Geen ideequote:Op maandag 18 november 2013 22:21 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Wat moeten de lurkende EW / AR kantoormedewerkers hiervan denken?
Door dit werk zijn we meer fan van dit soort transportjes denk ik?quote:Op maandag 18 november 2013 22:51 schreef Pizzabodem het volgende:
Wat is hier gebeurd? Iemand een ritje naar Rusland gekregen ofzo?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Omdat we door dit werk allemaal zo'n groot fan zijn van het OV schenk ik dit topic een trein.
Welke banaan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:45 schreef Sarasi het volgende:
Oh, wat een baggernacht.Nouja, eigen schuld, dikke bult. Kan nog prima rijden in ieder geval. Paracetamol erin en gaan met die banaan.
Hangt er wel van af hoe brak. Als je 's ochtends nog het gevoel hebt dat je dronken bent hehehe. Overigens wel een keer 's ochtends een spoedje afgewezen omdat ik nog echt te brak was. Leek me toen verstandiger om het niet te doen idd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:46 schreef joppie_saus het volgende:
Brak in de bak is niet zo'n goed idee
Hehe, maandje terug nog gehad. Ik stapte nog half lazerus uit mijn bed. Toen maar een vriend gebeld die ook mee ging dat hij even mocht rijden. Damn, wat voelde ik mij belabberdquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hangt er wel van af hoe brak. Als je 's ochtends nog het gevoel hebt dat je dronken bent hehehe. Overigens wel een keer 's ochtends een spoedje afgewezen omdat ik nog echt te brak was. Leek me toen verstandiger om het niet te doen idd.
Jij moet werken op stage, niet Fokken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:42 schreef DrSnuggle het volgende:
Jongens, ff iets posten zodat er een nieuwe pagina kan beginnen. Telkens als ik hier op stage dit topic open komt dat prethoofd van gerritje voorbij.
Ik moet huiswerk maken. Mathematische analyse…quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jij moet werken op stage, niet Fokken.
Ik moet wachten tot ik kan werken, zwaar leven...quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet huiswerk maken. Mathematische analyse…
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Shhhht, ik heb soms echt niks te doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |