Haha same!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
idd, ik ergerde me eerst dood aan Caroline en nu vind ik haar geweldig
Heb eventjes alles teruggelezen en dit vond ik toch wel erg grappig en viel me ook al op. Elena is een vampier, kan niet tegen de zon en al helemaal niet bruin worden haha.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]Die mag best wel eens een extra hamburgertje eten.
En zo te zien was ze naar een lekker zonnige vakantiebestemming geweest
Knappe dame ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:49 schreef EilandjeOnline het volgende:
de actrice achter Qetsiyah ....steengoed bezig!!
Dat is dus ook wat ik dacht. Ben benieuwd naar de volgende episode.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef Tyron het volgende:
Misschien had Katherine bloed van haar dochter in zich en is ze nu weer een vampier ofzo
Ja voordat ze vampier werd kreeg ze een baby, dat is toen wel naar voren gekomen in s2.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Koningin het volgende:
Leuke aflevering, benieuwd wat Katherine nu is…wist trouwens niet dat ze een kind had.
Hopelijk komen we Tyler nergens anders meer tegen……
twitter:vampirediaries twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 04:04:08Guess who's heading to the @Originals! Here's the scoop: http://t.co/Uu53OHcY3T reageer retweet
Ah, ik dacht dat ik een punt ergens gemist had dat ze vampierenbloed in haar systeem had.quote:Op maandag 4 november 2013 14:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Bedoel je de vraag waarom ze nog leeft na "leeggezogen" te zijn door Silas? Denk dat die vraag bij ieder van ons wel speelt.
Het zal wel niet zo makkelijk zijn…quote:Op maandag 4 november 2013 14:09 schreef Bienelientjee het volgende:
De cure maakte je toch juist sterfelijk, zodat je dus kon sterven? Mjah, ik weet het verder ook niet.We zullen het zien deze week!
quote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het zal wel niet zo makkelijk zijn…
Ze zullen vast 10 weerwolven, 30 heksen en 7 mensen moeten opofferen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |