Letterlijk staan?quote:Op maandag 18 november 2013 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
Of heengaan om te sporten ipv naar meiden te kijken.
Sowieso, laatst fietste ik langs zo'n sportschool. Zie je iedereen suf naar buiten kijken terwijl ze op zo'n loopband staan
daar gaat het nu even niet op jaqquote:Op maandag 18 november 2013 11:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
Waarom denk je dat eventuele leuke meiden op jou zitten te wachten, ts? Dat vind ik een veel interessantere vraag.
Maar ik hoop stiekem toch dat ts er op ingaatquote:
Mwah, hardlopen dan. Maar zo goed zag ik het niet, dus ze konden ook staan.quote:
Ditquote:Op maandag 18 november 2013 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, niet gewoon buiten hardlopen.quote:Sowieso, laatst fietste ik langs zo'n sportschool. Zie je iedereen suf naar buiten kijken terwijl ze op zo'n loopband staan
Ik snap het ook niet, als ik naar de sportschool ga, is dat om dingen te doen die ik thuis of buiten niet kan.quote:Op maandag 18 november 2013 11:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dit
[..]
Sowieso, niet gewoon buiten hardlopen.
Bij welke sportschool vind je wel leuke meiden?quote:Op maandag 18 november 2013 12:17 schreef John5 het volgende:
Goedkope sportschool = veel sloebers = weinig lekkere vrouwen. Vrij logisch wel.
Dit.quote:Op maandag 18 november 2013 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, laatst fietste ik langs zo'n sportschool. Zie je iedereen suf naar buiten kijken terwijl ze op zo'n loopband staan
Tatjana is dom en lelijk.quote:
Maakt niet uit, jij bent toch te arm voor haar.quote:
Zie ook liever dit:quote:Op maandag 18 november 2013 12:53 schreef hart-wrek het volgende:
[..]
Precies, ze is gewoon een lelijke kutslet met veel te grote tieten.
Nee.quote:Op maandag 18 november 2013 12:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit.
En was dat toevallig die Basic-Fit in Utrecht vlakbij het centrum/Oudenoord, Kanovinnie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |