Uit voorzorg is het kenteken van mijn runner nooit zichtbaar op de foto's die ik zelf op internet zet. Afgelopen jaar heb ik ze nodig gehad, en ze hadden keurig de ADAC ingeschakeld om me te komen helpen. Sindsdien niets meer van gehoord.quote:Op maandag 2 juni 2014 03:24 schreef Dingest het volgende:
Als het tijdens de Run is je waarschijnlijk verdere hulp weigeren - zeker als het op vervangend vervoer aankomt. In het ergste geval kunnen ze ook (voorrijd)kosten op jouw gaan verhalen denk ik, want het is wel een breuk van hun huidige voorwaarden...
Het schijnt dat ze dus in voorgaande edities ook al een mannetje naar de start of introdag hadden gestuurd - en/of Facebook e.d. in de gaten hebben gehouden - en kentekens hebben genoteerd. Als ze dat doen dan kan je al de sjaak zijn op het moment dat je nog aan de telefoon hangt![]()
Interessantere vraag vind ik; wat als het niet meer tijdens de Run is? Strikt genomen ben je dan niet meer deelnemer en enkel op vakantie
Ik heb nog mogelijkheden genoeg, volgens mij nog niet 1 foto van mijn eigen Runner op het net geplaatstquote:Op maandag 2 juni 2014 18:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
Goed plan, maar daarvoor is het bij ons inmiddels te laat
Jullie hadden toch jezelf buiten de auto gesloten?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uit voorzorg is het kenteken van mijn runner nooit zichtbaar op de foto's die ik zelf op internet zet. Afgelopen jaar heb ik ze nodig gehad, en ze hadden keurig de ADAC ingeschakeld om me te komen helpen. Sindsdien niets meer van gehoord.
Hoho, dat buitensluiten was mooi wel teamwork he. Uit voorzorg heb ik dit jaar vast een sleutel laten bijmakenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jullie hadden toch jezelf buiten de auto gesloten?
Een voorgaande editie werd door de organisatie bevestigd dat bij de start een ANWB-mannetje rond had gelopen om dingen te noteren, dus wie weet...
In dit geval niet. We willen de auto beplakken met voorgedrukt materiaal. De keus gaat nu tussen transparant plakplastic en behangerslijm, al dan niet aangevuld met vernisquote:
Dat is goede informatie. Waarmee beplak jij de auto? En heb je getest op waterdichtheid of gok je het er gewoon op?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:06 schreef Piet__Piraat het volgende:
Tip rondom behanglijm: dit werd mogelijk niet goed. Dat is gemaakt om te hechten aan poreuze oppervlakken en dat past niet echt bij een auto. Om die reden gaan wij ook voor transparante tape die we overal 'de hoek om' vouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |