Ah. Nouja, 300 valt niet tegen toch? Denk dat de meeste barrels voor minder weggaan naar de sloop. En vooral gezien de print waarin ie geverfd wasquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Piet De Bird is door een handelaar opgehaald. Heb er nog 300 voor gekregen, en wellicht belangrijker was dat ik de auto kwijt was. Auto deed het prima zolang je niet lang stil stond in de D, dus dat is te overzien. Alleen zorgde op dag 1 een afgebroken stukje plastic nog voor wat stress, omdat je daardoor de auto niet uit D kon halen, maar dat was snel opgelost.
Geinig themaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:56 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Tetris. Is nog wel even wat werk
Leuk themaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:56 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Tetris. Is nog wel even wat werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende weken nog maar eens een (paar) keer op pad
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ja, het gaat een cabrio worden dit jaar, vorig jaar zaten we opgesloten in een bus, waarvan maar 2 ramen open kondenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:32 schreef ueberduitser het volgende:
Een 19 cabrio is ook wel gaaf!
Deze maand moet de cor de brug op en eind maart moet hij weer goed rijden. Dan hebben we de rest van de tijd genoeg tijd voor nog meer spuitwerk en ander knutselwerk. Vanmiddag nog even de rechter deur gestript. Die moet eruit en vervangen worden, heeft teveel deuken om nog gered te kunnen worden. Deur heb ik helemaal kaal gekregen, ik kreeg alleen de bouten niet los van de deurophanging, leuk klusje voor volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 15-02-2014 23:38:26 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat dacht ik dus ergens alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:40 schreef 2cv het volgende:
JetCars !
Vanwege hun imago zou ik er nog niet een kruiwagen willen kopen.
Wijs besluit!quote:Op zondag 16 februari 2014 00:23 schreef RobertNL het volgende:
Jammer, dan slaan we die lekker over.
Ja mijn broer graag. Heb je ze nog ??quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:41 schreef en_door_slecht het volgende:
Iemand nog belang bij een startbewijs voor 2? De dame waarmee ik op avontuur zou kan met zekerheid geen vrij krijgen bij d'r nieuwe baas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |