Omdat Klaus interesse had in Katharina. Stefan was gewoon een vriend tig jaar terug en is daarna niet doodgegaan ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar zat vandaag ineens zo te denken... als Stefan ook een doppelganger is en die ene doos al eeuwen lang heeft moeten toekijken hoe de doppelgangers van Silas en dingetje elke generatie elkaar weer vinden.... waarom heeft niemand, maar dan ook niemand (Originals, andere vampies die al langer meegaan) nooit opgemerkt dat er ook verschillende Stefans zijn? Terwijl dat van Elena en Katherine dus wel al breeduit bekend was.
vampieren hebben geen hartslag ... dacht ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef Tyron het volgende:
Misschien had Katherine bloed van haar dochter in zich en is ze nu weer een vampier ofzo
In tvd wel dacht ikquote:Op maandag 4 november 2013 21:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
vampieren hebben geen hartslag ... dacht ik
Dat is zoooo leuk! Ik ben dit jaar geweestquote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef Somebodyx het volgende:
Jaa er zullen heus wel wat menselijke stefans hebben rondgelopen, maar die waren denk ik niet zo belangrijk.
Maar jongens ik ga Ian Somerhalder ontmoeten in brussel bij een convenie!!!! Waaaaahhh
Kol, Elijah, Bonnie en Damon dus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat is zoooo leuk! Ik ben dit jaar geweestWas echt geweldig. Wie komen er nog meer?
Hmm ik weet het niet.. ik weet wel dat ze koud aanvoelen. En ze hebben mensen bloed nodig om te overleven, maar of ze een kloppend hart hebben? Geen idee..quote:
Ze hebben wel een hart, want als ze stoppen met bloed drinken dan stopt de hart ook en worden ze langzamer en verandert hun huid enzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:44 schreef Somebodyx het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet.. ik weet wel dat ze koud aanvoelen. En ze hebben mensen bloed nodig om te overleven, maar of ze een kloppend hart hebben? Geen idee..
Ik zou extra goed op je tas letten... (Was toch jij die daar bestolen was vorig jaar Mrs Salvatore? Of ben ik weer dingen door elkaar aan het halen..)quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef Somebodyx het volgende:
[..]
Kol, Elijah, Bonnie en Damon dus.
En nog een onbekende gast!
Heb er zoveel zin in!!
Kan je iets vertellen over jouw ervaringen? Ik heb een Salvatore pas. Wat had jij?
Ok, Nathaniel Buzolic (Kol) is zoooo leuk in het echt! Echt fantastisch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef Somebodyx het volgende:
[..]
Kol, Elijah, Bonnie en Damon dus.
En nog een onbekende gast!
Heb er zoveel zin in!!
Kan je iets vertellen over jouw ervaringen? Ik heb een Salvatore pas. Wat had jij?
Klopt ja, maar dat is niet op de conventie zelf gebeurd maar in een kroeg 's avonds.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zou extra goed op je tas letten... (Was toch jij die daar bestolen was vorig jaar Mrs Salvatore? Of ben ik weer dingen door elkaar aan het halen..)
Hahaha ja, toen ik er was, was er 1 persoon met zo'n pasquote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef Ticootje het volgende:
TOTAAL PAS ALLEEN DOOR VEILING
Slechts drie eenheden
(Openingsbod ¤1000)
OMG
Er zijn dus echt mensen die dat er voor over hebben… Wow en 40+ en dan dus verslingert zijn aan een tienerdrama...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hahaha ja, toen ik er was, was er 1 persoon met zo'n paseen vrouw van +40 ofzo
Ehm.. ja het is wel heel erg druk. Ik denk dat er totaal iets van... 350 mensen zijn? 400? Pff moeilijk om in te schatten.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Ticootje het volgende:
Maar je kunt nu dus alleen nog de exclusive pas krijgen.. 450 eu. Meh!
Of een normale, maar dan moet je de foto enzo apart kopen
Is het onwijs druk? Hoeveel mensen moet je aan denken?
Zeker 350 vrouwen/meisjesquote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ehm.. ja het is wel heel erg druk. Ik denk dat er totaal iets van... 350 mensen zijn? 400? Pff moeilijk om in te schatten.
Die normale zou ik dan nemen, en dan los de foto's erbij kopen maar dat is ook echt niet goedkoop. Die Salvatore is het voordeligst qua foto's en handtekeningen.
Ik vind alleen de gasten niet leuk… Ik zou veel liever paul en nina zien. De 2 originals vind ik niet erg boeiend, en het is ook geen vampier diaries meer… Bonnie… Tja, bonnie…quote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ehm.. ja het is wel heel erg druk. Ik denk dat er totaal iets van... 350 mensen zijn? 400? Pff moeilijk om in te schatten.
Die normale zou ik dan nemen, en dan los de foto's erbij kopen maar dat is ook echt niet goedkoop. Die Salvatore is het voordeligst qua foto's en handtekeningen.
Nina is sowieso vrij lastig om op conventies te krijgen geloof ik... vorig jaar heeft ze ook nog afgezegd voor minimaal 1 conventie... Paul gaat dit jaar in elk geval in Wenen zijn (daar ga ik heen namelijk), maar die hebben verder nog niet heel veel bekendgemaakt.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind alleen de gasten niet leuk… Ik zou veel liever paul en nina zien. De 2 originals vind ik niet erg boeiend, en het is ook geen vampier diaries meer… Bonnie… Tja, bonnie…
Maar 350 mensen vind ik nog wel meevallen. Ik zat meer richting 1000 te denken, dat zou ik überhaupt al niet trekken.
Nee, verrassend veel mannen nog hoor!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zeker 350 vrouwen/meisjes.
Geen Caroline, Elena of Rebekah, maar dan krijg je Bonnie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |