quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Nee hoorquote:Op zondag 17 november 2013 22:58 schreef ArtistA het volgende:
Ik vind bonnie & clyde best een poepfilm... is dat raar?
OP op herhalingquote:Op zondag 17 november 2013 22:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik doe het alvast namens pico
[ afbeelding ]
Maar nog zóóóóó actueelquote:
Ja dat welquote:
quote:
quote:
Wie? Ajax? Jawel johquote:
Vitesse, zie OP.quote:Op zondag 17 november 2013 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie? Ajax? Jawel johFrankie, 4x op rij
![]()
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste enzo.
Die 2 wiebelende pico's worden geen kampioen???quote:
Oehquote:
Altijdquote:Op zondag 17 november 2013 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
OehVleit het U, mevrouw Draakje?
En dat van een vrouw van Uw stand.quote:
Fox, ze is al bezet.quote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dat van een vrouw van Uw stand.Oh Drakin, gedraag U toch!
quote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dat van een vrouw van Uw stand.Oh Drakin, gedraag U toch!
Heeft Dyon eindelijk toegeslagen?quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft Dyon eindelijk toegeslagen?
Ja, geen idee. Ik volg de SC niet zo dagelijks meerquote:
quote:
Hee dat was ons geheimpje!!!quote:Op zondag 17 november 2013 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft Dyon eindelijk toegeslagen?
Beantwoord mijn vraag even.quote:Op zondag 17 november 2013 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik volg de SC niet zo dagelijks meer
Geen flauw ideequote:
Dyonquote:Op zondag 17 november 2013 23:59 schreef ArtistA het volgende:
Dyon en drakin? Ik weet niet voor wie ik meer medelijden moet hebben. Nee, grapje
quote:
Krijgt Dyon niet al genoeg medelijden hier/quote:Op zondag 17 november 2013 23:59 schreef ArtistA het volgende:
Dyon en drakin? Ik weet niet voor wie ik meer medelijden moet hebben. Nee, grapje
Vooral van zichzelf.quote:Op maandag 18 november 2013 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijgt Dyon niet al genoeg medelijden hier/
Mwah, valt toch wel mee?quote:Op maandag 18 november 2013 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijgt Dyon niet al genoeg medelijden hier/
Geweldige film was dat! (ik ga lekker geen antwoord geven maar slapen en dromen over...)quote:
?quote:Op maandag 18 november 2013 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Geweldige film was dat! (ik ga lekker geen antwoord geven maar slapen en dromen over DYON)
Je moet je gewoon aanpassen net zoals Sands.quote:Op maandag 18 november 2013 00:35 schreef Lemans24 het volgende:
Ja.
Denk er wel over om een lange FOK-pauze te nemen, heb iets te veel 'ruzies' met mensen in andere subforums. Of eigenlijk mensen in een paar topics, van die mensen die normaal alleen in KLB en ONZ posten. Het taalgebruik ook, ik word te oud blijkbaar...
Kan ik begrijpen, ik vond je altijd al een arrogante kwal.quote:Op maandag 18 november 2013 00:35 schreef Lemans24 het volgende:
Ja.
Denk er wel over om een lange FOK-pauze te nemen, heb iets te veel 'ruzies' met mensen in andere subforums. Of eigenlijk mensen in een paar topics, van die mensen die normaal alleen in KLB en ONZ posten. Het taalgebruik ook, ik word te oud blijkbaar...
Ja maar dat vinden we ook van Robby87 en die is hier ook nog steeds te vinden.quote:Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, ik vond je altijd al een arrogante kwal.
Van jou kan ik het hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 00:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, ik vond je altijd al een arrogante kwal.
Sands?quote:Op maandag 18 november 2013 00:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet je gewoon aanpassen net zoals Sands.
Alleen vanavond ja?quote:Op maandag 18 november 2013 00:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Omdat niemand hem serieus neemt. Sorry, ben in een vervelende bui vanavond.
que?quote:Op maandag 18 november 2013 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Je kijkt een avondje niet mee op FMT en je hebt een nieuwe liefde in je leven...
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd. Jij blijkbaar wel.quote:Op maandag 18 november 2013 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Je kijkt een avondje niet mee op FMT en je hebt een nieuwe liefde in je leven...
[ afbeelding ]
Staat nog steeds op de planning.quote:Op maandag 18 november 2013 10:18 schreef hornage het volgende:
[..]
que?
Ik heb trouwens gisteren Gravity in de bios gezien en damnzwat een goede film! Beste film van het jaar en beste actrice van het jaar imho
Jammer genoeg is het niet de liefde waar ik op zat te wachtenquote:Op maandag 18 november 2013 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jij blijkbaar wel.
Je moet er ook niet op wachten. Dat werkt niet. Sommige dingen overkomen je gewoon.quote:Op maandag 18 november 2013 10:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het niet de liefde waar ik op zat te wachten
Nou ok. Niet de liefde die ik wilde dat mij overkwam dan?quote:Op maandag 18 november 2013 10:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op wachten. Dat werkt niet. Sommige dingen overkomen je gewoon.
Zoals ik zei, sommige dingen overkomen je, daar doe je weinig aan.quote:Op maandag 18 november 2013 10:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ok. Niet de liefde die ik wilde dat mij overkwam dan?
Ze heeft altijd jou nog om d'r te troostenquote:Op maandag 18 november 2013 10:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals ik zei, sommige dingen overkomen je, daar doe je weinig aan.
Maar in dit geval blijkbaar alleen bij drakin en niet bij jou als ik het zo lees.
Arme drakin.
Vorig deel gemist?quote:Op maandag 18 november 2013 10:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze heeft altijd jou nog om d'r te troosten![]()
Eens!quote:Op maandag 18 november 2013 10:18 schreef hornage het volgende:
[..]
que?
Ik heb trouwens gisteren Gravity in de bios gezien en damnzwat een goede film! Beste film van het jaar en beste actrice van het jaar imho
Ach, de aanhouder wint (wel eens...)quote:
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.quote:Op maandag 18 november 2013 11:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, de aanhouder wint (wel eens...)Succes
Maar een stier wel een keer of 4! Dus succesquote:Op maandag 18 november 2013 11:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.
Eensch!quote:Op maandag 18 november 2013 10:18 schreef hornage het volgende:
[..]
que?
Mooi man, ik ben een stier, zonder twijfel.quote:Op maandag 18 november 2013 11:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar een stier wel een keer of 4! Dus succes
Interesse in een draak?quote:Op maandag 18 november 2013 11:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mooi man, ik ben een stier, zonder twijfel.
quote:
Ahh... Sas, nou moet je het toch echt zelf doenquote:
Ik moet niks. Als zij iets wil moet zij het initiatief maar nemen.quote:Op maandag 18 november 2013 11:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Ahh... Sas, nou moet je het toch echt zelf doen
Heet dat niet playing hard to get ofzo? Ik weet niet, ben niet zo'n ster in relatiesquote:Op maandag 18 november 2013 11:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik moet niks. Als zij iets wil moet zij het initiatief maar nemen.
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een lading shit over me heen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 november 2013 11:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heet dat niet playing hard to get ofzo? Ik weet niet, ben niet zo'n ster in relaties
Das ook een leuke manier om te zeggen dat je geen verstand van vrouwen hebtquote:Op maandag 18 november 2013 11:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik wel, maar de vrouwen lijken daar anders over te denken
Haha, sterk, maar ik kan het wel altijd goed vinden met volwassen vrouwen lees: moeders van. Als ik dus heel goed overweg kan met hen, maar niet met de jonge vrouwen, aan wie ligt het dan?quote:Op maandag 18 november 2013 11:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das ook een leuke manier om te zeggen dat je geen verstand van vrouwen hebt
Kom dan maar ook snel naar het 40+ onderdeel van Fokquote:Op maandag 18 november 2013 00:35 schreef Lemans24 het volgende:
Ja.
quote:Op maandag 18 november 2013 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[ afbeelding ]
Teruglezen om bij te blijven hier Hornquote:Op maandag 18 november 2013 10:18 schreef hornage het volgende:
[..]
que?
Heb je de rest nog niet gelezen?quote:
Zo oud ben ik nog niet. Volgende week 35quote:Op maandag 18 november 2013 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom dan maar ook snel naar het 40+ onderdeel van Fok
[...]
hmm dat klinkt als een man die een oudere vrouw in zijn leven nodig heeft.quote:Op maandag 18 november 2013 12:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Haha, sterk, maar ik kan het wel altijd goed vinden met volwassen vrouwen lees: moeders van. Als ik dus heel goed overweg kan met hen, maar niet met de jonge vrouwen, aan wie ligt het dan?
Dat ligt aan die users, maar zulke topics kom ik dan ook niet.quote:Op maandag 18 november 2013 12:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet. Volgende week 35
Maar users die schelden als een puber, daar kan ik moeilijk mee communiceren. Dan mag ik zo arrogant zijn als ik wil.
Wie weet.quote:Op maandag 18 november 2013 12:27 schreef drakin het volgende:
[..]
hmm dat klinkt als een man die een oudere vrouw in zijn leven nodig heeft.
Nou... een nieuwe match? Draak en artista?quote:
Niet deze?quote:Op maandag 18 november 2013 12:43 schreef picodealion het volgende:
Guesthouse Paradiso, beste kotsscene ooit.
Ik mis ook altijd de vragen die ik weet, daarom eindig ik elke maand zo laag.quote:Op maandag 18 november 2013 12:56 schreef hornage het volgende:
Damnz, een pokemon vraag gemist! Die had zo van mij moeten zijn, ik had er wel 100 op kunnen noemen
Ik wist dat ik hem een punt had gegeven voor Die Blechtrommel. Moest alleen even kijken waar dat was en wanneer die verdwenen was (om te kijken of er niet meer punten verdwenen waren).quote:Op maandag 18 november 2013 13:46 schreef picodealion het volgende:
Ik was al aan het zoeken, zag het ook net.
Met poepseks is wederzijds respect enorm van belang.quote:Op maandag 18 november 2013 11:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een lading shit over me heen.
quote:Op maandag 18 november 2013 14:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Met poepseks is wederzijds respect enorm van belang.
Nee maar serieus.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 14:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee maar serieus.
Je bent er toch niet trots op als man zijnde als de vrouw het initiatief heeft genomen?
quote:Op maandag 18 november 2013 11:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed bij haar kreeg ik een lading shit over me heen.
Nou moet je ophouden Sasquote:
Echt heel tof!quote:Op maandag 18 november 2013 16:42 schreef picodealion het volgende:
Ik lees het vorige topic even terug, hoe vond je Being Elmo?
Hier snap ik niks van?quote:Op maandag 18 november 2013 16:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Geen idee, maar Geraldine heeft jou wel gemist:
http://instagram.com/p/g2ycrFp1tV/
Wat een lieve vent he.quote:
Ja, echt mooi. Wat een held die gast. Vooral leuk dat ik die Tickle me Elmo had gekocht toen ik in NYC was.quote:Op maandag 18 november 2013 16:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hier snap ik niks van?
[..]
Wat een lieve vent he.
quote:Op maandag 18 november 2013 19:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Welkom in de grote mannenwereld.
xoxo
quote:Op maandag 18 november 2013 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Lijkt meer op een zandbak van de peuterspeelzaal.
Heerlijk toch.quote:Op maandag 18 november 2013 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Lijkt meer op een zandbak van de peuterspeelzaal.
Geweldig hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb vanmiddag eindelijk de nieuwe Blu-ray van Intolerance gekeken.
Wat een schitterende restauratie, heel indrukwekkend!
Welk liefje en wat heb je tegen homo's?quote:Op maandag 18 november 2013 19:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je liefje?
(daar stond geen komma tussen je en liefje, homo's...)
drakin natuurlijk, casanovaquote:Op maandag 18 november 2013 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Welk liefje en wat heb je tegen homo's?
Waarom kots je er dan bij? O en drakin...tja dat moet je haar vragenquote:Op maandag 18 november 2013 20:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
drakin natuurlijk, casanova
niks tegen homo's
Ja nee een beetje.quote:Op maandag 18 november 2013 20:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sarcasme lijkt me niet heel erg op z'n plaats.
Jij zou niet braken van een pik in je mond?quote:Op maandag 18 november 2013 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom kots je er dan bij? O en drakin...tja dat moet je haar vragen
Jij niet toch?quote:Op maandag 18 november 2013 20:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij zou niet braken van een pik in je mond?
Ik kan er dus zelf bij, en heb het ook weleens geprobeerd.quote:Op maandag 18 november 2013 20:28 schreef drakin het volgende:
Stelletje mietjes, als je er zelf bij kon had je maar al te graag een pik in je mond.
Ligt eraan hoever hij erin zit? Of bedoelde je dat niet...quote:Op maandag 18 november 2013 20:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij zou niet braken van een pik in je mond?
We weten genoeg, bedankt.quote:Op maandag 18 november 2013 20:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan er dus zelf bij, en heb het ook weleens geprobeerd.
Ik ben niet lenig, dus dan weet jij genoeg.
Met je hand of met je mond.quote:Op maandag 18 november 2013 20:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan er dus zelf bij, en heb het ook weleens geprobeerd.
Ik ben niet lenig, dus dan weet jij genoeg.
Ron Jeremy... maar dat is vast niet in een film geweest die jij nou bedoelt...quote:Op maandag 18 november 2013 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Met je hand of met je mond.
Volgens mij is het ook in een film voorgekomen dat een man zich in allerlei bochten wringt tot hij erbij kan. Of serie?
Die hoeft volgens mij zich niet in moeilijke bochten te wringen daarvoor. Enkel zijn kin op zijn borst leggen en hij kan er al bij.quote:Op maandag 18 november 2013 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ron Jeremy... maar dat is vast niet in een film geweest die jij nou bedoelt...
Sowieso in Shortbus. En er zit een leuke dialoog in Clerks daarover.quote:Op maandag 18 november 2013 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Met je hand of met je mond.
Volgens mij is het ook in een film voorgekomen dat een man zich in allerlei bochten wringt tot hij erbij kan. Of serie?
quote:Op maandag 18 november 2013 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever hij erin zit? Of bedoelde je dat niet...
Ik mag hopen dat dit een fake trailer is.quote:
Dat Aaron Paul zich leent voor dit zooiquote:Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een fake trailer is.
Leuk. Ben benieuwd, ziet er goed uit.quote:
Wat is voor jou de mooiste auto ooit gemaakt?quote:Op maandag 18 november 2013 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat Aaron Paul zich leent voor dit zooi
En dat zeg ik als groot liefhebber van auto's
Qua looks? Daar moest ik lang over nadenken... Ik denk de Ferrari F40quote:Op maandag 18 november 2013 23:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wat is voor jou de mooiste auto ooit gemaakt?
quote:Op maandag 18 november 2013 23:47 schreef picodealion het volgende:
Ik ben totaal geen autoliefhebber, maar toch: F40.
Ja dat zou mijn antwoord ook zijn:quote:
Mooi antwoord.quote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Qua looks? Daar moest ik lang over nadenken... Ik denk de Ferrari F40
Power? MacLaren F1 by far. Dat dit waanzinnige apparaat de openbare weg op mag![]()
Technisch? De Honda NSX (mede ontworpen door mijn grote held Senna) laat zelfs de huidige generatie supercars beven in het betere bochtenwerk.
All time favorite? DeLorean DMC-12Als ik de loterij win, is dat de eerste auto die ik koop. En daarna de Nissan GTR (R35
)natuurlijk
Gepimpte Talbot Lagoquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:48 schreef Desunoto het volgende:
Een van 's werelds mooiste auto's staat in Nederland, in het Louwman Museum in Den Haag:
[ afbeelding ]
Integendeel, dit is een vrij kale versie. De belichting in het museum is heel mooi en daardoor lijkt het 'bling-bling' op de foto, maar als je er naast staat is hij nog veel mooier.quote:
Ik zit al maanden aan te denken om met mijn zoon naar het Louwman museum te gaan. Ik rij er potverdrie 2x per week voorbij als ik over de A44 ga. AutoRai vond ie ook wel grappig. En af en toe stiekem sturen op papa's schootquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Integendeel, dit is een vrij kale versie. De belichting in het museum is heel mooi en daardoor lijkt het 'bling-bling' op de foto, maar als je er naast staat is hij nog veel mooier.
Fixedquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:58 schreef Desunoto het volgende:
De Ferrari F40 is ook een erg gave auto, maar als ik naast die auto sta en hem zie rijden dan krijg ik niet zo zeer het gevoel dat het een bijzondere machine is of 'kunst op wielen' zoals ik bij die Talbot-Lago wel krijg.
Of bij de Toyota 2000 GT of Mercedes 300 SLR bijvoorbeeld.
Museumkaart niet geldigquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:05 schreef Desunoto het volgende:
Mooi museum met veel bijzondere auto's, zeker een keer naartoe gaan.![]()
Is ook niet zo heel duur geloof ik (hoewel ik er nog nooit voor betaald heb, we hebben altijd vrijkaarten![]()
)
De laatste keer dat ik er was stonden er o.a. de alleroudste Toyota ter wereld en de Aston Martin uit de film Die Another Day (ter vervanging van de DB5 uit Goldfinger die er normaal gesproken staat en er op dit moment ook weer staat).
Ze hebben er ook een kleine collectie Ferrari's waaronder een rode 166 Inter. Prachtige wagen!
Hoeveel namen had je nog meer kunnen noemen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:10 schreef drakin het volgende:
Labirinth
David Bowie
Jim Henson
Jennifer connely
Toby froud
0, ik heb al best moeite met namen maar deze film was wel heel erg makkelijk. Toby speelt Toby helpt daar ook wel bijquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoeveel namen had je nog meer kunnen noemen?
Ja, ik stel zelden lastige vragenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
0, ik heb al best moeite met namen maar deze film was wel heel erg makkelijk. Toby speelt Toby helpt daar ook wel bij
Maar als ik zo op imdb kijk zie ik vast wel meer waar ik "O, ja die" bij zeg.
Dat liedje gebruiken ze ook in het spel, wat een aanfluiting.quote:
Kenny Baker (R2D2) en Warwick Davis (Willow) bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:15 schreef drakin het volgende:
[..]
0, ik heb al best moeite met namen maar deze film was wel heel erg makkelijk. Toby speelt Toby helpt daar ook wel bij
Maar als ik zo op imdb kijk zie ik vast wel meer waar ik "O, ja die" bij zeg.
Wel erg veel 'shirtloze' foto's...quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:29 schreef ArtistA het volgende:
Als ik John Abraham google krijg ik echt een naar gevoel vanbinnen...
Ik had alleen op bollywood acteurs gezocht en daarna de bekendste eruitgepikt om zijn IMDB pagina erbij te pakken.quote:
In de vacature stond anders niks over Bollywoodquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:46 schreef drakin het volgende:
Wel slecht hoor, FMT-er zijn en niet eens een Bollywoodfilm kunnen noemen
Ook niet goed, en ook nog in het verkeerde topic gepostquote:
Ik was alleen maar aan het bewijzen dat ik niet 1, maar wel 2 Bollywood films zomaar ineens kan noemenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook niet goed, en ook nog in het verkeerde topic gepost
Wauw... Als die 2 programmeurs zitten te kletsen en je ziet dan op de achtergrond haar bewegen... ik dacht dat het CGI was...quote:
Dan kan je er wel heel leuk 'fixed' bij zetten, maar dan ben je nog niet duidelijk over welk model je het nu precies hebt.quote:
De 1955 Mille Miglia versie van de Mercedes 300 SLRquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan kan je er wel heel leuk 'fixed' bij zetten, maar dan ben je nog niet duidelijk over welk model je het nu precies hebt.
Dat is een mooie, maar de coupé is mooier.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De 1955 Mille Miglia versie van de Mercedes 300 SLR
[ afbeelding ]
Maar hier zit een mooie(re) geschiedenis aan vast.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is een mooie, maar de coupé is mooier.
Nee, dat is cult.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn auto'tje...![]()
Dit is pas een lelijke auto![]()
[ afbeelding ]
Nee klopt... ik ook niet. Die rode zit ik regelmatig in. Zit niet lekker, ziet er niet mooi uit... maar rijdt heerlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat is cult.
Dít is lelijk:
[ afbeelding ]
Ik zal daar nooit van mijn leven instappen
Smaak is suggestiefquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee klopt... ik ook niet. Die rode zit ik regelmatig in. Zit niet lekker, ziet er niet mooi uit... maar rijdt heerlijk![]()
Heb net worlds ugliest car gegoogle'ed... Ik vind het best meevallen wat je dan te zien krijgt...
Ik neem aan dat je het over de multipla hebt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:24 schreef drakin het volgende:
Zit anders best lekker en ik heb in zo'n afschuwelijk lelijk ding een paar keer gezeten.
Een kennis van me had zo'n ding, hij was er zelf niet trots op maar kreeg hem bij zijn werk en kon dan wel weer lekker onbeperkt rijden. Dus ook een lelijk ding kan zijn voordelen hebben.
Klopt...quote:
Zappen of beide...quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
Oranje - Columbia of Zweden - Portugal... lastige keus.
Nee man, lekker Oranje kijken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
Oranje - Columbia of Zweden - Portugal... lastige keus.
Dat is deel van een sub-cultuur.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet wat iemand hierin ziet... Waarom wil je je auto zo pimpen...
[ afbeelding ]
Gaat nergens over.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kijk je lekker naar die andere pot.
Maar wel tegen Colombia, de nummer 2 van Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Tis maar een onbelangrijke oefen interland...
Je zit niet ver van de grens af, dus ik kan raden voor wie jij bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Je kan op de Duitser ook nog naar Duitsland - Engeland kijken
Falcao die zonder te spelen het eerste punt al verdient heeft door te zeggen: Wie is R. Vlaar...quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar wel tegen Colombia, de nummer 2 van Zuid-Amerika.
En met Falcao.
Ron wie?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Falcao die zonder te spelen het eerste punt al verdient heeft door te zeggen: Wie is R. Vlaar...
Ook al is precies de helft van mijn familie woonachtig in Duitsland ben ik gewoon een Nederlander. Met andere woorden, ik heb dus ook een hekel aan Die Manschafftquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je zit niet ver van de grens af, dus ik kan raden voor wie jij bent
Rare vraag: Voelen mensen die dicht tegen de grens aan wonen (Enschede, Nijmegen) zich ook een beetje Duitser?
Heel goed nadenken waarom zo'n talentvolle elftal het keer op keer weet te verklotenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Frankrijk vanavond gaat doen
Het zou toch mooi zijn als die er ook niet bij zijn in Brasilquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heel goed nadenken waarom zo'n talentvolle elftal het keer op keer weet te verkloten
We kunnen het ook wel weer over auto's hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef sasquatsch het volgende:
En toen gingen we van auto's over op voetbal.
Die Fox postte, heet die zo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over de multipla hebt?
[..]
Klopt...
quote:
O het is een fiat, vreemd want diegene heeft er nooit pech mee gehad (fiat is toch het merk met het meeste pech meende ik)quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef sasquatsch het volgende:
Ja, dat is de Fiat Multipla. Maakte Michael Schumacher ooit nog reclame voor.
Eerder voor werk dan met je gezinnetje op vakantiequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De ander is ook niet echt een auto om voor het werk te hebben
De Fiat Panda staat bekend als een van de meest betrouwbare auto's.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:49 schreef drakin het volgende:
[..]
O het is een fiat, vreemd want diegene heeft er nooit pech mee gehad (fiat is toch het merk met het meeste pech meende ik)
[..]
Eerder voor werk dan met je gezinnetje op vakantie
Vind je het gek, niemand rijdt in dat kreng.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De Fiat Panda staat bekend als een van de meest betrouwbare auto's.
En wie zegt dat? Wij van Fiat panda?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De Fiat Panda staat bekend als een van de meest betrouwbare auto's.
Volgens onderzoek van meerdere verzekeringsmaatschappijen een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef drakin het volgende:
[..]
En wie zegt dat? Wij van Fiat panda?
Watjes van oranjequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef sasquatsch het volgende:
Gaat lekker daar bij Colombia. Hadden al een paar rode kaarten moeten krijgen.
Valt wel mee, maar natrappen en een elleboog is gewoon rood.quote:
Oranje kaarten?quote:
Arm/elleboog/hand in het gezicht gooien wordt toch helaas nooit rood voor gegeven. Die andere gek had inderdaad wel een 10 wedstrijden schorsing mogen hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar natrappen en een elleboog is gewoon rood.
Griekenland is leuk dat het er bij is, maar nou niet echt een land waar je bang van hoeft te worden..quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Lemans24 het volgende:
Portugal, Griekenland, nou lekker...
Neuh, die hebben ooit per ongeluk het EK gewonnen. Net als de Denen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Griekenland is leuk dat het er bij is, maar nou niet echt een land waar je bang van hoeft te worden..
Ik ben geen voetbalfan, maar staat Griekenland niet bekend om het antivoetbal, sinds 2004?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Griekenland is leuk dat het er bij is, maar nou niet echt een land waar je bang van hoeft te worden..
inderdaadquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neuh, die hebben ooit per ongeluk het EK gewonnen. Net als de Denen.
En makkelijker voor NLquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:49 schreef Lemans24 het volgende:
Zweden, IJsland en Oekraïne zou idd leuker zijn. Voor hun vooral.
Dankzij Veltman en Vlaar. Die speelde een puike wedstrijd. Samen met Depayquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En makkelijker voor NLAl moet ik zeggen dat ik het netjes vind dat ze met een man minder toch de 0 hebben weten te houden
Beetje rare opmerkingquote:
Van Ran? Die is toch Jehova? Toch niet racist? Maar waar die is week ook niet...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:10 schreef picodealion het volgende:
Maar van doyn en rantheman was het al bekend dat ze racisten zijn, dus vandaar.
Speaking of, waar is Ran tegenwoordig?
En DF, for that matter?
Niet iedere neger.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof jij geen negers haat.
Alleen de zwarte zeker?quote:
Daar sloeg 'meer' inderdaad op. Van Ran en DF wist ik het niet. Jehovah's getuigen zijn geen racisten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:10 schreef picodealion het volgende:
Maar van doyn en rantheman was het al bekend dat ze racisten zijn, dus vandaar.
Speaking of, waar is Ran tegenwoordig?
En DF, for that matter?
Nee hoor, ook de witte. Maar alleen diegenen waar ik last van heb.quote:
ik ben geen racistquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar sloeg 'meer' inderdaad op. Van Ran en DF wist ik het niet. Jehovah's getuigen zijn geen racisten.
Ze zijn wel irritant thoughquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar sloeg 'meer' inderdaad op. Van Ran en DF wist ik het niet. Jehovah's getuigen zijn geen racisten.
ik ben geen Jehovahquote:
Nee joh, ik kan altijd wel om ze lachen. Heerlijk om met ze in discussie te gaanquote:
Die ander was Billy Crudup. Die it in alle drie.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:16 schreef Lemans24 het volgende:
Albert Finney zit in Erin Brokovich en Big Fish, maar niet in Almost Famous.
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Regels zijn regels. Maar goed, ook met alleen de eerste 15 antwoorden had hij het goed gehad.
Ik zie het niet?quote:* De Regels:
67moaa.png
• Opzoeken is ten strengste verboden!
Hieronder vallen uiteraard Google, IMDb, RateYourMusic/Movies maar ook een Blu-Raytje, DVD'tje opzetten, een foto opzoeken via de nieuwere searchengines of een filmblad doorbladeren plus alle andere opties die we hier niet gepost hebben.
• Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)
• Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden (posts) te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd
• Het is niet toegestaan je antwoorden te editten, als ze eenmaal geplaatst zijn
• De vraagsteller beslist wie het punt krijgt
• Als binnen 1 uur na toekenning van een punt geen nieuwe vraag is gesteld, mag iedereen een nieuwe vraag stellen
• Post geen antwoord als je er weer snel vandoor moet. Of wel, maar plaats dan ook een nieuwe vraag!
• Post je het antwoord en geen nieuwe vraag binnen 1 uur na toekenning van een punt, dan ben je uitgesloten van meedoen aan de eerstopvolgende vraag.
• Als de vraagsteller lange tijd (minimaal een half uur) geen response geeft, mag een andere FMT'er de gegeven antwoorden controleren en het punt toekennen. (Deze persoon doet dan dus niet mee voor het punt!)
• Als een vraag juist is beantwoord maar de vraagsteller geeft urenlang geen gehoor. Dan heeft diegene die hem correct beantwoord heeft wel recht op het punt. Ook als die geen vraag heeft gesteld.
• Als jij de vraagsteller bent en je moet weg: post dan niet het antwoord in een spoiler-tag.
• Probeer bij foto-vragen de foto te bewerken voordat je hem upload.
• ZVJZ?=VMR! = 'zeker van je zaak? = vraag maar raak !'
• Ben je diegene met de laatste post, dan open je het nieuwe topic en plaats je de link in je laatste post!
Ik ga ervan uit dat je hierdoor niet meer antwoorden mag geven dan dat er gevraagd worden, anders is slechts 1 antwoord ook onzin.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef dyonvbaal het volgende:
• Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je hierdoor niet meer antwoorden mag geven dan dat er gevraagd worden, anders is slechts 1 antwoord ook onzin.
Misschien moeten de regels een keer herschreven worden...quote:Op woensdag 20 november 2013 11:41 schreef wyccie het volgende:
Tweede puntje: slechts een antwoord per post.
Als reserve kun je het in een tweede post gooien.
Misschien moet jij eens een keer goed lezen.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien moeten de regels een keer herschreven worden...
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 20 november 2013 11:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een keer goed lezen.
Volgens mij is het best duidelijk toch?
Daar is alles mee gezegd toch?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef dyonvbaal het volgende:
De vraagsteller beslist wie het punt krijgt
Pas jij z'n IMDb pagina even aan dan? Erin brokovich staat er niet bij.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die ander was Billy Crudup. Die it in alle drie.
Dit is waar ik er opeens achter kwam dat Billy Crudup er ook bij stond.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, nog een bekende acteur uit Almost Famous en Big Fish. Denk dat die wel te doen is.
Maar als iemand erop zou komen was jij het wel.quote:
Not sure if honored or insultedquote:Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar als iemand erop zou komen was jij het wel.
Ik vind ze soms ook wat ambigu inderdaad. Ik heb in de loop van de jaren de regels ook al eens bijgeschaafd (aangepast naar hoe we nu spelen vs. hoe Patch het oorspronkelijk had opgeschreven), maar dat was voornamelijk het weghalen van dingen als "TRUST NO ONE!"quote:Op woensdag 20 november 2013 11:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten de regels een keer herschreven worden...
Cheater's words!quote:Op woensdag 20 november 2013 13:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind ze soms ook wat ambigu inderdaad. Ik heb in de loop van de jaren de regels ook al eens bijgeschaafd (aangepast naar hoe we nu spelen vs. hoe Patch het oorspronkelijk had opgeschreven), maar dat was voornamelijk het weghalen van dingen als "TRUST NO ONE!".
Nog bedankt voor dat eh, vakantiegeld op mijn rekening. Ook namens Sands. Tahiti, it's a magical placequote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef picodealion het volgende:
Linksom of rechtsom, ik zal een keer bovenaan eindigen.
Did I fall asleep?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
TahitiWeet jij wel wat daar gebeurd is?
2 minuten was het toch?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Did I fall asleep?
For a little while.
Wijze woorden.quote:
Schiet toch eens op...quote:Op woensdag 20 november 2013 13:35 schreef sasquatsch het volgende:
Net even de quote opgezocht. Kende ik nog niet,. Moet de SHIELD afleveringen nog kijken.
Net of iemand jou vertrouwd...quote:
Ik ben wel te vertrouwenquote:
Ik lieg altijd.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben wel te vertrouwen![]()
Maar mensen die dat van zichzelf zeggen moet je natuurlijk niet geloven.
dat, mijn vriend, is een paradox.quote:
Er komt steeds wat anders tussen.quote:
Wat dan? Vrouwen kunnen het niet zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er komt steeds wat anders tussen.
Hoezo niet? Er zijn meer vrouwen dan drakin.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat dan? Vrouwen kunnen het niet zijn
Ik ga er simpelweg vanuit dat de meeste vrouwen zo reageren als dat drakending...quote:Op woensdag 20 november 2013 13:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hoezo niet? Er zijn meer vrouwen dan drakin.![]()
Maar de reden is dat mijn HDD recorder steeds vol loopt, dus dat moet ik eerst kijken voordat ik wat anders kan kijken. En dat gaat niet hard genoeg. (Of ik heb gewoon te weinig tijd om te kijken).
hoe reageerde die dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga er simpelweg vanuit dat de meeste vrouwen zo reageren als dat drakending...
Ik niet. Ik ga er vanuit dat dat een uitzondering is.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga er simpelweg vanuit dat de meeste vrouwen zo reageren als dat drakending...
Ik heb duidelijk iets gemist, maar ik zal erover ophouden.quote:
Gewoon teruglezen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist, maar ik zal erover ophouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |