken topic in mijn vriendengroep.
Gelukkig heb ik mijn equine aficionada nog.quote:Op maandag 18 november 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BRA BRA POW POW POW ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOEM KOEK KOEK
Het is godgeklaagd dat dit publiek een platform in de media krijgt.quote:Op maandag 18 november 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid nog even gechecked, tot half 12.
Tong kijkt niet meer. Hij kon de nostalgische prikkels niet meer aan terugdenkende aan zijn eigen tv-debuut.quote:
De echte vraag is hoeveel ie DAAR voor kreeg.quote:Op maandag 18 november 2013 22:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Hahaha-hihihi-hohoho
Van Aerle mocht helemaal naar de studio komen voor die geweldige grap!!!
Ben ik terecht afgehaakt na een minuut ?quote:
Je mistte ons Berry..quote:Op maandag 18 november 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik terecht afgehaakt na een minuut ?
Ik vrees dat er al meerdere afleveringen zijn opgenomen op dezelfde dag en dat er elke "week" een Berry grap zal komen.quote:Op maandag 18 november 2013 22:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Hahaha-hihihi-hohoho
Van Aerle mocht helemaal naar de studio komen voor die geweldige grap!!!
Je hebt onze Ber gemist.quote:Op maandag 18 november 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik terecht afgehaakt na een minuut ?
Wat was de vraag ?quote:Op maandag 18 november 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
EC II en Uefa Cup zijn niet dezelfde kut
Dat opnemen kost een half uur of minder per aflevering denk ik.quote:Op maandag 18 november 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vrees dat er al meerdere afleveringen zijn opgenomen op dezelfde dag en dat er elke "week" een Berry grap zal komen.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt onze Ber gemist.
Die hebben een eigen voetbalteamquote:
Drink de gifbeker leeg.quote:Op maandag 18 november 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik krijg hier hoofdpijn van. #exit
Ik zapte net en zag THijs. In een filmpje.quote:Op maandag 18 november 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog normale gasten bij P&W?
Ja, de speciale uitzending is heel spannendquote:Op maandag 18 november 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Amiraquote:Op maandag 18 november 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thijsie van den Brink?quote:Op maandag 18 november 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zapte net en zag THijs. In een filmpje.
Ik zap want ik word ook niet goed van dit programma.quote:Op maandag 18 november 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de speciale uitzending is heel spannend
Nee het is 555. En ja Thijsie vd Brink.quote:Op maandag 18 november 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Thijsie van den Brink?
Oh ja er is geen uitzending he
Heb jij Viggo al naakt gefantaseerd, en zo ja is hij groot geschapen?quote:Op maandag 18 november 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zapte net en zag THijs. In een filmpje.
Nee heb ik niet gedaanquote:Op maandag 18 november 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij Viggo al naakt gefantaseerd, en zo ja is hij groot geschapen?
Ronald de Boer ookquote:Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die John Williams ofzo zit er voor jan lul bij, weet echt helemaal niks
'Allochtonen onder elkaar, sahbi!'quote:Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die John Williams ofzo zit er voor jan lul bij, weet echt helemaal niks
Op zijn zetel, zal hij straks worden weggedragen?quote:Op maandag 18 november 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
OME SIERD VERTELT
JAAAAA
WAT LEUK!!!!!!!!!!!!!!!
Maar dan zie je hem niet een Deense dog nadoen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd zou deze anekdote ook zomaar tijdens een willekeurige Primera Division wedstrijd kunnen vertellen.
Inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd zou deze anekdote ook zomaar tijdens een willekeurige Primera Division wedstrijd kunnen vertellen.
Dat was echt onnavolgbaar die imitatie.quote:Op maandag 18 november 2013 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar dan zie je hem niet een Deense dog nadoen.
Haten op Sierdquote:Op maandag 18 november 2013 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
WTF is die Sierd-verering ineens?
Sierd ontstijgt het niveau van het programma geenzins. Integendeel.
Samen met Leo Driessen de meest irritante commentator bij voetbalwedstrijden.
quote:Op maandag 18 november 2013 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
WTF is die Sierd-verering ineens?
Sierd ontstijgt het niveau van het programma geenzins. Integendeel.
Samen met Leo Driessen de meest irritante commentator bij voetbalwedstrijden.
Je onderschat ons nuquote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, waarschijnlijk alleen pubertjes die Sierd zo geweldig vinden.
Terecht. Als je aan Sierd-verafgoding doet dan vraag je er ook om hé.quote:
Pierre wel natuurlijkquote:
Ohhhhhhhh snapquote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, waarschijnlijk alleen pubertjes die Sierd zo geweldig vinden.
Jezus, Nederland is er erger aan toe dan ik dacht.quote:Op maandag 18 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh snap
[ afbeelding ]
De Pierre van Hooijdonk cupquote:Op maandag 18 november 2013 23:13 schreef Grifte het volgende:
Pi-Air is een garantie voor kools en een bekert
Same here. Mis je niks aan.quote:
Je mag het vergelijken met het buitenland als je wilt.quote:Op maandag 18 november 2013 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jezus, Nederland is er erger aan toe dan ik dacht.
Het is dat je GGMM al hebt want de man/vrouw verhouding is niet best.quote:Op maandag 18 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh snap
[ afbeelding ]
Ik vind de demografie in de Dominicaanse Republiek erg apart, kan jij dit verklaren?quote:Op maandag 18 november 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je GGMM al hebt want de man/vrouw verhouding is niet best.
Totdat iedereen afgestompt, kwijlend thuis zit, neurotisch zit mee te juichen en maniakaal zit te schaterlachen waarschijnlijk.quote:
Populair onder sekstoeristen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag het vergelijken met het buitenland als je wilt.
[ afbeelding ]
Ik denk dat een van ons twee weekjes de zon opzocht.quote:Op maandag 18 november 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind de demografie in de Dominicaanse Republiek erg apart, kan jij dit verklaren?
Alle ladyboys van Thailand hebben direct gesucscribedquote:Op maandag 18 november 2013 23:16 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Populair onder sekstoeristen.
Enkel de rijke, en dus mensen met werkervaring kunnen zich internet veroorloven en aangezien ze niet ouder dan 50 worden door de levensomstandigheden. Vrouwen werken niet, zie daarquote:Op maandag 18 november 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind de demografie in de Dominicaanse Republiek erg apart, kan jij dit verklaren?
En kunnen die rijke mensen geen kinderen hebben?quote:Op maandag 18 november 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel de rijke, en dus mensen met werkervaring kunnen zich internet veroorloven en aangezien ze niet ouder dan 50 worden door de levensomstandigheden.
Dit is campingniveau.quote:Op maandag 18 november 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Tenzij ze het inkorten tot een half uur anders kijk ik ook niet meer. Wat een flopshow.
Die gaan de befaamde Domicaanse fabrieken/suikerplantages in.quote:Op maandag 18 november 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En kunnen die rijke mensen geen kinderen hebben?
Ik heb wel 130.000 vrouwen weten te boeien trouwens.quote:Op maandag 18 november 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je GGMM al hebt want de man/vrouw verhouding is niet best.
Heb jij thuis niet meegedaan op je Acer tabletje?quote:Op maandag 18 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is meer we gaan lekker lollig zijn dan dat het een leuke kwis is.
Ik heb geen tabletquote:Op maandag 18 november 2013 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij thuis niet meegedaan op je Acer tabletje?
Door circa 200 mensen, dus niet veel mensen hebben het afgekeken.quote:Op maandag 18 november 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gaan de befaamde Domicaanse fabrieken/suikerplantages in.
[ afbeelding ]
(2000 minutes watched dus)
SS Doomtrooper wordt overigens wel daadwerkelijk bekeken
Aan de gasten kon je al zien dat het niks werd. Sowieso die hele RTL kliek.quote:Op maandag 18 november 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is meer we gaan lekker lollig zijn dan dat het een leuke kwis is.
Inderdaad. Maar meer kun je niet verwachten van deze commerciële zenders waarschijnlijk. Aangezien 'Jongens tegen de meisjes' 'Ik hou van Holland' en al die talentenshows van hetzelfde Henk en Ingrid niveau zijn. Voetbal International is overigens ook niet een bijster hoogstaand niveau. Eigenlijk ook niet meer dan borrelpraat (en in feite dus net zo goed campingniveau). Wat dat betreft sluit dit programma mooi aan.quote:
Eerste keer wil je het toch een kans geven, maar ja inderdaad wel tegen beter weten in.quote:Op maandag 18 november 2013 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aan de gasten kon je al zien dat het niks werd. Sowieso die hele RTL kliek.
Promo's.quote:Op maandag 18 november 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste keer wil je het toch een kans geven, maar ja inderdaad wel tegen beter weten in.
Jelly?quote:Op maandag 18 november 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door circa 200 mensen, dus niet veel mensen hebben het afgekeken.
Net iets meer dan een half miljoen kijkers vind ik wel tegenvallen voor een eerste uitzending hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:15 schreef Karina het volgende:
De kijkcijfers vallen nog mee, zal volgende week wel een stuk lager liggen:
21 KONING VOETBAL 538.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |