Jaquote:
Pijnlijkquote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
Puber he. Op school zeiden ze dat je zelf een tattoo kon maken met gewoon een naald en Indische inkt. Dat moet je dan toch proberen
.
Ja, maar het feit is gewoon dat er weet ik veel hoeveel meisjes zijn van jouw leeftijd die hun ouders bijna haten en er van alles bij verzinnen wat die ouders nog slechter maakt dan dat ze zijnquote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb hier nog lang niet alles verteld, hé.
WOOOOOOW!!!!!quote:
Ja, volgens mij viel het wel mee maar weet niet meer zo goed.quote:
Eindelijk, iemand die me opmerktquote:
Ja, hier heb ik dus ook een schijthekel aan, want als mensen mijn verhaal dan horen denken ze dat de helft verzonnen isquote:Op zondag 17 november 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar het feit is gewoon dat er weet ik veel hoeveel meisjes zijn van jouw leeftijd die hun ouders bijna haten en er van alles bij verzinnen wat die ouders nog slechter maakt dan dat ze zijn. En dan later valt het ineens wel mee.
Zeg niet dat dat bij jou zo is, maar wel dat het bij weet ik veel hoeveel mensjes wél zo is.
Bij jezelf??? hoequote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hier ook..
Haha, toen ik 13 was heb ik zelf een mini tattoo gezet.
Ja dat is ook idioot.quote:Op zondag 17 november 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij viel het wel mee maar weet niet meer zo goed.
Minder pijn dan die meisjes die zelf hun piercing prikken denk ik![]()
.
haha in 2e klas ging iemand in mijn klas dat doen in lipquote:Op zondag 17 november 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
.
natuurlijk merk ik je opquote:
Viel best mee.quote:Op zondag 17 november 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij viel het wel mee maar weet niet meer zo goed.
.
lekker bijdehandquote:Op zondag 17 november 2013 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
had diabetes waardoor het niet meer geneesde
Oh, zo één ben ik ookquote:Op zondag 17 november 2013 22:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, hier heb ik dus ook een schijthekel aan, want als mensen mijn verhaal dan horen denken ze dat de helft verzonnen is
quote:
Je hebt nog niet teruggedmtquote:
Ja, het is een beetje mis gegaanquote:Op zondag 17 november 2013 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is ook idioot.
Wat voor tat was het dna?
Ja, een naald pakken en Indische inkt en there you goquote:
vind het wel baasquote:Op zondag 17 november 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
Ja, het is een beetje mis gegaan. Ik wilde een puzzelstukje maken maar ik kwam er halverwege achter dat mn rechte lijntjes véél te dicht bij elkaar lagen dus nooit afgemaakt. En nu vink ik het zo prima omdat het me wel echt doet denken aan toen ik jong was en vind het wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |