Wat een slijmbal. Als een meisje dit zou sturen zou ik haar uitlachen. Al die slappe complimentjes worden de vrouwen alleen maar lui en ongeïnteresseerd vanquote:Op donderdag 21 november 2013 10:32 schreef richolio het volgende:
[..]
'Is je vader een DJ? Want je bent een plaatje?' werkt bij mij vaak goed.
Haar vriend heet waarschijnlijk Vergeetachtige Jan.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:32 schreef schermafbeelding het volgende:
Nog even over die namen. Ik heb nu een Clementien als match. Dat bedenk je toch niet?
Vertel!quote:Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haar vriend heet waarschijnlijk Vergeetachtige Jan.
Leuke date gehad gisteren! Vervolg zit er zeker in
Iets wezen drinken in de stad. Leuke meid, lieve uitstraling, heel erg spraakzaam (iets te somsquote:
Dat koffiedrinken, velen doen het, zelf snap ik het persoonlijk nooit zo goed. Als je toevallig een meid treft die net zo goed kan praten als jij, prima. Maar uit mijn ervaring voelt het vaak als een eenzijdig interview van mijn kant. Daar zit je danquote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanmiddag koffie doen. Vermakelijke app.
Eigenlijk wordt het vanavond bier doen, maar dan begin je rustig met een bakkie natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 13:26 schreef cowman het volgende:
[..]
Dat koffiedrinken, velen doen het, zelf snap ik het persoonlijk nooit zo goed. Als je toevallig een meid treft die net zo goed kan praten als jij, prima. Maar uit mijn ervaring voelt het vaak als een eenzijdig interview van mijn kant. Daar zit je dan
en als je dan al lang hebt gepraat vallen er helemaal veel stiltes.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:26 schreef cowman het volgende:
[..]
Dat koffiedrinken, velen doen het, zelf snap ik het persoonlijk nooit zo goed. Als je toevallig een meid treft die net zo goed kan praten als jij, prima. Maar uit mijn ervaring voelt het vaak als een eenzijdig interview van mijn kant. Daar zit je dan
Exactly! Eigenlijk is het ideaal als je even snel wil daten voor een uurtje en dan weer weg moet. Houdt het misschien ook wel spannender en is ze sneller geneigd nog een keer met je af te spreken.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
en als je dan al lang hebt gepraat vallen er helemaal veel stiltes.
Ach je kan toch een uurtje zitten, het leuk hebben en dan zeggen ajuu. Geeft ook weer wat voor een volgende keer. Je hoeft niet gelijk met iedereen krom te liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
en als je dan al lang hebt gepraat vallen er helemaal veel stiltes.
Kun je toch nog steeds even doen, pics maken, hier posten en klaarquote:Op donderdag 21 november 2013 13:43 schreef cowman het volgende:
Zijn jullie overigens al eens tegen een meid aangelopen die een vriend bleek te hebben, waar je achterkwam, maar niet via haar?
Ik dacht dat iedereen die op Fok zat autist was?!?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:25 schreef Silenus het volgende:
Uiteindelijk jaag je alle leuke vrouwen weg met die domme kutvragen over squirten. Flirten is leuk maar gedraag je eens man.
Altijd zo jammer dat een leuke vrouw meteen die app weer verwijdert omdat ze meteen van die autisten tegenkomt die niet weten hoe ze een vrouw moeten aanspreken.
Ik begin nu te twijfelen overigens, kan ook zijn dat het net een paar weken uit is bij haarquote:Op donderdag 21 november 2013 13:46 schreef JAOC het volgende:
[..]
Kun je toch nog steeds even doen, pics maken, hier posten en klaar![]()
Maar nee, nog niet meegemaakt.
Lijkt mij wel, na een tijdje toch minder mee bezig nu. Krijg wel matches maar gewoon geen zin in een gesprek.quote:
Kortom gemiddeld 1 op de 100 swipes is een matchquote:Tinder is currently seeing 400 million swipes a day and 4 million matches per-day
Dan zal ze ook wel niet heel erg slim zijn. Mag je best rekening mee houden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:58 schreef PG18 het volgende:
Kut, voor het eerst eens iemand die laat blijken dat ze me wil ontmoeten, maar ze is niet echt het mooiste meisje van Nederland (ook weer niet het lelijkste) en nu zit ik op haar Facebook pagina en dat staat vol met grammaticale fouten.Grote twijfel nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |