Dollars ookquote:Op zondag 17 november 2013 18:45 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Bitcoins zijn best handig als je huurmoorden of een paar rocks meth wil hebben ja
Ja, die kan je kopen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:47 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Kan je bitcoins kopen ofzo? En wat is dan het voordeel van contant en/of met ideal betalen?
Koersen zijn per definitie te vertrouwen. Wellicht onvoorspelbaar en hoog volatiel, maar wel te vertrouwenquote:
Ja 10 cent per transactie ofzo? En anoniem als je eten thuis wilt laten bezorgen?quote:Op zondag 17 november 2013 18:50 schreef µ het volgende:
[..]
Ja, die kan je kopen.
Voordeel is dat het zonder banken werkt, anoniem is en er lage kosten zijn voor overboeken.
Of 0 cent, wat je wil (hoe hoger de fee, hoe sneller je betaling wordt geverifieerdquote:Op zondag 17 november 2013 18:51 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja 10 cent per transactie ofzo? En Annoniem als je eten thuis wilt laten bezorgen?
Oke is meer dus als je anoniem een bazooka thuis wilt laten bezorgen ofzo uit het buitenland begrijp ik.quote:Op zondag 17 november 2013 18:52 schreef µ het volgende:
[..]
Of 0 cent, wat je wil (hoe hoger de fee, hoe sneller je betaling wordt geverifieerd).
Als je iets laat bezorgen dan is dat niet echt anoniem nee. Maar abonnementen voor digitale goederen kun je er mooi mee betalen
.
Dan staat je naam nog steeds op het pakket slimpiequote:Op zondag 17 november 2013 18:54 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Oke is meer dus als je anoniem een bazooka thuis wilt laten bezorgen ofzo uit het buitenland begrijp ik.
Oke dank je. Maar ben bang dat ik nog steeds het nut niet snap sorry.quote:Op zondag 17 november 2013 18:54 schreef µ het volgende:
[..]
Dan staat je naam nog steeds op het pakket slimpie.
Voor usenet ofzo. Of doneren. Daar gebruik ik het voor bijvoorbeeld.
net zoiets als florijnen,die ken je welquote:Op zondag 17 november 2013 18:40 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ik krijg een mail van NewYork Pizza dat ik voortaan ook met bitcoins kan betalen. Maar wat zijn bitcoins? Ik ben al ouder (66), ik heb geen idee, Als wij iets bestellen doen we het contant of via I-deal.
HAHAquote:Op zondag 17 november 2013 18:58 schreef HighVolume het volgende:
[..]
net zoiets als florijnen,die ken je wel
Oke. Dus je kunt gewoon beter met Ideal of contant betalen begrijp ik.quote:Op zondag 17 november 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Bitcoins hebben en daar mee betalen zijn eigenlijk gewoon op zoek op heel interessant gevonden te worden.
Zie het gewoon als een valutaquote:Op zondag 17 november 2013 18:56 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Oke dank je. Maar ben bang dat ik nog steeds het nut niet snap sorry.
Ik snap die zin niet helemaal.quote:Op zondag 17 november 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Bitcoins hebben en daar mee betalen zijn eigenlijk gewoon op zoek op heel interessant gevonden te worden.
Die dingen waren nu iets van 2mil waard geweestquote:Op zondag 17 november 2013 19:08 schreef Prullenbak6 het volgende:
4 jaar terug ooit eens voor $20 4500 bitcoins gekocht, wat stom van mij dat ik ze 2 jaar later weer verkocht heb.
Is nog de vraag of ik het geld wel op mijn rekening krijg.quote:Op zondag 17 november 2013 19:09 schreef µ het volgende:
[..]
Die dingen waren nu iets van 2mil waard geweest.
Gewoon opgeven in box 3quote:Op zondag 17 november 2013 19:15 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Is nog de vraag of ik het geld wel op mijn rekening krijg.
Stel dat ik ze nog had, en ze gisteren allemaal verkocht voor 2 miljoen euro. Het meteen die zelfde dag overschreef naar mijn bankrekening, zodat ik het maandag binnen heb. Dan weet ik zeker dat de Belastingdienst de volgende dag bij mij op de stoep staat met een aanslag.
Niet overdrijven, slechts ¤1.620.000quote:Op zondag 17 november 2013 19:09 schreef µ het volgende:
[..]
Die dingen waren nu iets van 2mil waard geweest.
Ik had het over dollars.quote:Op zondag 17 november 2013 19:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet overdrijven, slechts ¤1.620.000
Het bitcointopic heeft meer informatie: AEX / Digitaal geld Bitcoin #48 | Bijna $500 per bitcoin.quote:Op zondag 17 november 2013 19:17 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Beetje de opgegeven linken doorgekeken, het is me wel iets duidelijker, bedankt voor de reacties.
quote:Op zondag 17 november 2013 19:18 schreef µ het volgende:
[..]
Het bitcointopic heeft meer informatie: AEX / Digitaal geld Bitcoin #48 | Bijna $500 per bitcoin..
Ja sorry, wist ik niet. Kreeg een email van hun met bitcoins betalen, vandaar de vraag, zal ook wel eerder geweest zijn.quote:
Oh YES!quote:Op zondag 17 november 2013 18:40 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ik krijg een mail van NewYork Pizza dat ik voortaan ook met bitcoins kan betalen. Maar wat zijn bitcoins? Ik ben al ouder (66), ik heb geen idee, Als wij iets bestellen doen we het contant of via I-deal.
Waar denk je dat meer huurmoordenaars (of wapens, of drugs) mee gekocht worden: euro's, dollars, of bitcoins?quote:Op zondag 17 november 2013 18:45 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Bitcoins zijn best handig als je huurmoorden of een paar rocks meth wil hebben ja
Nou ze stuurde mij een email dat ik via dat kon betalen, dus dat zal dan wel goed zitten.quote:Op zondag 17 november 2013 20:15 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Oh YES!Ik bestelde altijd bij New York Pizza, maar sinds thuisbezorgd.nl Bitcoin accepteert heb ik het via daar gedaan (want ik gebruik betaal liever met bitcoins dan met euro's).
Maar als ik ook rechtstreeks bij NYP kan bestellen met bitcoins ga ik dat weer doen
Ik denk dat daar geen geld aan te pas komt. Meer een ruil handel. Maar geld is ook ruilhandel.quote:Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Waar denk je dat meer huurmoordenaars (of wapens, of drugs) mee gekocht worden: euro's, dollars, of bitcoins?
Ja natuurlijk, waarom niet?quote:Op zondag 17 november 2013 19:15 schreef Prullenbak6 het volgende:
Is nog de vraag of ik het geld wel op mijn rekening krijg.
Nee hoor, volgend jaar april pas. Om even 1.2% vermogensbelasting af te tikken. Maar ja dat moet je ook als je 2 miljoen aan euro's of goud hebt.quote:Stel dat ik ze nog had, en ze gisteren allemaal verkocht voor 2 miljoen euro. Het meteen die zelfde dag overschreef naar mijn bankrekening, zodat ik het maandag binnen heb. Dan weet ik zeker dat de Belastingdienst de volgende dag bij mij op de stoep staat met een aanslag.
Geld is een middel om indirecte ruilhandel te faciliteren. En ik denk dat huurmoordenaars of drugs- of wapenverkopers toch liever geld hebben dan broden, fietsen, of het schilderen van hun huis.quote:Op zondag 17 november 2013 20:19 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ik denk dat daar geen geld aan te pas komt. Meer een ruil handel. Maar geld is ook ruilhandel.
Klopt. Maar het blijft ruilhandel.quote:Op zondag 17 november 2013 20:20 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Geld is een middel om indirecte ruilhandel te faciliteren. En ik denk dat huurmoordenaars of drugs- of wapenverkopers toch liever geld hebben dan broden, fietsen, of het schilderen van hun huis.
Ja dat is het... Dus niet omdat we van het krankzinnige perverse bankenstelsel afwillen dat onze hele maatschappij langzaam naar de tyfus helpt met hun absurde monetaire systeem, en onze samenleving in een crisis hebben geholpen met hun ongebreidelde macht- en geldzucht. Of omdat we met bitcoin het monopolie, de macht en controle over ons geld en betalingsverkeer bij de banken weg kunnen halen, en terughalen naar onszelf, de eigenlijke gebruikers en eigenaars van het geld.quote:Op zondag 17 november 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Bitcoins hebben en daar mee betalen zijn er eigenlijk gewoon naar op zoek om heel interessant gevonden te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |