Ditquote:Op maandag 18 november 2013 19:10 schreef Grielen het volgende:
Die politie is juist hilarisch vanwege dat gemiep er over. Ik zit nog altijd met een big smile achter mn tv
quote:
Enige wat echt irritant is het constante voorbijkomen van dezelfde auto'squote:Op maandag 18 november 2013 19:12 schreef FritsFlits het volgende:
Enige wat echt irritant is met politie is dat je auto impounded raakt als je wordt opgepakt.
kom cammen bby :$:$ XDXDxdddd :squote:
wat is je hyves? :dquote:Op maandag 18 november 2013 19:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kom cammen bby :$:$ XDXDxdddd :s
ik heb alleen superdudes :$$$quote:
Dit inderdaad. Omdat een of andere harry met popo bij je in de auto stapt, en een random schiet je dan neer. Boem auto weg.quote:Op maandag 18 november 2013 19:12 schreef FritsFlits het volgende:
Enige wat echt irritant is met politie is dat je auto impounded raakt als je wordt opgepakt.
die schijn je ook ergens moeten kunnen vinden jaquote:Op maandag 18 november 2013 20:01 schreef Grielen het volgende:
Bally en ik zitten in een race met iemand die een dune buggy heeft omgetoverd tot fucking ruimte schip. Space donkey heet dat ding ofzo. wtf
Ik wil dat niet eens dat ding was traag als strontquote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef kawa4 het volgende:
[..]
die schijn je ook ergens moeten kunnen vinden ja
vrij zeldzaam die dingen
maar ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik wil dat niet eens dat ding was traag als stront
join ons weer, je bent ineens weg?quote:
Die destruction derby op de maze bank is wel gelukt. Of nouja, na 3 uur kloten stond iedereen boven. Waarna de derby welgeteld 3 seconden duurde. Ik had hoge verwachtingen met mn sandking maar reed er gewoon vol gas vanafquote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waarom lukt zoiets nooit bij ons
Volgende rondequote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef Grielen het volgende:
[..]
join ons weer, je bent ineens weg?
Zijn jullie nog iets aan het doen nu?quote:Op maandag 18 november 2013 20:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die destruction derby op de maze bank is wel gelukt. Of nouja, na 3 uur kloten stond iedereen boven. Waarna de derby welgeteld 3 seconden duurde. Ik had hoge verwachtingen met mn sandking maar reed er gewoon vol gas vanaf
Omdat hier in de crew volgens mij de nadruk ligt op alleen maar racen...quote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waarom lukt zoiets nooit bij ons
dat was zo toen iedereen wou levelen en geld nodig had, nu zitten we bijna alleen nog maar te klotenquote:Op maandag 18 november 2013 20:06 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Omdat hier in de crew volgens mij de nadruk ligt op alleen maar racen...
ff aan het racen totdat er genoeg animo is om te gaan kutten in freeroam. I need the money G $$$quote:Op maandag 18 november 2013 20:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zijn jullie nog iets aan het doen nu?
Signing in.quote:Op maandag 18 november 2013 20:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
ff aan het racen totdat er genoeg animo is om te gaan kutten in freeroam. I need the money G $$$
geen durex meer?quote:
Fucking sucks man, mijn level 103 komt niet meer terug.. I have no more faith.quote:
Ik heb altijd mazzel dat iemand het presteert mijn sandking op te blazen anders krijg ik hem nooit uit de verzekeringquote:Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Fucking sucks man, mijn level 103 komt niet meer terug.. I have no more faith.
Ik heb het geld ook nodig raze
nieuwe naam is chaos?quote:Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Fucking sucks man, mijn level 103 komt niet meer terug.. I have no more faith.
Ik heb het geld ook nodig raze
nee, mimiquote:
nee hij is nog steeds durexquote:
we waren aan het laden invites komen nu denk ikquote:Op maandag 18 november 2013 20:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Stuur ff invite raze... unable to connect
Gewoon racen...quote:
want anders kan je niet winnen?? Ik wordt toch laatstequote:Op maandag 18 november 2013 20:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gewoon racen...
Als catchup en custom niet uitgaan, dan host ik zelf nieuwe.
Volgens mij heb ik net toch echt gewonnenquote:Op maandag 18 november 2013 20:21 schreef SlevinX het volgende:
[..]
want anders kan je niet winnen?? Ik wordt toch laatste
daarom mag costumi en ketchup aanquote:Op maandag 18 november 2013 20:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik net toch echt gewonnen
snel typen hequote:
Massive chaosquote:
ik moet een doel hebben dus wat gaan we doen?quote:
dat verzinnen we meestal als we bezig zijn.. vaak iets met titans en cargobobs en autos herlokaliserenquote:Op maandag 18 november 2013 20:27 schreef SlevinX het volgende:
[..]
ik moet een doel hebben dus wat gaan we doen?
Ik dacht, ik pak die bounty ff manquote:Op maandag 18 november 2013 20:27 schreef SlevinX het volgende:
[..]
ik moet een doel hebben dus wat gaan we doen?
waar blijft mijn deel dan?quote:Op maandag 18 november 2013 20:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik dacht, ik pak die bounty ff man
quote:Op maandag 18 november 2013 20:43 schreef Painore het volgende:
Homo Durex ga weg. Mijn crew sessie, ben nu aan het opstarten. Invites komen er aan, of gewoon mij joinen via start menu!
Failed to connect poot.quote:Op maandag 18 november 2013 20:43 schreef Painore het volgende:
Homo Durex ga weg. Mijn crew sessie, ben nu aan het opstarten. Invites komen er aan, of gewoon mij joinen via start menu!
we komen er aan battiequote:Op maandag 18 november 2013 20:46 schreef Painore het volgende:
Is nu pas opgestart ongeduldige kleine k jochies. Join nu
quote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Time out
Ging de hele avond goed, maar sinds mini er is..
Durexquote:
gebruik je cheats ofzo?quote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef huhuhuhu het volgende:
Werd zonet een uur lang gehunt door 5 man.
1 stond ik quite mee (13-13)
de anderen:
8-1, 10-9, 10-8, 12-10.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, kijken of vannelle stevig me nog smaakt na al die jarenquote:
Goedemorgennquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:10 schreef Pizzapuntje het volgende:
Goedemorgen![]()
wanneer komt de update?
Ik heb toch echt het idee dat hij sneller is sinds het begin.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:12 schreef Painore het volgende:
Upgrades aan je auto zijn puur esthetisch.
Als hij niet vooruit te branden is dan komt dat omdat catchup aan staat. Zet deze uit and you are good to go.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt het idee dat hij sneller is sinds het begin.
Ah thanks!quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:26 schreef Painore het volgende:
Is een bekend probleem dat upgrades niets doen tijdens races. In freemode werkt het wel, de turbo bijvoorbeeld geeft je een flinke acceleratie boost.
Hopelijk werkt het ook eindelijk in races met de patch van vandaag.
Foto's van de auto please.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:11 schreef -CRASH- het volgende:
3 GRATIS nieuwe auto's in de Southern sanandreas superauto.com
1 speedboot gratis
De verdekte plaatjes in de Elitas, Legendary Motorsport en warstock zijn zichtbaar gemaakt
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Foto's van de auto please.
Ben niet thuis maar wel benieuwt.
Die zit er al vanaf het begin in hoor hahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:33 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
zag ik net op snapmatic voorbij komen
JB 700 te koop in Legendary Motorsport voor 350.000quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:34 schreef kawa4 het volgende:
[..]
welk hok is dit dan?
heb hem in ieder geval nog nooit gezien
JB 700, bij classic cars,quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:34 schreef kawa4 het volgende:
[..]
welk hok is dit dan?
heb hem in ieder geval nog nooit gezien
Ja t ligt aan mij denk ik, was al zwaar humeurig en 't ging niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:51 schreef Painore het volgende:
[..]
Vind hem wel prima opzich, wel ff wennen
Je gaat er sowieso mee moeten rijden, ding is veel sneller dan sanchez en dunebuggyquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja t ligt aan mij denk ik, was al zwaar humeurig en 't ging niet helemaal lekker
Na 't wennen geef ik een 2nd opinion. Eerst roken.
Ding staat al volledig geupgrade in m'n garagequote:Op dinsdag 19 november 2013 12:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Je gaat er sowieso mee moeten rijden, ding is veel sneller dan sanchez en dunebuggy
Ik vind em super rijden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:50 schreef Divje het volgende:
Die Bifta rijdt zwaar klote
Of 't ligt aan mij![]()
Mooi zo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:07 schreef huhuhuhu het volgende:
lsc glitch lijkt definitief niet meer te werken
Janky was gister alleen maar aan het irriteren en kloten, geen idee waaromquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:27 schreef SnuggLe het volgende:
Waarom geeft die aap van een Janky Killer alle FOK!Kers een bounty op hun hoofd?
Ik had gisteren de 'wanted car' om maar de doks te brengen en een dikke bounty.
had ik ook hé,quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:27 schreef SnuggLe het volgende:
Waarom geeft die aap van een Janky Killer alle FOK!Kers een bounty op hun hoofd?
Ik had gisteren de 'wanted car' om maar de doks te brengen en een dikke bounty.
Op de pier jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:02 schreef exile79 het volgende:
Zou toch ook een nieuwe survival inzitten?
Bij mij niet of moet je dan hoger zijn dan level 72?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Bij mij niet of moet je dan hoger zijn dan level 72?
ja, dat wist ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen ideeweet alleen dat die nieuwe survival op de pier moet zijn
Zijn er nog niet..quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:54 schreef Divje het volgende:
ohh boehoee een glitch werkt niet meer weeeeh. Ga spelen en loop niet zo te zeiken jong.![]()
Heb je alle nieuwe jobs al gedaan? Vast niet he
Dit is een first world problem, en dat op m'n vrije dag!! Wat een kutleven heb ik ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:54 schreef Divje het volgende:
ohh boehoee een glitch werkt niet meer weeeeh. Ga spelen en loop niet zo te zeiken jong.![]()
Heb je alle nieuwe jobs al gedaan? Vast niet he
das mooi, dan gaat mn BF Injection er meteen uitquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef Droathoah het volgende:
Sánchez is nu wel te kiezen bij custom offroad, beter.
Was ook alleen voor laffe homofielenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:05 schreef SnuggLe het volgende:
Ik kende die LSG-glitch niet eens :-(
Dit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:51 schreef exile79 het volgende:
Drie gratis kutauto's, en geen bergen rp bij races, geen lsc glitch en geen nieuwe survival...dit was een downgrade.
thanks.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Was ook alleen voor laffe homofielen
Rijke laffe homofielen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Was ook alleen voor laffe homofielen
Typisch figuur jijquote:
Absoluut. Alleen ik mag winnen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:33 schreef iScream. het volgende:
[..]
Typisch figuur jijJe gaat ook huiliehuilie doen als je 3x op rij wordt gesniped door dezelfde of niet? En beuken uitdelen als je niet kunt winnen? Goedzo knullie.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Dat soort geluiden heb ik nog nooit in GTA gehoord, maar dat kan ook aan mijn tv liggen
Die heb ik ook geloof ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:51 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Heb nog geen passende situatie meegemaakt waar ik dit kon schreeuwen
Die palmbomen short-short is wel baas eigenlijk.
Witte sneakers met zwarte zool, dat broekje en dat maffe kleurige strandhoedje heb ikquote:
boh zijn er nieuwe kapselsquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Witte sneakers met zwarte zool, dat broekje en dat maffe kleurige strandhoedje heb ikPlus dat nieuwe krulkapsel
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:10 schreef SnuggLe het volgende:
Ik. Wil. Gratis. Geld.
Doneren Leute, ik heb te weinig!
Haha, same here.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:05 schreef kawa4 het volgende:
[..]
das mooi, dan gaat mn BF Injection er meteen uit
quote:Restricted cars and vehicles that have been added to player garages through exploits have been removed. This includes tanks, helicopters and police vehicles.
Heb me altijd afgevraagd wat er nou zo bijzonder aan was om zo'n ding in je garage te hebbenquote:
Heb elke class in mijn garage staan en ben vol.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb me altijd afgevraagd wat er nou zo bijzonder aan was om zo'n ding in je garage te hebben
Uhh. Oke? Wat heeft dat te maken met cop cars, tanks en heli's?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:19 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Heb elke class in mijn garage staan en ben vol.
Dat je dan geen plek meer hebt voor die onzin.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhh. Oke? Wat heeft dat te maken met cop cars, tanks en heli's?
??quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:40 schreef kensei het volgende:
Oh shit je kan nu tanks kopen zonder risicos
Het aantal auto's dat je mag slopen voordat je naar bad sport gaat is veel hoger geworden en als anderen tegen je aanrijden krijg je de schuld niet meerquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
??
onbeperkt personal vehicles knallen dan?
Heel leuk. Maar gratis geld van anderen krijgen (nee, niet farmen en glitches, das voor heumeus) is fijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:11 schreef kensei het volgende:
Als je het niet leuk vind om ingame geld te verdienen kan je net zo goed direct stoppen met spelen, want als je alles hebt is er niks meer te doen in het spel
Eindelijk fatsoenlijke punten/geld voor Grand Tour :-)quote:- The GTA$ and RP rewards for Races, Deathmatches and Parachuting are now based on the average time they take to complete.
of belachelijk weinig voor de rest,quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Eindelijk fatsoenlijke punten/geld voor Grand Tour :-)
Die survival heb ik nog steeds niet gezien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk meer deathmeatches en survival![]()
![]()
quote:Updated 11/15/13 6:00 PM ET: We are continuing to look into some reports about out-of-date garages or missing cars from last Friday. Please stay tuned to this article for updates as we look into the options. Last week's intermittent cloud save errors should no longer be happening.
Updated 11/16/13 3:30 PM ET: There was a brief Cloud service outage today and we are looking into the issue further. Please reboot your console to make sure you are entering GTA Online with full connection to Cloud Servers.
Updated 11/16/13 4:00 PM ET: We have deposited GTA$ into the accounts of players affected by loss of garages or cars on November 8th. This amount varies per affected player and should approximately reflect the amount spent on those items.
Updated 11/18/13 3:00 PM ET: We are continuing to look into some reports today about various character save issues following the resolution of the Cloud Server outage in Saturday, November 16th. If you would like to receive an automatic email notification as soon as there is more information about this issue, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:16 schreef PicoMMP het volgende:
Durex, parachutespringen verdient nu relatief beter dan racen.
Welke?quote:
Kon toch nieuwe zijn?quote:
En hoeveel was wave 9?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kon toch nieuwe zijn?
Wave 10=20k normaal.
Duur +-25min
dus 800 per minuut.
Faalhaas.quote:
ho ho, royke brengt ons naar level 10quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Faalhaas.
18k
dus +-720 per minuut
Hoeveel met down the drain met 4 man?quote:
ligt er ook aan hoeveel rondjes je rijdt,quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoeveel met down the drain met 4 man?
Not sure if trolling or serious....quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ligt er ook aan hoeveel rondjes je rijdt,
hoe meer rondjes hoe meer je krijgt
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoeveel met down the drain met 4 man?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:54 schreef PicoMMP het volgende:
Down the Drain (1 rondje) met zijn drieën: winnaar $1660
Down the Drain (2 rondjes) met zijn drieën: winnaar $3330
toch maak ik geen grapjequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Not sure if trolling or serious....
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?quote:
Fuck you vriend, ik kom nog 46 levels tekort en teringveel geld voor alle auto's met upgradesquote:
Fuck you too vriend. Grand Tour heeft nu veel meer nut om te winnen dan Down the Drain. Het had alleen vanaf het begin gemoeten. Voor jou is het lullig omdat je character kwijt is, maar als je gaat parachutespringen wordt je rijkelijk beloond.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Fuck you vriend, ik kom nog 46 levels tekort en teringveel geld voor alle auto's met upgrades
Wat levert die op?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Fuck you too vriend. Grand Tour heeft nu veel meer nut om te winnen dan Down the Drain. Het had alleen vanaf het begin gemoeten. Voor jou is het lullig omdat je character kwijt is, maar als je gaat parachutespringen wordt je rijkelijk beloond.
Doe je toch ff snel een 10 lap round? Ben je er over 6 minuten wel uit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:05 schreef kawa4 het volgende:
ben idd wel benieuw of er ook een max aan zit,
bijv: 99 rondjes criminal record idd
Ik denk dat de limiet de oude hoofdprijs isquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:05 schreef kawa4 het volgende:
ben idd wel benieuw of er ook een max aan zit,
bijv: 99 rondjes criminal record idd
Maar ook 2x zo kut.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik denk dat de limiet de oude hoofdprijs is
@Durex:
Parachutesprong van kleine 3m: $6100
Ruim $2000 per minuut. Zeg maar twee keer zoveel als Down the Drain.
In een race met mij zitten, en nog 15 anderen en je geld op mij zetten.quote:
daar gaat panini z'n rookpauzequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Fuck you too vriend. Grand Tour heeft nu veel meer nut om te winnen dan Down the Drain. Het had alleen vanaf het begin gemoeten. Voor jou is het lullig omdat je character kwijt is, maar als je gaat parachutespringen wordt je rijkelijk beloond.
Ik joinde Risakotta net (..ben jij dat?) voor survival. Kom ik binnen, is het ineens Risakotta left en ik zit met mongolen in de survival.quote:
kawa is NielsWinsenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:30 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik joinde Risakotta net (..ben jij dat?) voor survival. Kom ik binnen, is het ineens Risakotta left en ik zit met mongolen in de survival.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, geniaal! En dan met 12 man!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:02 schreef Painore het volgende:
Eindelijk loont het om 99 laps tedoe. Op criminal record met politie
tja kawa was al bezetquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Sorry Niels![]()
![]()
Fucking verschillen van nicks op PSN en hier![]()
![]()
hoe dan, dat voten werkt nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef kamikazebanaan het volgende:
schop eens iemand uit de sessie dan
quote:
Ja op zich lachen, maar qua spel kutten ze echt alleen maar. Duwen tijdens races, en 100x vragen om MEER dan 1 ronde bij Criminal Records, maar steeds maar 1 ronde blijven doen....quote:
Gejat van South Parkquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
next time I hope you buy me a dinnner first before you f*ck me.
Pareltje
Dat doe ik zo even tussendoor, meestal probeer ik wat cargobobs te regelen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef SnuggLe het volgende:
WTF Remqo, ben je alleen maar chickies aan het scoren in GTA?!?!
[ afbeelding ]
Niggah! Maak 1 post ofzo manquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef SnuggLe het volgende:
WTF Remqo, ben je alleen maar chickies aan het scoren in GTA?!?!
[ afbeelding ]
Eerst Lester bellenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:33 schreef Droathoah het volgende:
In het beginscherm komt er een slide voorbij met je kan "Gambling" with job and activities, waar dan?
Wanneer kun je het casino in?
En de luchtstreepjes unlocken!quote:
Regel mij er ook 1!quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat doe ik zo even tussendoor, meestal probeer ik wat cargobobs te regelen.
Eh....que?!?! Dit slaat op... wat?!quote:
Wiwa zit ook regelmatig in god mode, behoorlijk irritant..quote:Op woensdag 20 november 2013 14:24 schreef huhuhuhu het volgende:
Volgens mij een hacker tegengekomen:
Ik kan hem niet locken, hij mij wel.
Hij verliest geen health als ik manual op hem schiet.
Hij weet dit ook want hij doet geen moeite om dekking te zoeken. (dus geen lag ofzo)
En terwijl ik een report invul freezed mijn ps3 (kan toeval zijn maar is mij nog nooit gebeurd met gta)
Ik verdien god modequote:Op woensdag 20 november 2013 14:36 schreef Painore het volgende:
[..]
Wiwa zit ook regelmatig in god mode, behoorlijk irritant..
Als je een tijd niet naar de sportschool gaat, terwijl je eerst wel heel vaak ging, raak je ook je kracht kwijt. Logisch dus. Je moet het bijhouden en uiteraard Lester bellen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ben opeens m'n hele strength bar kwijtDe rest is nog wel vol, alleen strength is helemaal leeg...
Ik kom zo, even snel paar boodschapjes doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:30 schreef Divje het volgende:
Pico, online kommen. Grass Route 2 is er
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kom zo, even snel paar boodschapjes doen.
is invite onlyquote:Op woensdag 20 november 2013 19:10 schreef PicoMMP het volgende:
rex, Div, join mijn sessie ff. Ik heb een crew sessie.
Join Pico, die zit nu nog in een race met ons. Dan ben je erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |