Begint het dan niet te kriebelen om toch een startbewijs te regelen voor de zomer? Ik woon wat dat betreft maar in een saaie regio, hier was niets te zienquote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Dingest het volgende:
Ik ben er meerdere tegengekomen hier, maar dit is een regio waar er best veel inschrijvingen zijn volgens mij
Ik verwacht ook geen al te grote problemen, maar voorlopig hou ik het erop dat het nog niet 100% zeker is.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ah, da's tricky inderdaad. Hopelijk komt het allemaal goed dan. Normaal gesproken moet het toch wel goed komen als je het nu al aangeeft? Werkgever heeft ook een inspanningsverplichting om jou op vakantie te laten gaan.
Bij mij was er ook wel wat voorzichtige strijd, maar doordat ik verder niet zomervakantie gebonden ben en dat dus m'n enige week in het hoogseizoen is, kon ik wel een potje breken
Een beetje, maar m'n portemonnee zegt vooral 'nee'quote:Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Begint het dan niet te kriebelen om toch een startbewijs te regelen voor de zomer? Ik woon wat dat betreft maar in een saaie regio, hier was niets te zien
Als je zonder andere kleding een overall gevoerd met steenwol aantrekt kriebelt het. Ik moest me inhouden om niet bij een team in de auto te kruipen om als verstekeling mee te gaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Begint het dan niet te kriebelen om toch een startbewijs te regelen voor de zomer? Ik woon wat dat betreft maar in een saaie regio, hier was niets te zien
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je zonder andere kleding een overall gevoerd met steenwol aantrekt kriebelt het. Ik moest me inhouden om niet bij een team in de auto te kruipen om als verstekeling mee te gaan.
Fuck die portemonnee, je leeft maar één keer! Bij mij kan het dit jaar eigenlijk ook niet gezien hele dure maanden in het begin van dit jaar, maar het moet maar en het is de uitgave absoluut waard, zoals je weetquote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Een beetje, maar m'n portemonnee zegt vooral 'nee'
Beetje voorzichtigheid is niet verkeerd inderdaad, maar hopelijk geen problemen! Dan doen we komend jaar eens een biertje, want dat is nu al twee jaar misluktquote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen al te grote problemen, maar voorlopig hou ik het erop dat het nog niet 100% zeker is.
Als het ook maar half mogelijk is: ja. Ik heb vanmiddag enige plannen aangepast om de kans dat ik mee kan doen te vergroten. Vantevoren in elk geval geen motorwissels meer ...quote:Op maandag 10 februari 2014 21:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]Ga je komend jaar weer mee?
Ik ben al drie keer mee geweest, ik denk dat mijn portemonnee genoeg te lijden heeft gehad inmiddelsquote:Op maandag 10 februari 2014 21:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Fuck die portemonnee, je leeft maar één keer! Bij mij kan het dit jaar eigenlijk ook niet gezien hele dure maanden in het begin van dit jaar, maar het moet maar en het is de uitgave absoluut waard, zoals je weet
Koop dan ook eens een auto die meerdere jaren mee kan en niet zo zuipt, dan scheelt het al een hoopquote:Op maandag 10 februari 2014 21:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ben al drie keer mee geweest, ik denk dat mijn portemonnee genoeg te lijden heeft gehad inmiddelsAls het voor een derde van de prijs kon was het anders, maar nu wil ik het geld houden voor andere dingen die ik ook nog wil doen - en anders niet kan doen
Ik zie de sport en de lol er niet van in om ieder jaar met dezelfde auto mee te doenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wel leuk om te zien weer, al die foto's, auto's en thema's!
En ik vraag me al jaren af hoe het toch kan dat er niet meer teams problemen krijgen met hun uitdossing. Zowel qua striping als qua zwaailichten en dakopbouw
[..]
Koop dan ook eens een auto die meerdere jaren mee kan en niet zo zuipt, dan scheelt het al een hoop. Wij gaan dit jaar juist voor het volle pond de boot in. Grote en onzuinige auto, met z'n tweeën. #YOLO
De 4.6-liter Thunderbird beviel primaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef 2cv het volgende:
Al zou ik ook wel eens in een overmatig luxe barrel willen gaan met een achterlijk grote motor voorin zodat het geen donder uit maakt in welke versnelling je de berg op rijdtEen dikke Amerikaan ofzo.
Fuq, gemist.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik zag het net op Hart van Nederland.
Heb je ook links naar die pagina's/profielen ? Ik wil ook meegenieten.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:47 schreef Piet__Piraat het volgende:
Klopt ja, ik zie op FB net de nodige foto's voorbij komen. Leuk om te zien en goed voor de kriebels
Dat wordt letterlijk stukje bij beetje wel duidelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mooi op tijd erbij! Wat moet het gaan worden?
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:32 schreef 2cv het volgende:
Ik heb vanmorgen wat foto's gemaakt bij de start van de winterversie van de CarbageRun:
Kun je er geen andere bak onder beunen dan? Want ik kan me voorstellen dat dat niet echt relaxt isquote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef 2cv het volgende:
Ik heb iig geleerd dat ik geen BX met turbodieselmotor wil hebben. Dat ligt niet zozeer aan de motor, maar aan de versnellingsbak die er aan vast zit. Op een beetje een helling moet je het ding in de 2e versnelling tot in het dieprode gebied stampen en dan kan je pas overschakelen naar de 3e versnelling waarna de motor 1200rpm ofzo draait.
Dan liever een ongeblazen 1900cc motor. Die heeft iets minder pit, maar wel een versnellingsbak die bij de motor past wat écht veel fijner rijdt. En ervaring leert dat ook die dingen bovenaan de berg komen.
Zomereditie?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik zag het net op Hart van Nederland.
Ik wil oooooooooook!
Maar dat was dan ook wel een gruwelijk brik zegquote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef Dingest het volgende:
Ik zie elk jaar wel hoe mijn autopark ervoor staat. Ik ga niet een werkende auto wegdoen omdat ik iets anders wil, maar als er iets anders/nieuws moet komen (zoals voor een evenement) is het altijd leuk om iets nieuws te proberen. En om te ontdekken hoe gaaf of hoe kut het ding is, zeker tijdens een RunDe 9000 vonden we gaaf om mee te rijden, maar we waren dat ding bij terugkomst wel behoorlijk beu
Behalve de automaat, toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De 4.6-liter Thunderbird beviel prima
Heb je zelf FB? Dan gewoon even zoeken op The Carbage Run.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je ook links naar die pagina's/profielen ? Ik wil ook meegenieten.
Andere bak kan, maar dan maakt de motor vrij veel toeren. Dan is de top erg laag of het wordt een teringherie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Kun je er geen andere bak onder beunen dan? Want ik kan me voorstellen dat dat niet echt relaxt isEn over die slaapplaats: is zo'n opgooitentje niets? Ik vond het echt ideaal. Staat in twee minuten (incl. haringen) en afgebroken in vijf minuten (incl. haringen). Wij hadden ook een mooie taakverdeling: hij pakte de tentjes in terwijl ik alvast de rest van de auto inpakte
.
Bedankt voor de links ! Ik heb FB jaquote:[..]
Zomereditie?
[..]
Maar dat was dan ook wel een gruwelijk brik zeg.
Wij gaan ons barrel dit jaar door de APK drukken op goed geluk en vooraf nog even de brug op in de hoop dat er verder niets aan kapot is of bijna kapot gaat. Verder wat slangetjes vervangen ivm jarenlange stilstand. En dan zien we het wel.
[..]
Behalve de automaat, toch?Ben je er nog vanaf gekomen eigenlijk? Wij gaan niet voor een heel dikke bak ofzo, maar wel voor wat meer vermogen dan die ±100pk van de afgelopen jaren
.
[..]
Heb je zelf FB? Dan gewoon even zoeken op The Carbage Run.
https://www.facebook.com/CarbageRun
https://www.facebook.com/TheCarbageRun
Maar de groep waar eigenlijk alle foto's in staan is een gesloten groep, dus die link kan ik je niet mailen. Even zoeken dus, die groep heeft nu 2.300 leden.
En een team dat regelmatig updates stuurt:
https://www.facebook.com/teamsnowpatrol.carbagerun
Geen inschrijving en eigenlijk ook geen geld.quote:
Je hebt nog een half jaar, is dat te laat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Andere bak kan, maar dan maakt de motor vrij veel toeren. Dan is de top erg laag of het wordt een teringherie.
Uiteindelijk wil ik een compleet andere motor + bak er in schroeven. Maar als ik dat voor de zomereditie moet doen, ben ik te laat.
En ik heb een ambulance, daar kan ik in slapen. Dus wat zal ik te kloten met tenten ? Zowieso heb ik al een redelijk handig en snel op te zetten tent.
[..]
Bedankt voor de links ! Ik heb FB ja
Let op mijn woorden: als je die week gewoon vrij houdt kom je nog wel aan een inschrijving. Genoeg inschrijvingen die de weken ervoor ineens gedumpt worden omdat men toch niet kan. Afgelopen jaar ook twee knapen gesproken die drie weken van tevoren een startbewijs kregen ineens, stonden nummer 200-nog-wat op de wachtlijst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:46 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Geen inschrijving en eigenlijk ook geen geld.
Dat halve jaar moet lukken. Pluspunt: ik wil die ambulance t.z.t. ook als dagelijks vervoer gebruiken. Dus hoeft het niet budget.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Je hebt nog een half jaar, is dat te laat?
En ja, als je een ambu hebt snap ik dat je erin gaat liggen, al vind ik een auto wel wat benauwd. Zo'n tentje heeft wel wat vind ik.
Gewoon gaan voorbereiden. De inschrijving is een formaliteit. Maar een inschrijving motiveert welquote:[..]
Let op mijn woorden: als je die week gewoon vrij houdt kom je nog wel aan een inschrijving. Genoeg inschrijvingen die de weken ervoor ineens gedumpt worden omdat men toch niet kan. Afgelopen jaar ook twee knapen gesproken die drie weken van tevoren een startbewijs kregen ineens, stonden nummer 200-nog-wat op de wachtlijst.
Maar dat geldprobleem is wel lastig ja. Vooral bij zo'n last-minute inschrijving moet je wel wat reserve hebben
Ah, vandaar. Dan snap ik inderdaad dat heel veel handelingen er net eentje te veel zijn en moet je inderdaad rustig aan doen. Je teamgenote is een goede vriendin ofzo?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat halve jaar moet lukken. Pluspunt: ik wil die ambulance t.z.t. ook als dagelijks vervoer gebruiken. Dus hoeft het niet budget.
En tentjes zijn tof, maar ik ben hartpatiënt. Ik moet met de CarbageRun echt alles gebruiken wat mij energie bespaart. Vorig jaar heeft m'n teamgenote me er zo'n beetje doorheen gesleept () en heeft ook 80% van de tijd gereden (ik was zo vermoeid dat ik mezelf niet meer achter het stuur vertrouwde
) maar dit jaar wil ik het één en ander veranderen/aanpassen/whatever zodat ik wat actiever mee kan doen en ik geen last voor m'n teamgeno(o)t(e) ben.
Teamgenote ben ik 'toevallig' tegen gekomen een paar jaar terug. Toen ik een auto aangeboden kreeg, vroeg ik haar voor de gein om mee te gaan. Ze zei verdorie nog ja ook !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Dan snap ik inderdaad dat heel veel handelingen er net eentje te veel zijn en moet je inderdaad rustig aan doen. Je teamgenote is een goede vriendin ofzo?
I know, maar het geldprobleem is de voornaamste reden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: als je die week gewoon vrij houdt kom je nog wel aan een inschrijving. Genoeg inschrijvingen die de weken ervoor ineens gedumpt worden omdat men toch niet kan. Afgelopen jaar ook twee knapen gesproken die drie weken van tevoren een startbewijs kregen ineens, stonden nummer 200-nog-wat op de wachtlijst.
Maar dat geldprobleem is wel lastig ja. Vooral bij zo'n last-minute inschrijving moet je wel wat reserve hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |