SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Neequote:Op zondag 17 november 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Hey vin delen?ik hossel haar nr wel voor je
Was die knipoog niet gewoon naar jou?quote:Op zondag 17 november 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Hey vin delen?ik hossel haar nr wel voor je
LoLa en Ikea chick samen in bed? Ik zou t wel wetenquote:
Ik zag het haar niet doen iigquote:Op zondag 17 november 2013 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe is het huppel?
[..]
Was die knipoog niet gewoon naar jou?
Hoi hoi chick!!quote:
Slecht, kut en klotequote:
quote:Op zondag 17 november 2013 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LoLa en Ikea chick samen in bed? Ik zou t wel weten
quote:Op zondag 17 november 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slecht, kut en klote![]()
Ik ga de bank ook weer op
Als ik Ikea chick hossel, mag ik er dan wel bij liggen?quote:
ik snap deze logica niet helemaalquote:Op zondag 17 november 2013 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik Ikea chick hossel, mag ik er dan wel bij liggen?
Goed punt, maar 2 vrouwen is beter dan 1quote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik snap deze logica niet helemaal
Als ik haar hossel vraag ik toch ook niet of jij er bij komt
quote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik snap deze logica niet helemaal
Als ik haar hossel vraag ik toch ook niet of jij er bij komt
Ik zal al blij zijn met 1tjequote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt, maar 2 vrouwen is beter dan 1
Goed planquote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik neem haar wel mee naar een fok meet. Oh wacht
Eentje is ook lekker, maar als ik er twee kan hebben... is toch beter hequote:
Groningenquote:
Stockholmquote:
geen ervaring meequote:Op zondag 17 november 2013 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eentje is ook lekker, maar als ik er twee kan hebben... is toch beter he
Hoezo niet? Daar komen toch vrouwen?quote:
Dan moet je wel weten wat je daar mee moet doenquote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar komen toch vrouwen?
Dat niet echt nee. Ik liep een keer door de Ikea toen ik zelf ging verhuizen, maar kon daar echt helemaal niets naar m'n smaak vinden. Heb wel wat keukenspulletjes gehaald daar.quote:
quote:
Onmogelijk jaquote:Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nu geen ikea mens zijn?
Vooral ouwelui die voor 'n euro willen ontbijtenquote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je wel weten wat je daar mee moet doen
Gisteren wel serieus veelquote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral ouwelui die voor 'n euro willen ontbijten
Dat is echt ideaalquote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral ouwelui die voor 'n euro willen ontbijten
Waarom zou je?quote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren wel serieus veelgezien anders, moest me een paar keer wel inhouden om niks te doen
Jij wilde er wel mee de ballenbak in?quote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren wel serieus veelgezien anders, moest me een paar keer wel inhouden om niks te doen
O Fasje, was je maar bi.quote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik haat de Ikea ook.quote:Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nu geen ikea mens zijn?
Misschien moet je er een dobbelsteen kopen. Kun je thuis oefenen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat niet echt nee. Ik liep een keer door de Ikea toen ik zelf ging verhuizen, maar kon daar echt helemaal niets naar m'n smaak vinden. Heb wel wat keukenspulletjes gehaald daar.
Gewoon de Firefly toer opgaan johquote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om niet nog meer rare verhalen over mij op Fok te hebbenquote:
Zij met mijn ballen jaquote:Op zondag 17 november 2013 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wilde er wel mee de ballenbak in?
Ja echt hequote:Op zondag 17 november 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O Fasje, was je maar bi.
[..]
Ik haat de Ikea ook.
[..]
Misschien moet je er een dobbelsteen kopen. Kun je thuis oefenen.
Ik zou dat niet kunnen hoorquote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
Vind het altijd wel sneu, die bij ons is bij winkels, al die prutsers dumpen dus hun kinderen daar en gaan dan shoppen buiten de ikea
Fireflyquote:Op zondag 17 november 2013 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon de Firefly toer opgaan johChicks diggen dat
Het is een wonder dat we nog leefden.quote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Maar dat ding was op die vlakke zijden iets zwaarder natuurlijk, omdat daar geen afbeelding in zat. Dus wellicht dat hij daardoor telkens zo kwam te liggen
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je valt ook op vrouwen toch? Ik kwam gisteren toevallig een lesbisch stel tegen bij het stappen, het was erg gezellig. Wat me opviel was de mega positieve uitstraling. Dat is ook in principe de basis, zoveel mogelijk positieve emoties opdoen en veel met mensen praten die je niet kent om door te groeien. Het beste is om straks ook uit te gaan en jezelf te motiveren of elkaar als je met anderen gaat
Geniaalquote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
Vind het altijd wel sneu, die bij ons is bij winkels, al die prutsers dumpen dus hun kinderen daar en gaan dan shoppen buiten de ikea
Tja jij was de healer hequote:Op zondag 17 november 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een wonder dat we nog leefden.
Beetje jammer dat hij zichtzelf de PUA god vind, terwijl hij simpelweg basis dingen na praat.quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
Firefly gaf me gister nog een goed advies, kan ik echt wat mee.
[..]
Spreekt zoiets niet voor zich?quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneerquote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja jij was de healer he![]()
Mu mocht m'n cake houden, maar ik vergat dat het mijn bord was. Dus nu is m'n bordencollectie niet meer compleetIk kan daar niet mee omgaan
Volgende spelletjesmeet bij mij![]()
Positieve emoties opdoen door mensen aan te spreken.quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
We overleefden dan ook dankzij mij.quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja jij was de healer he![]()
Mu mocht m'n cake houden, maar ik vergat dat het mijn bord was. Dus nu is m'n bordencollectie niet meer compleetIk kan daar niet mee omgaan
Volgende spelletjesmeet bij mij![]()
Of als ze daar bij een bedrijf werken met de lunch bij de ikea gaan etenquote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geniaalzou ik ook doen (al zou ik de kinderen daar gewoon permanent achter laten
)
Weet niet. Misschien op korte termijn wel. December voor Kerst als iedereen weer geld heeft en het nog niet te druk isquote:
Hij zegt eigenlijk dat ik met zoveel mogelijk mensen moet praten om te groeien, want blijkbaar ben ik nog niet goed genoeg in sociaal contact. Slaat natuurlijk als een tang op een varken, daarnaast geeft het zijn onkunde weer wat betreft zijn kennis over het reilen en zeilen binnen de lesbowereld.quote:
Ik vond het stiekem wel steeds leuker wordenquote:Op zondag 17 november 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Positieve emoties opdoen door mensen aan te spreken.
Ok.
Als ik iemand aanspreek, bellen ze gauw de politie.
[..]
We overleefden dan ook dankzij mij.
Tijdens mijn studie had ik vaak college vlakbij de Ikea, als we dan moesten overleggen en alle ruimtes waren bezet/gereserveerd, dan gingen we naar de ikea, zat vele malen beter en ze sturen je nooit wegquote:Op zondag 17 november 2013 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of als ze daar bij een bedrijf werken met de lunch bij de ikea gaan eten
Ipv hun eigen kantine.
Je moet gewoon een mooie tuinbroek kopenquote:Op zondag 17 november 2013 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zegt eigenlijk dat ik met zoveel mogelijk mensen moet praten om te groeien, want blijkbaar ben ik nog niet goed genoeg in sociaal contact. Slaat natuurlijk als een tang op een varken, daarnaast geeft het zijn onkunde weer wat betreft zijn kennis over het reilen en zeilen binnen de lesbowereld.
Dec is een rotmaandquote:Op zondag 17 november 2013 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet. Misschien op korte termijn wel. December voor Kerst als iedereen weer geld heeft en het nog niet te druk is
Ga je dan bij jou weer zo'n Frankenstein cake maken?quote:Op zondag 17 november 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem wel steeds leuker worden![]()
Was wel erg moe op het eind van de avond zeg...
Frankenstein cake?quote:Op zondag 17 november 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je dan bij jou weer zo'n Frankenstein cake maken?
Jongen, ik had een Bol op, een stuk cheesecake en een pizza.quote:Op zondag 17 november 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Frankenstein cake?
Heb je 'm geproefd?![]()
Hij was superlekker
En ik ga er wellicht weer een maken ja
Hangt er vanaf wie er kunnen komen. Smiddags heb een meet maar zou ook gewoon door kunnen tuffen eigenlijkquote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
30 November is weer te vroeg zeker? ...
Je weet niet wat je gemist hebtquote:Op zondag 17 november 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, ik had een Bol op, een stuk cheesecake en een pizza.
Die geglazuurde cake van jou paste er echt niet meer bij.
Klopt.quote:
Vooral de oude RnP gang denk ik. Zal wel eens kijken of zo'n korte termijn in de smaak valt...quote:Op zondag 17 november 2013 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie er kunnen komen. Smiddags heb een meet maar zou ook gewoon door kunnen tuffen eigenlijk
Ik moet werken zoquote:Op zondag 17 november 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Lag ook pas om 5 uur in bed.Zit nu een beetje met de verwarming aan in slaap te vallen. Helemaal rozig enzo.
de wat?quote:Op zondag 17 november 2013 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral de oude RnP gang denk ik. Zal wel eens kijken of zo'n korte termijn in de smaak valt...
Blaag-proofquote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk mijn veilige kaarsjes
[ afbeelding ]
De kans is groter dat de katten in de hens vliegenquote:Op zondag 17 november 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als die blagen van je dat ding omgooien, dan vliegt er niks in de fik
Ach weer meer geld voor kapsalonquote:
Dat is waar. Uitermate belangrijk.quote:Op zondag 17 november 2013 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach weer meer geld voor kapsalon
Leuke MI is leukquote:Op zondag 17 november 2013 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kans is groter dat de katten in de hens vliegen
Mijn blagen zijn welopgevoed
Dat probleem ken ikquote:Op zondag 17 november 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar. Uitermate belangrijk.
Ik heb gister mijn pakje binnengekregen en ik zit nu al weer te kijken naar nieuwe dingen. Ik ben zo slecht met geld.
Wijf.quote:Op zondag 17 november 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn pakje binnengekregen en ik zit nu al weer te kijken naar nieuwe dingen. Ik ben zo slecht met geld.
Wat voor pakje?quote:Op zondag 17 november 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een duckfacequote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zie je iets waarvan je denkt: DAT IS ZO GOEDKOOP, DAT MOET IK HEBBEN! Terwijl je het helemaal niet nodig hebt.
[..]
Dit is een wijf:
[ afbeelding ]
Die haarkleurquote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zie je iets waarvan je denkt: DAT IS ZO GOEDKOOP, DAT MOET IK HEBBEN! Terwijl je het helemaal niet nodig hebt.
[..]
Dit is een wijf:
[ afbeelding ]
Boekjes.quote:
Toch zou ik haar raken met mijn pener.quote:
Jaquote:
Ach ik ook wel hoorquote:Op zondag 17 november 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boekjes.
[..]
Toch zou ik haar raken met mijn pener.
[..]
Ja
Stripboekjes?quote:Op zondag 17 november 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boekjes.
[..]
Toch zou ik haar raken met mijn pener.
[..]
Ja
Jep.quote:
Coolquote:Op zondag 17 november 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep.
Een mooie oversized hardcoveren 2 softcovers. 1 misdaad en 1 horror.
Dat is coolquote:Op zondag 17 november 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook de Adamantium Collection bestellen, omdat die bazig groot is.
[ afbeelding ]
Maar een beetje duur.
Daarom wilde ik het hebben, zo massiefquote:
Wachten dat hij goedkoper wordtquote:Op zondag 17 november 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het hebben, zo massief
Maar helaas 200 dollar. Plus verzendkosten
Wie van de vrouwen in deze sc zou je niet raken?quote:
Pff teringquote:Op zondag 17 november 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook de Adamantium Collection bestellen, omdat die bazig groot is.
[ afbeelding ]
Maar een beetje duur.
Vraag 'm voor de kerst! Of aan de sint..quote:Op zondag 17 november 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar een beetje duur.
Ik kan er wel een paar bedenken.... jij zit er niet bijquote:Op zondag 17 november 2013 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie van de vrouwen in deze sc zou je niet raken?
Die worden alleen duurder. Al die omnibussen worden een stuk duurder na verkoop.quote:
Mooi he?quote:
Ik doe daar niet aan. Voor 200 euro heb ik liever iets anders denk ik.quote:Op zondag 17 november 2013 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vraag 'm voor de kerst! Of aan de sint..
Ik heb liever iets anders..
[ afbeelding ]
Ligt eraan.. Grootte, locatie, kleur, geen kleur, complex of makkelijk.. Meestal begint het bij 50 euro, en kan het oplopen tot duizend euro makkelijk..quote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die worden alleen duurder. Al die omnibussen worden een stuk duurder na verkoop.
[..]
Mooi he?
[..]
Ik doe daar niet aan. Voor 200 euro heb ik liever iets anders denk ik.
Maar hoe duur is een tattoo dan?
Krijg net een mail dat een omnibus van MP waar ik op geboden had, dat hij akkoord gaat voor 30 euroquote:
Pfffftttttt. Zoveel geld heb ik daar niet voor over.quote:Op zondag 17 november 2013 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Grootte, locatie, kleur, geen kleur, complex of makkelijk.. Meestal begint het bij 50 euro, en kan het oplopen tot duizend euro makkelijk..
Gewoon sparen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg net een mail dat een omnibus van MP waar ik op geboden had, dat hij akkoord gaat voor 30 euro
[..]
Pfffftttttt. Zoveel geld heb ik daar niet voor over.
Verjaardag weer overleefd?quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep. Geen drank want moest nog rijden
Had je mooi gelukquote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
ik was gisteren in de auto gestapt met een twijfelachtige hoeveelheid aan drank in mijn lijfkom ik bij de rotonde 200m bij mijn parkeerplaats vandaan, alcohol controle
![]()
Voordeel van een ouwe lullenbak rijden is, ik mocht doorrijden
Dat had ik met de vierdaagse, maar gelukkig een pquote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
ik was gisteren in de auto gestapt met een twijfelachtige hoeveelheid aan drank in mijn lijfkom ik bij de rotonde 200m bij mijn parkeerplaats vandaan, alcohol controle
![]()
Jammer, mensen die met alcohol op achter het stuur stappen kunnen niet hard genoeg gestraft worden.quote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef PeuRac het volgende:
![]()
![]()
Viel mee.quote:
Ik ook, was voor de grap terug gelopen en vroeg of ik mocht blazen om te kijken of ik nog mocht rijden of dat ik met de taxi moest gaanquote:
Lulquote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, mensen die met alcohol op achter het stuur stappen kunnen niet hard genoeg gestraft worden.
Stoer!quote:
Zie post boven jequote:
quote:Op zondag 17 november 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
Als ik zou twijfelen of ik mocht rijden dan stap ik echt niet in de auto, ik moet door een uitgaans straat wanneer ik naar huis rijdt. Ik ga zeker mijn rijbewijs riskeren omdat ik zo nodig naar huis wil en dronken iemand aanrijd
quote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Heus wel. Zo lang je onder het maximaal toegestane promillage zit kunnen ze je niks maken qua dronkenschap.quote:Op zondag 17 november 2013 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Je hebt toch gedronken? Dan hoor je sowieso niet in een auto te stappen.
Bij een aanrijding maakt het namelijk geen reet uit hoeveel je gedronken hebt.
Wanneer ik niet moe ben en tot 3 biertjes heb stap ik sowieso gewoon in de auto. Rij dan rustig naar huis ipv zoals ik normaal rijdt. Gisteren had ik er eentje meer op, maar had goed gegeten en was niet moe.quote:Op zondag 17 november 2013 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Je hebt toch gedronken? Dan hoor je sowieso niet in een auto te stappen.
Bij een aanrijding maakt het namelijk geen reet uit hoeveel je gedronken hebt.
In zo'n situatie werkt het vast niet in je voordeel, ook al zit je nog onder het toegestane promillage. Je kent ongetwijfeld ook wel de voorbeelden van mensen die na een biertje al de weg kwijt zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
Heus wel. Zo lang je onder het maximaal toegestane promillage zit kunnen ze je niks maken qua dronkenschap.
Er zal maar GHB in je drankje zitten.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Rijden is gewoon geen druppel drinken.
Het zal maar verkeerd vallen ofzo
Dat sowieso.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heus wel. Zo lang je onder het maximaal toegestane promillage zit kunnen ze je niks maken qua dronkenschap.
Mag niet, beetje advocaat maakt zo gehakt van het OM als ze het daar op gooien.quote:Op zondag 17 november 2013 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In zo'n situatie werkt het vast niet in je voordeel, ook al zit je nog onder het toegestane promillage. Je kent ongetwijfeld ook wel de voorbeelden van mensen die na een biertje al de weg kwijt zijn.
Dat voel je wel.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Rijden is gewoon geen druppel drinken.
Het zal maar verkeerd vallen ofzo
Met een goede advocaat kunnen ze je niks maken.quote:Op zondag 17 november 2013 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In zo'n situatie werkt het vast niet in je voordeel, ook al zit je nog onder het toegestane promillage. Je kent ongetwijfeld ook wel de voorbeelden van mensen die na een biertje al de weg kwijt zijn.
Drankje niet alleen latenquote:Op zondag 17 november 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zal maar GHB in je drankje zitten.
Je verzekering zegt gewoon dat je het kan uitzoeken hoor, even het feit daar gelaten wat er dan zou gebeuren als je iemand aanrijdt/doodrijdt.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat proef je ook nietquote:Op zondag 17 november 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zal maar GHB in je drankje zitten.
Le-zen. Ik zeg dat het niet in je voordeel werkt, niet dat je er op voorhand al schuldig bent.quote:Op zondag 17 november 2013 22:30 schreef PeuRac het volgende:
Mag niet, beetje advocaat maakt zo gehakt van het OM als ze het daar op gooien.
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 17 november 2013 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je verzekering zegt gewoon dat je het kan uitzoeken hoor, even het feit daar gelaten wat er dan zou gebeuren als je iemand aanrijdt/doodrijdt.
Geen idee, het schijnt van nietquote:[..]
Ja dat proef je ook niet
Zolang je je aan de wet houdt, mogen ze je niks maken.quote:Op zondag 17 november 2013 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je verzekering zegt gewoon dat je het kan uitzoeken hoor, even het feit daar gelaten wat er dan zou gebeuren als je iemand aanrijdt/doodrijdt.
dus zonder drank op ben je een roekeloze rijder?quote:Op zondag 17 november 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang je je aan de wet houdt, mogen ze je niks maken.
Zoals ik al zei, wanneer ik een paar drankjes op heb dan rijdt ik een stuk rustiger juist omdat ik me bewust ben van de situatie dat ik gedronken heb.
oh noes......quote:Op zondag 17 november 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
OMG
M'n zus is gek van koeien (don't ask why), heeft m'n tante zo'n one-suit ding in koeienprint gekocht
Zonder drank rijd ik een stuk steviger en sowieso altijd te hard.quote:Op zondag 17 november 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus zonder drank op ben je een roekeloze rijder?
The joy
LOLquote:Op zondag 17 november 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
OMG
M'n zus is gek van koeien (don't ask why), heeft m'n tante zo'n one-suit ding in koeienprint gekocht
Is ze 'melkwaardig'? *insert Faxiesmiley*quote:Op zondag 17 november 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
OMG
Hier in de buurt ook geweest, die man is gewoon aangepakt. En terecht.quote:Op zondag 17 november 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
[..]
Geen idee, het schijnt van niet
Als jij ermee kan leven vooral blijven doen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang je je aan de wet houdt, mogen ze je niks maken.
Zoals ik al zei, wanneer ik een paar drankjes op heb dan rijdt ik een stuk rustiger juist omdat ik me bewust ben van de situatie dat ik gedronken heb.
wat is te?quote:Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder drank rijd ik een stuk steviger en sowieso altijd te hard.
Staat in de opquote:Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is ze 'melkwaardig'? *insert Faxiesmiley*
Ik hoop vooral dat anderen er door blijven leven.quote:Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
Als jij ermee kan leven vooral blijven doen.
Zo jong en nu al verpest for life..quote:Op zondag 17 november 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
OMG
Die sla ik vrijwel altijd over.quote:
Nee.quote:Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan alleen als hij een paar keer met drank op gepakt is en daarbij rijontzegging heeft gehad.quote:Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier in de buurt ook geweest, die man is gewoon aangepakt. En terecht.
Drink maar een beker zeewater.
Doe het niet wekelijksquote:[..]
Als jij ermee kan leven vooral blijven doen.
Jouw familiequote:Op zondag 17 november 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
OMG
Het heet Dqodsmiley.quote:Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee m'n zus, die is 27quote:Op zondag 17 november 2013 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo jong en nu al verpest for life..
10 tot 20 te hard op de snelweg.quote:
Dat die man schuldig is verklaard wil niet zeggen dat ie er niet had "onderuit" had kunnen komenquote:Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier in de buurt ook geweest, die man is gewoon aangepakt. En terecht.
Drink maar een beker zeewater.
Echt héquote:Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw familie
De een is gek van koeien, de ander van dolfijnen
[..]
Het heet Dqodsmiley.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw familie
De een is gek van koeien, de ander van dolfijnen
Ik heb hem een koosnaampje gegeven.quote:
Dat kloptquote:
Douchese en slaap lekker alvastquote:Op zondag 17 november 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de douche opzoeken![]()
fijne avond allemaal
Arme jijquote:
Arme jijquote:Op zondag 17 november 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt
[..]
Douchese en slaap lekker alvast
Jezus manquote:
Laat Dsquirt je maar niet horen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb hem een koosnaampje gegeven.
Volgensmij, wist ik het wel en is die bezet.. Of lelijk.. 1 van de 2quote:
Die heb ik al in geen tijden meer gezien hier.quote:
Die was hier een paar dagen terug nog.quote:Op zondag 17 november 2013 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik al in geen tijden meer gezien hier.Volgens mij is het een iel vrouwtje, dus die kan ik sowieso wel hebben.
Ze was er pas nog even.quote:Op zondag 17 november 2013 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik al in geen tijden meer gezien hier.Volgens mij is het een iel vrouwtje, dus die kan ik sowieso wel hebben.
Hmm neequote:
Gheghe. Ik niksquote:
Stiefbroer is bang voor kippen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus manAl zijn egels wel bazig.
Dat ookquote:Op zondag 17 november 2013 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij, wist ik het wel en is die bezet.. Of lelijk.. 1 van de 2
Dan kan ik haar nog steeds niet gezien hebben.quote:Op zondag 17 november 2013 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
Die was hier een paar dagen terug nog.
Bang voor Kippen? Dafuq?quote:Op zondag 17 november 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm neeNiks voor Faxie of een ander 'normaal' persoon (niet discriminerend bedoelt).
[..]
Gheghe. Ik niks
[..]
Stiefbroer is bang voor kippen.
[..]
Dat ook
Jepquote:Op zondag 17 november 2013 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bang voor Kippen? Dafuq?![]()
![]()
![]()
Wat ook? Lelijk, of bezet? Of beiden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dagboek,quote:Op zondag 17 november 2013 22:46 schreef Fascination het volgende:
Ik heb trouwens vannacht weer eens toen ik mij tussen slapen en wakker zijn in bevond de sounddock op het kastje bij mn bed vastgepakt. Dat herinner ik me dan vaag de volgende ochtend. Ook altijd dat ding.#random
quote:Op zondag 17 november 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep
Ja beiden.Gehandicapt hoeft niet perse een afknapper te zijn he.. Maar ik heb toch nog iets onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Klopt, maar toch.quote:Op zondag 17 november 2013 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gehandicapt hoeft niet perse een afknapper te zijn he.. Maar ik heb toch nog iets onthouden
Vinnie als zwager kan ook een afweging zijn om er nog es goed over na te denken.quote:Op zondag 17 november 2013 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gehandicapt hoeft niet perse een afknapper te zijn he.. Maar ik heb toch nog iets onthouden
quote:Op zondag 17 november 2013 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vinnie als zwager kan ook een afweging zijn om er nog es goed over na te denken.
Dan kan dit topic ook gewoon op slot als je zo begint.quote:
Net als je dagboek!quote:Op zondag 17 november 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
Dan kan dit topic ook gewoon op slot als je zo begint.
Vinnie als zwager.. Nee, daar zou ik weinig negatiefs in vinden eigenlijk. Ik vind Vinnie wel tof.quote:Op zondag 17 november 2013 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vinnie als zwager kan ook een afweging zijn om er nog es goed over na te denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Heel FOK! kan wel op slot.quote:Op zondag 17 november 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan kan dit topic ook gewoon op slot als je zo begint.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vinnie als zwager.. Nee, daar zou ik weinig negatiefs in vinden eigenlijk. Ik vind Vinnie wel tof.Hoezo ben jij daar bang voor? No way dat jij geraakt wordt door die steen mocht die vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede deal.quote:Op zondag 17 november 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Verduisterd rolgordijn van 180x170 voor 21 euro, geen geld
Verduisterd, ja?quote:Op zondag 17 november 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Verduisterd rolgordijn van 180x170 voor 21 euro, geen geld
quote:Op zondag 17 november 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo ben jij daar bang voor? No way dat jij geraakt wordt door die steen mocht die vallen
Darom is het zo goedkoopquote:
Goede spelling was ver te vinden..quote:
Volgens mij is mn onder buurman een sauna aan het kweken vandaag, heb de verwarming nog steeds niet aan en het is 21 graden hier.quote:Op zondag 17 november 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zeggen, met de verwarming aan is het leven een stuk prettiger.
Was inderdaadquote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goede spelling was ver te vinden..
Maarja, niks is ver in Nederland he?
Nou, dat.quote:Op zondag 17 november 2013 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok.. Hoe zeg je iemand subtiel en aardig dat deze persoon je auto niet mag lenen, omdat de kans op schade 2000% is?
"Nee."quote:Op zondag 17 november 2013 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok.. Hoe zeg je iemand subtiel en aardig dat deze persoon je auto niet mag lenen, omdat de kans op schade 2000% is?
Hendig. Mijne doen dat niet. Mijn vloer is koud.quote:Op zondag 17 november 2013 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij is mn onder buurman een sauna aan het kweken vandaag, heb de verwarming nog steeds niet aan en het is 21 graden hier.
"Ik leen m'n auto liever niet uit."quote:Op zondag 17 november 2013 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vorig jaar stierf ik van de kou omdat het beneden nog niet af was en er zelfs geen verwarming in zat.quote:Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Nee."
[..]
Hendig. Mijne doen dat niet. Mijn vloer is koud.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Ik leen m'n auto liever niet uit."
Zeg het gewoon eerlijk jofu.quote:Op zondag 17 november 2013 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sommige personen krijgen m'n auto wel mee, maar deze persoon.. Nee, gewoon niet.. Die kan nieteens z'n eigen auto heel inparkeren.. En dat is een Vivio!quote:
Of, aangezien jofu tegenwoordig helemaal van de zelfspot is, 'als ik langer ben dan jij'.quote:Op zondag 17 november 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
Zeg het gewoon eerlijk jofu.
En anders gewoon nee.
Hoe kleiner de auto, hoe slechter ze vaak parkerenquote:Op zondag 17 november 2013 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sommige personen krijgen m'n auto wel mee, maar deze persoon.. Nee, gewoon niet.. Die kan nieteens z'n eigen auto heel inparkeren.. En dat is een Vivio!
Ik parkeer liever de Cinq dan de Rexquote:Op zondag 17 november 2013 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe kleiner de auto, hoe slechter ze vaak parkeren![]()
Ik moet trouwens zeggen dat ik ook liever een grotere auto parkeer, die kan ik toch makkelijker inschatten op de een of andere manier.
Ik vind de S80 van mn moeder echt heerlijk om te parkeren. Lekkere rechte hoeken, je kan precies zien waar de auto isquote:Op zondag 17 november 2013 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik parkeer liever de Cinq dan de Rex
Nachtzoentjequote:Op maandag 18 november 2013 01:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al 3 uur in bed. Slaap, waar blijf je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat zo raar als ze om 3:27 verzonden wordenquote:Op maandag 18 november 2013 07:31 schreef PeuRac het volgende:
Je wordt productief van zo'n nachtje niet slapen.
Allemaal mailtjes geschreven welke ik om 9u kan verzenden.
Inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 07:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat zo raar als ze om 3:27 verzonden worden
Hebben ze geen ideeënbox?quote:Op maandag 18 november 2013 07:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Dat mis ik nog wel in Gmail, de mogelijkheid om de mail te laten verzenden op een ander tijdstip. Nu moet ik dat handmatig doen, in outlook kon dat ingesteld worden.
intern was die er wel, daarbuiten nooit naar gekeken eigenlijkquote:
Oh je hebt er gewerkt? Dan zou het niet zo moeilijk moeten zijnquote:Op maandag 18 november 2013 09:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
intern was die er wel, daarbuiten nooit naar gekeken eigenlijk
quote:Op maandag 18 november 2013 09:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh je hebt er gewerkt? Dan zou het niet zo moeilijk moeten zijn
Porno, games, drank en films zijn altijd goed. Liever geen zeepjes, after shave en dat soort meuk. Dat kopen we zelf wel.quote:Op maandag 18 november 2013 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Is er een mannelijk persoon aanwezig die tijd heeft om wat advies te geven over iets in dm
Het gaat om een cadeautje
Bedankt voor uw bijdrage....quote:Op maandag 18 november 2013 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Porno, games, drank en films zijn altijd goed. Liever geen zeepjes, after shave en dat soort meuk. Dat kopen we zelf wel.
... maar je mag ook wel dm'en met specifieke vragen hoor.quote:
het begin wel. het einde inderdaad wat minder.quote:
Nacht een beetje doorgekomen?quote:Op maandag 18 november 2013 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
het begin wel. het einde inderdaad wat minder.
qua pijn ging het prima. had zo goed als geen pijn. maar voor ik in slaap viel lag ik al ruim 5 uur in bedquote:
Hahaquote:
Was je Aan het piekeren?quote:Op maandag 18 november 2013 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
qua pijn ging het prima. had zo goed als geen pijn. maar voor ik in slaap viel lag ik al ruim 5 uur in bed
dutje? Ouwe lulquote:Op maandag 18 november 2013 12:40 schreef PeuRac het volgende:
Net wanneer ik een dutje wil doen, gaan ze hiernaast timmeren en hakken
Wanneer komt ze kijken hoe de tafel in je huisje staat?quote:Op maandag 18 november 2013 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
Nummer gehosseld.
Echter was dit van een meisje van de Jysk die wel heel erg veel moeite deed om een deel van de salontafel naar mijn auto te brengen
Nacht doorgehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik zei dat ze als ze net zo handig was met montage als sjouwen, dat ze dan wel mocht komen helpen. Toen moest ze lachen en gaf ze haar nummer waarbij ze zei dat ik haar maar moest bellenquote:Op maandag 18 november 2013 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer komt ze kijken hoe de tafel in je huisje staat?
quote:Op maandag 18 november 2013 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nacht doorgehaald
oh oke dan mag het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kruip net op de bank.
Ukkie doet een tukkie dus ff lekker hangen.
Vanmorgen iets te lang achter de computer gezeten in verkeerde houding.
Mooi modelquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei dat ze als ze net zo handig was met montage als sjouwen, dat ze dan wel mocht komen helpen. Toen moest ze lachen en gaf ze haar nummer waarbij ze zei dat ik haar maar moest bellen.
Ik ga er maar weer vanaf. Spullen pakken, lunchen en dan weer kms maken.quote:Op maandag 18 november 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh oke dan mag het.
Ik kruip net op de bank.
Ukkie doet een tukkie dus ff lekker hangen.
Vanmorgen iets te lang achter de computer gezeten in verkeerde houding.
Appen als "eerste" contactquote:Op maandag 18 november 2013 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi model
[..]super strak.
Vanmiddag al en appje sturen met twee avonden waarop je dr uit nodigt, bijv morgen en vrijdag of zaterdag. En dan lekker wijntje en zo klaar hebben staan.
Met appen heb je net ff wat meer tijd, tegenwoordig kan datquote:Op maandag 18 november 2013 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Appen als "eerste" contact. Ik bel vanavond wel even
Baas!quote:Op maandag 18 november 2013 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zei dat ze als ze net zo handig was met montage als sjouwen, dat ze dan wel mocht komen helpen. Toen moest ze lachen en gaf ze haar nummer waarbij ze zei dat ik haar maar moest bellen.
quote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
Meisje van de Ikea is er niet. Dan zaterdag nog maar een keer
quote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
Meisje van de Ikea is er niet. Dan zaterdag nog maar een keer
Doe haar de groetenquote:Op maandag 18 november 2013 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet hoe die pauzes hier zijn... even wachten nog en zo nog een rondje lopen
Grapjasquote:Op maandag 18 november 2013 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe haar de groeten
En mijn nummer![]()
![]()
Vin helemaal in paniek die ikea doorquote:Op maandag 18 november 2013 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe haar de groeten
En mijn nummer![]()
![]()
Als er iemand als laatste in paniek raakt ben ik het welquote:Op maandag 18 november 2013 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vin helemaal in paniek die ikea door![]()
Lul ben je ook he, had het meteen gevraagd.
Misschien kun je in natura betalen.quote:Op maandag 18 november 2013 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus wat zijn lampen duur bij de ikea
quote:Op maandag 18 november 2013 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je in natura betalen.
Ik snap niet zoveel van deze post...quote:Op maandag 18 november 2013 14:42 schreef IceBlonde het volgende:
kan me niet voorstellen ervoor te betalen betaald krijgen weer wat anders mja he thats why i am a woman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |