Dat bedoelde je niet jou kennende.quote:Op zondag 17 november 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er werd gesproken in meervoud (mensen). Doe niet zo zielig man
Ik reageerde over het aantal users dat eenzelfde topic had geopend. Dus het blijft enkelvoudquote:Op zondag 17 november 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind fok-it ook aardig. Zo meervoud.
godverdomme, ik zei het toch.quote:
Gaan we weer met domme beschuldigingen. Verkloot jij liever een reeks met je eeuwige domme lapo hunten en topic kapen manquote:Op zondag 17 november 2013 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat bedoelde je niet jou kennende.
Maar ik hou er over op.
Dat gaat echt onvoorstelbaar hard omhoogquote:
Ja echt kutquote:Op zondag 17 november 2013 22:30 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ook wel, weekend is alweer bijna voorbij
uh okequote:Op zondag 17 november 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaan we weer met domme beschuldigingen. en Verkloot jij liever een reeks met je eeuwige domme lapo hunten en topic kapen man
Hou je kalm.quote:Op zondag 17 november 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaan we weer met domme beschuldigingen. Verkloot jij liever een reeks met je eeuwige domme lapo hunten en topic kapen man
Stuart heeft beetje valium nodigquote:
Waarom? Ik ben het wel een keer zat dat deze reeks die al 6 jaar bestaat wordt verneukt door dom en kinderachtig gedrag van een enkele of een paar users. Dat topickapen en lapohunten was misschien leuk in JNG of VBL maar hier vinden veel mensen dat gewoon irritant gedrag.quote:
wha hapquote:
Niemand jankt er hier om, hoor. Wat jij nu doet is sfeerverziekender dan dat iemand die niet de lapo had een nieuw topic opent. Boo fucking hoo.quote:Op zondag 17 november 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben het wel een keer zat dat deze reeks die al 6 jaar bestaat wordt verneukt door dom en kinderachtig gedrag van een enkele of een paar users. Dat topickapen en lapohunten was misschien leuk in JNG of VBL maar hier vinden veel mensen dat gewoon irritant gedrag.
Je staat in de top 500quote:Op zondag 17 november 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maakt me geen reet uit of sjaak trekhaak de lapo heeft en patrick trekpik een topic opentEr zijn nog 299 posts te vullen in een topic
Jij bent echt zuur.quote:Op zondag 17 november 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben het wel een keer zat dat deze reeks die al 6 jaar bestaat wordt verneukt door dom en kinderachtig gedrag van een enkele of een paar users. Dat topickapen en lapohunten was misschien leuk in JNG of VBL maar hier vinden veel mensen dat gewoon irritant gedrag.
Maak je niet dik.quote:Op zondag 17 november 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij, en vele met jou, kwamen hier nooit voordat JNG werd gesloten. Anderen wel zoals een Essquote:Op zondag 17 november 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maakt me geen reet uit of sjaak trekhaak de lapo heeft en patrick trekpik een topic opentEr zijn nog 299 posts te vullen in een topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |