abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132714012
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

idd, ik ergerde me eerst dood aan Caroline en nu vind ik haar geweldig :D
Haha same!
pi_132729177
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 12:29 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

:Y Die mag best wel eens een extra hamburgertje eten.
En zo te zien was ze naar een lekker zonnige vakantiebestemming geweest :P
Heb eventjes alles teruggelezen en dit vond ik toch wel erg grappig en viel me ook al op. Elena is een vampier, kan niet tegen de zon en al helemaal niet bruin worden haha.

De laatste aflevering vond ik erg goed. Ik kreeg echt kippenvelmomentjes toen elena al die oude dingen liet zien aan stefan en dat nummer 'gravity' die ook in seizoen 1 voorkwam was ook weer mooi :D
En zo zielig..die begrafenis van Bonnie :'(
Ben heel benieuwd naar de volgende aflevering. Maar met de verhaallijn denk ik mwah..hoop dat het nog beter word.
Live your dream x
pi_132800748
Wauw wat een aflevering! Ik vond hem echt zeer boeiend, maar helaad voordat ik hem keek zag ik al een paar spoilers waardoor het minder spannend was. Daar moet echt voor uitkijken. - Vond het zo mooi dat Katherine haar dochter had teruggevonden en het was daarbij echt shocking haha. Maaar Nadia is nu wel 10 keer zo interessant geworden voor mij.- Ik merk dat er niet superveel verschil is tussen Stefan en Silas.. maar ik vond wel dat Paul het goed neerzetten. Het zijn subtiele verschillen, maar ze zijn er wel. Vond het ook leuk dat er eens een scene was waar ze allebei in zaten.- Damon.. what are you doing??? Vond dat laatste echt zielig voor Katherine, maar ze leeft nog. Vond Damon wel leuk dat hij weer eens een beetje een badboy was.- Aaron, wat een schatje. Vind hem nu al leuk en hoop dat elena en hij vrienden blijven, geen nieuwe love interest, want ik ben voor Delena. Hoop wel dat die maxfield niet gelijk hem helemaal inlicht dat er vampiers zijn. Ik wil dat hij daar zelf achter gaat komen bij Elena.- Vond het een top aflevering en ben benieuwd of we Tyler gaan zien in The Originals.. ga hem wel missen in Tvd denk ik.
Live your dream x
pi_132803690
Is Kathrine nu Silas?
Be brave. Be kind.
pi_132806966
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:17 schreef Esje-lief het volgende:
Is Kathrine nu Silas?
Wat :?

Hoe kom je daar bij?
pi_132807008
Misschien had Katherine bloed van haar dochter in zich en is ze nu weer een vampier ofzo :?
pi_132811714
Toffe aflevering! Ben benieuwd wat Katherine nu is!

En ik denk dat Tyler wel eens naar The Originals kan verhuizen. Er zit daar nog een niet nader geïdentificeerde weerwolf die Hayley toch heeft gered in dat bos? Waar toen zo'n halve slachtpartij plaatsvond? Misschien is dat Tyler wel geweest?
pi_132815663
Ik ben zeer benieuwd hoe ze die crossovers gaan doen.. want het moet voor de mensen die the originals kijken en niet tvd kijkbaar zijn en andersom. Ik ben zeer benieuwd.

Er waren ook geruchten dat Klaus een paar keer langskomt in tvd dit seizoen.
Live your dream x
pi_132815679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:17 schreef Esje-lief het volgende:
Is Kathrine nu Silas?
Wut? :0
Live your dream x
pi_132817563
de actrice achter Qetsiyah ....steengoed bezig!! :D
pi_132819900
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:49 schreef EilandjeOnline het volgende:
de actrice achter Qetsiyah ....steengoed bezig!! :D
Knappe dame ook :)
pi_132826796
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef Tyron het volgende:
Misschien had Katherine bloed van haar dochter in zich en is ze nu weer een vampier ofzo :?
Dat is dus ook wat ik dacht. Ben benieuwd naar de volgende episode.
Ben er niet rouwig om trouwens dat Tyler nu weg gaat. Caroline is toe aan een nieuwe hottie. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_132834395
Leuke aflevering, benieuwd wat Katherine nu is…wist trouwens niet dat ze een kind had.

Hopelijk komen we Tyler nergens anders meer tegen…… :W
pi_132834808
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Koningin het volgende:
Leuke aflevering, benieuwd wat Katherine nu is…wist trouwens niet dat ze een kind had.

Hopelijk komen we Tyler nergens anders meer tegen…… :W
Ja voordat ze vampier werd kreeg ze een baby, dat is toen wel naar voren gekomen in s2.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132837752
Helaas

vampirediaries twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 04:04:08 Guess who's heading to the @Originals! Here's the scoop: http://t.co/Uu53OHcY3T reageer retweet
pi_132848166
Dat gvoel kreeg ik... maar na de preview is het duidelijk dat dat niet waar is...
Be brave. Be kind.
pi_132850753
Jawel wel waar. Het is officieel bevestigd dat Tyler nu in the Originals verschijnt. Maar nu gaan er wel heel veel personen weg. Ik heb het gevoel dat de producers meer aandacht schenken aan de nieuwe show dan aan tvd.. maar ik kan het mis hebben. Ik hoop dat tvd nog uitgroeid tot een geweldige verhaallijn
Live your dream x
pi_132859674
wow wat een gave laatste epsiode!
pi_132887539
Eh, hoe kwam kathrine nu aan bloed in haar systeem? Ik mis wat?
  maandag 4 november 2013 @ 14:01:41 #195
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_132887703
Bedoel je de vraag waarom ze nog leeft na "leeggezogen" te zijn door Silas? Denk dat die vraag bij ieder van ons wel speelt. :P
pi_132887849
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Bedoel je de vraag waarom ze nog leeft na "leeggezogen" te zijn door Silas? Denk dat die vraag bij ieder van ons wel speelt. :P
Ah, ik dacht dat ik een punt ergens gemist had dat ze vampierenbloed in haar systeem had.

Maar goed, ik gok op een soort onsterfelijkheid van degene die de cure heeft genomen ofzo… Of dat je enkel en alleen jezelf van het leven kan beroven.. Er zal wel een addertje onder het gras verstopt zijn.
  maandag 4 november 2013 @ 14:09:29 #197
318361 Bienelientjee
pi_132887993
De cure maakte je toch juist sterfelijk, zodat je dus kon sterven? Mjah, ik weet het verder ook niet. :D We zullen het zien deze week! :D
pi_132888020
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:09 schreef Bienelientjee het volgende:
De cure maakte je toch juist sterfelijk, zodat je dus kon sterven? Mjah, ik weet het verder ook niet. :D We zullen het zien deze week! :D
Het zal wel niet zo makkelijk zijn…

Ze zullen vast 10 weerwolven, 30 heksen en 7 mensen moeten opofferen ofzo. :')
  maandag 4 november 2013 @ 14:21:34 #199
318361 Bienelientjee
pi_132888358
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het zal wel niet zo makkelijk zijn…

Ze zullen vast 10 weerwolven, 30 heksen en 7 mensen moeten opofferen ofzo. :')
_O- :D
pi_132892632
Vond wel dat Elena naar het hele ritueel nogal stilletjes stond te kijken, had gedacht dat zij wel zou beginnen te schreeuwen omdat Damon Katherine dwong.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')