Ieuw!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:58 schreef PG18 het volgende:
Kut, voor het eerst eens iemand die laat blijken dat ze me wil ontmoeten, maar ze is niet echt het mooiste meisje van Nederland (ook weer niet het lelijkste) en nu zit ik op haar Facebook pagina en dat staat vol met grammaticale fouten.Grote twijfel nu
Heel flauw, maar ik zou toch ook zelf even deze post nakijken op grammaticafoutenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:58 schreef PG18 het volgende:
Kut, voor het eerst eens iemand die laat blijken dat ze me wil ontmoeten, maar ze is niet echt het mooiste meisje van Nederland (ook weer niet het lelijkste) en nu zit ik op haar Facebook pagina en dat staat vol met grammaticale fouten.Grote twijfel nu
Hmm ja dat zal best, maar bij haar valt het meteen opquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:22 schreef cowman het volgende:
[..]
Heel flauw, maar ik zou toch ook zelf even deze post nakijken op grammaticafouten
Ja ik begrijp je helemaal. Kwestie van niveauverschil. Weet je al iets meer van haar achtergrond?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:26 schreef PG18 het volgende:
[..]
Hmm ja dat zal best, maar bij haar valt het meteen op
Vraagtekens ontbreken enz.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:22 schreef cowman het volgende:
[..]
Heel flauw, maar ik zou toch ook zelf even deze post nakijken op grammaticafouten
Persoonlijk zou ik daar niet zo op afknappen als ze wat leestekens vergeet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:26 schreef PG18 het volgende:
[..]
Hmm ja dat zal best, maar bij haar valt het meteen op
Vraagtekens ontbreken enz.
Waarom een afknapper? Misschien heeft ze wel dyslexie?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:23 schreef x1N2ition het volgende:
slechte spelling is voor mij echt een afknapper
ik doe het niet expres, maar dat irriteert me gewoon
Dus? Alsof dyslexie geen afknapper kan zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom een afknapper? Misschien heeft ze wel dyslexie?
Ze doet een mbo opleiding en dat gecombineerd met slecht taalgebruik doet mij denken daar intelligentieniveau niet al te hoog is. Misschien dat ze niet aan dat stereotype voldoet, maar m'n interesse is vaak al wel weggezakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom een afknapper? Misschien heeft ze wel dyslexie?
Nee niet echt, maar ik geef haar maar gewoon een kans en ik zie wel wat er van komt. Nu heb ik tenminste eindelijk eens een kans om met iemand af te spreken, dus dan moet ik er ook gebruik van maken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:33 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je helemaal. Kwestie van niveauverschil. Weet je al iets meer van haar achtergrond?
Yep precies. En te vaak wordt het nog aangegrepen om maar gewoon lui te kunnen zijn. Er zijn genoeg hulpmiddelen, zeker als je met een pc aan het werkt bent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:54 schreef cowman het volgende:
[..]
Dus? Alsof dyslexie geen afknapper kan zijn
Als er verder weinig alternatieven zijn en er is nog een kans dat je haar leuk (misschien zelfs aantrekkelijk) gaat vinden. Dan zou ik dat ook gewoon doen ja!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:00 schreef PG18 het volgende:
Nee niet echt, maar ik geef haar maar gewoon een kans en ik zie wel wat er van komt. Nu heb ik tenminste eindelijk eens een kans om met iemand af te spreken, dus dan moet ik er ook gebruik van maken.
Als je bang bent voor haar taal gebruik, dan op de date meteen je lul in haar smoel duwen, hoef je ook haar kromme zinnen niet te horen..quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:00 schreef PG18 het volgende:
[..]
Ze doet een mbo opleiding en dat gecombineerd met slecht taalgebruik doet mij denken daar intelligentieniveau niet al te hoog is. Misschien dat ze niet aan dat stereotype voldoet, maar m'n interesse is vaak al wel weggezakt.
[..]
Nee niet echt, maar ik geef haar maar gewoon een kans en ik zie wel wat er van komt. Nu heb ik tenminste eindelijk eens een kans om met iemand af te spreken, dus dan moet ik er ook gebruik van maken.
joh, kan toch goed zijn dat ze gewoon even druk zijn of gezelschap hebben? Niet iedereen zit 24/7 te tinderen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:34 schreef wc-eend het volgende:
Godver... Match, leuk gesprek en dan sturen ze niks meer.. gewoon midden in het gesprek.. Heb dan gewoon het lef om te zeggen dat je niet verder wilt chatten ofzo...
Midden in een gesprek?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
joh, kan toch goed zijn dat ze gewoon even druk zijn of gezelschap hebben? Niet iedereen zit 24/7 te tinderen.
Ik zit niet zo vaak met meerdere mensen tegelijkertijd op een chat ofzo... dus als er dan iets is, is het makkelijk houdoe zeggenquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Als bij mij de deurbel gaat, ga ik echt niet eerst al mijn chats gedag zeggen hoor!
Ja is wel irritantquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:34 schreef wc-eend het volgende:
Godver... Match, leuk gesprek en dan sturen ze niks meer.. gewoon midden in het gesprek.. Heb dan gewoon het lef om te zeggen dat je niet verder wilt chatten ofzo...
Herken het wel. Ik vind het ook irritant. De matches van mij hebben de neiging om rond 23:00 uur te beginnen met praten. Dan houdt het opeens op (zijn ze uit het niets gaan slapen) om vervolgens de volgende dag rond hetzelfde tijdstip een reactie te krijgen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:34 schreef wc-eend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |