abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136562293
Ik ben er meerdere tegengekomen hier, maar dit is een regio waar er best veel inschrijvingen zijn volgens mij :+
pi_136563303
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Dingest het volgende:
Ik ben er meerdere tegengekomen hier, maar dit is een regio waar er best veel inschrijvingen zijn volgens mij :+
Begint het dan niet te kriebelen om toch een startbewijs te regelen voor de zomer? Ik woon wat dat betreft maar in een saaie regio, hier was niets te zien :P
Schip ahoy!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 10 februari 2014 @ 20:29:56 #123
39237 crew  H_T
2733
pi_136563735
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ah, da's tricky inderdaad. Hopelijk komt het allemaal goed dan. Normaal gesproken moet het toch wel goed komen als je het nu al aangeeft? Werkgever heeft ook een inspanningsverplichting om jou op vakantie te laten gaan.
Bij mij was er ook wel wat voorzichtige strijd, maar doordat ik verder niet zomervakantie gebonden ben en dat dus m'n enige week in het hoogseizoen is, kon ik wel een potje breken :)
Ik verwacht ook geen al te grote problemen, maar voorlopig hou ik het erop dat het nog niet 100% zeker is.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_136565722
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Begint het dan niet te kriebelen om toch een startbewijs te regelen voor de zomer? Ik woon wat dat betreft maar in een saaie regio, hier was niets te zien :P
Een beetje, maar m'n portemonnee zegt vooral 'nee' :P
  † In Memoriam † maandag 10 februari 2014 @ 21:11:21 #125
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136566094
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Als je zonder andere kleding een overall gevoerd met steenwol aantrekt kriebelt het. Ik moest me inhouden om niet bij een team in de auto te kruipen om als verstekeling mee te gaan.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_136566157
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:11 schreef 2cv het volgende:

[..]

Als je zonder andere kleding een overall gevoerd met steenwol aantrekt kriebelt het. Ik moest me inhouden om niet bij een team in de auto te kruipen om als verstekeling mee te gaan.
:D Ga je komend jaar weer mee?
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef Dingest het volgende:

[..]

Een beetje, maar m'n portemonnee zegt vooral 'nee' :P
Fuck die portemonnee, je leeft maar één keer! Bij mij kan het dit jaar eigenlijk ook niet gezien hele dure maanden in het begin van dit jaar, maar het moet maar en het is de uitgave absoluut waard, zoals je weet ;)

quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik verwacht ook geen al te grote problemen, maar voorlopig hou ik het erop dat het nog niet 100% zeker is.
Beetje voorzichtigheid is niet verkeerd inderdaad, maar hopelijk geen problemen! Dan doen we komend jaar eens een biertje, want dat is nu al twee jaar mislukt :P
Schip ahoy!
  † In Memoriam † maandag 10 februari 2014 @ 21:14:13 #127
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136566222
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:12 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

:D Ga je komend jaar weer mee?
Als het ook maar half mogelijk is: ja. Ik heb vanmiddag enige plannen aangepast om de kans dat ik mee kan doen te vergroten. Vantevoren in elk geval geen motorwissels meer ...
pi_136566281
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Fuck die portemonnee, je leeft maar één keer! Bij mij kan het dit jaar eigenlijk ook niet gezien hele dure maanden in het begin van dit jaar, maar het moet maar en het is de uitgave absoluut waard, zoals je weet ;)
Ik ben al drie keer mee geweest, ik denk dat mijn portemonnee genoeg te lijden heeft gehad inmiddels :P Als het voor een derde van de prijs kon was het anders, maar nu wil ik het geld houden voor andere dingen die ik ook nog wil doen - en anders niet kan doen ;)
  † In Memoriam † maandag 10 februari 2014 @ 21:32:37 #129
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136567091
Ik heb vanmorgen wat foto's gemaakt bij de start van de winterversie van de CarbageRun:

Dat team gaat het koud krijgen.

En dat team ook.

Dat team niet.

De rolstoel heb ik niet gezien. Wel een stel krukken.

Hoeveel leden heeft dat team ?

Deed vorig jaar ook mee met de zomerrun, maar toen volgens mij met 2 auto's.

Ja, die heeft een betonmolen (!) op het dak staan.

Echt glanzend. Maar zoiets zou ik in de zomer doen :P

Die gaan naar ...

... Oldeberkoop ! :D En ze zijn er bijna :P

Team bakker ?

Wie het niet breed heeft maakt het breed ?

Die tekst hoort eigenlijk op een BX te staan en dan uiteraard met een & in plaats van een @.

Mondriaan !

Lelijk, maar er kwam een indrukwekkend gebrul uit.

Mercedes Viper ?

Ik vraag me serieus af of dit team geen problemen gaat krijgen met hun 'collega's' :X
pi_136567496
Wel leuk om te zien weer, al die foto's, auto's en thema's!

En ik vraag me al jaren af hoe het toch kan dat er niet meer teams problemen krijgen met hun uitdossing. Zowel qua striping als qua zwaailichten en dakopbouw :D

quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:15 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ik ben al drie keer mee geweest, ik denk dat mijn portemonnee genoeg te lijden heeft gehad inmiddels :P Als het voor een derde van de prijs kon was het anders, maar nu wil ik het geld houden voor andere dingen die ik ook nog wil doen - en anders niet kan doen ;)
Koop dan ook eens een auto die meerdere jaren mee kan en niet zo zuipt, dan scheelt het al een hoop :P. Wij gaan dit jaar juist voor het volle pond de boot in. Grote en onzuinige auto, met z'n tweeën. #YOLO :')
Schip ahoy!
pi_136568160
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wel leuk om te zien weer, al die foto's, auto's en thema's!

En ik vraag me al jaren af hoe het toch kan dat er niet meer teams problemen krijgen met hun uitdossing. Zowel qua striping als qua zwaailichten en dakopbouw :D

[..]

Koop dan ook eens een auto die meerdere jaren mee kan en niet zo zuipt, dan scheelt het al een hoop :P. Wij gaan dit jaar juist voor het volle pond de boot in. Grote en onzuinige auto, met z'n tweeën. #YOLO :')
Ik zie de sport en de lol er niet van in om ieder jaar met dezelfde auto mee te doen :P De 126 was trouwens zuinig en goedkoop in vaste lasten, maar viel tegen in aanschaf en onderhoud. De 9000 was juist het tegenovergestelde. Beide jaren hebben ongeveer evenveel gekost. De 126 zelf kan nog prima mee denk ik, maar zoiets moet je wel net willen. Mijn teamgenoot vond één keer wel leuk, maar zoiets hoeft niet nog een keer - althans, niet met déze 126 zegt hij.
Als ik onverhoopt iemand tref die dat wel wil en nog een inschrijving kan bemachtigen, zou ik zo nog wel een keertje mee willen doen.

Ik weet ook niet wat het vakantieschema van mijn teamgenoot is. Maar uit budgettair oogpunt is de bedoeling om een rondrit door de Alpen te maken met één van onze eigen auto's, en voor 2015 misschien de Amsterdam-Dakar. Die kost heel wat centjes meer nog :X
pi_136568323
Ah ja, da's een uitdaging van een heel andere categorie :D

Wij gaan dit jaar voor wat meer luxe inderdaad, maar hebben ook wel een aardige gok genomen qua auto. Dat kan nog leuk worden, want ik weet wel wat van auto's maar amper van de techniek, en m'n teamgenoot weet net hoe het werkt met pedalen, een stuur en die grote stang om in de benzine te roeren :')
Schip ahoy!
  † In Memoriam † maandag 10 februari 2014 @ 22:03:35 #133
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136568540
Ik ben best bereid om een auto geschikt te maken om elk jaar in te gaan. Maar dat wordt dan ook m'n dagelijkse auto (de ambulance). Heeft ook te maken met een voor mij noodzakelijke slaapplaats in het voertuig zodat ik niet elke dag een tent op hoef te zetten en af hoef te breken.
pi_136568718
Ik zie elk jaar wel hoe mijn autopark ervoor staat. Ik ga niet een werkende auto wegdoen omdat ik iets anders wil, maar als er iets anders/nieuws moet komen (zoals voor een evenement) is het altijd leuk om iets nieuws te proberen. En om te ontdekken hoe gaaf of hoe kut het ding is, zeker tijdens een Run :D De 9000 vonden we gaaf om mee te rijden, maar we waren dat ding bij terugkomst wel behoorlijk beu :+
  † In Memoriam † maandag 10 februari 2014 @ 22:13:47 #135
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136569116
Ik heb iig geleerd dat ik geen BX met turbodieselmotor wil hebben. Dat ligt niet zozeer aan de motor, maar aan de versnellingsbak die er aan vast zit. Op een beetje een helling moet je het ding in de 2e versnelling tot in het dieprode gebied stampen en dan kan je pas overschakelen naar de 3e versnelling waarna de motor 1200rpm ofzo draait.

Dan liever een ongeblazen 1900cc motor. Die heeft iets minder pit, maar wel een versnellingsbak die bij de motor past wat écht veel fijner rijdt. En ervaring leert dat ook die dingen bovenaan de berg komen.
  † In Memoriam † maandag 10 februari 2014 @ 22:15:46 #136
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136569229
Al zou ik ook wel eens in een overmatig luxe barrel willen gaan met een achterlijk grote motor voorin zodat het geen donder uit maakt in welke versnelling je de berg op rijdt :+ Een dikke Amerikaan ofzo.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 10 februari 2014 @ 23:08:09 #137
39237 crew  H_T
2733
pi_136571930
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef 2cv het volgende:
Al zou ik ook wel eens in een overmatig luxe barrel willen gaan met een achterlijk grote motor voorin zodat het geen donder uit maakt in welke versnelling je de berg op rijdt :+ Een dikke Amerikaan ofzo.
De 4.6-liter Thunderbird beviel prima :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 10 februari 2014 @ 23:33:47 #138
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_136573262
Ik zag het net op Hart van Nederland.

Ik wil oooooooooook! :9~
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
  † In Memoriam † maandag 10 februari 2014 @ 23:35:09 #139
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136573339
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Fuq, gemist.
  † In Memoriam † maandag 10 februari 2014 @ 23:36:50 #140
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136573431
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 08:47 schreef Piet__Piraat het volgende:
Klopt ja, ik zie op FB net de nodige foto's voorbij komen. Leuk om te zien en goed voor de kriebels :P
Heb je ook links naar die pagina's/profielen ? Ik wil ook meegenieten.
pi_136576625

iemand intresse in de Carbagerun 2014 brommereditie? van Hoek van Holland naar Edinburgh :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 11 februari 2014 @ 07:53:34 #142
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_136577208
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef Piet__Piraat het volgende:

Mooi op tijd erbij! Wat moet het gaan worden?
Dat wordt letterlijk stukje bij beetje wel duidelijk. :P
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:32 schreef 2cv het volgende:
Ik heb vanmorgen wat foto's gemaakt bij de start van de winterversie van de CarbageRun:
^O^
pi_136577772
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef 2cv het volgende:
Ik heb iig geleerd dat ik geen BX met turbodieselmotor wil hebben. Dat ligt niet zozeer aan de motor, maar aan de versnellingsbak die er aan vast zit. Op een beetje een helling moet je het ding in de 2e versnelling tot in het dieprode gebied stampen en dan kan je pas overschakelen naar de 3e versnelling waarna de motor 1200rpm ofzo draait.

Dan liever een ongeblazen 1900cc motor. Die heeft iets minder pit, maar wel een versnellingsbak die bij de motor past wat écht veel fijner rijdt. En ervaring leert dat ook die dingen bovenaan de berg komen.
Kun je er geen andere bak onder beunen dan? Want ik kan me voorstellen dat dat niet echt relaxt is :D En over die slaapplaats: is zo'n opgooitentje niets? Ik vond het echt ideaal. Staat in twee minuten (incl. haringen) en afgebroken in vijf minuten (incl. haringen). Wij hadden ook een mooie taakverdeling: hij pakte de tentjes in terwijl ik alvast de rest van de auto inpakte :).
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:

Ik wil oooooooooook! :9~
Zomereditie? :)
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef Dingest het volgende:
Ik zie elk jaar wel hoe mijn autopark ervoor staat. Ik ga niet een werkende auto wegdoen omdat ik iets anders wil, maar als er iets anders/nieuws moet komen (zoals voor een evenement) is het altijd leuk om iets nieuws te proberen. En om te ontdekken hoe gaaf of hoe kut het ding is, zeker tijdens een Run :D De 9000 vonden we gaaf om mee te rijden, maar we waren dat ding bij terugkomst wel behoorlijk beu :+
Maar dat was dan ook wel een gruwelijk brik zeg :D.

Wij gaan ons barrel dit jaar door de APK drukken op goed geluk en vooraf nog even de brug op in de hoop dat er verder niets aan kapot is of bijna kapot gaat. Verder wat slangetjes vervangen ivm jarenlange stilstand. En dan zien we het wel 8-).
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

De 4.6-liter Thunderbird beviel prima :Y
Behalve de automaat, toch? :P Ben je er nog vanaf gekomen eigenlijk? Wij gaan niet voor een heel dikke bak ofzo, maar wel voor wat meer vermogen dan die ±100pk van de afgelopen jaren :).
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef 2cv het volgende:

[..]

Heb je ook links naar die pagina's/profielen ? Ik wil ook meegenieten.
Heb je zelf FB? Dan gewoon even zoeken op The Carbage Run.
https://www.facebook.com/CarbageRun
https://www.facebook.com/TheCarbageRun
Maar de groep waar eigenlijk alle foto's in staan is een gesloten groep, dus die link kan ik je niet mailen. Even zoeken dus, die groep heeft nu 2.300 leden.

En een team dat regelmatig updates stuurt:
https://www.facebook.com/teamsnowpatrol.carbagerun
Schip ahoy!
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2014 @ 17:27:20 #144
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136593352
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:55 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Kun je er geen andere bak onder beunen dan? Want ik kan me voorstellen dat dat niet echt relaxt is :D En over die slaapplaats: is zo'n opgooitentje niets? Ik vond het echt ideaal. Staat in twee minuten (incl. haringen) en afgebroken in vijf minuten (incl. haringen). Wij hadden ook een mooie taakverdeling: hij pakte de tentjes in terwijl ik alvast de rest van de auto inpakte :).

Andere bak kan, maar dan maakt de motor vrij veel toeren. Dan is de top erg laag of het wordt een teringherie.

Uiteindelijk wil ik een compleet andere motor + bak er in schroeven. Maar als ik dat voor de zomereditie moet doen, ben ik te laat.

En ik heb een ambulance, daar kan ik in slapen. Dus wat zal ik te kloten met tenten ? Zowieso heb ik al een redelijk handig en snel op te zetten tent.

quote:
[..]

[..]

Maar dat was dan ook wel een gruwelijk brik zeg :D.

Wij gaan ons barrel dit jaar door de APK drukken op goed geluk en vooraf nog even de brug op in de hoop dat er verder niets aan kapot is of bijna kapot gaat. Verder wat slangetjes vervangen ivm jarenlange stilstand. En dan zien we het wel 8-).

[..]

Behalve de automaat, toch? :P Ben je er nog vanaf gekomen eigenlijk? Wij gaan niet voor een heel dikke bak ofzo, maar wel voor wat meer vermogen dan die ±100pk van de afgelopen jaren :).

[..]

Heb je zelf FB? Dan gewoon even zoeken op The Carbage Run.
https://www.facebook.com/CarbageRun
https://www.facebook.com/TheCarbageRun
Maar de groep waar eigenlijk alle foto's in staan is een gesloten groep, dus die link kan ik je niet mailen. Even zoeken dus, die groep heeft nu 2.300 leden.

En een team dat regelmatig updates stuurt:
https://www.facebook.com/teamsnowpatrol.carbagerun
Bedankt voor de links ! Ik heb FB ja ;)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:46:48 #145
334225 Driftkikkerrrrr
pi_136596039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:55 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

[..]

[..]

Geen inschrijving en eigenlijk ook geen geld. -O-
pi_136596720
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef 2cv het volgende:

[..]

Andere bak kan, maar dan maakt de motor vrij veel toeren. Dan is de top erg laag of het wordt een teringherie.

Uiteindelijk wil ik een compleet andere motor + bak er in schroeven. Maar als ik dat voor de zomereditie moet doen, ben ik te laat.

En ik heb een ambulance, daar kan ik in slapen. Dus wat zal ik te kloten met tenten ? Zowieso heb ik al een redelijk handig en snel op te zetten tent.

[..]

Bedankt voor de links ! Ik heb FB ja ;)
Je hebt nog een half jaar, is dat te laat?
En ja, als je een ambu hebt snap ik dat je erin gaat liggen, al vind ik een auto wel wat benauwd. Zo'n tentje heeft wel wat vind ik :).
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:46 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:

[..]

Geen inschrijving en eigenlijk ook geen geld. -O-
Let op mijn woorden: als je die week gewoon vrij houdt kom je nog wel aan een inschrijving. Genoeg inschrijvingen die de weken ervoor ineens gedumpt worden omdat men toch niet kan. Afgelopen jaar ook twee knapen gesproken die drie weken van tevoren een startbewijs kregen ineens, stonden nummer 200-nog-wat op de wachtlijst.

Maar dat geldprobleem is wel lastig ja. Vooral bij zo'n last-minute inschrijving moet je wel wat reserve hebben :P
Schip ahoy!
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2014 @ 19:32:10 #147
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136597927
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Je hebt nog een half jaar, is dat te laat?
En ja, als je een ambu hebt snap ik dat je erin gaat liggen, al vind ik een auto wel wat benauwd. Zo'n tentje heeft wel wat vind ik :).
Dat halve jaar moet lukken. Pluspunt: ik wil die ambulance t.z.t. ook als dagelijks vervoer gebruiken. Dus hoeft het niet budget.

En tentjes zijn tof, maar ik ben hartpatiënt. Ik moet met de CarbageRun echt alles gebruiken wat mij energie bespaart. Vorig jaar heeft m'n teamgenote me er zo'n beetje doorheen gesleept ( _O_ ) en heeft ook 80% van de tijd gereden (ik was zo vermoeid dat ik mezelf niet meer achter het stuur vertrouwde :X ) maar dit jaar wil ik het één en ander veranderen/aanpassen/whatever zodat ik wat actiever mee kan doen en ik geen last voor m'n teamgeno(o)t(e) ben.

quote:
[..]

Let op mijn woorden: als je die week gewoon vrij houdt kom je nog wel aan een inschrijving. Genoeg inschrijvingen die de weken ervoor ineens gedumpt worden omdat men toch niet kan. Afgelopen jaar ook twee knapen gesproken die drie weken van tevoren een startbewijs kregen ineens, stonden nummer 200-nog-wat op de wachtlijst.

Maar dat geldprobleem is wel lastig ja. Vooral bij zo'n last-minute inschrijving moet je wel wat reserve hebben :P
Gewoon gaan voorbereiden. De inschrijving is een formaliteit. Maar een inschrijving motiveert wel ;)
pi_136598132
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef 2cv het volgende:

[..]

Dat halve jaar moet lukken. Pluspunt: ik wil die ambulance t.z.t. ook als dagelijks vervoer gebruiken. Dus hoeft het niet budget.

En tentjes zijn tof, maar ik ben hartpatiënt. Ik moet met de CarbageRun echt alles gebruiken wat mij energie bespaart. Vorig jaar heeft m'n teamgenote me er zo'n beetje doorheen gesleept ( _O_ ) en heeft ook 80% van de tijd gereden (ik was zo vermoeid dat ik mezelf niet meer achter het stuur vertrouwde :X ) maar dit jaar wil ik het één en ander veranderen/aanpassen/whatever zodat ik wat actiever mee kan doen en ik geen last voor m'n teamgeno(o)t(e) ben.
Ah, vandaar. Dan snap ik inderdaad dat heel veel handelingen er net eentje te veel zijn en moet je inderdaad rustig aan doen. Je teamgenote is een goede vriendin ofzo? :)
Schip ahoy!
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2014 @ 20:05:44 #149
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136599572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:36 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Ah, vandaar. Dan snap ik inderdaad dat heel veel handelingen er net eentje te veel zijn en moet je inderdaad rustig aan doen. Je teamgenote is een goede vriendin ofzo? :)
Teamgenote ben ik 'toevallig' tegen gekomen een paar jaar terug. Toen ik een auto aangeboden kreeg, vroeg ik haar voor de gein om mee te gaan. Ze zei verdorie nog ja ook ! :D Maar ik vraag me af of ze weer mee wil, want een lappen pop meeslepen is niet tof.
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:57:23 #150
334225 Driftkikkerrrrr
pi_136634273
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

I know, maar het geldprobleem is de voornaamste reden. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')