Wat ben jij toch een opstarter deze maand zeg...quote:Op woensdag 20 november 2013 11:18 schreef picodealion het volgende:
Doe dan maar even 15 films met Johnny Depp
Teveel antwoorden in 1 post.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:23 schreef Asap het volgende:
Pirates 1 t/m 4
Don Juan de Marco
Fear and Loathing in Las Vegas
Nick of Time
Ed Wood
Crybaby
21 Jump Street
From Hell
Sleepy Hollow
Charlie and the Chocolate Factory
Blow
Alice in Wonderland
Rango
Rum Diary
Edward Scissorhands
Dark Shadows
Tourist
Lone Ranger
Chocolat
Ninth Gate
Secret Window
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:25 schreef sasquatsch het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:23 schreef Asap het volgende:
Crybaby
[..]
Teveel antwoorden in 1 post.
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:23 schreef Asap het volgende:
Pirates 1 t/m 4
Don Juan de Marco
Fear and Loathing in Las Vegas
Nick of Time
Ed Wood
Crybaby
21 Jump Street
From Hell
Sleepy Hollow
Charlie and the Chocolate Factory
Blow
Alice in Wonderland
Rango
Rum Diary
Edward Scissorhands
Dark Shadows
Tourist
Lone Ranger
Chocolat
Ninth Gate
Secret Window
Regels zijn regels. Maar goed, ook met alleen de eerste 15 antwoorden had hij het goed gehad.quote:
Ik vind het zo zonde als een handvol mensen wel aanwezig is maar niet kan spelen omdat niemand 'm opstart. Aan de reacties te zien was er ook wel vraag naarquote:Op woensdag 20 november 2013 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een opstarter deze maand zeg...
Jij staat bovenaan, dus kan het hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde als een handvol mensen wel aanwezig is maar niet kan spelen omdat niemand 'm opstart. Aan de reacties te zien was er ook wel vraag naar. De enige reden dat ik het doe is omdat jullie het zo weinig doen.
quote:
Same herequote:Op woensdag 20 november 2013 11:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Ze doen allemaal reclames voor anti-verouderings cremes? Ik weet niet eens wie de eerste en de laatste zijn
Straks komen de mannen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |