Eén van de redenen om de intocht door te laten gaan was het feit dat de openbare orde niet in het geding was. Dat wordt anders als intochten op rellen indraaien.quote:
ik vind het nogal vergezochtquote:Op zondag 17 november 2013 19:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eén van de redenen om de intocht door te laten gaan was het feit dat de openbare orde niet in het geding was. Dat wordt anders als intochten op rellen indraaien.
verrassend ....quote:In elk geval kan de intocht ook volgend jaar dus gewoon doorgaan.
Hopelijk streven we de Syrië-reeks voorbij voor 6 december.quote:
Volgend jaar ga ik vragen stellen over de behandeling van het paard.quote:Op zondag 17 november 2013 19:51 schreef Ferdo het volgende:
In elk geval kan de intocht ook volgend jaar dus gewoon doorgaan.
Nee, maar de pers zou er ongetwijfeld bovenop zijn gesprongen en het zou de publieke opinie sterk in zijn voordeel beïnvloed kunnen hebben. Maar ik denk dat helemaal niemand op geweld had gehoopt. Er werd voor zover ik kon zien ook helemaal niet geprovoceerd, door geen van beide zijden.quote:Op zondag 17 november 2013 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
met welk doel?
zwarte piet gaat niet weg ofzo als Gario evt een klap op zijn neus krijgt
Mooi. Dan kan ik de dagen gaan aftellen om the Hobbit te gaan kijken in de bios.quote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Niet te hard van stapel lopen, het is nog geen 6 december wanneer dat zootje weer optieft terug naar Spanje.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
Het is nog niet over ben ik bang, nog ruim 2 en halve week van Zwarte Pietjes die ('s avonds) her en der door de straatjes van Nederland moeten en nu zonder de bescherming van gewapende arrestatieteams, terwijl boze anti-Pieten-snoodaards nog steeds op ze loeren. Ik wens Sinterklaas en zijn Pietjes veel wijsheid en sterkte toe in deze.
Hou het topic nog maar even open .......
Ik verwacht dat er nog wel wat beunhaas Pieten de gracht in vliegen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
Het is nog niet over ben ik bang, nog ruim 2 en halve week van Zwarte Pietjes die ('s avonds) her en der door de straatjes van Nederland moeten en nu zonder de bescherming van gewapende arrestatieteams, terwijl boze anti-Pieten-snoodaards nog steeds op ze loeren. Ik wens Sinterklaas en zijn Pietjes veel wijsheid en sterkte toe in deze.
Hou het topic nog maar even open .......
Prima, alleen het commentaar van onze Quinsy, een ietsjepietsje overdreven wellicht .......quote:Op zondag 17 november 2013 21:09 schreef poemojn het volgende:
Al Jazeera heeft er nog niet eens zo'n gekke reportage van gemaakt http://www.aljazeera.com/(...)111793915298137.html
Ze laten toch van beide kanten iets horen?quote:Op zondag 17 november 2013 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Prima, alleen het commentaar van onze Quinsy, een ietsjepietsje overdreven wellicht .......
Ik zeg toch ook dat het een prima reportage is van Al Jazeera .. dat die Quinsy een opruierige querulant is daar heeft AJ niets mee te maken, maar dat maakt het niet minder waar.quote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze laten toch van beide kanten iets horen?
Dikke joint in z'n hoofd, i.p.v. dat kruis reclame van The Bulldog op z'n mijter, "peace brother" Lijkt me een prima acceptabele Sint. Wel benieuwd wie zich daardoor dan weer gediscrimineerd voelt.quote:Op zondag 17 november 2013 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toch lijkt me deze Sinterklaas wel mooi voor de afwisseling.
[ afbeelding ]
De stoomboot kan dan ook blijven maar of het nog wel veilig is op dat paard?quote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Dikke joint in z'n hoofd, i.p.v. dat kruis reclame van The Bulldog op z'n mijter, "peace brother" Lijkt me een prima acceptabele Sint. Wel benieuwd wie zich daardoor dan weer gediscrimineerd voelt.
De berichtgeving of het protest?quote:Op zondag 17 november 2013 22:50 schreef Webschip het volgende:
Te gek voor woorden dat het al zover moest komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |