Nouja, ze is wel mens, maar natuurlijk wel supernatural. Ze leeft aan beide kanten blijkbaar.quote:Op maandag 18 november 2013 09:48 schreef kenwel het volgende:
fantastische aflevering. Maar het wordt wel steeds moeilijker te begrijpen allemaal door de dubbelgangers. Ook Bonnie nu weer terug als mens en niet als spook ofzo.
Kijk er uit naar de volgende aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Jaaa daar moet je zelf achter komen hahaquote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef purebliss het volgende:
Ik ben (dankzij netflix) al een tijdje deze serie aan het kijken. Ben nu net aan seizoen 3 begonnen.
Krijgt Elena nou nog eens een relatie met Damon of komt ze weer terug bij Stefan?
Haha flauw!quote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Somebodyx het volgende:
[..]
Jaaa daar moet je zelf achter komen haha
Ja maar dat was toch ook al het probleem toen Amara de cure had genomen en zelfmoord wilde plegen. Maar ja zolang Bonnie leeft is er niks aan de hand en aangezien Bonnie toch haast wel onsterfelijk is, althans echt dood en weg kan ze niet, zie ik voorlopig nog geen probleem!quote:Op maandag 18 november 2013 14:55 schreef Ticootje het volgende:
Maar even een snelle gedachte:
Amara was the anchor, en daarmee bleef the other side door altijd bestaan, ze was immers onsterfelijk. Maar Bonnie is dat niet, ik zie hier toch een probleem.
Zie vorige topic.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef Somebodyx het volgende:
Tja dat vind ik wel dat ze dat er meer in moetenen een beetje spannendere scenes vind ook wel leuk.
Ik zoveel zin in aflevering 9. Iemand al daar iets over gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de juiste papieren maar hebt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:10 schreef Empathologica het volgende:
Right....... Zulke organismen heeft ook elk lab ff in de vriezer liggen...
Maar die flitsen waren vet!
Ik zag het ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Zag ik nou een Stefan en Katherine vonk?
Ik moet zeggen dat ik dit seizoen ook saaier vind dan de eerdere, er wordt iets te veel nadruk gelegd op al die theorie…terwijl de actie er onder lijdt.quote:
Het is nooit voltooid natuurlijk. Jesse was de eerste denk ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Snap alleen niet dat hij dan nooit die druk heeft gevoeld. Hij heeft vaak genoeg vampieren bloed om zich heen gehad!
Nee ik denk niet dat ze nog zo ver waren in de jaren 50. Ik ben zo benieuwd naar die flashbacks hoe hij ontsnapt is..quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is nooit voltooid natuurlijk. Jesse was de eerste denk ik.
Scherp opgemerkt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:51 schreef Somebodyx het volgende:
[..]
Zat een beetje na te denken en dacht aan seizoen 4 als Damon verteld over dat zijn menselijkheid uit was in de jaren 70 in New York. Dan zegt Lexi tegen Damon 'So why did you flip it? What traumatic event was too much for Damon Salvatore to handle?' Waarop hij zegt "leave it to the beaver, the fifties bored me"Ik was al benieuwd wat er was gebeurd en wat zijn reden was om het uit te schakelen, maar na afgelopen aflevering is het volkomen logisch waarom.
Ik ook! Ik snap sommige gewoon niet dat ze het saai vinden. Ik vind het juist knap dat ze nog steeds goede verhaallijnen kunnen neerzetten, in ieder geval hoop ik dat het goed gaat uitpakkeb en dat ze ons nog aangenaam gaan verrassen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:06 schreef Crohnjurist het volgende:
Kan nog wel eens wat worden die nieuwe verhaallijn met die Augustine vampieren, ik blijf in ieder geval wel geboeid door TVD!
Moet je toch es opletten in de afleveringen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:28 schreef casper019 het volgende:
wat een gave laatste episode, maar wat was dat met die augustine vampieren? Is daar eerder al wat van geweest?
wat zijn dat?
jup heb het wel een paar x gehoord, maar er tot nu niet bij stilgestaan...quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Moet je toch es opletten in de afleveringen.Ze hebben al meerdere keren het woord Augustine Vampires naar voren laten komen dit seizoen, maar nog niet echt uitgelegd! Hopelijk in de volgende aflevering wordt er meer duidelijk!
Zoals ik al zei, het moet nog uitgelegd worden.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef casper019 het volgende:
[..]
jup heb het wel een paar x gehoord, maar er tot nu niet bij stilgestaan...
nu kwam het zo duidelijk naar voren, en aangezien het wel eerder benoemd is..
vroeg ik me af, weet iemand al wat het is? of moet het nog uitgelegd worden?
hoe bedoel je?quote:Op zondag 24 november 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:
Hebben jullie goede beelden van de flashbacks?
Nou dat. Het ging wel erg snel.quote:Op zondag 24 november 2013 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had met moeite er 1 gepauzeerd.Was een vies beeld!
Met darmen die eruit getrokken werden ensow. En zonder pauzeren zag ik er één waar Damon een bebloed oog had.
Waarschijnlijk gewoon een seizoens break. Vanwege kerstmis/nieuwjaar. Doen heel veel series. Sommige gaan dan een paar maanden later weer verder.quote:Op zondag 24 november 2013 21:57 schreef casper019 het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
@biene, thx dan heb ik niks gemist![]()
ik zie trouwens dat dit seizoen nog 2 afleveringen geplant heb... komt er dan een seizoens eind?? (NEEE TOCH???)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flashbacks van damon uit aflevering 8.
Blijkbaar spoiler waardig, want uitgerukte nepdarmen en bloedende ogen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ticootje op 25-11-2013 13:31:06 ]I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Misschien even in een spoiler voor mensen met een gevoelige maag?quote:
Het is maar nep mensen, het is maar nep..quote:Op maandag 25 november 2013 13:26 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Misschien even in een spoiler voor mensen met een gevoelige maag?(Ik heb er geen last van, maar anderen misschien)\
Ja, lekker smerige flashbacks zijn het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte echte spoilers, stills van de nieuwe aflevering, the cell. S5e09.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik ga ook heen, ik heb de normale pas gekocht, ik wil toch alleen met Ian op de foto denk ik, en misschien Elijah, maar hoe gaat dat met de fotos kopen?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ehm.. ja het is wel heel erg druk. Ik denk dat er totaal iets van... 350 mensen zijn? 400? Pff moeilijk om in te schatten.
Die normale zou ik dan nemen, en dan los de foto's erbij kopen maar dat is ook echt niet goedkoop. Die Salvatore is het voordeligst qua foto's en handtekeningen.
Er is daar een soort Merchandise kamertje waar je dus van alles en nog wat kan kopen, ook een ticket voor de foto's, handtekeningen etc.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Ik ga ook heen, ik heb de normale pas gekocht, ik wil toch alleen met Ian op de foto denk ik, en misschien Elijah, maar hoe gaat dat met de fotos kopen?
Want op die site staat "per batch" maar wat is nou een batch?
Of kan je daar de fotos ook nog kopen?
Stiekem hoop ik dat Paul Wesley nog komt, Nina mag wel weg blijvenhaha
Oke ik zal het zien! Jij had daar dus je fotos gekocht vorig jaar?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Er is daar een soort Merchandise kamertje waar je dus van alles en nog wat kan kopen, ook een ticket voor de foto's, handtekeningen etc.
Maar, op is op. Ik denk dat ze dat bedoelen met batch.
Echt he!! Ik was the originals leuker gaan vinden, maar na deze aflevering ben ik weer helemaal voor TVD!! En echt Damonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb The Originals nog niet gezien. Ga ik proberen als alle series met winter break zijn, dan is er toch niks.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Echt he!! Ik was the originals leuker gaan vinden, maar na deze aflevering ben ik weer helemaal voor TVD!! En echt Damon
Geen spoiler nodig!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat is die Damon ook een lekkere vent he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien helpt hij Katherina wel, hij nam tenslotte die spuit mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:47 schreef Ticootje het volgende:
Ergens had ik gehoopt dat Aron Elena wel zou helpen…
Hmz.
Nee hoor. Ik hoop het ook! Past veel beter bij elkaar!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
Toffe episode wel! Ben ik alleen de enige die hoopt dat Elena weer bij Stefan beland?Vond hun love scenes zoveel meer indrukwekkend en geloofwaardig dan haar relatie met Damon, eigenlijk.
dat zijn als het ware testprojecten van de doktersquote:Op zondag 15 december 2013 17:01 schreef casper019 het volgende:
Mmm, kan iemand me uitleggen wat het zijn van een augustine vampire precies inhoud?
Nee ik vind het al een tijdje niet zo boeiend meer. Het is niet zo dat ik tijd inplan op vrijdag om meteen te kijken.quote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben vast de enige maar ik vind dit seizoen een beetje mweh.
Je bent idd de enige niet hoor, ik kijk al 2 seizoenen met een half oog.quote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef tliciouz het volgende:
dat augistine vampires had wel goed kunnen worden, maar nu is het weer gejank tussen damon en elena, dat is wel vermoeiendquote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef tliciouz het volgende:
Ik ook helaasquote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef tliciouz het volgende:
ja dat vind ik helaas ook t was echt drama steeds met stefan en elena en nu met damon en elano!quote:Op zondag 15 december 2013 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat augistine vampires had wel goed kunnen worden, maar nu is het weer gejank tussen damon en elena, dat is wel vermoeiend
weer een reden om te kijken.quote:Op maandag 9 december 2013 12:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Die Enzo is ook lekker zeg, jezus christus
Altijd?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
weer een reden om te kijken.
maarre er is nu een feestdagenstop ofzo?
Denk het ook! Wel jammer! Vind het een leuk personage!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat katrine gewoon doodgaat.
Ze beginnen donderdag weerquote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Pff, duurt veul te lang voordat t weer begint. Toch maar eens The originals downloaden dan
Idd, zo lang is 4 dagen toch niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Pff, duurt veul te lang voordat t weer begint. Toch maar eens The originals downloaden dan
De druppel was gevallen en die emmer liep overquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Idd, zo lang is 4 dagen toch niet?
Me too, ik moet eigenlijk nog verder kijken maar heb haast geen tijd joh.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De druppel was gevallen en die emmer liep over
Dus ben nu bij afl 4 vd originals.
Het heeft een gay guy. I'm sold.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Me too, ik moet eigenlijk nog verder kijken maar heb haast geen tijd joh.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |