Ik ga vanaf nu ook Russisch door de telefoon pratenquote:Op maandag 18 november 2013 22:21 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Wat moeten de lurkende EW / AR kantoormedewerkers hiervan denken?
Ik had de eerste 3 maanden geen dagen vrij genomen. In de laatste 2 maanden elke week 4 dagen stage en EW er naastquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:09 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Shhhht, ik heb soms echt niks te doen.
Voor morgen zoekt Easyway een chauffeur uit Arnhem (waar ik woon), maar ik moet dus weer stage lopen.
Ik had tijdens mijn stage maar vier vrije dagen in vier maandenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:19 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik had de eerste 3 maanden geen dagen vrij genomen. In de laatste 2 maanden elke week 4 dagen stage en EW er naast
Iemand in het vorige topic had het er ook al over. (of was jij dat ook?)quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:24 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand trouwens die (nieuwe) gozer van EW al aan de telefoon gehad? Naam begint met een C en eindigt op... nee laat maar. Maar is dat een stagiair ofzo?
Nope, not me. Had hem gisteren voor het eerst aan de lijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:49 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Iemand in het vorige topic had het er ook al over. (of was jij dat ook?)
Eindelijk weer naar een echte stad!quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:02 schreef RTS91 het volgende:
Morgen om 7:00 alweer present om een klant in Apeldoorn op te halen, retourtje Groningen, naar Zernike.
Zo, dat is wel heel weinig! Ik had er 12 over 5 maanden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:56 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn stage maar vier vrije dagen in vier maanden
Jawel, Eindje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:44 schreef joppie_saus het volgende:
Man, er gaat niks boven Groningen
Wat flik je nou dan? Meneertje blijft daar hangen?!quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:39 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Haha ik vermaak me prima hier, no regret!
Ik sluit niks uit, kans is wel groot natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:06 schreef S-RS het volgende:
[..]
Wat flik je nou dan? Meneertje blijft daar hangen?!
Prutserquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:07 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit, kans is wel groot natuurlijk...
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:07 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit, kans is wel groot natuurlijk...
Voor het weekend alquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:17 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand van EW al salaris ontvangen?
Vrijdagavond al joh!quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:17 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand van EW al salaris ontvangen?
Jij werkte er toch pas net? Gaat wel over het salaris van de periode 1-10/31-10.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:20 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks ontvangen
Oh, okéquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij werkte er toch pas net? Gaat wel over het salaris van de periode 1-10/31-10.
Kloptquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:24 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Oh, okéBen idd pas net begonnen, 6-11 eerste ritje, dus mijn eerste salaris kan ik verwachten rond 15 december?
Ooooooh die!quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:12 schreef S-RS het volgende:
[..]
Iemand die nogal moeite schijnt te hebben met de rijtest van EW
Ja was schraalheid ten topquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:33 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zo, dat is wel heel weinig! Ik had er 12 over 5 maanden.
Haha ja, dan zou je helemaal geen vrije dagen meer over houden!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja was schraalheid ten topVanaf zes maanden stage kreeg je er twee per maand. Gelukkig had ik met mijn stagebegeleider afgesproken dat het me geen vrije dag kostte als ik naar de uni moest (hoefde ook niet zo vaak) maar dan was het helemaal kut geweest
Als het goed is rijdt Autoreset voor die leasemaatschappij, toen de voormalige oranje daar nog zat kwam ik regelmatig mensen van AR daar tegen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:43 schreef zazzel het volgende:
Collega van stage heeft een VW UP Private lease, geleased bij N.... Lease op de Autoborg. Maar kennelijk is het onmogelijk om je auto te laten bezorgen. Dat is toch echt onzin? EW rijdt toch ook voor hun? Misschien dat dat alleen de zakelijk tak is..
Nu moet ze hem dus halen met de trein vanuit a'dam
Ja of je biedt het als service aan....zo veel keuzesquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Precies, daar verdienen ze hun poen mee. Dan is het niet zo gek dat je extra moet betalen.
Nee het was gewoon niet mogelijk.. "ze hechten er waarde aan om je zelf de auto te introduceren en hem naar wens af te stellen"... Bullshitquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja of je biedt het als service aan....zo veel keuzes
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:39 schreef zazzel het volgende:
[..]
Nee het was gewoon niet mogelijk.. "ze hechten er waarde aan om je zelf de auto te introduceren en hem naar wens af te stellen"... Bullshit
Welkom en veel plezier!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:55 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ben sinds gisteren aangenomen als hiker in regio Den Bosch bij EW, heb nu al zin in m'n eerste ritje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |