Ik ga ook heen, ik heb de normale pas gekocht, ik wil toch alleen met Ian op de foto denk ik, en misschien Elijah, maar hoe gaat dat met de fotos kopen?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ehm.. ja het is wel heel erg druk. Ik denk dat er totaal iets van... 350 mensen zijn? 400? Pff moeilijk om in te schatten.
Die normale zou ik dan nemen, en dan los de foto's erbij kopen maar dat is ook echt niet goedkoop. Die Salvatore is het voordeligst qua foto's en handtekeningen.
Er is daar een soort Merchandise kamertje waar je dus van alles en nog wat kan kopen, ook een ticket voor de foto's, handtekeningen etc.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Ik ga ook heen, ik heb de normale pas gekocht, ik wil toch alleen met Ian op de foto denk ik, en misschien Elijah, maar hoe gaat dat met de fotos kopen?
Want op die site staat "per batch" maar wat is nou een batch?
Of kan je daar de fotos ook nog kopen?
Stiekem hoop ik dat Paul Wesley nog komt, Nina mag wel weg blijvenhaha
Oke ik zal het zien! Jij had daar dus je fotos gekocht vorig jaar?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Er is daar een soort Merchandise kamertje waar je dus van alles en nog wat kan kopen, ook een ticket voor de foto's, handtekeningen etc.
Maar, op is op. Ik denk dat ze dat bedoelen met batch.
Echt he!! Ik was the originals leuker gaan vinden, maar na deze aflevering ben ik weer helemaal voor TVD!! En echt Damonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb The Originals nog niet gezien. Ga ik proberen als alle series met winter break zijn, dan is er toch niks.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Echt he!! Ik was the originals leuker gaan vinden, maar na deze aflevering ben ik weer helemaal voor TVD!! En echt Damon
Geen spoiler nodig!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat is die Damon ook een lekkere vent he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien helpt hij Katherina wel, hij nam tenslotte die spuit mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:47 schreef Ticootje het volgende:
Ergens had ik gehoopt dat Aron Elena wel zou helpen…
Hmz.
Nee hoor. Ik hoop het ook! Past veel beter bij elkaar!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
Toffe episode wel! Ben ik alleen de enige die hoopt dat Elena weer bij Stefan beland?Vond hun love scenes zoveel meer indrukwekkend en geloofwaardig dan haar relatie met Damon, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |