hoi Paulquote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het origineel van Britney beter.
hallo mijn negerquote:Op maandag 18 november 2013 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
Hoe kan Freestyler aan de leiding gaan als er een Britney liedje bij zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 18 november 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
komt een man bij de dokterHilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raap me op.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
hier in de tram: chauffeur, gaat u naar het Rijksmuseum? Nee mevrouw, ik moet helaas werken.quote:
Ik stond laatst op de tram te wachten...zegt de chauffeur: "Kom er eens af!"quote:Op maandag 18 november 2013 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier in de tram: chauffeur, gaat u naar het Rijksmuseum? Nee mevrouw, ik moet helaas werken.
Weet je dat dit een dromedaris?quote:Op maandag 18 november 2013 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
goeie grappen in dit topic [ afbeelding ]
Ik hoop dat ik weer om legitimatie gevraagd wordtquote:Op maandag 18 november 2013 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk, mag ik alsnog steeds paspoort meeslepen naar de super. Lang leve er jong uitzien
Ik ga mijn boze blik vast oefenen.quote:Op maandag 18 november 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik weer om legitimatie gevraagd wordt
goed verzinsel van pino113quote:
Als ik de volgende keer lapo heb gooi ik 'm er wel in.quote:Op maandag 18 november 2013 15:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee Pino, heb je de SR OP al klaar?
quote:Op maandag 18 november 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://twitter.com/Pino113
Pino113
Nog niet eens begonnen joh, het is nog een maandquote:Op maandag 18 november 2013 15:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee Pino, heb je de SR OP al klaar?
Kon toch zijn dat je hem al klaar had liggen.quote:Op maandag 18 november 2013 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog niet eens begonnen joh, het is nog een maand
Neuh. Ga over een paar weken wel beginnen, dan zullen er meer mooie plaatjes beschikbaar zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 15:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je hem al klaar had liggen.
nein mannquote:
Patat zijn aardappels.quote:
quote:
Aardappels zijn gewoon aardappelsquote:Op maandag 18 november 2013 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Patat zijn aardappels.
Friet is gefrituurde patat.
Belgische huisgenootquote:Op maandag 18 november 2013 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Aardappels zijn gewoon aardappelsbelgen
Nee...quote:
Afrikaan -> altijd droge, witte rijst eten.quote:Op maandag 18 november 2013 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee...
Had liever Frans huisgenoot gehad --> altijd wijn in huis
Rus --> vodka
quote:Op maandag 18 november 2013 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Patat is een dom synoniem voor een aardappel.
Friet is gefrituurde aardappel.
oh, slaan daar al die 'ik moet poepen' mededelingen opquote:Op maandag 18 november 2013 16:21 schreef alors het volgende:
Belgen noemen neuken ook poepen. Dat nemen we toch ook niet over?
Ja ik ben dat dus niet.quote:
wat een faalhaasquote:Op maandag 18 november 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)ve-van-10-meter.html
Wat een kanjerdebiel
Kansloosquote:Op maandag 18 november 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een kanjerdebiel
quote:Op maandag 18 november 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een kanjerdebiel
Dat is van een duikplank in een zwembad al linkquote:
Hoi pandaquote:Op maandag 18 november 2013 16:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is van een duikplank in een zwembad al link
Beide irritante reclames.quote:Op maandag 18 november 2013 16:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat de fuck heeft Carglass met Vodafone te maken?![]()
![]()
Nee man goed nummerquote:Op maandag 18 november 2013 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Lion in the Morning Sun al sinds vanmorgen in m'n hoofd.
Kutplaat.
Godverquote:
WAT EEN AVOND! WAT EEN AVOND!quote:Op maandag 18 november 2013 17:39 schreef Pino112 het volgende:
Domien in de avond deze week. Jammer.
quote:Op maandag 18 november 2013 17:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WAT EEN AVOND! WAT EEN AVOND!
Kon het latenquote:
Ik vrees dit al een tijdjequote:Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Roar wordt de het anthem van SR13.![]()
Huilenquote:Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Roar wordt de het anthem van SR13.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |