Utrech?quote:Op maandag 18 november 2013 18:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
030 allesz!!!
Mensen die hun woonplaats aanduiden met het netnummer__!!x10243
bij skatepark?quote:Op maandag 18 november 2013 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Dat verhaal op snap trouwens Bob. Jouw matties
in t donker?quote:
Was kapot duidelijk te zien tering blindequote:Op maandag 18 november 2013 19:10 schreef d4v1d het volgende:
In 't donker valt ook niet echt te zien of het een skatepark is he.
Oh zal bestquote:Op maandag 18 november 2013 19:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Was kapot duidelijk te zien tering blinde
Je zag een bmx, skateboard, hubba, quarter, rail, halfpipe/bowl
Maar die worden nu toch gepaald door mensen die wél binnen een week reagerenquote:Op maandag 18 november 2013 19:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oeh nice, twee weken geen tinder gedaan, kom ik online, allemaal matches
DOENquote:Op maandag 18 november 2013 19:23 schreef d4v1d het volgende:
Als ik mijn botcoins nu zou verkopen maak ik 32 cent winst. Kan ik toch weer een blikje energy van kopen.
als ik al mijn steam kaarten verkoop heb ik 10 euroquote:Op maandag 18 november 2013 19:23 schreef d4v1d het volgende:
Als ik mijn botcoins nu zou verkopen maak ik 32 cent winst. Kan ik toch weer een blikje energy van kopen.
Ik zou je ook liken (nohommo)quote:Op maandag 18 november 2013 19:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oeh nice, twee weken geen tinder gedaan, kom ik online, allemaal matches
Nog wat mee kunnen nemen?quote:Op maandag 18 november 2013 19:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja hier dus de bramses base:
Dat grote houten gebouw aan de linkerkant hebben ze zelf na afloop in de hens gezet.
http://imgur.com/a/OVHdS
Pff nep grieferquote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef Timwonnacott het volgende:
Voel me er wel heel schuldig over dus heb wel wat terug gegeven, hij logde in terwijl ik bezig was
geef ip en wat ik moet doenquote:Op maandag 18 november 2013 20:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Erg he, kunnen wel iemand zoals jij gebruiken.
GEHEIME INFOquote:Op maandag 18 november 2013 20:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
play.haunted-mc.com en verpletter en verwoest alles in de naam van theblackparade
quote:
Noobs!quote:Op maandag 18 november 2013 20:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Succes, ik had binnen vijf minuten een ban. Nazi admin
Stoer manquote:
Zijn er ook taalregels?quote:Op maandag 18 november 2013 20:45 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als je hier wil spelen houdt je je gewoon aan de regels net als de rest.
Straks gaat er een van die 10-jarige kindjes huilen omdat je met kk scheld. Wil je niet hebben hoor.quote:
Ja kk ik kan niet eens de faction server joinen omdat ik gemute ben ja 2 uur kk opquote:Op maandag 18 november 2013 20:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Succes, ik had binnen vijf minuten een ban. Nazi admin
ja unmute eens ik kan niet eens factions joinenquote:
ok ik gedraag me als ik unmute krijgquote:Op maandag 18 november 2013 20:45 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als je hier wil spelen houdt je je gewoon aan de regels net als de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |