abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133369208
The Vampire Diaries

http://vampirediaries.wikia.com/wiki/The_Vampire_Diaries_Wiki

Amerikaanse serie (het derde seizoen start op 15 september 2011) die de vampier-trend volgt, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith. Uitgezonden op de CW.

Na de dood van hun ouders proberen Elena en Jeremy Gilbert hun leven weer op te pakken met hun tante Jenna Sommers. Wanneer het nieuwe schooljaar van start gaat, wordt het leven van Elena volledig onderste boven gedraaid door een knappe en mysterieuze nieuwe student Stefan Salvatore. Wat zij en haar vrienden Matt (tevens haar ex), Caroline en Tyler niet weten, is dat Stefan een eeuwenoude vampier is welke een rustig en vredig leventje probeert te leiden. Stefans broer Damon, welke ook een vampier is, is volledig het tegenovergestelde van hem en leeft erg geweldadig. Het enige wat de twee broers delen is hun liefde voor Katherine Pierce, de vampier die er in 1864 voor zorgde dat de broers vampier werden en Elena, Katherines dubbelgangster(!).

Uiteindelijk ontdekt Elena de waarheid en in de loop van het eerste seizoen wordt ook duidelijk dat er naast de vampiers en vampierjagers (geschiedenis leraar Alaric Saltzman én de 'city council' samengesteld uit leden van de familie's die zich als eersten in de stad vestigden) ook heksen, zoals Elenas vriendin Bonnie Bennett, in Mystic Falls wonen. Bovendien komt Elena er achter dat ze geadopteerd is, dat haar oom Jonathan Gilbert eigenlijk haar vader is en dat haar echte moeder, Isobel Flemming (Alarics 'vrouw'), een aantal jaren geleden door Damon in een vampier is veranderd.

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komen steeds meer mensen (zoals o.a. Jeremy) achter het bestaan van de vampiers, blijkt aan het einde van het eerste seizoen dat Katherine terug is en wordt aan het begin van het tweede seizoen onthuld dat sommige leden van de Lockwood familie weerwolven zijn.
Dat is echter niet het enige probleem. Verder in het tweede seizoen blijkt dat er een aantal 'Originals' (eeuwenoude, zeer sterke vampieren) zijn die Elena nodig hebben voor een dodelijk ritueel.

Cast:

Bedacht door:
Producent: Kevin Williamson (Scream, Dawson's Creek)
Producent: Julie Plec
Schrijfster: L.J. Smith

Sites:
CW: officiële site
Wikipedia: wiki.vampire-diaries

Cast en Crew op Twitter:
Nina Dobrev: @ninadobrev
Ian Somerhalder: @iansomerhalder
Candice Accola: @CandiceAccola
Katerina Graham: @KatGraham
Zach Roerig: @Zgeorge222
Michael Trevino: @M_Trevino
Matt Davis: @ErnestoRiley
Sara Canning: @saradjcanning
Kevin Williamson: @kevwilliamson
Julie Plec: @Julieplec

Dit is het USA topic. Zodra er in Amerika een uitzending is uitgezonden kunnen we daar over meepraten. Het hoeft pas onder spoilers als het over een uitzending gaat die nog NIET is geweest. Ook trailers van de volgende uitzending wil niet iedereen zien.

Heb je de laatste aflevering nog niet gezien? Blijf dan even weg tot je ook mee kunt praten.

:W

[ Bericht 1% gewijzigd door Ticootje op 18-11-2013 15:04:56 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133370528
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 09:48 schreef kenwel het volgende:
fantastische aflevering. Maar het wordt wel steeds moeilijker te begrijpen allemaal door de dubbelgangers. Ook Bonnie nu weer terug als mens en niet als spook ofzo.
Kijk er uit naar de volgende aflevering.
Nouja, ze is wel mens, maar natuurlijk wel supernatural. Ze leeft aan beide kanten blijkbaar.
Ben benieuwd verder, vond het trouwens wel leuk om alle 3 de Nina's te zien :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_133371793
Ja jammer dat Bonnie nog steeds leeft, maar wel interessant dat ze nu aan beide kanten leeft en alle supernaturals die doodgaan langs haar moeten. Ben benieuwd wat voor een hel haar leven wordt!
pi_133376353
Samenvatting laatste ep:

Now that he got his memories back Stefan is on a mission to kill Silas so he could get his revenge. When Bonnie meets Amara, Amara shows that she can both see and touch her which she explains is because she is the anchor to the other side. Damon and Elena realize that the only way they could get Bonnie back is by turning her as the anchor to the other side. That's why Damon goes to Qetsiyah and ask if she can do the spell. Qetsiyah reveals that the only way the spell can be done is by getting Amara with Elena and Katherine together and getting a drop of their blood. Katherine tells Qetsiyah that she will give her blood only if Qetsiyah helps her stop Katherine from aging, which Qetsiyah agrees. When Qetsiyah starts the spell, she is able to return Bonnie and then she decides to kill herself. Stefan on the other hand takes Amara so he could use her as bait. Stefan kills Silas and then Amara kills herself. Meanwhile, Nadia tries to get on with Katherine who doesn't want to have anything with her.
pi_133376401
Maar even een snelle gedachte:

Amara was the anchor, en daarmee bleef the other side door altijd bestaan, ze was immers onsterfelijk. Maar Bonnie is dat niet, ik zie hier toch een probleem.
pi_133376730
En spoilers voor de volgende ep: (Spoilers dus!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 november 2013 @ 21:23:44 #7
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_133391220
Ik ben (dankzij netflix) al een tijdje deze serie aan het kijken. Ben nu net aan seizoen 3 begonnen.

Krijgt Elena nou nog eens een relatie met Damon of komt ze weer terug bij Stefan?
pi_133392728
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef purebliss het volgende:
Ik ben (dankzij netflix) al een tijdje deze serie aan het kijken. Ben nu net aan seizoen 3 begonnen.

Krijgt Elena nou nog eens een relatie met Damon of komt ze weer terug bij Stefan?
Jaaa daar moet je zelf achter komen haha
Live your dream x
  maandag 18 november 2013 @ 22:12:21 #9
374533 purebliss
pi_133394460
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Somebodyx het volgende:

[..]

Jaaa daar moet je zelf achter komen haha
Haha flauw!
pi_133396489
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:55 schreef Ticootje het volgende:
Maar even een snelle gedachte:

Amara was the anchor, en daarmee bleef the other side door altijd bestaan, ze was immers onsterfelijk. Maar Bonnie is dat niet, ik zie hier toch een probleem.
Ja maar dat was toch ook al het probleem toen Amara de cure had genomen en zelfmoord wilde plegen. Maar ja zolang Bonnie leeft is er niks aan de hand en aangezien Bonnie toch haast wel onsterfelijk is, althans echt dood en weg kan ze niet, zie ik voorlopig nog geen probleem!
pi_133397751
hoewel ik het alsnog een retegave serie vind, vind ik wel dat ze wel de ''veilige'' kant aanhouden , als jullie snappen wat ik bedoel...
Geen plotselinge shocks (zoals die bij GoT)
pi_133400240
Tja dat vind ik wel dat ze dat er meer in moetenen een beetje spannendere scenes vind ook wel leuk.
Ik zoveel zin in aflevering 9. Iemand al daar iets over gelezen? :)
Live your dream x
pi_133414727
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef Somebodyx het volgende:
Tja dat vind ik wel dat ze dat er meer in moetenen een beetje spannendere scenes vind ook wel leuk.
Ik zoveel zin in aflevering 9. Iemand al daar iets over gelezen? :)
Zie vorige topic.
Gewoon normaal doen ja.
pi_133518217
Niemand nog gekeken blijkbaar? :o ik mag vanavond weer, haha
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:23:54 #15
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133521722
Zag ik nou een Stefan en Katherine vonk?

En even een random rare speculatie: Ik hoop niet dat Jeremy en Bonnie één of ander anker baby krijgen. Ze hadden zoveel aandacht voor hun speciale "scene"!

Uh oh! Damon ...... Is dus een augustine vampire?! Ik wil nou wel eens weten wat dat nou betekent! Denk dat we daar volgende aflevering meer van krijgen.

EN WTF! :o Ik probeerde één van die beelden te pauzeren van die flitsen. Eeeww! :o WTF hebben ze met hem gedaan! Ik zag één of andere ranzig beeld waarbij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133523080
Right....... Zulke organismen heeft ook elk lab ff in de vriezer liggen...

Maar die flitsen waren vet!
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:55:05 #17
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_133524745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:10 schreef Empathologica het volgende:
Right....... Zulke organismen heeft ook elk lab ff in de vriezer liggen...

Maar die flitsen waren vet!
Als je de juiste papieren maar hebt.

In 1 van die flitsen liep er ook bloed uit zijn oog.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_133524867
Ebola is een niveau 4 organisme, dus moet je werken met zo'n astronautenpak en shit :P
pi_133525859
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Zag ik nou een Stefan en Katherine vonk?

Ik zag het ook :Y
pi_133527188
Vond dat met Damon op het einde zo tof. Toen hij zn initialen in de muur gekrast zag.
Live your dream x
pi_133527616
saaie aflevering
pi_133540278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 20:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
saaie aflevering
Ik moet zeggen dat ik dit seizoen ook saaier vind dan de eerdere, er wordt iets te veel nadruk gelegd op al die theorie…terwijl de actie er onder lijdt.
pi_133540685
Saai? Ik vind dit juist spannend en interessant! :0 Ik vind dit seizoen leuker dan seizoen 4 hoor!
Live your dream x
pi_133540754
Ik vind het ook niet echt heel saai hoor :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_133542935
Ik vind het ook saai :@ dat hele college sfeertje vind ik helemaal niet leuk.
All good things are wild and free.
pi_133545171
Ik hoop dat Damon een sterke vampierbloed drinkende vampier wordt. :)
  zaterdag 23 november 2013 @ 14:52:54 #27
318361 Bienelientjee
pi_133545366
Snap alleen niet dat hij dan nooit die druk heeft gevoeld. Hij heeft vaak genoeg vampieren bloed om zich heen gehad!
pi_133545664
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Snap alleen niet dat hij dan nooit die druk heeft gevoeld. Hij heeft vaak genoeg vampieren bloed om zich heen gehad!
Het is nooit voltooid natuurlijk. Jesse was de eerste denk ik.
pi_133546589
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:08 schreef Tyron het volgende:

[..]

Het is nooit voltooid natuurlijk. Jesse was de eerste denk ik.
Nee ik denk niet dat ze nog zo ver waren in de jaren 50. Ik ben zo benieuwd naar die flashbacks hoe hij ontsnapt is..

Zat een beetje na te denken en dacht aan seizoen 4 als Damon verteld over dat zijn menselijkheid uit was in de jaren 70 in New York. Dan zegt Lexi tegen Damon 'So why did you flip it? What traumatic event was too much for Damon Salvatore to handle?' Waarop hij zegt "leave it to the beaver, the fifties bored me"Ik was al benieuwd wat er was gebeurd en wat zijn reden was om het uit te schakelen, maar na afgelopen aflevering is het volkomen logisch waarom.
Live your dream x
pi_133546837
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:51 schreef Somebodyx het volgende:

[..]

Zat een beetje na te denken en dacht aan seizoen 4 als Damon verteld over dat zijn menselijkheid uit was in de jaren 70 in New York. Dan zegt Lexi tegen Damon 'So why did you flip it? What traumatic event was too much for Damon Salvatore to handle?' Waarop hij zegt "leave it to the beaver, the fifties bored me"Ik was al benieuwd wat er was gebeurd en wat zijn reden was om het uit te schakelen, maar na afgelopen aflevering is het volkomen logisch waarom.
Scherp opgemerkt. :)
pi_133546918
Kan nog wel eens wat worden die nieuwe verhaallijn met die Augustine vampieren, ik blijf in ieder geval wel geboeid door TVD!
pi_133566013
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:06 schreef Crohnjurist het volgende:
Kan nog wel eens wat worden die nieuwe verhaallijn met die Augustine vampieren, ik blijf in ieder geval wel geboeid door TVD!
Ik ook! Ik snap sommige gewoon niet dat ze het saai vinden. Ik vind het juist knap dat ze nog steeds goede verhaallijnen kunnen neerzetten, in ieder geval hoop ik dat het goed gaat uitpakkeb en dat ze ons nog aangenaam gaan verrassen.
Live your dream x
pi_133583013
wat een gave laatste episode, maar wat was dat met die augustine vampieren? Is daar eerder al wat van geweest?
wat zijn dat?
  zondag 24 november 2013 @ 19:38:31 #34
318361 Bienelientjee
pi_133583517
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:28 schreef casper019 het volgende:
wat een gave laatste episode, maar wat was dat met die augustine vampieren? Is daar eerder al wat van geweest?
wat zijn dat?
Moet je toch es opletten in de afleveringen. :P Ze hebben al meerdere keren het woord Augustine Vampires naar voren laten komen dit seizoen, maar nog niet echt uitgelegd! Hopelijk in de volgende aflevering wordt er meer duidelijk!
pi_133587592
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Moet je toch es opletten in de afleveringen. :P Ze hebben al meerdere keren het woord Augustine Vampires naar voren laten komen dit seizoen, maar nog niet echt uitgelegd! Hopelijk in de volgende aflevering wordt er meer duidelijk!
jup heb het wel een paar x gehoord, maar er tot nu niet bij stilgestaan...
nu kwam het zo duidelijk naar voren, en aangezien het wel eerder benoemd is..
vroeg ik me af, weet iemand al wat het is? of moet het nog uitgelegd worden?
  zondag 24 november 2013 @ 21:47:20 #36
318361 Bienelientjee
pi_133590455
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef casper019 het volgende:

[..]

jup heb het wel een paar x gehoord, maar er tot nu niet bij stilgestaan...
nu kwam het zo duidelijk naar voren, en aangezien het wel eerder benoemd is..
vroeg ik me af, weet iemand al wat het is? of moet het nog uitgelegd worden?
Zoals ik al zei, het moet nog uitgelegd worden. :P
pi_133590655
Hebben jullie goede beelden van de flashbacks?
  zondag 24 november 2013 @ 21:56:28 #38
318361 Bienelientjee
pi_133590943
Ik had met moeite er 1 gepauzeerd. :D Was een vies beeld! _O- Met darmen die eruit getrokken werden ensow. En zonder pauzeren zag ik er één waar Damon een bebloed oog had.
pi_133590985
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:
Hebben jullie goede beelden van de flashbacks?
hoe bedoel je?

@biene, thx dan heb ik niks gemist :)

ik zie trouwens dat dit seizoen nog 2 afleveringen geplant heb... komt er dan een seizoens eind?? (NEEE TOCH???)
pi_133591048
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had met moeite er 1 gepauzeerd. :D Was een vies beeld! _O- Met darmen die eruit getrokken werden ensow. En zonder pauzeren zag ik er één waar Damon een bebloed oog had.
Nou dat. Het ging wel erg snel.
  zondag 24 november 2013 @ 21:59:06 #41
318361 Bienelientjee
pi_133591086
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:57 schreef casper019 het volgende:

[..]

hoe bedoel je?

@biene, thx dan heb ik niks gemist :)

ik zie trouwens dat dit seizoen nog 2 afleveringen geplant heb... komt er dan een seizoens eind?? (NEEE TOCH???)
Waarschijnlijk gewoon een seizoens break. Vanwege kerstmis/nieuwjaar. Doen heel veel series. Sommige gaan dan een paar maanden later weer verder.
pi_133600575
Volgende week is er ook geen episode zie ik, 5 december en 12 december wel. En daarna ook niet meer. Denk begin januari ofzo.
Gewoon normaal doen ja.
pi_133606350
Dit seizoen heeft gewoon 22 afleveringen.. en bah die flashbacks waren niet zo fris.
http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Damon_Salvatore
Even naar beneden scrollen voor de foto's van de flashbacks.. aww heb medelijden met hem..
Live your dream x
pi_133606668
SPOILER
Flashbacks van damon uit aflevering 8.

Blijkbaar spoiler waardig, want uitgerukte nepdarmen en bloedende ogen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ticootje op 25-11-2013 13:31:06 ]
pi_133606703
shit had ik zelf al
  maandag 25 november 2013 @ 13:26:07 #46
318361 Bienelientjee
pi_133606745
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:24 schreef Ticootje het volgende:
shit had ik zelf al
Misschien even in een spoiler voor mensen met een gevoelige maag? :P (Ik heb er geen last van, maar anderen misschien)\

Ja, lekker smerige flashbacks zijn het! :D
pi_133606774
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:26 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Misschien even in een spoiler voor mensen met een gevoelige maag? :P (Ik heb er geen last van, maar anderen misschien)\

Ja, lekker smerige flashbacks zijn het! :D
Het is maar nep mensen, het is maar nep..

Vampieren bestaan helemaal niet. En ze doen ook geen darmen uit vampiers halen. Echt niet.
  maandag 25 november 2013 @ 13:27:47 #48
318361 Bienelientjee
pi_133606787
Ja, je snapt best hoe ik het bedoelde :D
  maandag 25 november 2013 @ 13:30:24 #49
318361 Bienelientjee
pi_133606841
Ben trouwens wel erg benieuwd naar deze augustine praktijken! :D Zeker door die flashbacks. Vind het een leuk seizoen tot nu toe!
pi_133607197
SPOILER
Echte echte spoilers, stills van de nieuwe aflevering, the cell. S5e09.
pi_133607276
pi_133628634
Ik wil een webclip jongens.. :0 Hoe kan ik fucking 2 weken wachten?
Live your dream x
pi_133653407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ehm.. ja het is wel heel erg druk. Ik denk dat er totaal iets van... 350 mensen zijn? 400? Pff moeilijk om in te schatten.

Die normale zou ik dan nemen, en dan los de foto's erbij kopen maar dat is ook echt niet goedkoop. Die Salvatore is het voordeligst qua foto's en handtekeningen.
Ik ga ook heen, ik heb de normale pas gekocht, ik wil toch alleen met Ian op de foto denk ik, en misschien Elijah, maar hoe gaat dat met de fotos kopen?
Want op die site staat "per batch" maar wat is nou een batch?

Of kan je daar de fotos ook nog kopen?
Stiekem hoop ik dat Paul Wesley nog komt, Nina mag wel weg blijven ;) haha
pi_133669193
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef Chelle23 het volgende:

[..]

Ik ga ook heen, ik heb de normale pas gekocht, ik wil toch alleen met Ian op de foto denk ik, en misschien Elijah, maar hoe gaat dat met de fotos kopen?
Want op die site staat "per batch" maar wat is nou een batch?

Of kan je daar de fotos ook nog kopen?
Stiekem hoop ik dat Paul Wesley nog komt, Nina mag wel weg blijven ;) haha
Er is daar een soort Merchandise kamertje waar je dus van alles en nog wat kan kopen, ook een ticket voor de foto's, handtekeningen etc.

Maar, op is op. Ik denk dat ze dat bedoelen met batch.
Gewoon normaal doen ja.
pi_133681683
Ik ga ook! Ik heb er zin in! :D
Live your dream x
pi_133687048
Waarom zijn die cons zo duur *zucht* :{
pi_133777876
Leuk! @Sombodyx

Ja @MissRelin ik vind het ook echt veel te veel geld, en ik heb zelfs de normale pas nog. Het is dat ik een meevallertje had en me zelf heb getrakteerd op iets leuks wat ik graag wil, anders had ik het denk ik ook niet gedaan.
pi_133777939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Er is daar een soort Merchandise kamertje waar je dus van alles en nog wat kan kopen, ook een ticket voor de foto's, handtekeningen etc.

Maar, op is op. Ik denk dat ze dat bedoelen met batch.
Oke ik zal het zien! Jij had daar dus je fotos gekocht vorig jaar?
pi_133972560
episode van gisteren was zo goed! O+
pi_133973168
Deze episode was gewoon amazing. Zag het zo niet aankomen dat Damon die hele whitmore familie had uitgeroeid. En dan liet hij ook nog Enzo achter in die brand... echt wat een heerlijk accent heeft die vent.. omg
Live your dream x
pi_133976430
Gave episode!! Vooral t einde vond ik verassend!
pi_133978897
We hadden Enzo niet echt dood zien gaan, dus de kans dat hij leefde zat er natuurlijk nog in! Wel goede aflevering.
Stefan O+ Katherine !!
pi_133993912
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 09:59 schreef loezzzje het volgende:
episode van gisteren was zo goed! O+
Echt he!! Ik was the originals leuker gaan vinden, maar na deze aflevering ben ik weer helemaal voor TVD!! En echt Damon O+
pi_133995569
Ik vond het de laatste weken een beetje ingekakt, maar gister was super O+
SPOILER
pi_134011156
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Echt he!! Ik was the originals leuker gaan vinden, maar na deze aflevering ben ik weer helemaal voor TVD!! En echt Damon O+
Ik heb The Originals nog niet gezien. Ga ik proberen als alle series met winter break zijn, dan is er toch niks.

Damon ziet er zo goed uit dit seizoen O+
pi_134016297
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat is die Damon ook een lekkere vent he :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Geen spoiler nodig!!
pi_134017712
Ik was The Originals eigenlijk leuker gaan vinden dan TVD want deze laatste werd echt een beetje saai. Deze aflevering vond ik echter wel weer helemaal goed ^O^ Stefan & Katherine *O* En daarnaast heel erg interessant om meer te horen over Damons verleden en zijn goede vriend die blijkbaar nu nog leeft. Ben benieuwd hoe ze beide gaan reageren als ze elkaar weer zien. En ik ben benieuwd wat die jongen die een afstammeling is van de Widmore familie gaat doen nu hij alles weet. En eigenlijk best wel een ziek idee dat Elena's vader ook deze experimenten deed :o
pi_134018541
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:45 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Geen spoiler nodig!!
ik denk dat we het daar idd allemaal wel over eens zijn dat het een lekkere vent is :9~
pi_134021985
:D True true.. O+
pi_134077984
Die Enzo is ook lekker zeg, jezus christus :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_134186277
Toffe episode! en gave introductie van nieuwe personage!
pi_134191473
Ergens had ik gehoopt dat Aron Elena wel zou helpen…

Hmz.
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:54:07 #73
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_134223455
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 15:47 schreef Ticootje het volgende:
Ergens had ik gehoopt dat Aron Elena wel zou helpen…

Hmz.
Misschien helpt hij Katherina wel, hij nam tenslotte die spuit mee.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:50:12 #74
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_134229880
Toffe episode wel! Ben ik alleen de enige die hoopt dat Elena weer bij Stefan beland? :@ Vond hun love scenes zoveel meer indrukwekkend en geloofwaardig dan haar relatie met Damon, eigenlijk.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_134230498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
Toffe episode wel! Ben ik alleen de enige die hoopt dat Elena weer bij Stefan beland? :@ Vond hun love scenes zoveel meer indrukwekkend en geloofwaardig dan haar relatie met Damon, eigenlijk.
Nee hoor. Ik hoop het ook! Past veel beter bij elkaar!
pi_134252567
Ik word moe van al dat "IK BEN NIET GOED GENOEG VOOR JE" gelul, en als ze nu terug zou gaan naar Stefan zou het allemaal wel heel erg goedkoop worden. :{

Verder een goede beslissing van Damon, hopelijk raakt hij weer een beetje op zijn oude 'verkeerde' pad. :)
pi_134252637

Damon en Elena zitten weer gewoon bij elkaar alsof er niets aan de hand is, apart.
pi_134295300
Mmm, kan iemand me uitleggen wat het zijn van een augustine vampire precies inhoud?
pi_134302069
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:01 schreef casper019 het volgende:
Mmm, kan iemand me uitleggen wat het zijn van een augustine vampire precies inhoud?
dat zijn als het ware testprojecten van de dokters

maar dat is toch wel duidelijk uitgelegd
pi_134302738
Ik ben vast de enige maar ik vind dit seizoen een beetje mweh. :@
All good things are wild and free.
pi_134304250
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef tliciouz het volgende:
Nee ik vind het al een tijdje niet zo boeiend meer. Het is niet zo dat ik tijd inplan op vrijdag om meteen te kijken.
pi_134304685
quote:
Je bent idd de enige niet hoor, ik kijk al 2 seizoenen met een half oog.
pi_134307983
quote:
dat augistine vampires had wel goed kunnen worden, maar nu is het weer gejank tussen damon en elena, dat is wel vermoeiend
  maandag 16 december 2013 @ 00:01:29 #84
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_134314823
quote:
Ik ook helaas ;(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_134315351
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 21:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

dat augistine vampires had wel goed kunnen worden, maar nu is het weer gejank tussen damon en elena, dat is wel vermoeiend
ja dat vind ik helaas ook t was echt drama steeds met stefan en elena en nu met damon en elano!
pi_134394010
Ja ik hoop dat ze ons nog gaan verrassen.
Live your dream x
pi_134692503
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Die Enzo is ook lekker zeg, jezus christus :o
weer een reden om te kijken.

maarre er is nu een feestdagenstop ofzo?
pi_134693776
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

weer een reden om te kijken.

maarre er is nu een feestdagenstop ofzo?
Altijd?
pi_135520733
Ik denk dat katrine gewoon doodgaat.
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:34:56 #90
374533 purebliss
pi_135528779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat katrine gewoon doodgaat.
Denk het ook! Wel jammer! Vind het een leuk personage!
pi_135718504
Vandaag pas de laatste episode gekeken. Ik vind het nog steeds wel erg leuk hoor.
Ik hoop dat Kath niet dood gaat, ze is zo leuk met Stefan samen <3

En Enzo mag ook wel blijven, dat accent is geil
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:39:23 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135727979
Pff, duurt veul te lang voordat t weer begint. Toch maar eens The originals downloaden dan :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 20 januari 2014 @ 21:23:57 #93
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_135737696
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Pff, duurt veul te lang voordat t weer begint. Toch maar eens The originals downloaden dan :D
Ze beginnen donderdag weer *O*
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_135756176
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Idd, zo lang is 4 dagen toch niet? :D
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:25:56 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135756284
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Idd, zo lang is 4 dagen toch niet? :D
De druppel was gevallen en die emmer liep over :P
Dus ben nu bij afl 4 vd originals.
L'Amour menaçant:
pi_135763219
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De druppel was gevallen en die emmer liep over :P
Dus ben nu bij afl 4 vd originals.
Me too, ik moet eigenlijk nog verder kijken maar heb haast geen tijd joh.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:20:20 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135763408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Me too, ik moet eigenlijk nog verder kijken maar heb haast geen tijd joh.
Het heeft een gay guy. I'm sold.
L'Amour menaçant:
pi_135764087
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het heeft een gay guy. I'm sold.
Wie dan?
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:43:43 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135764464
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wie dan?
SPOILER
L'Amour menaçant:
pi_135764631
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ohja, dat weet ik nog wel :D
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')