abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133401878
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

wel hoor, zitten ook gewoon roomblanke Hollanders tussen de zeikwijfen

ik denk dat het er gewoon geen drol mee te maken heeft
Ja dat zijn vaak van die super multi culti mensen die in de bijlmer wonen en zich gedragen als negers...
Waz met jou!
pi_133402926
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 02:58 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja dat zijn vaak van die super multi culti mensen die in de bijlmer wonen en zich gedragen als negers...
Dat zijn de allerergste types. Soortgelijke figuren hadden waarschijnlijk op 20 mei 1940 geroepen dat de Duitsers best goede kanten en mooie spullen hadden.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_133403227
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:56 schreef sp3c het volgende:

ik vind 'nou als je het niet leuk vind dan ga je maar weg' altijd zo'n debiel argument, zo kun je elke discussie die in Nederland plaatsvind wel doodgooien

Daar staat tegenover dat het argument dat aan zo'n opmerking vooraf gaat vaak ook niet verder komt dan:

Nederland :')
Nederlanders :') :')
  dinsdag 19 november 2013 @ 09:03:58 #79
3542 Gia
User under construction
pi_133403251
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

zelfs dat niet

zolang de zeurpieten maar niet onterecht hun zin krijgen van de rechter/politiek mogen ze klagen wat ze willen wmb, verlies ik geen slaap door en het heeft nog steeds niet met de mate van geintegreerdheid (?) te maken
Dus moet je een weerwoord laten horen, zodat de politiek, of wie hier dan ook over gaat, niet denkt dat het niemand iets kan schelen of Piet zwart is of niet.

Het kan ons wel schelen.
pi_133403267
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus moet je een weerwoord laten horen, zodat de politiek, of wie hier dan ook over gaat, niet denkt dat het niemand iets kan schelen of Piet zwart is of niet.

Het kan ons wel schelen.
Spreek voor jezelf
pi_133403309
quote:
15s.gif Op maandag 18 november 2013 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben elk jaar weer blij wanneer het 2 Januari is, december is echt een hel.
Kerst en nieuwjaar is altijd wel leuk hoor. En dit jaar als extra de Hobbit in de bios. ;)
pi_133403486
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Het kan ons wel schelen.
pi_133404712
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:31 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Dat zijn de allerergste types. Soortgelijke figuren hadden waarschijnlijk op 20 mei 1940 geroepen dat de Duitsers best goede kanten en mooie spullen hadden.
_O-

pfff ik kan daar zo slecht tegen he.. je moet maar eens kijken op die anti zwarte pieten pagina op Facebook. _O-

Ik zat me te mengen in een discussie daar en ineens komt er zo een blanke gast en die zegt "JA de blanke man moet zich schuldig voelen voor het onderdrukken van de donkere!! SCHAAM JULLIE" waarop ik tegen hem zei dat hij zelf blank was, hij zei vervolgens dit _O-

"Ik vind het zielig voor je dat je bent gebrainwashed door de blanke overheerser, en dat jij eigenlijk nu nog steeds een slaaf van ze bent zonder dat je het weet!"

Alleen al omdat hij zo denkt wou ik gewoon gaan huilen :')... dat soort mensen hebben volgens mij echt een identiteitscrisis _O-
Waz met jou!
pi_133404794
quote:

[..]

We rijden nog steeds over snelwegen in Volkswagens :P
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:33:14 #85
241662 Jian
Well, well, well
pi_133404802
Iemand dit al gezien;

Waarom vieren we kerst op 25 december? Zijn er dingen uit de geschiedenis die we misschien niet weten? Wat heeft Sinterklaas hier mee te maken? En waarom horen eieren bij Pasen?

De indrukwekkende film Truth or Tradition van Jim Staley is door Weg uit Babylon vertaald in het Nederlands. Wij hebben een verkorte versie van de film (46 minuten) gemaakt en op Youtube geplaatst. De film is schokkend, maar de moeite van het kijken waard!

Wel leuk, vanaf minuut 18 komt het verhaal van Sinterklaas en zijn 'hulpjes' aan bod.
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:37:50 #86
241662 Jian
Well, well, well
pi_133404897
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:32 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

We rijden nog steeds over snelwegen in Volkswagens :P
En dat moet dan ook stoppen, weg met de Volkswagens, zij herinneren mij pijnlijk aan de onderdrukking van mijn opa. Alle Volkswagen bestuurders zijn racisten/facisten/nazi's :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:52:39 #87
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_133405214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:33 schreef Jian het volgende:
Iemand dit al gezien;

Waarom vieren we kerst op 25 december? Zijn er dingen uit de geschiedenis die we misschien niet weten? Wat heeft Sinterklaas hier mee te maken? En waarom horen eieren bij Pasen?

De indrukwekkende film Truth or Tradition van Jim Staley is door Weg uit Babylon vertaald in het Nederlands. Wij hebben een verkorte versie van de film (46 minuten) gemaakt en op Youtube geplaatst. De film is schokkend, maar de moeite van het kijken waard!

Wel leuk, vanaf minuut 18 komt het verhaal van Sinterklaas en zijn 'hulpjes' aan bod.
De evangelisering druipt er vanaf. En waarom is dit volgens jou schokkend?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:55:27 #88
241662 Jian
Well, well, well
pi_133405270
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De evangelisering druipt er vanaf. En waarom is dit volgens jou schokkend?
Keep your pants on and don't kill the messenger, het schuingedrukte is simpel de tekst die onder het filmpje op Youtube staat.
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:55:33 #89
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_133405273
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:33 schreef Jian het volgende:
Iemand dit al gezien;

jack blacks :')
would beat you up if you where bad this year :')

wat is dit voor christen propaganda filmpe
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:58:24 #90
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_133405340
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:55 schreef Jian het volgende:

[..]

Keep your pants on and don't kill the messenger, het schuingedrukte is simpel de tekst die onder het filmpje op Youtube staat.
Ik zou zo'n filmpje niet posten als ik jou was. Het is duidelijk dat alle informatie door een zwaar christelijk filter is gehaald en zo omgebogen is of verzonnen is om de boel zo dramatisch mogelijk te maken. Niet dat alles per se een leugen is maar laten we zeggen dat het voor de kijkers op die manier lastig wordt om fictie van feiten te kunnen onderscheiden.

En zoiets zou ik dus persoonlijk niet aan mijn naam willen verbinden.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:02:29 #91
241662 Jian
Well, well, well
pi_133405438
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zou zo'n filmpje niet posten als ik jou was. Het is duidelijk dat alle informatie door een zwaar christelijk filter is gehaald en zo omgebogen is of verzonnen is om de boel zo dramatisch mogelijk te maken. Niet dat alles per se een leugen is maar laten we zeggen dat het voor de kijkers op die manier lastig wordt om fictie van feiten te kunnen onderscheiden.
Er zijn in deze topic reeks veel variaties op het ontstaan van het Sinterklaas verhaal geplaatst, dit is er één van. Niemand, zeker niet ik, zegt dat dit de waarheid is.
Omdat jij eventueel een religiefobie hebt, zou deze versie hier niet mogen/moeten staan?
pi_133405481
quote:

[..]

Hadden ze nog gelijk ook.
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:06:04 #93
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_133405507
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:02 schreef Jian het volgende:

[..]

Er zijn in deze topic reeks veel variaties op het ontstaan van het Sinterklaas verhaal geplaatst, dit is er één van. Niemand, zeker niet ik, zegt dat dit de waarheid is.
Omdat jij eventueel een religiefobie hebt, zou deze versie hier niet mogen/moeten staan?
Van mij mag je alles overal posten, vrind. Als ze voor je komen ben ik de eerste die er op wijst dat jij net zoveel recht heeft als een ander je spuwsels te posten.

Ik zeg alleen maar dat IK persoonlijk mijn naam niet zou willen koppelen aan zo'n pseudo-historisch stukje vooral gezien er in deze discussie al zat bunk rondzwerft. Ik zou mijn inzetten voor de pure waarheid, geen spin. En dat is het enige wat ik zeg en dat recht heb ik, net zoals jij ook gewoon, vriendje stokvis.
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:08:33 #94
241662 Jian
Well, well, well
pi_133405567
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:06 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Van mij mag je alles overal posten, vrind. Als ze voor je komen ben ik de eerste die er op wijst dat jij net zoveel recht heeft als een ander je spuwsels te posten.

Ik zeg alleen maar dat IK persoonlijk mijn naam niet zou willen koppelen aan zo'n pseudo-historisch stukje vooral gezien er in deze discussie al zat bunk rondzwerft. Ik zou mijn inzetten voor de pure waarheid, geen spin. En dat is het enige wat ik zeg en dat recht heb ik, net zoals jij ook gewoon, vriendje stokvis.
Die van die religiefobie was raak ..... en ook wel terecht hè O+
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:09:33 #95
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_133405603
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:08 schreef Jian het volgende:

[..]

Die van die religiefobie was raak ..... en ook wel terecht hè O+
Nee. Ik ben niet bang voor religieuzen. Ook haat ik ze niet. Wel heb ik een hekel aan leugenaars en spindoktoren. Jij niet zo zo te zien.
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:11:08 #96
241662 Jian
Well, well, well
pi_133405649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:04 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Hadden ze nog gelijk ook.
Volkswagen Touareg :P
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:13:38 #97
241662 Jian
Well, well, well
pi_133405700
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee. Ik ben niet bang voor religieuzen. Ook haat ik ze niet. Wel heb ik een hekel aan leugenaars en spindoktoren. Jij niet zo zo te zien.
Je zou het aan je gefrustreerde opmerkingen niet aflezen, ik blijf wat dat betreft bij mijn standpunt, mag jij bij het jouwe blijven, goed :*
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:15:46 #98
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_133405759
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:13 schreef Jian het volgende:

[..]

Je zou het aan je gefrustreerde opmerkingen niet aflezen, ik blijf wat dat betreft bij mijn standpunt, mag jij bij het jouwe blijven, goed :*
Projectie much? Je kan het op inhoud niet winnen dus probeer je mij als gefrustreerd ventje weg te zetten? Anders doe je de volgende keer je best of iets te posten wat te verdedigen is. Dan hoef je je egotje niet te beschermen en dat scheelt weer een hoop gezeik.
pi_133405794
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:11 schreef Jian het volgende:

[..]

Volkswagen Touareg :P
De FJ man. ;)

En nu weer on topic.
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:26:12 #100
241662 Jian
Well, well, well
pi_133406027
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Projectie much? Je kan het op inhoud niet winnen dus probeer je mij als gefrustreerd ventje weg te zetten? Anders doe je de volgende keer je best of iets te posten wat te verdedigen is. Dat scheelt een hoop gezeik.
Ga weg dorpsgek!, ik post in deze omvangrijke topic reeks over van alles en nog wat rond Sinterklaas, Zwarte Pieten, hun betekenis in de huidige maatschappij, hun historie, slechts een visie vanaf weer een ander front, zonder daar zelf een oordeel aan te hangen (een wodan-variant is overigens in deze reeks zeker niet geheel nieuw) De manier waarop jij daarmee omgaat bevestigt slechts hetgeen ik aangaande jouw motivering om te reageren al constateerde, daar zal overigens geen enkele "geoefende" lezer moeite mee hebben, hoe zeer je, je best ook doet om daar een draai aan te geven. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')