Dit inderdaad. Je had gewoon voldoende afstand moeten houden en op moeten letten lijkt me.quote:Op maandag 4 november 2013 19:43 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk niet. Uiteindelijk zal jij wel aansprakelijk worden gesteld voor het te dicht achter een auto rijden.
Verder schopje WGR.
Vooral deze is een leuke.quote:Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik vind dat belachelijk omdat zijn leerling de auto niet in de juiste versnelling had gezet
Juistem.quote:Op maandag 4 november 2013 19:46 schreef Dimens het volgende:
Al was het geen lesauto zou de TS toch gewoon fout zitten?
Al was het een olifant op wieltjes. Je moet gewoon altijd voldoende afstand houden tot degene voor jequote:Op maandag 4 november 2013 19:46 schreef Dimens het volgende:
Ja. Voldoende afstand houden, klaar.quote:Op maandag 4 november 2013 19:46 schreef Dimens het volgende:
Hij moet daar toch opletten als rijschoolhouder, nu laat hij haar een fout maken en kan ik het gaan betalen.quote:
Jij maakt hier de fout.quote:Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Hij moet daar toch opletten als rijschoolhouder, nu laat hij haar een fout maken en kan ik het gaan betalen.
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef Dimens het volgende:
TS is dus de lul want wegrijden na een ongeluk.
Nee. Als de leerling verkeerd schakelt dan slaat de motor gewoon af, en rijschoolhouder kan ook niet binnen een halve seconde de koppeling intrappen en de pook grijpen. Jij moet daar rekening mee houden als verkeersdeelnemer.quote:Op maandag 4 november 2013 19:49 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Hij moet daar toch opletten als rijschoolhouder, nu laat hij haar een fout maken en kan ik het gaan betalen.
quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Cucumissativus het volgende:
Dus ik moet 10 meter achter iemand gaan staan voor het stoplicht?
Zou ik wel doen achter mijn moeder en/of zussen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Cucumissativus het volgende:
Nee hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 19:50 schreef Cucumissativus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |