Ik geloof het zelf ook vaak niet als mensen hun hele verhaal open en bloot hier neerkwakken, of irl heel casual over praten, hoor. Ik heb het hier best nog wel eens over dat ik mijn ouders kut vind maar ik ga dan niet echt dieper er op in verder, omdat ik vind dat niet iedereen dat hoeft te weten omdat het best wel heavy stuff isquote:Op zondag 17 november 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, zo één ben ik ook. Ligt er aan hoe iemand het verteld bij mij.
Van een paar van hier weet ik dat ze het echt niet makkelijk hebben of hebben gehad.. maar die vertellen dat op zo'n manier adt ik het gewoon geloof. En dat komt dan vaak omdat ze iets zeggen wat overeen komt met wat ik zelf voel/voelde.
De rest vind ik maar moeilijk te geloven. Oh, en ik heb best wel een metnaliteit van 'niet zo zeiken, doe er zelf ook eens wat aan'.
WAT NIET WIL ZEGGEN DAT IK JOU NIET GELOOF!
fotoquote:Op zondag 17 november 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
Ja, het is een beetje mis gegaan . Ik wilde een puzzelstukje maken maar ik kwam er halverwege achter dat mn rechte lijntjes véél te dicht bij elkaar lagen dus nooit afgemaakt. En nu vink ik het zo prima omdat het me wel echt doet denken aan toen ik jong was en vind het wel tof
Hahaquote:Op zondag 17 november 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje mis gegaan. Ik wilde een puzzelstukje maken maar ik kwam er halverwege achter dat mn rechte lijntjes véél te dicht bij elkaar lagen dus nooit afgemaakt. En nu vink ik het zo prima omdat het me wel echt doet denken aan toen ik jong was en vind het wel tof
[..]
Ja, een naald pakken en Indische inkt en there you go. Je moet gewoon inkt in je huid stoppen dus ja, best makkelijk hue
.
Pic?quote:Op zondag 17 november 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje mis gegaan. Ik wilde een puzzelstukje maken maar ik kwam er halverwege achter dat mn rechte lijntjes véél te dicht bij elkaar lagen dus nooit afgemaakt. En nu vink ik het zo prima omdat het me wel echt doet denken aan toen ik jong was en vind het wel tof
[..]
Ja, een naald pakken en Indische inkt en there you go. Je moet gewoon inkt in je huid stoppen dus ja, best makkelijk hue
.
Tjakkiequote:
Kan ook een zelfbescherming mechaniek zijn. Herken dat zelf wel een KLEIN beetje bij mezelf. Alles proberen te relativeren en het proberen weg te lachen.quote:
Is coolquote:Op zondag 17 november 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt nog wel ben even met hond lopen
Ja, tot nu toe geloof ik je wel hoorquote:Op zondag 17 november 2013 22:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik geloof het zelf ook vaak niet als mensen hun hele verhaal open en bloot hier neerkwakken, of irl heel casual over praten, hoor. Ik heb het hier best nog wel eens over dat ik mijn ouders kut vind maar ik ga dan niet echt dieper er op in verder, omdat ik vind dat niet iedereen dat hoeft te weten omdat het best wel heavy stuff is
Heb jou in DM laatst al een klein deel verteld, maar er is vrijwel niemand, op 1 iemand na, die aallles weet.
En ik doe er wat aan, ik hou me nu zo stil mogelijk en dan peer ik 'm gewoon![]()
Jawel, met jou?quote:
huh maar hoe. je doet inkt aan die naald en dan prikken ofzo?quote:Op zondag 17 november 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
.
Ja, klein beetje lijntjes trekkenquote:Op zondag 17 november 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
huh maar hoe. je doet inkt aan die naald en dan prikken ofzo?
Nja, dat wel, ben zelf ook wel iemand van een beetje zelfspot en inderdaad weglachen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan ook een zelfbescherming mechaniek zijn. Herken dat zelf wel een KLEIN beetje bij mezelf. Alles proberen te relativeren en het proberen weg te lachen.
Zijnquote:Op zondag 17 november 2013 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jhali zijn ouders houden gewoon te veel van jhali.
ah tofquote:Op zondag 17 november 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, klein beetje lijntjes trekken.
Ook wel, weekend is alweer bijna voorbijquote:
welke heb je picsquote:Op zondag 17 november 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Niet over tats praten, anders wil ik er weer 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |