Dat dus idd. Ik ben een van de vele gebruikers die al jarenlang probleemloos met UPC werkt hoor, alles doet het al jaren zoals het moet, snel en stabiel.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:35 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Ja dan gaan klanten weer kut lopen doen dat het duur is ;-)
ze hebben tijdje coax kabels mee geleverd, en op verzoek konden ze zelfs netjes setje kabels jouw kant op sturen.
Het enige verschil? klanten liepen kut te doen, kregen gratis kabels, en gingen nog een keer kut doen.... dus de servicedesk had het 2x zo druk met de zelfde beunhazen.
Verder is de Horizon gewoon een huilerig kut stuk hardware wat zo verneukt is met brakke firmware dat je het ding beter als asbak kan gebruiken
Hahquote:Op donderdag 21 november 2013 12:35 schreef kovenant het volgende:
[..]
te snel oordelen kan ook.
zijn zat mensen waar ik ben geweest waar ik mediabox op upc aansluitpunt zet en daar al een signaal binnen krijg <zwak waardoor in hele huis melding is dat er probleem is met de bekabeling.
mee eens dat er hoop mensen zijn die er potje van maken , maar UPC kan ook de kop in de grond steken
Zelf jaren bij UPC gezeten ( klant en medewerker ;-) )quote:Op donderdag 21 november 2013 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus idd. Ik ben een van de vele gebruikers die al jarenlang probleemloos met UPC werkt hoor, alles doet het al jaren zoals het moet, snel en stabiel.
Maar de horizonbox is echt vertiefd tot op het bot zo slecht.
van die hysterische "het heeft altijd gewerkt" typesquote:Op donderdag 21 november 2013 12:41 schreef kovenant het volgende:
[..]
sommige mensen hebben dat ook wel voor hun werk gedaan ja
Klopt, de Horizon is behoorlijk gevoelig voor de kwaliteit van het signaal.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:30 schreef kovenant het volgende:
waar ik achter ben gekomen,
uiteraard geen idee of dit ook echt klopt voor iedereen.
afhankelijk van het binnenkomende signaal is de ervaring met horizon box ook positief of negatief.
op het moment dat het digitale signaal slecht / matig / zwak is kan je het wel vergeten met de horizon box.
Ik denk het wel als ik hier zo kijk. Je kunt het nog even nagaan bij UPC zelf. Je kunt als UPC telefonie klant gratis met nr. 1200 bellen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef tsjuster het volgende:
[..]
Dank je! Ik had niet helemaal goed gekeken en zie nu dat Horizon een optie is i.p.v. dat het opgedrongen wordt. Ik heb hier een Cisco 8685.
Weet je misschien ook of voor de 120 of 200Mb's verbindingen een ander modem nodig is? (heb nu een Thomson TWG870U)
Ik ben er al achterquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:09 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik denk het wel als ik hier zo kijk. Je kunt het nog even nagaan bij UPC zelf. Je kunt als UPC telefonie klant gratis met nr. 1200 bellen.
Dus jij gebruikt onderstaand model UPC Box?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat dus idd. Ik ben een van de vele gebruikers die al jarenlang probleemloos met UPC werkt hoor, alles doet het al jaren zoals het moet, snel en stabiel.
Maar de horizonbox is echt vertiefd tot op het bot zo slecht.
Die worden nog nauwelijks gebruikt volgens mijn. Die zijn veelal wel ingeruild/omgewisseld voor nieuwere modellen. Ik heb die overigens wel gehad van 2005-2008.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt onderstaand model UPC Box?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |