Nee maar kwam in mijn telefoon een contact die Tom heet tegen. Denk dat hij mij zijn nummer een keer dmde voor een meet waar hij misschien wilde komen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
KWAMEN JULLIE ELKAAR TEGEN?!?!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto maar in een spoiler, it creeps the fuck outta meOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
Deze kk homo belt mij
wie is ditDie rechter ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto maar in een spoiler, it creeps the fuck outta me
nee want ik had m net gemistquote:
Ik denk van nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:32 schreef shaderon het volgende:
Zou btc zich weer stabiliseren zo of nu echt vol in de daling lol. Ik wil kopen ;o
Nopequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey Tom, dat was jij of niet?
doequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah okay dus ik mag het nummer naar bobber whappen?
Ja hoor, ik ben niet gebeld.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah okay dus ik mag het nummer naar bobber whappen?
Donequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:55 schreef d4v1d het volgende:
ONZ / Battle rappen
Bob, kom er maar in.
http://www.krant.it/?p=1072quote:Een paar ton van het bedrag van Giro 555 gaat waarschijnlijk naar de BN’ers
Goede bron manquote:
Nee thanks, Ben niet zo'n fan van haar stemquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
PLEX PLEX PLEX http://www.melkweg.nl/nl/agenda/megan-nicole
Nee klopt, Tiffany Alvordquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee thanks, Ben niet zo'n fan van haar stem
A die youtube kutkoters hebben saaie stemmen. Niet altijd naar je pik luisteren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee klopt, Tiffany Alvord![]()
![]()
De oude dan
quote:
Straks weer hoorzitting. Misschien goedkoop btc inkopen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:41 schreef TJV het volgende:
[..]
A die youtube kutkoters hebben saaie stemmen. Niet altijd naar je pik luisteren.
Dipje. Vanmorgen stond 'ie weer op 9.9. Vergeten wat te verkopen. Was te slaperig.quote:
Ik zei: zal bob wel weer 10 whatsapp berichtjes sturen omdat je steeds reconnectenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:20 schreef bobbernaut het volgende:
Ja toch, ik kom online, begint hij meteen met gekanker ofzo
dus ik zeg remy ik neuk je de moeder
allerlaatste keer anders ga je achter aldie aan
je kk moer
Wat ik heb toch geen perm dan of wel?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:20 schreef bobbernaut het volgende:
je kk moer
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:20 schreef bobbernaut het volgende:
je kk moer
HOE KOM IK IN DIE FACTIONS CHAT DANquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:22 schreef shaderon het volgende:
Er is een verschil tussen de factions chat en de publieke chat...
Eerst lid worden van de faction.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HOE KOM IK IN DIE FACTIONS CHAT DAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |