abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 november 2013 @ 02:56:30 #1
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_133367152
Omdat ik mijn hotelrecencie nog niet op Agoda kwijt kan doe ik het maar hier.

Dit hotel wat me 45 euro per nacht kost heb ik via deze website gevonden. De locatie is goed, elke avond is er een markt met nutteloze dingetjes en is er genoeg leven bij de Mekong. Ook lopen er een paar freelancers rond, maar hier ga ik nu niet verder op in.
Ik heb een luxe suite genomen, deze is ruim maar de badkamer is vies en oud. Ook op de afstandsbediening van de airco en tv zie ik bruine sporen van een vorige bewoner. Dit hotel werkt niet met een pasje, dus je kan de airco de hele dag aan laten zodat het lekker koel is als je 's avonds terug komt. Het ontbijt is sober, een paar sneue koude worstjes liggen uitgeput te wachten om op het droge brood plaats te kunnen nemen. Van de sinaasappelsap ben je meteen wakker! Gadverdamme wat een vies zuur/zoet spul is dat. Verder heb ik het ontbijt niet willen testen omdat ik niet de hele dag op de smerige WC wil doorbrengen.
De kamer wordt elke dag schoongemaakt, dit doen ze rond een uur of 9 mocht u uit willen slapen. Vandaag kan ik eindelijk weg, ik heb de drang om met poep "Sawadee" op te muur te schrijven, ik doe me best om mezelf in te houden op kamer 207.

Zo! Thuis alleen nog knippen en plakken.
Op naar hotel nummer 5.
pi_133367629
Bdeankt vor de revieuw
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  maandag 18 november 2013 @ 06:41:33 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133367673
Hotel nummer 5 is je eigen graf op het kerkhof?
  maandag 18 november 2013 @ 07:30:52 #4
321874 Cucumissativus
pi_133367835
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 06:41 schreef Scuidward het volgende:
Hotel nummer 5 is je eigen graf op het kerkhof?
Nee, ik ben goed aangekomen en ben tevens weer in Thailand. Hier weten ze hoe het hoort, geen afzettende tuk tukkers zoals in Laos maar voor 20 bath racen ze je door de stad. Hier in de Isaan spreken ze slecht Engels, dus stond ik net op het vliegveld i.p.v. voor mijn hotel. _O-

Er is ook een groot winkelcentrum met op de bovenste verdieping een echte ijsschaatsbaan. :Y
Bij de receptie staat een ladyboy, maar daar kan hij of zij ook niets aan doen.

Morgen naar Bangkok *O*
  maandag 18 november 2013 @ 07:35:58 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133367855
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 07:30 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Nee, ik ben goed aangekomen en ben tevens weer in Thailand. Hier weten ze hoe het hoort, geen afzettende tuk tukkers zoals in Laos maar voor 20 bath racen ze je door de stad. Hier in de Isaan spreken ze slecht Engels, dus stond ik net op het vliegveld i.p.v. voor mijn hotel. _O-

Er is ook een groot winkelcentrum met op de bovenste verdieping een echte ijsschaatsbaan. :Y
Bij de receptie staat een ladyboy, maar daar kan hij of zij ook niets aan doen.

Morgen naar Bangkok *O*
Wist niet dat hotels daar ook zo duur waren en ik dacht eigenlijk dat je maar wat aan het ouwehoeren was.

Geniet van je vakantie dan en probeer niet al te veel last te hebben van de cultuurshock als je weer in Nederland bent, er is een hoop veranderd in de tijd dat je weg was, maar er is ook goed nieuws, we zijn vermoedelijk uit de recessie want de economie is weer gegroeid met 0.1%!

Ergens heb ik een zwak voor ladyboys, denk alleen niet dat het erotisch is, meer gek opgelaten.
  maandag 18 november 2013 @ 08:33:05 #6
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_133368275
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  maandag 18 november 2013 @ 10:06:22 #7
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_133369274
leuk hoor, top man echt leuk om te horen. Ik ga de koffie juffrouw van 43 nu ff palen in het kopieerhonk. Ze houdt erg van anaal dat is ook de enige reden dat ik haar doe want voor de rest ziet ze er niet uit.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  maandag 18 november 2013 @ 10:29:08 #8
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_133369635
Haha, heb je ook nog kennis kunnen maken met de plaatselijke fauna? O-)

Lijkt me dat daar wel leuke meisjes rondlopen toch?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_133376327
Wanneer ga je weer eens in dit topic posten?

PTA / Op een afslaande lesauto gebotst
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:53:28 #10
321874 Cucumissativus
pi_133406704
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:52 schreef bas-beest het volgende:
Wanneer ga je weer eens in dit topic posten?

PTA / Op een afslaande lesauto gebotst
Jahee als er nieuws is dan doe ik dat. Ik ben nu in het buitenland dus ik zie het eind volgende week wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')