Oke en nuquote:Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Ja n00b, daarom zegt ze er bij dat er veel troep in zit.
Pics daar van?quote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Zit veel haarproduct in en het is nog een beetje nat van de douche, na een paar uurtjes wil je het niet meer zien hoor geloof mij
Zo helemaal tot de kont is lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
nog steeds bij lange na niet zo mooi als lang stijl blond haar
quote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
nog steeds bij lange na niet zo mooi als lang stijl blond haar
Dit is een van de redenen waarom engels talige cartoons leuker zijn. Los van disney.quote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik allemaal al heb geprobeerd. Veel in ieder geval. Kokosolie werkt totaal niet en ik heb mijn haar een paar keer steil laten maken, maar dat kan nu ook niet meer omdat het daardoor te beschadigd is.
Bij de kapper smeren ze weleens spul in mijn haar dat "speciaal voor kroeshaar" is, maar de volgende dag is het dan net stro.
[..]
Dit is niet echt kroeshaar. Eerder een halfbloedje. Wel yummie though.quote:
Als halfbloedje kun je ook kroeshaar hebben. Het ene kroeshaar kroest meer dan het andere.quote:Op maandag 18 november 2013 23:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is niet echt kroeshaar. Eerder een halfbloedje. Wel yummie though.
Is TS een negerin dan?quote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef SchoneZoon het volgende:
Scheer het kaal of maak vlechtjes zoals andere negerinnen
Ik beweer ook niet dat dat niet kan. Dit is niet die pure kroes. Dit is door gemengd.quote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als halfbloedje kun je ook kroeshaar hebben. Het ene kroeshaar kroest meer dan het andere.
Inderdaad. Sterker nog, ik ken redelijk blanke vrouwen met donkerblond haar en blauwe ogen die kroeshaar hebben. En anderzijds ken ik ook donkere vrouwen die van nature redelijk steil haar hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als halfbloedje kun je ook kroeshaar hebben. Het ene kroeshaar kroest meer dan het andere.
Dat kun je moeilijk beoordelen wanneer je niet weet wat ze precies met haar haren heeft gedaan.quote:Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat dat niet kan. Dit is niet die pure kroes. Dit is door gemengd.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb heel steil haar, maar dat is ook niet altijd pretje hoor... Ziet er heel snel dun en futloos uit... Fijn haar struggles.
Dat is gewoon een kwestie van smaak. Dat waar jij over klaagt heeft voornamelijk te maken met 'gebruiksgemak', als ik je goed begrijp.quote:
Mijn ogen zien alles.quote:Op maandag 18 november 2013 23:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat kun je moeilijk beoordelen wanneer je niet weet wat ze precies met haar haren heeft gedaan.
Sluik, dun haar is inderdaad ook niet geweldig, maar je hebt er tenminste heel weinig werk aan. Ik ken mensen met sluik haar die hun haar niet eens hoeven te borstelen omdat het er toch wel fatsoenlijk uitziet.quote:
Vieze flikker, ik ga tegen je moeder zeggen dat je je middelvinger opsteekt naar mij!quote:Op maandag 18 november 2013 23:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoeveel vingers steek ik nu dan op?
Krullen zijn mooi. Kroes haar is echt schuurpapier. Als manzijnde wil je wel een vrouw haar haar strelenquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:42 schreef britneycheers het volgende:
Ik vind TS haar, haar wel mooi.
Al die mensen die zeggen dat stijl haar mooier is. Niks is saaiers als dat. Ja als 14 jarig nickelson meisje misschien. Bij een echte vrouw zijn krullen juist leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |