SERIEUS DITquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SERIEUS DIT![]()
geen idee, heb de OP niet gelezen, maar zag iets met marokkaan in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
Hoeft ze meteen geen middelen te gebruiken om haar haar stijl te makenquote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef TUFKAL het volgende:
Lekker beetpakken als je doggy wordt genomen.
Ok ja dan wel goede redenquote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
geen idee, heb de OP niet gelezen, maar zag iets met marokkaan in de OP
Jij hebt prachtig haar hoe durf je!quote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef vera166 het volgende:
Ja omg echt kut lijkt me dat.. ik zit al te klagen met mijn haar maar het kan wel erger
Is keratine geen oplossing?
quote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Mijn haar is droogquote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij hebt prachtig haar hoe durf je!
Echt van dat reclame haar.
Matige troll.quote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Je bent een negerin en een schone zoon?quote:Op maandag 18 november 2013 21:52 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
ik ben een negerin en ik voel me gediscrimineerd door jouw post
Keratine kost rond de 200 euro en blijft maar 3 maanden ongeveer, dure grapquote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef vera166 het volgende:
Ja omg echt kut lijkt me dat.. ik zit al te klagen met mijn haar maar het kan wel erger
Is keratine geen oplossing?
Precies! Krullen zijn heel anders dan kroeshaar en het heeft veel tijd nodig om het toonbaar eruit te laten zien helaas.quote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Zeer terechte klacht.
En dan heb je mensen die zeggen: "Mensen die steil haar hebben, willen krullen en mensen die krullen hebben, willen steil haar."
Er zit een heel groot verschil tussen krullen en kroeshaar.
Met krullen kun je tenminste nog wat. Kroeshaar ziet er niet uit en je hebt er ook nog eens heel veel werk aan.
Staat mij niet.quote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef SchoneZoon het volgende:
Scheer het kaal of maak vlechtjes zoals andere negerinnen
Met krullen kan je ook vrij weinig hoor, na ja ik niet dan...quote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Zeer terechte klacht.
En dan heb je mensen die zeggen: "Mensen die steil haar hebben, willen krullen en mensen die krullen hebben, willen steil haar."
Met krullen kun je tenminste nog wat. Kroeshaar ziet er niet uit en je hebt er ook nog eens heel veel werk aan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier valt het nog mee want ik kwam net uit de douche en heb het volgegooid met 1 of ander product maar als het opdroogt wordt het 1 grote afro want ik heb heel veel volume![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef ntm het volgende:
[..]Vet lekker, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier valt het nog mee want ik kwam net uit de douche en heb het volgegooid met 1 of ander product maar als het opdroogt wordt het 1 grote afro want ik heb heel veel volume
Ook als je er uit ziet als een caveman waarschijnlijk.Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
Half uur/uur. Meestal douche ik in de avond en stijl ik het gelijk en als ik daar geen zin in heb doe ik het in een staart want los met kroeshaar lopen durf ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 21:58 schreef Fascination het volgende:
Hoe lang ben je elke ochtend bezig dan?
[..]Dat probleem ken ik. Ik heb volgens mij wel 2x zo veel haar als mensen met steil haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier valt het nog mee want ik kwam net uit de douche en heb het volgegooid met 1 of ander product maar als het opdroogt wordt het 1 grote afro want ik heb heel veel volume![]()
Mijn haar kroest zelfs nog meer dan het jouwe. Kuthaar.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Bij mij was het geen succes. Ik beweeg blijkbaar teveel in mijn slaap, want na een maand zag het er al lelijk uit. En dat terwijl het echt Braziliaans haar was. En het ging enorm jeuken. Daarna heb ik 'm eruit gehaald. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik weer fatsoenlijk op mijn hoofd kon krabben.quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht eigenlijk, zal kijken of dat wat is.
Oh echtquote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bij mij was het geen succes. Ik beweeg blijkbaar teveel in mijn slaap, want na een maand zag het er al lelijk uit. En dat terwijl het echt Braziliaans haar was. En het ging enorm jeuken. Daarna heb ik 'm eruit gehaald. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik weer fatsoenlijk op mijn hoofd kon krabben.
Ik weet eigenlijk niet wat ik allemaal al heb geprobeerd. Veel in ieder geval. Kokosolie werkt totaal niet en ik heb mijn haar een paar keer steil laten maken, maar dat kan nu ook niet meer omdat het daardoor te beschadigd is.quote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh echtHeb je wel eens keratine geprobeerd? Of ken je bepaalde haarproducten die wel werken bij jou?
quote:
[..]Op die foto vind ik het juist wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier valt het nog mee want ik kwam net uit de douche en heb het volgegooid met 1 of ander product maar als het opdroogt wordt het 1 grote afro want ik heb heel veel volumeCentrum van het universum ben ik..
Pff, vervelend is dat ja. Hoe doe je je haar nu meestal? Heb je het lang of kort? Ik heb ook wel eens mijn haar laten relaxen maar dat is heel slecht voor je haar inderdaad. Arganolie schijnt wel te werken?quote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik allemaal al heb geprobeerd. Veel in ieder geval. Kokosolie werkt totaal niet en ik heb mijn haar een paar keer steil laten maken, maar dat kan nu ook niet meer omdat het daardoor te beschadigd is.
Bij de kapper smeren ze weleens spul in mijn haar dat "speciaal voor kroeshaar" is, maar de volgende dag is het dan net stro.
Ja n00b, daarom zegt ze er bij dat er veel troep in zit.quote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Op die foto vind ik het juist wel mooi
Zit veel haarproduct in en het is nog een beetje nat van de douche, na een paar uurtjes wil je het niet meer zien hoor geloof mijquote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Op die foto vind ik het juist wel mooi
Oke en nuquote:Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Ja n00b, daarom zegt ze er bij dat er veel troep in zit.
Pics daar van?quote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Zit veel haarproduct in en het is nog een beetje nat van de douche, na een paar uurtjes wil je het niet meer zien hoor geloof mij
Zo helemaal tot de kont is lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
nog steeds bij lange na niet zo mooi als lang stijl blond haar
quote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
nog steeds bij lange na niet zo mooi als lang stijl blond haar
Dit is een van de redenen waarom engels talige cartoons leuker zijn. Los van disney.quote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik allemaal al heb geprobeerd. Veel in ieder geval. Kokosolie werkt totaal niet en ik heb mijn haar een paar keer steil laten maken, maar dat kan nu ook niet meer omdat het daardoor te beschadigd is.
Bij de kapper smeren ze weleens spul in mijn haar dat "speciaal voor kroeshaar" is, maar de volgende dag is het dan net stro.
[..]
Dit is niet echt kroeshaar. Eerder een halfbloedje. Wel yummie though.quote:
Als halfbloedje kun je ook kroeshaar hebben. Het ene kroeshaar kroest meer dan het andere.quote:Op maandag 18 november 2013 23:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is niet echt kroeshaar. Eerder een halfbloedje. Wel yummie though.
Is TS een negerin dan?quote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef SchoneZoon het volgende:
Scheer het kaal of maak vlechtjes zoals andere negerinnen
Ik beweer ook niet dat dat niet kan. Dit is niet die pure kroes. Dit is door gemengd.quote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als halfbloedje kun je ook kroeshaar hebben. Het ene kroeshaar kroest meer dan het andere.
Inderdaad. Sterker nog, ik ken redelijk blanke vrouwen met donkerblond haar en blauwe ogen die kroeshaar hebben. En anderzijds ken ik ook donkere vrouwen die van nature redelijk steil haar hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als halfbloedje kun je ook kroeshaar hebben. Het ene kroeshaar kroest meer dan het andere.
Dat kun je moeilijk beoordelen wanneer je niet weet wat ze precies met haar haren heeft gedaan.quote:Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat dat niet kan. Dit is niet die pure kroes. Dit is door gemengd.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb heel steil haar, maar dat is ook niet altijd pretje hoor... Ziet er heel snel dun en futloos uit... Fijn haar struggles.
Dat is gewoon een kwestie van smaak. Dat waar jij over klaagt heeft voornamelijk te maken met 'gebruiksgemak', als ik je goed begrijp.quote:
Mijn ogen zien alles.quote:Op maandag 18 november 2013 23:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat kun je moeilijk beoordelen wanneer je niet weet wat ze precies met haar haren heeft gedaan.
Sluik, dun haar is inderdaad ook niet geweldig, maar je hebt er tenminste heel weinig werk aan. Ik ken mensen met sluik haar die hun haar niet eens hoeven te borstelen omdat het er toch wel fatsoenlijk uitziet.quote:
Vieze flikker, ik ga tegen je moeder zeggen dat je je middelvinger opsteekt naar mij!quote:Op maandag 18 november 2013 23:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoeveel vingers steek ik nu dan op?
Krullen zijn mooi. Kroes haar is echt schuurpapier. Als manzijnde wil je wel een vrouw haar haar strelenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:42 schreef britneycheers het volgende:
Ik vind TS haar, haar wel mooi.
Al die mensen die zeggen dat stijl haar mooier is. Niks is saaiers als dat. Ja als 14 jarig nickelson meisje misschien. Bij een echte vrouw zijn krullen juist leuk.
Ja dat is wel zo. Maar Ts lijkt nog een pretty face te hebben op die foto . Er zijn ergere dingen op de wereld dan kroeshaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:44 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Krullen zijn mooi. Kroes haar is echt schuurpapier. Als manzijnde wil je wel een vrouw haar haar strelen
Bij kroes haar kan dat niet.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:44 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Krullen zijn mooi. Kroes haar is echt schuurpapier. Als manzijnde wil je wel een vrouw haar haar strelen
Ja tuurlijk. Zie PI ook, was een grapje.quote:Op maandag 18 november 2013 23:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van smaak. Dat waar jij over klaagt heeft voornamelijk te maken met 'gebruiksgemak', als ik je goed begrijp.
Voelt niet aan als schuurpapier hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:44 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, zal het proberen. Maar niet borstelen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:03 schreef trovey het volgende:
Niet borstelen, goed masker voor dik haar gebruiken en deze erin doen na afloop.
[ afbeelding ]
Gewoon de sterkste versie nemen en daarmee krijg ik mijn blonde afro onder controle.
Dit werkt bij mij alleen als ik het samen met een leave in conditioner gebruikquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:03 schreef trovey het volgende:
Niet borstelen, goed masker voor dik haar gebruiken en deze erin doen na afloop.
[ afbeelding ]
Gewoon de sterkste versie nemen en daarmee krijg ik mijn blonde afro onder controle.
Wel eens geprobeerd, het blijft dan maar een paar uurtjes goed zitten. Ik ga nog wel dat spul wat trovey aanraadde nog wel proberen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:12 schreef pepper_961 het volgende:
En als je er nou een gewoonte van gaat maken s'morgens te douchen?
Vòòr je gaat douchen haar borstelen, tijdens douchen niet je haar wild door elkaar gaan shampoo-en natuurlijk, cremespoeling niet vergeten, cremespoeling verzwaard dacht ik. Voorzichtig handdoek droog maken en dan zoiets als wat trovey oppert er in doen, in elk geval een of ander olieachtig spul. Aan de lucht laten drogen verder.
En je penislengte hihahoquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:17 schreef BMTH het volgende:
gelukkig is het enige Aziatische wat ik van mijn opa heb mee gekregen hun haar is.
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heb jij ooit een vagina gezien dan?
Met de vingers of een afrokam (zo'n eentje met van die dikke, wijde uiteenstaande tanden).quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, zal het proberen. Maar niet borstelen?Of ga je met je vingers door je haar
Ik heb ook wazig haar, moet in lagen anders is het te zwaar, kilo's masker er in anders is het te pluizig maar dan niet weer te zwaar masker anders is het snel weer vet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:50 schreef Robophatt het volgende:
Zeer terechte klacht. Hoewel ik in principe geen kroeshaar heb kom ik er af en toe wel in de buurt. Zeker nu met dit weer. Net m'n haar gewassen als ik nu buiten kom dan wordt het een grote droge pluisbende
Dingen zoals olie, een beachspray en goede leave in conditioner werken wel. Als het dan niet vriest ofzo heb ik meestal gewoon vaste krullen gelukkig.
[..]
Dit werkt bij mij alleen als ik het samen met een leave in conditioner gebruikAnders wordt m'n haar weer te zacht ofzo. Wazig haar.
Enerzijds moet het een beetje stug zijn, maar vooral niet droog. Borstelen inderdaad nooit, kam m'n haar onder de douche en was ze hoogstens twee keer per week
quote:
Je weet het niet. Genoeg vrouwen die alle krullen uit hun hoofdhaar stijlen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heb jij ooit lang stijl schaamhaar gezien dan?
Geloof me dat wil je niet, je hebt er veel werk aan! Jij hebt al mooi haar van jezelfquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik wil best ruilen met je.
Thanksquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:00 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind je haar er op foto's wel altijd erg mooi uit zien hoor, TS
Maar dat stijlen is inderdaad veel werk.. (Ik stijl mijn haar ook gedeeltelijk)
En heel slecht.
(pure) argan olie is toch best duur?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb het kroeshaar van mijn vader en het dunne haar van mijn moeder![]()
Enige wat bij mij werkt is heel veel conditioner (zonder silliconen en andere troep) en geen shampoo. Oh en kilo's argan olie voor tijdens het opdrogen
Ja ik moet het ook in lagen inderdaad, anders krijg je zo'n driehoek kapsel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb ook wazig haar, moet in lagen anders is het te zwaar, kilo's masker er in anders is het te pluizig maar dan niet weer te zwaar masker anders is het snel weer vet.Leave-in heb ik ook wel maar een tijdje geleden had ik er eentje speciaal voor snel kroezend haar (of kroeshaar) en die maakte mijn haar binnen een minuut na aanbrengen moddervet
Leuk dik en veel haar maar makkelijk is het niet altijd want in tegenstelling tot velen heb ik vaak teveel volume en samen met pluis en krul heb je dan een mooie blonde afro.
Ik had bij de kapperszaak voor 10 euro zo'n blauw flesje gekocht. Best klein maar je doet er wel lang meequote:
Jij hebt geen kroeshaar..quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:15 schreef Matip het volgende:
Argan olie valt best mee inderdaad, voor het kroeshaar dat ik heb dan tenminste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 19-11-2013 19:46:25 ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb van mezelf ook krullen, maar niet zo mooi als die van jullie. Mijn haar is best wel zwaar, waardoor de krullen ook 'uitgezakt' lijken. Ze beginnen ook niet op mijn hoofd, maar ong 3/4e vanaf de lengte.
Zou arganolie ook helpen mijn krullen mooier te maken? Of ben ik gedoemd met dit haar?Je haar is prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zou het gewoon proberen!
Ik ben juist blij dat het iets droger is geworden toen ik het ging kleuren, eindelijk eens van dat invette haar af.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik moet het ook in lagen inderdaad, anders krijg je zo'n driehoek kapsel.
Ik heb belachelijk veel, maar vrij dun en droog haar. Wel sterk, dat scheelt, maar het wordt zo snel droog. Blonde afro had ik toen ik besloot m'n haar te laten blonderenWat een droge bende werd dat zeg.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb van mezelf ook krullen, maar niet zo mooi als die van jullie. Mijn haar is best wel zwaar, waardoor de krullen ook 'uitgezakt' lijken. Ze beginnen ook niet op mijn hoofd, maar ong 3/4e vanaf de lengte.
Zou arganolie ook helpen mijn krullen mooier te maken? Of ben ik gedoemd met dit haar?Gewoon proberen, enige kan gebeuren is dat je teveel gebruikt en je haar opnieuw moet wassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik het gewoon onderin je haar, niet in de buurt van je hoofdhuid.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Touché, toch maar proberen dan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon proberen, enige kan gebeuren is dat je teveel gebruikt en je haar opnieuw moet wassen.Gebruik het gewoon onderin je haar, niet in de buurt van je hoofdhuid.
Het gras is altijd groener aan de overkantquote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Zeer terechte klacht.
zeker weten?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Caramel, maar blanke mensen kunnen ook kroeshaar hebben hoor.
Alsof kroeshaar niet mooi kan zijn, het is maar net hoe je het verzorgt, en hoe je het draagt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet, je hebt er veel werk aan! Jij hebt al mooi haar van jezelf
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:47 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ] Had ik maar dit soort haar![]()
Ik vind het persoonlijk gewoon niet mooi staan...ik heb veel volume dus het staat al snel best slordig. Maarja over het algemeen ben ik niet echt onzeker alleen over mijn haar welquote:Op woensdag 20 november 2013 20:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Alsof kroeshaar niet mooi kan zijn, het is maar net hoe je het verzorgt, en hoe je het draagt.
Ken je India Arie's nummer? 'I'm not my hair'
Je komt heel onzeker op mij over, misschien met wat meer zelfverzekerheid ga jij je haar ook mooier vinden.
Ik als kroes-harige snap wat je bedoelt. Ikzelf heb tranen getuit over mij haar omdat het niet wou groeien. Maar je zult toch moeten accepteren dat je haar niet stijl is. Dus mijn tip; doe er wat leuks mee! leuke vlechtjes, bantu-knots (krijg je leuke draai-krullen van) je kunt ontzettend veel met kroeshaar, geloof me!quote:Op woensdag 20 november 2013 20:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk gewoon niet mooi staan...ik heb veel volume dus het staat al snel best slordig. Maarja over het algemeen ben ik niet echt onzeker alleen over mijn haar welIk ken het liedje niet, zal er eens naar luisteren
dat is geen kroeshaar, dat is gewoon golvend haar dat hartstikke warrig zit. Dit is kroeshaar:quote:Op woensdag 20 november 2013 20:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Zie OP en voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Thanks, ik zal wat youtube filmpjes kijken, ik had altijd het idee dat je weinig kan met kroeshaarquote:Op woensdag 20 november 2013 20:55 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ik als kroes-harige snap wat je bedoelt. Ikzelf heb tranen getuit over mij haar omdat het niet wou groeien. Maar je zult toch moeten accepteren dat je haar niet stijl is. Dus mijn tip; doe er wat leuks mee! leuke vlechtjes, bantu-knots (krijg je leuke draai-krullen van) je kunt ontzettend veel met kroeshaar, geloof me!
Op youtube staan talloze video's van blackhair-lady's![]()
Mede daardoor is mijn onzekerheid (bijna, haha) weg ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Thanks, ik zal wat youtube filmpjes kijken, ik had altijd het idee dat je weinig kan met kroeshaarKen je nog haarproducten die goed werken? Mijn haar ziet er nu zo uit
is dat kroeshaar, niet echt lijkt mij? ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik dacht dat je zwart was..., uhh nou ik gebruik dus dit soort producten:
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
Wauw veel producten! Ja ik heb net gedouched, niet geborsteld en er zit haarolie in. Als ik het ga kammen en het is helemaal droog dan is het echt kroes zoals op de foto die jij had gepostquote:Op woensdag 20 november 2013 21:07 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
is dat kroeshaar, niet echt lijkt mij? ...![]()
ik dacht dat je zwart was..., uhh nou ik gebruik dus dit soort producten:
[ afbeelding ]
Dit doet gewoon pijn aan de ogen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dat is geen kroeshaar, dat is gewoon golvend haar dat hartstikke warrig zit. Dit is kroeshaar:
[ afbeelding ]
Kroeshaar heeft het probleem dat het heel snel 'droog' wordt. Daarom inderdaad veel producten gebruiken op oliebasis.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Wauw veel producten! Ja ik heb net gedouched, niet geborsteld en er zit haarolie in. Als ik het ga kammen en het is helemaal droog dan is het echt kroes zoals op de foto die jij had gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |