Ja. Wat een baasquote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef rubbereend het volgende:
Kramer zegt hier: "Ik maak wel uit wanneer er een wereldrecord gereden wordt, niet de media"
Onnodig om zo diep te gaan nu. Dat WR kan volgend jaar wel.quote:Op zondag 17 november 2013 23:53 schreef Evertjan het volgende:
eigenwijze stuiter hij had gewoon makkelijk het WR kunnen rijden![]()
Dit inderdaad. Hij moet nog pieken.quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Onnodig om zo diep te gaan nu. Dat WR kan volgend jaar wel.
Die baan is daar niet snel genoeg voor. Het kan alleen hier of in Calgary volgens mij.quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer, een echte troll op schaatsenDie WR gaat hij pas in Sotsji rijden
Op een laaglandbaan is zoiets onmogelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer, een echte troll op schaatsenDie WR gaat hij pas in Sotsji rijden
Nee.quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kramer, een echte troll op schaatsenDat WR gaat hij pas in Sotsji rijden
Had ie zoveel dieper moeten gaan voor anderhalve seconde?quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is er mis met diep gaan?quote:Op zondag 17 november 2013 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat Kramer op een laaglandbaan < 6.03 rijdt?quote:Op zondag 17 november 2013 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zal dit topic maar bookmarken en bewaren tot Sotsji 2014
Als er een is die ertoe in staat is, is het Kramer.. Zeker als hij er zijn zinnen op zetquote:Op zondag 17 november 2013 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Jij denkt dus dat Kramer op een laaglandbaan < 6.03 rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |