Aight, ik fast travel er zo heenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Linksonder is de mortierboot (zoals ik hem noem). Is te doen maar uit het bereik van z'n mortieren blijven is de boodschap.
Je kan ze niet boarden dus dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:32 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen die legendary's ook in je fleet?
Succes! Ik heb hem al, was toch best kutquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight, ik fast travel er zo heen
Awww jammer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan ze niet boarden dus dat lijkt me niet
Nope. Ze blijven doorvechten tot ze kapot zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:32 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen die legendary's ook in je fleet?
Pak level 60 man o' wars. Die hebben flink wat vuurkracht en grote laadruimtenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Awww jammer.
Ik ga proberen een fleet te maken met alleen maar man o' wars dan maar
Dat vond ik ook. De moeilijkste zitten juist boven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:44 schreef padlarf het volgende:
Die HMS Prince kwam ik per ongeluk tegen met mijn half geupgrade jackdaw. Volgens mij is dat de makkelijkste van de legendaries.
Ik had liever van tevoren geweten dat de zijkanten onverwoestbaar zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes! Ik heb hem al, was toch best kut5 pogingen en ik had hem eindelijk, al zal dat meer over mij zeggen dan dat schip
Doe het dan maar niet. Dan ben je binnen 30 seconden de diepte inquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb net een fort veroverd (Eleuthera), en ik zie een icoontje van een Legendary. Denk niet dat ik m nog aankan, niks is volledig geupgraded.
Van die konvooien? Uiteindelijk wel dacht ik. De legendarische schepen blijven wel weg.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:07 schreef Catkiller het volgende:
Als je een schip van de royal fleet of iets hebt laten zinken dan komt er geen vervangend schip terug of wel?
Daarom, en zoveel levert het niet op vind ik. Als je rum en suiker verkoopt dan ben je soms nog veel beter uit als je opspaart.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Meh die convoys zijn ook niet echt een uitdaging, da's echt even met de mortieren eroverheen en cashen maar
True truequote:Op zaterdag 23 november 2013 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, en zoveel levert het niet op vind ik. Als je rum en suiker verkoopt dan ben je soms nog veel beter uit als je opspaart.
Mooie clipquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
True true
Maak ik vredig ende gerelaxeerd een tutorial voor La Dama Negra, word ik echt fucking hard (50%+ dmg) geraakt door dat kutschip.
Nou, dan weet de kijker dus ook gelijk wat er gebeurt als ie het stappenplan niet opvolgt
en hij is klaar (en zou nu in 1080p te zien moeten zijn)
Ik ga 'm zo doen, maar aangezien het 2 schepen zijn, zou het in theorie mogelijk moeten zijn dat je er (in dekking) tussendoor vaart waardoor ze elkaar raken. Hmmquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooie clip
Ben benieuwd naar de tactiek voor rechtsboven
Al geprobeerd, maar dat werkt soms. En soms varen ze tegen elkaar aan ookquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo doen, maar aangezien het 2 schepen zijn, zou het in theorie mogelijk moeten zijn dat je er (in dekking) tussendoor vaart waardoor ze elkaar raken. Hmm
Is ie nog niet gelukt dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar dat werkt soms. En soms varen ze tegen elkaar aan ook
Mij nog niet. Je moet ze allebei evenveel bestoken omdat als je er 1 zinkt de andere beserk gaat en je ramt tot je niks meer bent.quote:
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mij nog niet. Je moet ze allebei evenveel bestoken omdat als je er 1 zinkt de andere beserk gaat en je ramt tot je niks meer bent.
Het zijn twee Man O' Wars, ook level 75 en ze vinden mortieren leuk. En zoals je weet willen ze je aan beide kanten passeren om je de dieperik in te knallen. Ik ga hem later nog eens proberen.quote:
Mja, is niet echt een strategie voorquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zijn twee Man O' Wars, ook level 75 en ze vinden mortieren leuk. En zoals je weet willen ze je aan beide kanten passeren om je de dieperik in te knallen. Ik ga hem later nog eens proberen.
Man O' Wars dacht ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:16 schreef hugecooll het volgende:
Ff kijken welke hunters achter je aan komen als je wanted lvl 4 hebt
Very nice!quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, is niet echt een strategie voor
Ik heb ze net wel verslagen maar om nou te zeggen dat ik er een strategie voor kan uitschrijven...nee
Mja, misschien als ik ze meerdere keren zou proberen, maar nu was het echt kantje boord
Misschien als ik het meerdere keren zou proberen, maar daar heb ik dus de kans niet voor gekregen
Je krijgt wel een geinige ram upgrade als je ze allemaal hebt verslagen
Met die upgrade kan je die lvl 23 frigates iig in 1x kapotrammenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Man O' Wars dacht ik
[..]
Very nice!
Behalve de legendary ships voor mij niet veel eigenlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Met die upgrade kan je die lvl 23 frigates iig in 1x kapotrammen(zo ben ik dus in no time aan wanted lvl 4 gekomen
)
Heeft iemand nog ergens moeite mee? Dan kijk ik wel ff of ik het op kan nemen
als ik dan toch bezig ben
Kheb die lvl 60 Viking Man O' War maar gejatquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behalve de legendary ships voor mij niet veel eigenlijk
Maar wellicht dat anderen iets graag zouden willen zien
Geen idee, kan toeval zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kheb die lvl 60 Viking Man O' War maar gejat
Er was ook een windhoos...die heb ik sinds het begin van het spel niet meer gezien; is dat normaal als je wanted lvl 4 bent?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zijn twee Man O' Wars, ook level 75 en ze vinden mortieren leuk. En zoals je weet willen ze je aan beide kanten passeren om je de dieperik in te knallen. Ik ga hem later nog eens proberen.
(nog) geen moeite mee maar ik wil t filmpje wel zienquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:22 schreef hugecooll het volgende:
(nog) geen moeite mee maar ik wil t filmpje wel zienquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment 2 windhozen die me achtervolgenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kheb die lvl 60 Viking Man O' War maar gejat
Er was ook een windhoos...die heb ik sinds het begin van het spel niet meer gezien; is dat normaal als je wanted lvl 4 bent?
Het is waterhoosquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:44 schreef delano.888 het volgende:
Windhozen?![]()
Tornados heet dat geken die zijn irritant ja, net als die vloedgolven. Ik vaar er altijd recht op af en dan ineens duwt de wind me scheef net voor ik m raak
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dat is weer een vorm van een windhoos
En ze zijn best gaaf in beeld gebrachtquote:
Jij had echt mazzel op het laatst!quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:57 schreef hugecooll het volgende:
Nu doet 'ie het wel in 1080p
En ja, ik lag ook bijna op de bodem van de zee
Mazzel, mazzel, ik noem het liever kunnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij had echt mazzel op het laatst!
Ook eens proberen straks, want ik wil ze naar de kelder verdulleme!quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mazzel, mazzel, ik noem het liever kunnen
Maar zoals ik hierboven zei, kan je volgens mij die eerste prima afschieten (Royal Sovereign), als je daarna maar wat met die fire barrels speelt
Althans, dat klinkt wel als een werkende strategie, aangezien die eerste vrij snel bijna dood was, maar de andere steeds buiten schot bleef. Ook toen er eentje kapot ging, raakte die andere me vrijwel niet. Zou het dus een stuk makkelijker moeten makenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook eens proberen straks, want ik wil ze naar de kelder verdulleme!
Goede tip, zodra ik uit sequence 11 ben ga ik het eens proberenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Althans, dat klinkt wel als een werkende strategie, aangezien die eerste vrij snel bijna dood was, maar de andere steeds buiten schot bleef. Ook toen er eentje kapot ging, raakte die andere me vrijwel niet. Zou het dus een stuk makkelijker moeten maken
Keuzes keuzes...quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede tip, zodra ik uit sequence 11 ben ga ik het eens proberen
Maar nu zie ik dat Batman Arkham City naar me ligt te knipogen
Doe een hele lastige missie, of een 100% sync walkthroughquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Keuzes keuzes...
En toch wil ik nog wat shizzle opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |