Goede vraag. Als eerste krijgen zij de foto's te zien van dames die hun geliked hebben, dus je komt er dan wel in voor. Volgens mij doet de afstand er niet toe dan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:54 schreef rainbowroad het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de locatie-functie? Stel dat ik als Amsterdammer even in Haarlem ben en de app daar opstart, dan krijg ik de mannen van Haarlem te zien en zij mij. Als ik de app dan sluit en terug naar huis ga zonder 'm te openen, krijgen de Amsterdamse mannen mij dan te zien? Ook al heb ik de app totaal niet geopend daar?
Alright! Dit weekend maar eens een profiel aanmaken dan, klinkt best geinigquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede vraag. Als eerste krijgen zij de foto's te zien van dames die hun geliked hebben, dus je komt er dan wel in voor. Volgens mij doet de afstand er niet toe dan.
Gewoon inloggen met je FB, en dan lukt het meteenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:02 schreef rainbowroad het volgende:
[..]
Alright! Dit weekend maar eens een profiel aanmaken dan, klinkt best geinig
Volgens mij ben je nog zichtbaar bij iedereen tot een bepaald aantal dagen nadat je de app compleet afgesloten hebt. Omdat Tinder na het afsluiten niet meer de mogelijkheid gehad heeft om je locatie te bepalen, ben je dus nog zichtbaar voor de Haarlemmers. Niet voor de Amsterdammers, want je bent in Haarlem. Zodra je in Amsterdam weer Tinder opent, dan wordt Amsterdam als je locatie doorgegeven en krijgen Amsterdammers jou weer te zien (en jij hun).quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:54 schreef rainbowroad het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de locatie-functie? Stel dat ik als Amsterdammer even in Haarlem ben en de app daar opstart, dan krijg ik de mannen van Haarlem te zien en zij mij. Als ik de app dan sluit en terug naar huis ga zonder 'm te openen, krijgen de Amsterdamse mannen mij dan te zien? Ook al heb ik de app totaal niet geopend daar?
Je kan het beter hier proberen. Foto's posten en je krijgt vanzelf DMquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:02 schreef rainbowroad het volgende:
[..]
Alright! Dit weekend maar eens een profiel aanmaken dan, klinkt best geinig
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan het beter hier proberen. Foto's posten en je krijgt vanzelf DM
Als zUh maar niet z0 typen ja tog?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:58 schreef PG18 het volgende:
Kut, voor het eerst eens iemand die laat blijken dat ze me wil ontmoeten, maar ze is niet echt het mooiste meisje van Nederland (ook weer niet het lelijkste) en nu zit ik op haar Facebook pagina en dat staat vol met grammaticale fouten.Grote twijfel nu
Het gaat erom waar die persoon op dat dat moment is , die gps weet niet waar ze woont hoorquote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die afstanden klopten ook voor geen meter. Iemand die 4km verderop zou wonen, die wij kenden woont gewoon 7km verderop in rechte lijn...
Dat zeggen ze altijd, maar dan krijg je meestal niet veel later een appje waarin ze het toch niet wilquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Net gedate.
Uiterlijk was een positieve verrassing. Uit eten geweest en daarna dacht ik van we gaan ff wat drinken in een bar. Zij wou naar mn huis dus dat vond ik ook oké. Filmpje gekeken en gechillt maar toch wat weinig gespreksstof.. mijn interesses liggen toch nog best veel bij haar vandaan en vice versa dus bij veel onderwerpen was het al snel gedaan. Dat heeft m denk ik nu al de das om gedaan. Ze zei wel tot volgende keer maar ik vraag me af of die er gaat komen.
Ah, je bent ze ook tegengekomen? Wacht maar tot je ze met een hele klas ziet staan.quote:Op zondag 24 november 2013 12:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk-mij-als-Grote-Blanke-Weldoener-toch-eens-op-de-foto-staan-met-een-stel-domme-negers. Ze hebben nog net geen aureool gephotoshopt boven hun hoofd. God, wat kots ik van die wijven.
Het was ook een hele klas. En dan zij met zo'n doorschijnend ectohoofd erop.quote:Op zondag 24 november 2013 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, je bent ze ook tegengekomen? Wacht maar tot je ze met een hele klas ziet staan.
Heel herkenbaar. En natuurlijk in de nieuwste kleding die die negertjes toch nooit kunnen betalen.quote:Op zondag 24 november 2013 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het was ook een hele klas. En dan zij met zo'n doorschijnend ectohoofd erop.
Ik moet aan Bono denken met zijn Messiascomplex. Voor het goede doel op de foto met uitgehongerde, onder de vliegen zittende negertjes met een Ray-Ban op zijn harses van een paar duizend dollar.quote:Op zondag 24 november 2013 12:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. En natuurlijk in de nieuwste kleding die die negertjes toch nooit kunnen betalen.
Verschil moet er zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 13:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik moet aan Bono denken met zijn Messiascomplex. Voor het goede doel op de foto met uitgehongerde, onder de vliegen zittende negertjes met een Ray-Ban op zijn harses van een paar duizend dollar.
Je zou zeggen dat als zij expliciet vraagt om naar jouw huis te gaan, dat je het tot dan toe goed had gedaan. Je hebt alles dus verprutst tijdens een gesprek bij jouw thuis?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Net gedate.
Uiterlijk was een positieve verrassing. Uit eten geweest en daarna dacht ik van we gaan ff wat drinken in een bar. Zij wou naar mn huis dus dat vond ik ook oké. Filmpje gekeken en gechillt maar toch wat weinig gespreksstof.. mijn interesses liggen toch nog best veel bij haar vandaan en vice versa dus bij veel onderwerpen was het al snel gedaan. Dat heeft m denk ik nu al de das om gedaan. Ze zei wel tot volgende keer maar ik vraag me af of die er gaat komen.
Gekke meidquote:Op zondag 24 november 2013 13:09 schreef pindaplukker het volgende:
sorry, deze moet ik gepost hebben![]()
[ afbeelding ]
Godquote:Op zondag 24 november 2013 13:09 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk niet dat ze naar je huis wilde voor een goed gesprek.quote:Op zondag 24 november 2013 13:20 schreef cowman het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat als zij expliciet vraagt om naar jouw huis te gaan, dat je het tot dan toe goed had gedaan. Je hebt alles dus verprutst tijdens een gesprek bij jouw thuis?
Dat zou wel heel erg zijn realiseer ik me nu...quote:Op zondag 24 november 2013 13:20 schreef cowman het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat als zij expliciet vraagt om naar jouw huis te gaan, dat je het tot dan toe goed had gedaan. Je hebt alles dus verprutst tijdens een gesprek bij jouw thuis?
Paardekutjes kunnen best ok zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 13:09 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Geproefd?quote:Op zondag 24 november 2013 14:06 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Paardekutjes kunnen best ok zijn.
Jij gelooft niet dat dat de echte reden was? Kan toch best de waarheid zijn, pik je vanaf nu het gesprek met haar op. Jullie hebben nu tenminste iets origineels om over te pratenquote:Op zondag 24 november 2013 14:44 schreef wc-eend het volgende:
Tsssss degene die halverwege het gesprek weg ging vrijdag stuurde vandaag een berichtje, haar vrienden hadden lopen fucken en de app geïnstalleerd want die vonden dat ze moest daten en zo... Ze bood haar excuus aan.. maar netjes aangegeven dat het niet erg was...
Wees gewoon eerlijk dan...
Volgens mij is ze ook al uit de lijst verdwenen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:32 schreef cowman het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat dat de echte reden was? Kan toch best de waarheid zijn, pik je vanaf nu het gesprek met haar op. Jullie hebben nu tenminste iets origineels om over te praten
Nah, ze was duidelijk dat het een grap van haar vrienden was en dat ze hier verder niks zocht...quote:Op zondag 24 november 2013 15:32 schreef cowman het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat dat de echte reden was? Kan toch best de waarheid zijn, pik je vanaf nu het gesprek met haar op. Jullie hebben nu tenminste iets origineels om over te praten
Fok!ker?quote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef Dehelerambam het volgende:
Een tindermatch begon bij mij met: 'Hey *andere naam dan mijn naam* omdat hij had gehoord dat dat leuke reacties opleverde
En leverde dat een leuke reactie van jou op?quote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef Dehelerambam het volgende:
Een tindermatch begon bij mij met: 'Hey *andere naam dan mijn naam* omdat hij had gehoord dat dat leuke reacties opleverde
Deze:quote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef cowman het volgende:
[..]
En leverde dat een leuke reactie van jou op?
For the record; praat je nu wel leuk met hem? Of is het sinds die opening ook gelijk het einde gebleken?quote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Dehelerambam het volgende:
Nou hij kreeg er geen leuke reactie op van mij nee![]()
Ik had het berichtje nog niet gelezen. Maar hij dacht dat ik niet reageerde vanwege zijn openingszin. Dus hij had eronder een verklaring geschreven - dat hij had gehoord dat er leuke reacties op kwamen en dat hij het daarom had neergezet etc.
Maar die las ik dus tegelijk met de openingszin.
precies deze, 1000 uitroeptekens ookquote:Op zondag 24 november 2013 13:09 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, die meiden hebben soms lijsten met matches waar ze uit kunnen kiezen. Die praten dan toch wel zo kortaf omdat ze met iedereen aan het praten zijnquote:Op zondag 24 november 2013 21:25 schreef Dallas-Green het volgende:
Nou deze jongen heeft op aanraden van een vriend Tinder een kleine twee weken geleden geïnstalleerd. Ik heb er tot nu toe maar 1 foto op staan waardoor ik denk ik bij veel dames al automatisch afval, maar gelukkig heb ik elke dag wel een paar leuke matches. Daarover dus niks te klagen!
Waar ik wel even over wil klagen zijn de gesprekken zelf... Negen van de tien keer heb ik het gevoel dat ik 21 vragen aan het spelen ben. Vraag of zeg eens iets origineels! Of maak een keer een grapje! Ik wist niet dat er zoveel saaie meiden rondliepen.
Hopelijk wat meer geluk als ik wat meer foto's toevoeg.
Dit dit dit dit ditquote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef n8n het volgende:
Mensen zijn echt gaar x 1000 remix (alleen vrouwen want alleen vrouwen, precies):
flikker op met je paard/hond/moeder/baby
flikker op met je kijk mij armoedige negers omarmen
flikker op met je tacky oneliners die je leven omschrijven
gerelateerd: flikker op met je slimme quotes over hoe je het leven werkt
flikker op met je gezicht close-up dat 18 keer in dezelfde pose staat
flikker op met je 13 vriendinnen op elke foto, het is geen waar is waldo
flikker op met je zwempartijen met dolfijnen/quasi nonchalante foto's op vakantiebestemmingen
flikker op met je kijk mij eens een lekker gek wijf zijn
verder wel lachen maar mijn god deze samenlevingoké dames nu een van mannen
Komt veel voor idd. Gelukkig niet altijd en dan kan het ook echt leuk zijn. Zegt ook veel over de vrouw in kwestie denk ik.quote:Op zondag 24 november 2013 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Joh, die meiden hebben soms lijsten met matches waar ze uit kunnen kiezen. Die praten dan toch wel zo kortaf omdat ze met iedereen aan het praten zijn
Vind het wel fijn eigenlijk (ondanks dat het vaak niet klopt).quote:Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel fucked up dat je op Android nu ook kan zien wanneer iemand Tinder voor 't laatst gecheckt heeft.
Notificatie krijgen ze instant binnen. Dus lezen doen ze het sowieso wel.quote:Op zondag 24 november 2013 22:25 schreef PG18 het volgende:
[..]
Vind het wel fijn eigenlijk (ondanks dat het vaak niet klopt).
Nu nog een melding erbij dat de ander je bericht gelezen heeft en je weet meteen door wie je genegeerd wordt als ze na een aantal dagen nog niets teruggestuurd hebben maar wel online gekomen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |