gewoon een heel omnium erbij!quote:Op zondag 17 november 2013 23:21 schreef heywoodu het volgende:
Aflossing lijkt me leuker dan ploegenachtervolging
Ik wilde vroeg gaan slapen vandaagquote:Op zondag 17 november 2013 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Renske is ook vaak na 12 uur...dan klaag je ook niet.
Altijd vijfde.quote:Op zondag 17 november 2013 23:21 schreef DeeBee het volgende:
De Dittrich-methode, dam weet je 1 ding zeker, je wint nooit.
preciesquote:Op zondag 17 november 2013 23:22 schreef sasquatsch het volgende:
Skobrev lijkt wel wat op Dittrich. Steeds te laat beginnen met versnellen.
Dat heb je al: dat is de marathon / mass start.quote:
Die coach die altijd "jehts geht los" riepquote:Op zondag 17 november 2013 23:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat een eindbaas was het toch.
Dernys!quote:
Joop Zijlaard op het ijs met spijkerbanden, dit moet geregeld worden!quote:
Keirin.quote:
Zet Churandy Martina eens voor de grap op schaatsen. Ik ben blij.quote:Op zondag 17 november 2013 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
100m sprint lijkt me inderdaad leuk om te zien, al zullen die Aziaten dat gaan winnen
Met Tuitert zo het stadion uit vliegend.quote:Op zondag 17 november 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
Een Keirin-achtige vorm, dat zou wel echt vet zijn.
Dat heet Shorttrack.quote:Op zondag 17 november 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
Een Keirin-achtige vorm, dat zou wel echt vet zijn.
Hebben ze ook geprobeerd... http://schaatsen.nl/nieuw(...)estaakt-na-valpartijquote:
Nee, want bij de mass start is de puntenverdeling zo dat degene die de laatste sprint wint, de wedstrijd wint.quote:Op zondag 17 november 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat heb je al: dat is de marathon / mass start.
Teamsprint lijkt me ook wel tof. En die 100m-sprint proef hadden ze ook wel wat langer door mogen zetten.
Je moet het natuurlijk zo invoeren dat ze eerst zes rondjes achter een zamboni o.i.d. aanrijden.quote:
Gewoon op de langebaan met zes man op gang getrokken worden en de laatste twee ronden loslaten.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zo invoeren dat ze eerst zes rondjes achter een zamboni o.i.d. aanrijden.
dat levert wel vuurwerk opquote:Op zondag 17 november 2013 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zo invoeren dat ze eerst zes rondjes achter een zamboni o.i.d. aanrijden.
Ik zou wel graag een achtervolging willen zien waarbij de tijd van de eerste die over de streep komt telt. Biedt meer kansen voor veel landen en vooral ook voor verschillende tactieken.quote:Op zondag 17 november 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat heb je al: dat is de marathon / mass start.
Teamsprint lijkt me ook wel tof. En die 100m-sprint proef hadden ze ook wel wat langer door mogen zetten.
Tóch niet. Kuck zit er 5/100 vanaf... Pedersen iets meer.quote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wordt een noors record (en evt ook een Amerikaans)
die dingen rijden al behoorlijk snelquote:Op zondag 17 november 2013 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Zamboni mag dan wel eerst flink opgevoerd worden
Dan kan Kramer net zo goed alleen meedoen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een achtervolging willen zien waarbij de tijd van de eerste die over de streep komt telt. Biedt meer kansen voor veel landen en vooral ook voor verschillende tactieken.
teamsprintquote:Op zondag 17 november 2013 23:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een achtervolging willen zien waarbij de tijd van de eerste die over de streep komt telt. Biedt meer kansen voor veel landen en vooral ook voor verschillende tactieken.
Gewoon 1 of 2 man op de bakkes laten gaan terwijl ze er al af gewaaid zijn en worden ingehaald door de de andere ploeg op de baan.quote:Op zondag 17 november 2013 23:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach straks komt Bob, heb je nog wat om naar uit te kijken vandaag.quote:Op zondag 17 november 2013 23:34 schreef MiLalaa het volgende:
ik weet het.. in andere landen denken ze anders over toernooien, OS, etc.
maar ik vind ze heel vervelend van die mannetjes die je 3 jaar lang niet ziet, en dan tijdens olympisch jaar weer heel hard rijden. Kuck, Lee, etc.
Dat je het wat laat vieren tussendoor oké, maar helemaal onzichtbaaropbokken
Hij blokkeert.quote:Op zondag 17 november 2013 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen rondjes 28 van Blokkie? Wat is er met hem aan de hand
ja, het is altijd genieten zo'n weekend schaatsen kijkenquote:Op zondag 17 november 2013 23:34 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach straks komt Bob, heb je nog wat om naar uit te kijken vandaag.
OKT is nog ver.quote:Op zondag 17 november 2013 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt dus 6.15 ofzo, daarmee haal je Sochi niet.
Wat heeft ie gegokt dan?quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Blokhuizen = gegokt, maar verloren.
Wat heeft ie gegokt?quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Blokhuizen = gegokt, maar verloren.
Tja, OS is gewoon wat het meest teltquote:Op zondag 17 november 2013 23:34 schreef MiLalaa het volgende:
ik weet het.. in andere landen denken ze anders over toernooien, OS, etc.
maar ik vind ze heel vervelend van die mannetjes die je 3 jaar lang niet ziet, en dan tijdens olympisch jaar weer heel hard rijden. Kuck, Lee, etc.
Dat je het wat laat vieren tussendoor oké, maar helemaal onzichtbaaropbokken
De Gonchar van het schaatsen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
Hij lijkt ook veel te zwaar te rijden. Mag een tandje lichter.
Hij dacht de slotrondes van Skobrev te kunnen verbleken.quote:
Als ze iemand moeten aanwijzen, dan is het Blokhuijsen wel. Onmisbare schakel in de team persuit...quote:Op zondag 17 november 2013 23:37 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of ze Blokhuijsen meenemen als hij zich niet individueel plaatst. Denk dat ze niet anders kunnen, maar toch
Ploegenachtervolging.quote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd wat voor excuus hij heeft
quote:Op zondag 17 november 2013 23:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mogelijke verbetering PR, denk ik dan.
Tussenrondes aan het bekijken.quote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef wimderon het volgende:
Wat is Hersman eigenlijk aan het doen? Luchtdruk aan het meten ofzo?
Rondjes rennen. Luchtcirculatie in stand houden.quote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef wimderon het volgende:
Kokhanets aan het zoekenquote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef wimderon het volgende:
Onmisbaar? Kramer, Verweij en Bergsma is ook ijzersterkquote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze iemand moeten aanwijzen, dan is het Blokhuijsen wel. Onmisbare schakel in de team persuit...
Bergsma mist basissnelheid.quote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onmisbaar? Kramer, Verweij en Bergsma is ook ijzersterk
Bergsma moet wel in het begin meekunnen. Misschien dat Wouter Olde Heuvel nog mee kan.quote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet Gordon ook, maar die nemen we ook niet mee.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar hij weet hoe je achter een man moet kruipen, hoe je de kar trekt
quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat weet Gordon ook, maar die nemen we ook niet mee.
Een Ricco'tje.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef MiLalaa het volgende:
ohja, mooi verhaal over bob...
dat was echt uberdramatisch... had ie iets verkeerds gegeten ofzo?
Die rijdt niet makkelijk rondjes onder de 27.0...die kan zich de eerste rondjes zomaar opblazen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar hij weet hoe je achter een man moet kruipen, hoe je de kar trekt
quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat weet Gordon ook, maar die nemen we ook niet mee.
Moet ie nu wel kunnen aanhaken.quote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef wimderon het volgende:
Lee gaat achter De Jong aanrijden en dan in de slotfase een 27.9 rijden.
Als Sven dan in de volgende rit voluit gaat, teken ik ervoor.quote:Op zondag 17 november 2013 23:42 schreef MiLalaa het volgende:
vlak Lee niet uit...
die doet straks vast een soort skobrev versnelling richting WR
Dan lig je na een halve ronde al een kwart ronde achter op de VS. De marge is echt niet zo groot bij de mannen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je mag Tuitert niet volgens mij, zou er een boek over schrijvenquote:Op zondag 17 november 2013 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan lig je na een halve ronde al een kwart ronde achter op de VS. De marge is echt niet zo groot bij de mannen.
Of een Tuitertje met z'n 'supervorm' die in Turijn ook lekker aan het prutsen was in de pursuit, inclusief z'n prikslagje dat niet bij Kramer en Blokhuijsen paste
6:00:06 dan maarquote:Op zondag 17 november 2013 23:45 schreef heywoodu het volgende:
6:06.06 is ook wel het mooiste baanrecord ter wereld
NOS is de boel aardig aan het hypentwitter:studiosport twitterde op zondag 17-11-2013 om 23:46:25Gaat Sven Kramer het wereldrecord op de 5000 meter verbeteren? Hij begeeft zich nu naar de start, kijk LIVE op nos.nl http://t.co/QNWEcryIaX reageer retweet
Pushbericht als hij het haalt, let maar op.quote:Op zondag 17 november 2013 23:46 schreef Evertjan het volgende:
NOS is de boel aardig aan het hypentwitter:studiosport twitterde op zondag 17-11-2013 om 23:46:25Gaat Sven Kramer het wereldrecord op de 5000 meter verbeteren? Hij begeeft zich nu naar de start, kijk LIVE op nos.nl http://t.co/QNWEcryIaX reageer retweet
quote:Op zondag 17 november 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pushbericht als hij het haalt, let maar op.
echt welquote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef DeeBee het volgende:
Wordt weer een troll-race van Kramer...
Weinig boeiende ranglijst natuurlijk, leuk voor de volgers maar voor de sporter zelf levert het niks op.quote:Op zondag 17 november 2013 23:48 schreef Evertjan het volgende:
valt me ook nog altijd tegen dat Sven nooit echt werk heeft gemaakt op nummer 1 te worden op de Adelskalender
Nou, ik hoorde netquote:Op zondag 17 november 2013 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een harde muziek.
Een zekere coach is hier niet blij mee.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde netDJ Jurgen
, dus hij heeft wel een punt.
quote:
Ja. Wat een baasquote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef rubbereend het volgende:
Kramer zegt hier: "Ik maak wel uit wanneer er een wereldrecord gereden wordt, niet de media"
Onnodig om zo diep te gaan nu. Dat WR kan volgend jaar wel.quote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef Evertjan het volgende:
eigenwijze stuiter hij had gewoon makkelijk het WR kunnen rijden![]()
Dit inderdaad. Hij moet nog pieken.quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Onnodig om zo diep te gaan nu. Dat WR kan volgend jaar wel.
Die baan is daar niet snel genoeg voor. Het kan alleen hier of in Calgary volgens mij.quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer, een echte troll op schaatsenDie WR gaat hij pas in Sotsji rijden
Op een laaglandbaan is zoiets onmogelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer, een echte troll op schaatsenDie WR gaat hij pas in Sotsji rijden
Nee.quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer, een echte troll op schaatsenDat WR gaat hij pas in Sotsji rijden
Had ie zoveel dieper moeten gaan voor anderhalve seconde?quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is er mis met diep gaan?quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat Kramer op een laaglandbaan < 6.03 rijdt?quote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zal dit topic maar bookmarken en bewaren tot Sotsji 2014
Als er een is die ertoe in staat is, is het Kramer.. Zeker als hij er zijn zinnen op zetquote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Jij denkt dus dat Kramer op een laaglandbaan < 6.03 rijdt?
Nogmaals, nee.quote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als er een is die ertoe in staat is, is het Kramer.. Zeker als hij er zijn zinnen op zet
het boeit Kramer niet dus zal hij er niet mee zitten. Maar één gouden medaille hebben, daar zit Kramer meequote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef Knipoogje het volgende:
Wel zonde. Hij heeft een 5:5x in de benen, maar doet het nooit omdat het niet hoeft. Straks wordt hij ouder en lukt het niet meer terwijl andere rijders daar ooit wel onder door gaan.
Vergelijk het met Jenny Wolf. Jarenlang oppermachtig, maar wist nooit die ene magische 37 seconden grens te beslechten.
Jenny Wolf reed haar 500's niet op halve kracht.quote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef Knipoogje het volgende:
Wel zonde. Hij heeft een 5:5x in de benen, maar doet het nooit omdat het niet hoeft. Straks wordt hij ouder en lukt het niet meer terwijl andere rijders daar ooit wel onder door gaan.
Vergelijk het met Jenny Wolf. Jarenlang oppermachtig, maar wist nooit die ene magische 37 seconden grens te beslechten.
Mwah, vier jaar geleden reed die al 6:09 op een laaglandbaan. Denk dat die best in de beurt kan komen,quote:
hij wil er meer hebben dan zijn vriendinquote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het boeit Kramer niet dus zal hij er niet mee zitten. Maar één gouden medaille hebben, daar zit Kramer mee
Dat gaat ook moeilijk op die afstand.quote:Op zondag 17 november 2013 23:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jenny Wolf reed haar 500's niet op halve kracht.
op een laaglandbaan is die 6.09 wel behoorlijk in de buurt van het maximum. Misschien een tel harder, maar dat is het op dit moment ook welquote:Op zondag 17 november 2013 23:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, vier jaar geleden reed die al 6:09 op een laaglandbaan. Denk dat die best in de beurt kan komen,
6.05 ofzo, maar dat is nog wel wat anders dan 6.02 of sneller.quote:Op zondag 17 november 2013 23:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, vier jaar geleden reed die al 6:09 op een laaglandbaan. Denk dat die best in de beurt kan komen,
Misschien een WR op de 10 km in Sotsji, maar no-way op de 5 km. Dan rijdt je die rondjes 28.x gewoon niet...quote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als er een is die ertoe in staat is, is het Kramer.. Zeker als hij er zijn zinnen op zet
WR 10km hooglandbaan SLC: Kramer 12.41quote:
Kramer weet op de 500m ook kracht te sparen op allroundtoernooien. Hij ging altijd de bocht rustig door om niet te vallen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat gaat ook moeilijk op die afstand.
Klopt, maar dan win je niet meer. Kramer kan sparen en de wedstrijd winnen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Kramer weet op de 500m ook kracht te sparen op allroundtoernooien. Hij ging altijd de bocht rustig door om niet te vallen.
quote:Op maandag 18 november 2013 00:01 schreef Montov het volgende:
"Ik ben hier met een ander doel gekomen dan jullie". Zing!
Ja, hij kwam wat flierefluitend over de finish. Als-ie wil kan-ie wel WR rijden.quote:Op maandag 18 november 2013 00:02 schreef MiLalaa het volgende:
toch jammer hoor..
zou toch wat zijn, geen WR rijden omdat media teveel hypert en het daarom maar niet doen..
Door 2 iets snellere rondjes nu zou ie echt niet ineens in Sotsji op een hoop rijden
ik ben groot Sven-fan maar dit vind ik wel jammer![]()
je wil toch dat je WR nog jááááren staat... zet em dan scherp. Volgend jaar is ie weer geblesseerd oid en dan wil naomi trouwen en klaar.
precies. Gewoon een goeie trollquote:Op maandag 18 november 2013 00:01 schreef Montov het volgende:
"Ik ben hier met een ander doel gekomen dan jullie". Zing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |