Je bent zeker een Fc Groningen fan? Racistquote:Op maandag 18 november 2013 22:26 schreef Bastiefcg het volgende:
Die williams is ook zo'n klapmongool
Achter de schermen kunnen ze elkaar afmaken wssquote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef Intellectueel het volgende:
Schijtlollige Ik-hou-van-Holland TV.
Dirk ook niet meer.quote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef marcodej het volgende:
Als dit het voetbalsfeertje moet uitstralen kom ik bij deze nooit meer op een voetbalveld.
Bij dezenquote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef marcodej het volgende:
Als dit het voetbalsfeertje moet uitstralen kom ik bij deze nooit meer op een voetbalveld.
neequote:
echt hehquote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat wijf heeft ook iets moeten leren..
quote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze meid blijkt een jaren 30 voetbal expert.
Zo zie je maar dat het uiterlijk kan bedriegen.
Joh, je meent hetquote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
XD Die meisje was gwoon antwoord influisterd
Het was weer eens ouderwets genieten afgelopen zaterdag:quote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is echte Katwijkse voetbalsfeer.
Die kon ook zingenquote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan ook een voetballer een taalkwis laten presenteren.
[ afbeelding ]
Hij moet meedoen dus.quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En hij weet alles van de Africa Cup
Niet zo ordinair. We hebben aan het begin van de show afgesproken het wat netter te houden in deze reeks.quote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die wijze spreuk is Jack ingefluisterd door die wijven.
Ik wil mij herstellen:quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo ordinair. We hebben aan het begin van de show afgesproken het wat netter te houden in deze reeks.
DWDD is ook niet goed, en daar kijken nog meer mensen naar.quote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom kijken die 10 mensen dan? Ik eis een hertelling van de stemmen.
Emile Schelvisquote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
Weet je wie toen achter het doel zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |