abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140442254
nog iemand wat werklampen over voor een CR budget, ik heb er nu gevonden van 13 euro per stuk.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_140443865
Werklampen?

Ik neem een paar led-lampjes op AA-batterijen mee, die moet maar genoeg licht geven. Paar euro bij de Lidl, tijdje terug.
Schip ahoy!
pi_140444242
voor aankleding van de auto's, onze 940 is al voorzien van wat lampen. Nu de v70 nog een bak licht erop, en aansturing door een arduino, dus zelf iets programmeren of op het geluid van de muziek.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_140444799
Ah, op die fiets. Ik vrees dat dat voor ons iets te veel elektronica wordt en ik betwijfel of onze magere accu dat allemaal trekt :P
Schip ahoy!
  zondag 1 juni 2014 @ 08:23:08 #280
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_140590642

Het begint er zo langzamerhand op te lijken.
pi_140590735
Vw Corrado toch? :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 1 juni 2014 @ 08:53:30 #282
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_140590807
Volkswagen, wie anders...
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2014 @ 03:08:17 #283
25682 2cv
Niet subtiel
pi_140620695
Wat doet de ANWB als je Europaservice hebt, panne krijgt, je hun hulp vraagt en zij komen er achter dat je de CarbageRun rijdt ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_140620782
Als het tijdens de Run is je waarschijnlijk verdere hulp weigeren - zeker als het op vervangend vervoer aankomt. In het ergste geval kunnen ze ook (voorrijd)kosten op jouw gaan verhalen denk ik, want het is wel een breuk van hun huidige voorwaarden...
Het schijnt dat ze dus in voorgaande edities ook al een mannetje naar de start of introdag hadden gestuurd - en/of Facebook e.d. in de gaten hebben gehouden - en kentekens hebben genoteerd. Als ze dat doen dan kan je al de sjaak zijn op het moment dat je nog aan de telefoon hangt :D

Interessantere vraag vind ik; wat als het niet meer tijdens de Run is? Strikt genomen ben je dan niet meer deelnemer en enkel op vakantie :P
  † In Memoriam † maandag 2 juni 2014 @ 03:53:53 #285
25682 2cv
Niet subtiel
pi_140620942
Ik overweeg ANWB Europaservice af te sluiten. De run is dan op zich niet gedekt, maar als ze me helpen wil ik de kosten daarvoor wel terug betalen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 2 juni 2014 @ 18:22:47 #286
39237 crew  H_T
2733
pi_140639143
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 03:24 schreef Dingest het volgende:
Als het tijdens de Run is je waarschijnlijk verdere hulp weigeren - zeker als het op vervangend vervoer aankomt. In het ergste geval kunnen ze ook (voorrijd)kosten op jouw gaan verhalen denk ik, want het is wel een breuk van hun huidige voorwaarden...
Het schijnt dat ze dus in voorgaande edities ook al een mannetje naar de start of introdag hadden gestuurd - en/of Facebook e.d. in de gaten hebben gehouden - en kentekens hebben genoteerd. Als ze dat doen dan kan je al de sjaak zijn op het moment dat je nog aan de telefoon hangt :D

Interessantere vraag vind ik; wat als het niet meer tijdens de Run is? Strikt genomen ben je dan niet meer deelnemer en enkel op vakantie :P
Uit voorzorg is het kenteken van mijn runner nooit zichtbaar op de foto's die ik zelf op internet zet. Afgelopen jaar heb ik ze nodig gehad, en ze hadden keurig de ADAC ingeschakeld om me te komen helpen. Sindsdien niets meer van gehoord.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_140639191
Goed plan, maar daarvoor is het bij ons inmiddels te laat :')
Schip ahoy!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 2 juni 2014 @ 18:25:50 #288
39237 crew  H_T
2733
pi_140639222
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
Goed plan, maar daarvoor is het bij ons inmiddels te laat :')
Ik heb nog mogelijkheden genoeg, volgens mij nog niet 1 foto van mijn eigen Runner op het net geplaatst :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_140639329
Ik heb inmiddels de foto's met kenteken verwijderd en anoniem teruggeplaatst. Vermoedelijk zijn ze bij de ANWB nu toch nog geen register aan het bijhouden :P
Schip ahoy!
pi_140647773
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Uit voorzorg is het kenteken van mijn runner nooit zichtbaar op de foto's die ik zelf op internet zet. Afgelopen jaar heb ik ze nodig gehad, en ze hadden keurig de ADAC ingeschakeld om me te komen helpen. Sindsdien niets meer van gehoord.
Jullie hadden toch jezelf buiten de auto gesloten? :P
Een voorgaande editie werd door de organisatie bevestigd dat bij de start een ANWB-mannetje rond had gelopen om dingen te noteren, dus wie weet... Ene probleem is ook het andere niet, en als ze niet standaard vragen of je met de Run meedoet sturen ze sowieso gewoon iemand. Maar teams die vervangend vervoer nodig hadden kregen het al een stuk moeilijker, en sommigen kregen alleen op eigen kosten een huurauto. Ik heb geen idee hoe fanatiek de ANWB er dit jaar in zal zijn, komt men vanzelf achter :+

Gewoon zorgen dat je ze niet nodig hebt :7
pi_140648507
Maw: een setje oude platen opduikelen of een setje fakers laten drukken en die tijdens de start erop prikken :)
Schip ahoy!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 2 juni 2014 @ 22:49:39 #292
39237 crew  H_T
2733
pi_140651896
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef Dingest het volgende:

[..]

Jullie hadden toch jezelf buiten de auto gesloten? :P
Een voorgaande editie werd door de organisatie bevestigd dat bij de start een ANWB-mannetje rond had gelopen om dingen te noteren, dus wie weet...
Hoho, dat buitensluiten was mooi wel teamwork he. Uit voorzorg heb ik dit jaar vast een sleutel laten bijmaken
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 juni 2014 @ 16:29:02 #293
39237 crew  H_T
2733
pi_140874463
Vanmiddag nog wat decoratiemateriaal opgehaald voor de runner. Nu nog bepalen wat we denken dat de beste methode van bevestigen is``
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_140877540
Duct-tape en tiewraps toch? :P
Schip ahoy!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 juni 2014 @ 19:13:23 #295
39237 crew  H_T
2733
pi_140880490
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
Duct-tape en tiewraps toch? :P
In dit geval niet. We willen de auto beplakken met voorgedrukt materiaal. De keus gaat nu tussen transparant plakplastic en behangerslijm, al dan niet aangevuld met vernis
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_140884278
Tip rondom behanglijm: dit werd mogelijk niet goed. Dat is gemaakt om te hechten aan poreuze oppervlakken en dat past niet echt bij een auto. Om die reden gaan wij ook voor transparante tape die we overal 'de hoek om' vouwen.
Schip ahoy!
  † In Memoriam † maandag 9 juni 2014 @ 20:07:41 #297
25682 2cv
Niet subtiel
pi_140884377
Ik heb het warm, de Ambu niet meer. Die heeft een grotere/dikkere radiator met dubbele ventilator er voor :P
pi_140885362
Goed geregeld! Maarre... heb je al een bijrijder gefixt? Want de documenten voor Oekraļne moeten deze week online hč :D
Schip ahoy!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 9 juni 2014 @ 21:09:21 #299
39237 crew  H_T
2733
pi_140888688
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:06 schreef Piet__Piraat het volgende:
Tip rondom behanglijm: dit werd mogelijk niet goed. Dat is gemaakt om te hechten aan poreuze oppervlakken en dat past niet echt bij een auto. Om die reden gaan wij ook voor transparante tape die we overal 'de hoek om' vouwen.
Dat is goede informatie. Waarmee beplak jij de auto? En heb je getest op waterdichtheid of gok je het er gewoon op?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_140889378
Wij hebben de laatste keer de transparante tape van de Big Bazaar gebruikt. 82 cent per rol :D. De truc is om veel lagen te plakken: eerst alles bevestigen en als de deur 'dicht' zit, nog eens van onder tot boven (ivm overlap) een extra laag zodat je weet dat je alles hebt.

We hebben het getest. Enige is dat het papier eronder verkleurd was en er wat condens optreedt, maar het leek er van de week allemaal nog goed op te zitten (zie onze facebook). Meer dan een maand geleden geplakt.
Schip ahoy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')