SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Neequote:Op zondag 17 november 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Hey vin delen?ik hossel haar nr wel voor je
Was die knipoog niet gewoon naar jou?quote:Op zondag 17 november 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Hey vin delen?ik hossel haar nr wel voor je
LoLa en Ikea chick samen in bed? Ik zou t wel wetenquote:
Ik zag het haar niet doen iigquote:Op zondag 17 november 2013 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe is het huppel?
[..]
Was die knipoog niet gewoon naar jou?
Hoi hoi chick!!quote:
Slecht, kut en klotequote:
quote:Op zondag 17 november 2013 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LoLa en Ikea chick samen in bed? Ik zou t wel weten
quote:Op zondag 17 november 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slecht, kut en klote![]()
Ik ga de bank ook weer op
Als ik Ikea chick hossel, mag ik er dan wel bij liggen?quote:
ik snap deze logica niet helemaalquote:Op zondag 17 november 2013 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik Ikea chick hossel, mag ik er dan wel bij liggen?
Goed punt, maar 2 vrouwen is beter dan 1quote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik snap deze logica niet helemaal
Als ik haar hossel vraag ik toch ook niet of jij er bij komt
quote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik snap deze logica niet helemaal
Als ik haar hossel vraag ik toch ook niet of jij er bij komt
Ik zal al blij zijn met 1tjequote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt, maar 2 vrouwen is beter dan 1
Goed planquote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik neem haar wel mee naar een fok meet. Oh wacht
Eentje is ook lekker, maar als ik er twee kan hebben... is toch beter hequote:
Groningenquote:
Stockholmquote:
geen ervaring meequote:Op zondag 17 november 2013 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eentje is ook lekker, maar als ik er twee kan hebben... is toch beter he
Hoezo niet? Daar komen toch vrouwen?quote:
Dan moet je wel weten wat je daar mee moet doenquote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar komen toch vrouwen?
Dat niet echt nee. Ik liep een keer door de Ikea toen ik zelf ging verhuizen, maar kon daar echt helemaal niets naar m'n smaak vinden. Heb wel wat keukenspulletjes gehaald daar.quote:
quote:
Onmogelijk jaquote:Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nu geen ikea mens zijn?
Vooral ouwelui die voor 'n euro willen ontbijtenquote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je wel weten wat je daar mee moet doen
Gisteren wel serieus veelquote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral ouwelui die voor 'n euro willen ontbijten
Dat is echt ideaalquote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral ouwelui die voor 'n euro willen ontbijten
Waarom zou je?quote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren wel serieus veelgezien anders, moest me een paar keer wel inhouden om niks te doen
Jij wilde er wel mee de ballenbak in?quote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren wel serieus veelgezien anders, moest me een paar keer wel inhouden om niks te doen
O Fasje, was je maar bi.quote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik haat de Ikea ook.quote:Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nu geen ikea mens zijn?
Misschien moet je er een dobbelsteen kopen. Kun je thuis oefenen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat niet echt nee. Ik liep een keer door de Ikea toen ik zelf ging verhuizen, maar kon daar echt helemaal niets naar m'n smaak vinden. Heb wel wat keukenspulletjes gehaald daar.
Gewoon de Firefly toer opgaan johquote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om niet nog meer rare verhalen over mij op Fok te hebbenquote:
Zij met mijn ballen jaquote:Op zondag 17 november 2013 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wilde er wel mee de ballenbak in?
Ja echt hequote:Op zondag 17 november 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O Fasje, was je maar bi.
[..]
Ik haat de Ikea ook.
[..]
Misschien moet je er een dobbelsteen kopen. Kun je thuis oefenen.
Ik zou dat niet kunnen hoorquote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
Vind het altijd wel sneu, die bij ons is bij winkels, al die prutsers dumpen dus hun kinderen daar en gaan dan shoppen buiten de ikea
Fireflyquote:Op zondag 17 november 2013 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon de Firefly toer opgaan johChicks diggen dat
Het is een wonder dat we nog leefden.quote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Maar dat ding was op die vlakke zijden iets zwaarder natuurlijk, omdat daar geen afbeelding in zat. Dus wellicht dat hij daardoor telkens zo kwam te liggen
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je valt ook op vrouwen toch? Ik kwam gisteren toevallig een lesbisch stel tegen bij het stappen, het was erg gezellig. Wat me opviel was de mega positieve uitstraling. Dat is ook in principe de basis, zoveel mogelijk positieve emoties opdoen en veel met mensen praten die je niet kent om door te groeien. Het beste is om straks ook uit te gaan en jezelf te motiveren of elkaar als je met anderen gaat
Geniaalquote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
Vind het altijd wel sneu, die bij ons is bij winkels, al die prutsers dumpen dus hun kinderen daar en gaan dan shoppen buiten de ikea
Tja jij was de healer hequote:Op zondag 17 november 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een wonder dat we nog leefden.
Beetje jammer dat hij zichtzelf de PUA god vind, terwijl hij simpelweg basis dingen na praat.quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
Firefly gaf me gister nog een goed advies, kan ik echt wat mee.
[..]
Spreekt zoiets niet voor zich?quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneerquote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja jij was de healer he![]()
Mu mocht m'n cake houden, maar ik vergat dat het mijn bord was. Dus nu is m'n bordencollectie niet meer compleetIk kan daar niet mee omgaan
Volgende spelletjesmeet bij mij![]()
Positieve emoties opdoen door mensen aan te spreken.quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
We overleefden dan ook dankzij mij.quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja jij was de healer he![]()
Mu mocht m'n cake houden, maar ik vergat dat het mijn bord was. Dus nu is m'n bordencollectie niet meer compleetIk kan daar niet mee omgaan
Volgende spelletjesmeet bij mij![]()
Of als ze daar bij een bedrijf werken met de lunch bij de ikea gaan etenquote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geniaalzou ik ook doen (al zou ik de kinderen daar gewoon permanent achter laten
)
Weet niet. Misschien op korte termijn wel. December voor Kerst als iedereen weer geld heeft en het nog niet te druk isquote:
Hij zegt eigenlijk dat ik met zoveel mogelijk mensen moet praten om te groeien, want blijkbaar ben ik nog niet goed genoeg in sociaal contact. Slaat natuurlijk als een tang op een varken, daarnaast geeft het zijn onkunde weer wat betreft zijn kennis over het reilen en zeilen binnen de lesbowereld.quote:
Ik vond het stiekem wel steeds leuker wordenquote:Op zondag 17 november 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Positieve emoties opdoen door mensen aan te spreken.
Ok.
Als ik iemand aanspreek, bellen ze gauw de politie.
[..]
We overleefden dan ook dankzij mij.
Tijdens mijn studie had ik vaak college vlakbij de Ikea, als we dan moesten overleggen en alle ruimtes waren bezet/gereserveerd, dan gingen we naar de ikea, zat vele malen beter en ze sturen je nooit wegquote:Op zondag 17 november 2013 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of als ze daar bij een bedrijf werken met de lunch bij de ikea gaan eten
Ipv hun eigen kantine.
Je moet gewoon een mooie tuinbroek kopenquote:Op zondag 17 november 2013 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zegt eigenlijk dat ik met zoveel mogelijk mensen moet praten om te groeien, want blijkbaar ben ik nog niet goed genoeg in sociaal contact. Slaat natuurlijk als een tang op een varken, daarnaast geeft het zijn onkunde weer wat betreft zijn kennis over het reilen en zeilen binnen de lesbowereld.
Dec is een rotmaandquote:Op zondag 17 november 2013 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet. Misschien op korte termijn wel. December voor Kerst als iedereen weer geld heeft en het nog niet te druk is
Ga je dan bij jou weer zo'n Frankenstein cake maken?quote:Op zondag 17 november 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem wel steeds leuker worden![]()
Was wel erg moe op het eind van de avond zeg...
Frankenstein cake?quote:Op zondag 17 november 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je dan bij jou weer zo'n Frankenstein cake maken?
Jongen, ik had een Bol op, een stuk cheesecake en een pizza.quote:Op zondag 17 november 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Frankenstein cake?
Heb je 'm geproefd?![]()
Hij was superlekker
En ik ga er wellicht weer een maken ja
Hangt er vanaf wie er kunnen komen. Smiddags heb een meet maar zou ook gewoon door kunnen tuffen eigenlijkquote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
30 November is weer te vroeg zeker? ...
Je weet niet wat je gemist hebtquote:Op zondag 17 november 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, ik had een Bol op, een stuk cheesecake en een pizza.
Die geglazuurde cake van jou paste er echt niet meer bij.
Klopt.quote:
Vooral de oude RnP gang denk ik. Zal wel eens kijken of zo'n korte termijn in de smaak valt...quote:Op zondag 17 november 2013 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie er kunnen komen. Smiddags heb een meet maar zou ook gewoon door kunnen tuffen eigenlijk
Ik moet werken zoquote:Op zondag 17 november 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Lag ook pas om 5 uur in bed.Zit nu een beetje met de verwarming aan in slaap te vallen. Helemaal rozig enzo.
de wat?quote:Op zondag 17 november 2013 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral de oude RnP gang denk ik. Zal wel eens kijken of zo'n korte termijn in de smaak valt...
Blaag-proofquote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
Kijk mijn veilige kaarsjes
[ afbeelding ]
De kans is groter dat de katten in de hens vliegenquote:Op zondag 17 november 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als die blagen van je dat ding omgooien, dan vliegt er niks in de fik
Ach weer meer geld voor kapsalonquote:
Dat is waar. Uitermate belangrijk.quote:Op zondag 17 november 2013 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach weer meer geld voor kapsalon
Leuke MI is leukquote:Op zondag 17 november 2013 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kans is groter dat de katten in de hens vliegen
Mijn blagen zijn welopgevoed
Dat probleem ken ikquote:Op zondag 17 november 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar. Uitermate belangrijk.
Ik heb gister mijn pakje binnengekregen en ik zit nu al weer te kijken naar nieuwe dingen. Ik ben zo slecht met geld.
Wijf.quote:Op zondag 17 november 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn pakje binnengekregen en ik zit nu al weer te kijken naar nieuwe dingen. Ik ben zo slecht met geld.
Wat voor pakje?quote:Op zondag 17 november 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een duckfacequote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zie je iets waarvan je denkt: DAT IS ZO GOEDKOOP, DAT MOET IK HEBBEN! Terwijl je het helemaal niet nodig hebt.
[..]
Dit is een wijf:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |