Thanks. Dit vind ik de beste:quote:
Ehm? Krijg je niet overal hetzelfde? Ik verkoop telkens alles vanuit de boot gewoon..quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
Wat zijn goede havens om rum en suiker kwijt te raken?
Ben nu in Nassau.
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ehm? Krijg je niet overal hetzelfde? Ik verkoop telkens alles vanuit de boot gewoon..
Dat is alleen zo wanneer ze je nog zagen terwijl je in die hooiberg springt, als je uit hun gezichtsveld was dan blijf je er in en raken ze je kwijt. Eigenlijk helpt het dus alleen maar, nu weet je meteen dat je verder moet rennen en anders zou je daar zitten terwijl ze naar je toe komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:01 schreef DeHovenier het volgende:
Het is zo irritant dat als ik een hooiberg inspring, ik erg gelijk uitspring als ik word achtervolgd door soldaten.
In je hut op je schip kan je altijd je vracht verkopen die je buit maakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
Wat zijn goede havens om rum en suiker kwijt te raken?
Ben nu in Nassau.
Op een moment gaat het erg rap, althans dat was mijn idee. Hoe sterker je wordt, hoe beter je de sterkere schepen aankan die meer bij zich hebben. Klein beginnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat het best wel lang duurt om je schip uo te daten.
Vind het altijd zo jammer dat er dan niet doorgevaard wordt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In je hut op je schip kan je altijd je vracht verkopen die je buit maakt.
Waar ik me aan stoor dat je voor bepaalde upgrades een hele boel grondstoffen moet hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 02:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op een moment gaat het erg rap, althans dat was mijn idee. Hoe sterker je wordt, hoe beter je de sterkere schepen aankan die meer bij zich hebben. Klein beginnen
Het is voornamelijk hout en metaal. Gewoon een beetje de zee afspeuren met je kijker tot je een schip ziet met minimaal 50 van 1 van die. Ik heb binnen een paar uur tijd mijn mijn schip bijna helemaal volledig geupgrade. Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar ik me aan stoor dat je voor bepaalde upgrades een hele boel grondstoffen moet hebben.
Gewoon veel schepen plunderen heeft geen zin.
Vandaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is alleen zo wanneer ze je nog zagen terwijl je in die hooiberg springt, als je uit hun gezichtsveld was dan blijf je er in en raken ze je kwijt. Eigenlijk helpt het dus alleen maar, nu weet je meteen dat je verder moet rennen en anders zou je daar zitten terwijl ze naar je toe komen.
Oh, da's handig. Maar ook wel een beetje jammerquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In je hut op je schip kan je altijd je vracht verkopen die je buit maakt.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 23 november 2013 03:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind het altijd zo jammer dat er dan niet doorgevaard wordt.
Kan, maar ze doen gewoon schade als iemand er tegenaan vaart.quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:11 schreef DeHovenier het volgende:
Als je die brandende tonnen te water laat, moet je die dan ook zelf tot ontploffing brengen?
Ik zit nu bij de Salt Key om een officer te briben, maar ik kan niet aanmeren? En ik word achterna gezeten door een schip met rode zeilen, is dat een mede-piraat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kan, maar ze doen gewoon schade als iemand er tegenaan vaart.
Zelf tot ontploffing brengen kan in sommige situaties wel handiger zijn.
Hoog wanted level? Dan is het een pirate-hunter. En volgens mij kun je pas aanmeren als je niet in conflict bent.quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zit nu bij de Salt Key om een officer te briben, maar ik kan niet aanmeren? En ik word achterna gezeten door een schip met rode zeilen, is dat een mede-piraat?
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 23 november 2013 08:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoog wanted level? Dan is het een pirate-hunter. En volgens mij kun je pas aanmeren als je niet in conflict bent.
Ok. Ik ben nu bezig met de 2e Sequentence.quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Als je ze kunt boarden zie je ook een enter-haakje op je minimap en gaat je first mate waarschuwen als je er nog een keer op schiet. Maar het wordt allemaal uitgelegd in de tutorial
Binnen seq 1 toch? Je hebt gewoon de helft van de info vakjes gemistquote:Op zaterdag 23 november 2013 09:57 schreef DeHovenier het volgende:
Wanneer is de tutorial afgelopen dan?
Oh. Ik ben al bijna aan seq. 3 begonnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Binnen seq 1 toch? Je hebt gewoon de helft van de info vakjes gemist
Jij had liever dat je voor iedere schat moet graven? (Zoals je in AC3 een graf moest gravenquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Ik ben al bijna aan seq. 3 begonnen
Ook matig als je zo'n Mayasteen vindt, of een schat. Je veegt ff wat zand weg en hup! Niks geen gat graven ofzo
Nouja.....maar een beetje zand wegvegen is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 23 november 2013 10:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij had liever dat je voor iedere schat moet graven? (Zoals je in AC3 een graf moest graven)
Niet lullig bedoelt maar heb je het spel uberhaubt gespeeld? Je stelt echt domme vragenquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nouja.....maar een beetje zand wegvegen is weer het andere uiterste
Ik kan ieder schip aanvallen die ik wil, toch? Engelse en Spaanse? Zijn er nog meer landen die varen?
Er zijn ook nog Portugese schepen, maar ik weet niet zeker of je die altijd ziet of alleen in de missie dat je zo'n vlag moet jatten van een Portugees schipquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nouja.....maar een beetje zand wegvegen is weer het andere uiterste
Ik kan ieder schip aanvallen die ik wil, toch? Engelse en Spaanse? Zijn er nog meer landen die varen?
Vind het jammer dat je almaar zelf aan het roer moet staan. Zonde dat je geen koers uit kan zetten terwijl je of de horizon bekijkt vanaf het voorplecht danwel de mars. En ook zonde dat je niet even naar je hut kan terwijl er doorgevaren wordt.quote:Hoe bedoel je?
Ik ben al de hele tijd aan het spelenquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt maar heb je het spel uberhaubt gespeeld? Je stelt echt domme vragen
Ja, dat zou ook leuk zijn geweestquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind het jammer dat je almaar zelf aan het roer moet staan. Zonde dat je geen koers uit kan zetten terwijl je of de horizon bekijkt vanaf het voorplecht danwel de mars. En ook zonde dat je niet even naar je hut kan terwijl er doorgevaren wordt.
Die fire barrels zijn wel handig. Gewoon een heel mijnenveld makenquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:39 schreef Geralt het volgende:
Potver die legendary schepen krijg ik niet plat.
Ik heb alles nu op elite behalve mijn swivel gun en die firebarrels, maar het lukt telkens net niet
Ik heb net een gevecht tegen een Legendary Ship opgenomen, maar ik weet niet zeker of Jing dat goed heeft gedaanquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:20 schreef Geralt het volgende:
Ik gebruik ze nooit want ik vaar er telkens zelf overheen
Gewoon mortars, schieten en swivelen die handel. Maar dat lukt dus net niet. Kom gewoon telkens 1 of 2 salvo's te kort. Dus ik denk als ik die swivels op elite heb dat het wel lukt
Swivel guns is een must. Dan hoef je de knop maar ingedrukt te houden en alles gaat vanzelfquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:39 schreef Geralt het volgende:
Potver die legendary schepen krijg ik niet plat.
Ik heb alles nu op elite behalve mijn swivel gun en die firebarrels, maar het lukt telkens net niet
Je kan ze niet enteren nee, ook al geprobeerd. Dan maar kopje onder ermee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb net een gevecht tegen een Legendary Ship opgenomen, maar ik weet niet zeker of Jing dat goed heeft gedaananders neem ik zo de volgende op met Fraps
edit: kut, zwart beeld
edit2: als je ze probeert te beklimmen word je voor je flikker geschoten btw
Ik ben nu HMS PRINCE aan het renderen en uploadenquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan ze niet enteren nee, ook al geprobeerd. Dan maar kopje onder ermee.
Ik moet telkens shift inhouden en loslaten voor elke swivelshot. En ik kan pas swivelen na een gewone shot, dus dat klopt niet wat je zegtquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Swivel guns is een must. Dan hoef je de knop maar ingedrukt te houden en alles gaat vanzelf
Ik ook.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik moet telkens shift inhouden en loslaten voor elke swivelshot. En ik kan pas swivelen na een gewone shot, dus dat klopt niet wat je zegt
Ja, je moet eerst 'normaal' schieten om zwakke plekken te veroorzaken, maar normaal gesproken moet je dat 'swivelen' handmatig doen, en bij de elite versie gaat het schieten automatisch. Ik moet mijn filmpje opnieuw uploaden, maar ik zal 'm zo linken zodat je het verschil kan zienquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik moet telkens shift inhouden en loslaten voor elke swivelshot. En ik kan pas swivelen na een gewone shot, dus dat klopt niet wat je zegt
Sorry dat ik dat vergatquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:12 schreef Geralt het volgende:
Ah okay dat wist ik niet. Sparen dan maar voor die elite. Wel eerst het plan nog vinden
Elite Swivel Guns:quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:12 schreef Geralt het volgende:
Ah okay dat wist ik niet. Sparen dan maar voor die elite. Wel eerst het plan nog vinden
Is dat jouw filmpje ja? Mooie actie inderdaad!quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Elite Swivel Guns:
Map Coordinates: 487, 357
En hier kan je de elite swivels in actie zien(HMS PRINCE)
Belangrijk punt van aandacht is dat ik niet 'zomaar' zo dicht op 'm zit (en 'm ook niet per ongeluk ram)
Beetje matige verdediging, maar dat was niet echt essentieel omdat hij toch geen schijn van kans meer maakte
Yep, net opgenomenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat jouw filmpje ja? Mooie actie inderdaad!
De Prince zit toch ergens in het zuiden? Volgens mij linksonder... Ik heb hem in ieder geval ook neergehaald.quote:
Rechtsonderquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Prince zit toch ergens in het zuiden? Volgens mij linksonder... Ik heb hem in ieder geval ook neergehaald.
Linksonder is de mortierboot (zoals ik hem noemquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Rechtsonder
Ik ga die linksonder nu proberen (en zal 'm na afloop ook weer uploaden)
Aight, ik fast travel er zo heenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Linksonder is de mortierboot (zoals ik hem noem). Is te doen maar uit het bereik van z'n mortieren blijven is de boodschap.
Je kan ze niet boarden dus dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:32 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen die legendary's ook in je fleet?
Succes! Ik heb hem al, was toch best kutquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight, ik fast travel er zo heen
Awww jammer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan ze niet boarden dus dat lijkt me niet
Nope. Ze blijven doorvechten tot ze kapot zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:32 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen die legendary's ook in je fleet?
Pak level 60 man o' wars. Die hebben flink wat vuurkracht en grote laadruimtenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Awww jammer.
Ik ga proberen een fleet te maken met alleen maar man o' wars dan maar
Dat vond ik ook. De moeilijkste zitten juist boven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:44 schreef padlarf het volgende:
Die HMS Prince kwam ik per ongeluk tegen met mijn half geupgrade jackdaw. Volgens mij is dat de makkelijkste van de legendaries.
Ik had liever van tevoren geweten dat de zijkanten onverwoestbaar zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes! Ik heb hem al, was toch best kut5 pogingen en ik had hem eindelijk, al zal dat meer over mij zeggen dan dat schip
Doe het dan maar niet. Dan ben je binnen 30 seconden de diepte inquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb net een fort veroverd (Eleuthera), en ik zie een icoontje van een Legendary. Denk niet dat ik m nog aankan, niks is volledig geupgraded.
Van die konvooien? Uiteindelijk wel dacht ik. De legendarische schepen blijven wel weg.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:07 schreef Catkiller het volgende:
Als je een schip van de royal fleet of iets hebt laten zinken dan komt er geen vervangend schip terug of wel?
Daarom, en zoveel levert het niet op vind ik. Als je rum en suiker verkoopt dan ben je soms nog veel beter uit als je opspaart.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Meh die convoys zijn ook niet echt een uitdaging, da's echt even met de mortieren eroverheen en cashen maar
True truequote:Op zaterdag 23 november 2013 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, en zoveel levert het niet op vind ik. Als je rum en suiker verkoopt dan ben je soms nog veel beter uit als je opspaart.
Mooie clipquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
True true
Maak ik vredig ende gerelaxeerd een tutorial voor La Dama Negra, word ik echt fucking hard (50%+ dmg) geraakt door dat kutschip.
Nou, dan weet de kijker dus ook gelijk wat er gebeurt als ie het stappenplan niet opvolgt
en hij is klaar (en zou nu in 1080p te zien moeten zijn)
Ik ga 'm zo doen, maar aangezien het 2 schepen zijn, zou het in theorie mogelijk moeten zijn dat je er (in dekking) tussendoor vaart waardoor ze elkaar raken. Hmmquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooie clip
Ben benieuwd naar de tactiek voor rechtsboven
Al geprobeerd, maar dat werkt soms. En soms varen ze tegen elkaar aan ookquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo doen, maar aangezien het 2 schepen zijn, zou het in theorie mogelijk moeten zijn dat je er (in dekking) tussendoor vaart waardoor ze elkaar raken. Hmm
Is ie nog niet gelukt dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar dat werkt soms. En soms varen ze tegen elkaar aan ook
Mij nog niet. Je moet ze allebei evenveel bestoken omdat als je er 1 zinkt de andere beserk gaat en je ramt tot je niks meer bent.quote:
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mij nog niet. Je moet ze allebei evenveel bestoken omdat als je er 1 zinkt de andere beserk gaat en je ramt tot je niks meer bent.
Het zijn twee Man O' Wars, ook level 75 en ze vinden mortieren leuk. En zoals je weet willen ze je aan beide kanten passeren om je de dieperik in te knallen. Ik ga hem later nog eens proberen.quote:
Mja, is niet echt een strategie voorquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zijn twee Man O' Wars, ook level 75 en ze vinden mortieren leuk. En zoals je weet willen ze je aan beide kanten passeren om je de dieperik in te knallen. Ik ga hem later nog eens proberen.
Man O' Wars dacht ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:16 schreef hugecooll het volgende:
Ff kijken welke hunters achter je aan komen als je wanted lvl 4 hebt
Very nice!quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, is niet echt een strategie voor
Ik heb ze net wel verslagen maar om nou te zeggen dat ik er een strategie voor kan uitschrijven...nee
Mja, misschien als ik ze meerdere keren zou proberen, maar nu was het echt kantje boord
Misschien als ik het meerdere keren zou proberen, maar daar heb ik dus de kans niet voor gekregen
Je krijgt wel een geinige ram upgrade als je ze allemaal hebt verslagen
Met die upgrade kan je die lvl 23 frigates iig in 1x kapotrammenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Man O' Wars dacht ik
[..]
Very nice!
Behalve de legendary ships voor mij niet veel eigenlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Met die upgrade kan je die lvl 23 frigates iig in 1x kapotrammen(zo ben ik dus in no time aan wanted lvl 4 gekomen
)
Heeft iemand nog ergens moeite mee? Dan kijk ik wel ff of ik het op kan nemen
als ik dan toch bezig ben
Kheb die lvl 60 Viking Man O' War maar gejatquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behalve de legendary ships voor mij niet veel eigenlijk
Maar wellicht dat anderen iets graag zouden willen zien
Geen idee, kan toeval zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kheb die lvl 60 Viking Man O' War maar gejat
Er was ook een windhoos...die heb ik sinds het begin van het spel niet meer gezien; is dat normaal als je wanted lvl 4 bent?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zijn twee Man O' Wars, ook level 75 en ze vinden mortieren leuk. En zoals je weet willen ze je aan beide kanten passeren om je de dieperik in te knallen. Ik ga hem later nog eens proberen.
(nog) geen moeite mee maar ik wil t filmpje wel zienquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:22 schreef hugecooll het volgende:
(nog) geen moeite mee maar ik wil t filmpje wel zienquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment 2 windhozen die me achtervolgenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kheb die lvl 60 Viking Man O' War maar gejat
Er was ook een windhoos...die heb ik sinds het begin van het spel niet meer gezien; is dat normaal als je wanted lvl 4 bent?
Het is waterhoosquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:44 schreef delano.888 het volgende:
Windhozen?![]()
Tornados heet dat geken die zijn irritant ja, net als die vloedgolven. Ik vaar er altijd recht op af en dan ineens duwt de wind me scheef net voor ik m raak
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dat is weer een vorm van een windhoos
En ze zijn best gaaf in beeld gebrachtquote:
Jij had echt mazzel op het laatst!quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:57 schreef hugecooll het volgende:
Nu doet 'ie het wel in 1080p
En ja, ik lag ook bijna op de bodem van de zee
Mazzel, mazzel, ik noem het liever kunnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij had echt mazzel op het laatst!
Ook eens proberen straks, want ik wil ze naar de kelder verdulleme!quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mazzel, mazzel, ik noem het liever kunnen
Maar zoals ik hierboven zei, kan je volgens mij die eerste prima afschieten (Royal Sovereign), als je daarna maar wat met die fire barrels speelt
Althans, dat klinkt wel als een werkende strategie, aangezien die eerste vrij snel bijna dood was, maar de andere steeds buiten schot bleef. Ook toen er eentje kapot ging, raakte die andere me vrijwel niet. Zou het dus een stuk makkelijker moeten makenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook eens proberen straks, want ik wil ze naar de kelder verdulleme!
Goede tip, zodra ik uit sequence 11 ben ga ik het eens proberenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Althans, dat klinkt wel als een werkende strategie, aangezien die eerste vrij snel bijna dood was, maar de andere steeds buiten schot bleef. Ook toen er eentje kapot ging, raakte die andere me vrijwel niet. Zou het dus een stuk makkelijker moeten maken
Keuzes keuzes...quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede tip, zodra ik uit sequence 11 ben ga ik het eens proberen
Maar nu zie ik dat Batman Arkham City naar me ligt te knipogen
Doe een hele lastige missie, of een 100% sync walkthroughquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Keuzes keuzes...
En toch wil ik nog wat shizzle opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |