gewoon een heel omnium erbij!quote:Op zondag 17 november 2013 23:21 schreef heywoodu het volgende:
Aflossing lijkt me leuker dan ploegenachtervolging
Ik wilde vroeg gaan slapen vandaagquote:Op zondag 17 november 2013 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Renske is ook vaak na 12 uur...dan klaag je ook niet.
Altijd vijfde.quote:Op zondag 17 november 2013 23:21 schreef DeeBee het volgende:
De Dittrich-methode, dam weet je 1 ding zeker, je wint nooit.
preciesquote:Op zondag 17 november 2013 23:22 schreef sasquatsch het volgende:
Skobrev lijkt wel wat op Dittrich. Steeds te laat beginnen met versnellen.
Dat heb je al: dat is de marathon / mass start.quote:
Die coach die altijd "jehts geht los" riepquote:Op zondag 17 november 2013 23:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat een eindbaas was het toch.
Dernys!quote:
Joop Zijlaard op het ijs met spijkerbanden, dit moet geregeld worden!quote:
Keirin.quote:
Zet Churandy Martina eens voor de grap op schaatsen. Ik ben blij.quote:Op zondag 17 november 2013 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
100m sprint lijkt me inderdaad leuk om te zien, al zullen die Aziaten dat gaan winnen
Met Tuitert zo het stadion uit vliegend.quote:Op zondag 17 november 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
Een Keirin-achtige vorm, dat zou wel echt vet zijn.
Dat heet Shorttrack.quote:Op zondag 17 november 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
Een Keirin-achtige vorm, dat zou wel echt vet zijn.
Hebben ze ook geprobeerd... http://schaatsen.nl/nieuw(...)estaakt-na-valpartijquote:
Nee, want bij de mass start is de puntenverdeling zo dat degene die de laatste sprint wint, de wedstrijd wint.quote:Op zondag 17 november 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat heb je al: dat is de marathon / mass start.
Teamsprint lijkt me ook wel tof. En die 100m-sprint proef hadden ze ook wel wat langer door mogen zetten.
Je moet het natuurlijk zo invoeren dat ze eerst zes rondjes achter een zamboni o.i.d. aanrijden.quote:
Gewoon op de langebaan met zes man op gang getrokken worden en de laatste twee ronden loslaten.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zo invoeren dat ze eerst zes rondjes achter een zamboni o.i.d. aanrijden.
dat levert wel vuurwerk opquote:Op zondag 17 november 2013 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zo invoeren dat ze eerst zes rondjes achter een zamboni o.i.d. aanrijden.
Ik zou wel graag een achtervolging willen zien waarbij de tijd van de eerste die over de streep komt telt. Biedt meer kansen voor veel landen en vooral ook voor verschillende tactieken.quote:Op zondag 17 november 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat heb je al: dat is de marathon / mass start.
Teamsprint lijkt me ook wel tof. En die 100m-sprint proef hadden ze ook wel wat langer door mogen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |