Je zou rack pulls kunnen doen. Wel van net onder je knieen. Je kan dan meer gewicht pakken en je handen dus wat meer trainen. Ik doe ze altijd overhands, heeft me veel geholpen. Met een rack pull pak ik nu zo'n 160 - 170 kilo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef Boydie12 het volgende:
vandaag voor het eerst 120kg gedeadlift, bij 110 werd het al krap qua grip. Nu is het dus zo dat mijn grip het begeeft bij 120 kg, hoe kan ik deze verbeteren? En ja, mixed grip gebruik ik al.
Dit inderdaad, of static holds doen met je deadlift max... zo lang mogelijk blijven staan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zou rack pulls kunnen doen. Wel van net onder je knieen. Je kan dan meer gewicht pakken en je handen dus wat meer trainen. Ik doe ze altijd overhands, heeft me veel geholpen. Met een rack pull pak ik nu zo'n 160 - 170 kilo.
Je kan ook fat grips proberen. Ik heb ze nooit gebruikt dus ik kan je geen ervaring vertellen. Of met plates werken. Plates optillen met 1 hand vanaf de zijkant en zo lang mogelijk vasthouden. En dan langzaam het gewicht opvoeren.
Het helpt ook om bij alles wat je lift de bar, dumbbell, whatever te knijpen, hard! Dat maakt je sowieso sterker op je lifts.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dit inderdaad, of static holds doen met je deadlift max... zo lang mogelijk blijven staan.
Farmer walks zijn ook een goede
Oke thanks in ieder geval, ga er mee aan de slag!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zou rack pulls kunnen doen. Wel van net onder je knieen. Je kan dan meer gewicht pakken en je handen dus wat meer trainen. Ik doe ze altijd overhands, heeft me veel geholpen. Met een rack pull pak ik nu zo'n 160 - 170 kilo.
Je kan ook fat grips proberen. Ik heb ze nooit gebruikt dus ik kan je geen ervaring vertellen. Of met plates werken. Plates optillen met 1 hand vanaf de zijkant en zo lang mogelijk vasthouden. En dan langzaam het gewicht opvoeren.
Het helpt ook om bij alles wat je lift de bar, dumbbell, whatever te knijpen, hard! Dat maakt je sowieso sterker op je lifts.
Flink schelden naar de barbell en beetpakken alsof je het dood wilt knijpen helpt mij altijd wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef Boydie12 het volgende:
vandaag voor het eerst 120kg gedeadlift, bij 110 werd het al krap qua grip. Nu is het dus zo dat mijn grip het begeeft bij 120 kg, hoe kan ik deze verbeteren? En ja, mixed grip gebruik ik al.
uiteindelijk zijn het je spieren, maar je CNS vuurt die spieren aan en die wordt veel sterker na verloop van tijd, uiteraard worden je spieren ook sterker.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:59 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
[..]
Oke thanks in ieder geval, ga er mee aan de slag!
Moet ik het zien als ontwikkeling van de pezen/spieren, of worden ze puur 'geconfronteerd' met hoger gewicht waardoor ze hier de volgende keer 'gewend' aan zijn ?
Zelfde als alle spieren die sterker worden, adaptie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:59 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
[..]
Oke thanks in ieder geval, ga er mee aan de slag!
Moet ik het zien als ontwikkeling van de pezen/spieren, of worden ze puur 'geconfronteerd' met hoger gewicht waardoor ze hier de volgende keer 'gewend' aan zijn ?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:05 schreef dreamerbulk het volgende:
mother of god, die explosiviteit van hickson is echt niet normaal haha
https://www.facebook.com/(...)76556&type=2&theater
helaas geen youtube filmpje
quote:Mike Iron like I wish I could squat and press 225 this easy. you prick! can u atleast make it look somewhat difficult...Fuck!
lol ja mooie reactiequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar inderdaad, fucking hell, alsof hij met een lege bar staat te spelen.
Shit happens. Op tijd naar bed en niet meer aan denken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:15 schreef Opblaaspop077 het volgende:
saaie vermoeide kut dag. Lukte amper om 50% van mijn 1rm te liften op de deadlift kon zo gaan slapen langs de barbbell.
Gebruik je al magnesium?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef Boydie12 het volgende:
nee, wil ik wel gaan fixen. Bij mij geeft dat alleen zo'n 'krijt op schoolbord' effect haha, maarja gewoon doen!quote:
Ik zou het zeker gaan proberen. Ik kon er iig meer uithalenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:34 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
nee, wil ik wel gaan fixen. Bij mij geeft dat alleen zo'n 'krijt op schoolbord' effect haha, maarja gewoon doen!
Dat helpt meer in de zin van de bar op zijn plek te houden. Waardoor je wel wat sterker lijkt, maar het voegt geen kracht toe uiteraard.quote:
Hook grip is wel een uiterst middel hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Natuurlijk wil je wel blijven progressen op de deadlift neem ik aan, dus daar zou ik dan de hook grip bij gebruiken, Boydie. In het begin kan het pijnlijk zijn, maar na een tijdje voel je niks meer.
Wrist curls wellicht?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef Boydie12 het volgende:
Vanwaar? Sind ik ben overgestapt op de hook grip kan ik zonder magnesium 165 kilo tillen i.p.v de 130(150 met magnesium) die ik met overhand tilde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hook grip is wel een uiterst middel hoor.
Die opmerkingen over eten blijf ik ook wel irritant vinden.. Je zou denken dat mensen op een gegeven moment wel aan je eetgewoontes wennen. Maar nee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:34 schreef star_gazer het volgende:
Ik begin me er wel steeds meer aan te irriteren dat mensen hun eigen luiheid op je afreageren als je bewust ergens mee bezig bent. Ik heb als geheugensteuntje een briefje met daarop mijn voedingsschema achter mijn computer vastgepind. Dan maken ze voor de grap wel eens een opmerking "zo, is het weer tijd voor je appel? huhuhuh". En dan van de zomer wel vragen hoe het toch kan dat ik er beter bij loop dan hun. Dan verwijs ik ze maar al te graag naar dat malle briefje waar ze altijd grappen over maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |